نقد وبررسی تخصصی

بررسی شیائومی Mi 11i با مشخصات فنی کامل

شیائومی mi 11i

در بین شرکت های فعال در بازارموبایل، شیائومی یک از موفق ترین کمپانی ها در دسته ی گوشی های میان رده و پرچم دار به حساب می آید. کمپانی موفق با معرفی، شیائومی mi 11i توانسته قدرت خود را دربرابرزیبایی و با کیفیت بودن آن درمعرض نمایش بگذارد. این گوشی هوشمند خوش ساخت، با مشخصات فوق العاده ای که دارد میتواند دانستن آن برایتان جذاب باشد.

اگر به دنبال گوشی ازلحاظ ظرافت درطراحی وکیفیت ساخت بالا هستید، واگرتوانایی خرید گوشی از برند سامسونگ یا اپل را ندارید، توصیه می کنیم با ادامه متن همراه باشید و با مشخصات این گوشی به طور کامل آشنا شوید. ما دراین مطلب قصد داریم به بررسی گوشی شیائومی mi 11i بپردازیم و اطلاعات دقیقی دراختیارشما قرار دهیم.

شیائومی mi 11i

بررسی دقیق گوشی شیائومی Mi 11i

در این مقاله قصد داریم به بررسی شیائومی mi 11i که درسال 2021 یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی برند شیائومی است بپردازیم. شیائومی یک کمپانی الکترونیک چینی است که امروزه به عنوان چهارمین برند بزرگ تلفن های هوشمند در جهان محسوب می شود.

موفقعیت های این کمپانی به طورمداوم درحال افزایش است به طوری که این شرکت تمام هدف خود را نه صرفآ فروش زیاد محصولات خود، بلکه جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است.

یکی از جذابیت های خرید شیائومی mi 11i ، رنگ بندی آن است که دررنگ های مشکی، سفید و سبز تولید شده است. همچنین پنل این گوشی از فناوری گوریلاکس 5 استفاده شده که سبب می شود موبایل در برابر ضربات وارد شده آسیبی نبیند.

از مشخصات شیائومی mi 11i می توان به سخت افزارقدرتمند آن اشاره کرد. شیائومی، برای این محصول ازاندروید 11 استفاده کرده است که به رابط کاربری MIUI 12 مجهز شده. همچنین این سیستم عامل امکان شخصی سازی برنامه های بیشتری را دراختیارکاربر قرار می دهد.

این محصول شیائومی mi 11i از تراشه اسنپدراگون 888 که آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام ، مجهز است. این تراشه با مصرف انرژی کمتر وارائه تجربه کاربری بسیارسریع و قابل اطمینان به مراتب عملکرد بهتری را فراهم می کند.

اگر قصد خرید این تلفن همراه زیبا و امروزی را دارید، تا آخراین مقاله با ماهمراه باشید. درادامه شما را با طراحی و ساخت این  محصول شیائومی آشنا می کنیم.

شیائومی mi 11i

طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی Mi 11i

طراحی به طورمشخص حرف اول را در گوشی های هوشمند می زند به همین علت است که اولین بخشی که کاربررا به سمت خودش جلب می کند. شیائومی mi 11i از نظر طراحی بسیار به روز ومدرن است، این تلفن همراه در حقیقت شبیه به پوکو F3 است و درقاب جلو و قاب پشت هیچ تفاوتی باهم ندارند.

گوشی شیائومی mi 11i دارای ابعاد 163.7*76*4*7.8 میلی متر و وزن آن 196 گرم است، که نشان می دهد با گوشی کاملآ خوش دست روبه رو هستید. ناگفته نماند که در دو طرف قاب پشتی خمیدگی قرار دارد که به این خوش دستی کمک بیشتری کرده است.

یکی دیگرازجذابیت های این گوشی نسبت به ابعاد مناسبش است، که در هنگام خرید با گوشی ای کشیده روبه رومی شوید و خبری ازپهنای باند زیاد نیست به همین خاطر mi 11i خیلی خوب دردست جای می گیرد.

در پنل پشنی گوشی ماژول دوربین اصلی قرار دارد که شامل سه دوربین و یک فلش LED است. با وجود این ویژگی که در طراحی این تلفن همراه mi 11i وجود دارد بسیارزیبا و نظر کاربران را به خود جلب می کند وهمچنین برآمدگی که دردو قسمتی قاب پشتی که ازجنس شیشه است مارا یاد نوارهای کاست قدیمی می اندازند.

با توجه کردن به مشخصات شیائومی mi 11i ازلحاظ ظاهری متوجه خواهید شد که این محصول علاوه برماژول دوربین اصلی، دوربین سلفی نیز به صورت یک حفره در بخش بالایی خود دارد.

توجه داشته باشید شیائومی mi 11i از نمای پشت که به گوشی نگاه می کنید ظاهری کاملآ متفاوت با آن چیزی که تاکنون در گوشی های هوشمند دیده اید نمایان است.

شیائومی mi 11i

صفحه نمایش Mi 11i

اگرجزو کسانی هستید که نسبت به نگهداری ازتلفن همراه هوشمند خود حساسیت چندانی ندارید می توانید ازگوشی شیائومی mi 11i با خیال راحت استفاده کنید. نمایشگراستفاده شده دراین گوشی هوشمند super AMOLED که نسبت به تصاویرآن با اندازه 6.67 اینج می باشد. در ادامه این متن به بررسی مشخصات شیائومی mi 11i می پردازیم.

شیائومی دارای صفحه نمایشگرهای پنلی ازنوع آمولد دارد که توانایی نمایش 1میلیارد رنگ را دارد و همچنین رزولوشن آن 1440 در3200 پیکسل از نوع Full HD درنظر گرفته شده است.

نکته مهم در مورد این صفحه نمایش نرخ نوسازی 120 هرتزی که به یکی ازسریع ترین نمایشگرها تبدیل شده است. از قابلیت های مهم نرخ تازه سازی 120 هرتزی می توان به بهترشدن درانیمیشن وافکت های صفحه اشاره کرد. البته به این نکته توجه داشته باشید که رفرش ریت این گوشی هوشمند به طور پیش فرض روی 60هرتزقراردارد که با تغییر تنظیمات می توان آن را به 120 هرتز افزایش داد.

در نهایت برای صفحه نمایش گوشی mi 11i می توان گفت که با بهره گیری از تکنولوژی TrueColor display دقت رنگ ها درصفحه نمایش فوق العاده عمل می کند و رنگ های کاملآ پویا و واضعی را به نمایش می گذارد، که درمقایسه با سایر گوشی های برند شیائومی نمره بالایی به خود اختصاص می دهد. در ادامه اطلاعاتی در مورد دوربین mi 11i به شما ارائه خواهیم داد.

شیائومی mi 11i

مشخصات گوشی Mi 11i از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری

چیپست یکی ازمهمترین بخش های سخت افزاری گوشی های هوشمند است که ازآن به عنوان قلب موبایل یاد می شود. عملکرد و پردازش های موبایل با این بخش سروکار دارد وهرچقدرتراشه به کار رفته از سرعت بالاتری برخوردار باشد این اسمارت فون ها عملکرد بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.

شیائومی mi 11i دراین بخش ازجدیدترین تراشه ازشرکت کوالکام بهره برده است، که از پردازنده 1،3،4 هسته ای Kryo 680 که به ترتیب سرعت های 2.42،1،80 و2،84 گیگابایت هستند استفاده می شود.

گوشی شیائومی mi 11i دارای پردازنده 8 هسته ای و برای بخش های گرافیکی خود از Adern 660 بهره می برد.

با بررسی مشخصات شیائومی mi 11i متوجه خواهیم شد که این محصول با پردازنده گرافیکی خوب در کنارنمایشگر فوق العاده آن منجربه اجرای بی نقص در بازی های سنگین و همچنین انیمیشن شده است.

اگر به دنبال محصولی هستید که دراجرای برنامه سخت افزاری و بازی های سنگین و گرافیکی با مشکل مواجه نشوید وعملکرد سریع دراجرای برنامه های داشته باشد، گوشی شیائومی mi 11i می تواند برایتان مناسب باشد.

شیائومی mi 11i

دوربین گوشی شیائومی Mi 11i

دوربین ازجمله امکانات پرکاربرد و مهم تلفن همراه است وهمیشه برای خریداران گوشی هوشمند اهمیت بسیاری داشته که خوشبختانه شیائومی برای این محصول شیائومی mi 11i دوربین قدرتمند روانه بازار کرده است.

دوربین اصلی گوشی شیائومی mi 11i دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی است وهمچنین یک لنز واید و دیافراگ، سنسور 5 مگاپیکسلی وظیفه هدایت نور را برعهده دارد.

قدرتمندترین سنسوراین موبایل که دارای کیفیت 108 مگاپیکسلی برخوردارمی باشد که توسط کمپانی سامسونگ ساخته شده است، که باعث می شود تصاویررا بتوانید به طوربی نظیروراحت در محیط های کم نورثبت کنید.

دوربین شیائومی mi 11i با فناوری Pixel binning میتواند 9 پیکسل را باهم ادغام کند و کیفیت تصاویرخروجی را به 12 مگاپیکسل برساند. این ویژگی یکی از جدیدترین قابلیت های دوربین اسمارت فون ها می باشد.

یکی دیگرازویژگی های تلفن همراه شیائومی این است که به راحتی می تواند نور را جذب کند این قابلیت باعث می شود تصاویر ثبت شده که درمحیط هایی که دارای نورکم و نویزکمتری هستند بسیارخوب شود. دوربین سوم شیائومی با لنزاولترا و زاویه دید 119 درجه، تصاویرفوق عریض را ثبت می کند.

در صورتی که علاقه زیادی به ثبت تصاویرو فیلم برداری ازلحظات روزمره و شیرین خود هستید، این دوربین نیزمی تواند از فاصله 1 الی 7 ساتی متری به راحتی عکس برداری کند. این محصول گزینه مناسبی برایتان به شما می رود.

همچنین فیلم برداری با دوربین اصلی این تلفن همراه با کیفیت K8 و سرعت 30 فریم بر ثانیه از دیگر نقاط قوت گوشی محسوب می شود.

شیائومی mi 11i

دوربین سلفی

گوشی شیائومی mi 11i دارای دوربین سلفی بسیارحرفه ای و تمیزی می باشد که عکسبرداری با این گوشی با ثبت جزئیات به طوربی نظیری بالاست.

از مشخصات این دوربین سلفی می توان به قدرت 20 مگاپیکسلی آن اشاره کرد. با همین مشخصات میتوانید عکس های بسیار باکیفیتی را درصفحه خاطرات خود ثبت کنید. لنز دوربین شیائومی mi 11i ساخت کمپانی سامسونگ است و مجهز با قابلیت پشتیبانی ازدو روش پردازش تتراپیکسل و RGB است.

عکاسی گرفته شده در شب و نورکم

دوربین شیائومی mi 11i در شب و به طورکلی در محیط های تاریک عملکرد بسیار خوبی دارد. به طور کلی می توان گفت که تصاویر گرفته شده در شب دارای نویز زیادی هستند، همین باعث می شود کیفیت تصاویر درشب آنقدر بالا نباشد.

دوربین گوشی، رنگ‌ها را با دقت مناسبی درعکس‌های تاریک ثبت می کند، به همین دلیل باعث می شود که رنگ های سبز بیشتر از هر زمان دیگری در این حالت به چشم بخورند و کاملا مشخص شوند که از حالت طبیعی خود خارج شوند. درادامه با مشخصات شیائومی mi 11i از لحاظ کیفیت اسپیکر می پردازیم.

اسپیکر شیائومی Mi 11i

برای تماشای فیلم و یا پخش موسیقی به بلندگوهای با کیفیت که دارای خروجی صدای عالی است نیاز داریم، تا بتوانیم هنگام گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را تجربه کنیم. در ادامه به بررسی مشخصات می پردازیم:

خوشبختانه شیائوی در قسمت اسپیکرهم مانند سایربخش ها عالی عمل کرده است. محل قرارگیری بلندگوهای استریوی این گوشی در لبه های زیرین و بالای دستگاه است.

همچنین می توان از قابلیت های این بخش به فناوری Dolby Atmos اشاره کرد که امکان پخش صدای سه بعدی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

شیائومی mi 11i

عمر باتری شیائومی Mi 11i

امروزه افراد برای انجام کارهای روزانه خود نیازمبرمی به استفاده ازگوشی های هوشمند درطول روز دارند و به همین خاطرعمروظرفیت باتری یکی ازموارد مهم به حساب می آید.

این گوشی شیائومی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر بهره می برد وعمر باتری مناسبی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

باتری گوشی از یک آداپتور 33 واتی با قابلیت شارژسریع برخورداراست که برای نیاز به شارژ کامل تنها به 52 دقیقه زمان نیازدارد.

شیائومی mi 11i

قیمت شیائومی Mi 11i

گوشی های برند شیائومی به ارزان بودن معروف هستند. اصلی ترین دلیل آن است که %99 مردم این تلفن همراه را خریداری می کنند قیمت این گوشی است. شما می توانید تلفن همراه هوشمند که دارای یک صفحه نمایش از نوع Full HD و دوربین با کیفیت رزولوشن 108 مگاپیکسلی است، در کنار8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی حدود 550 دلار خریداری کنید.

بنابراین شما تقریباً 60 درصد کمترازتلفن مشابه سامسونگ یا اپل پرداخت خواهید کرد. در این قسمت مزایا و معایب تلفن‌ شیائومی mi 11i را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

محتویات درون جعبه

اقلام موجود در جعبه شامل موارد زیر می باشد:

  • دفترچه راهنما
  • آداپتور شارژ 33 واتی
  • کابل USB Type C
  • سیم کارت
  • کاورژله ای شفاف
  • سوزن سیم کارت باز کن

محتویات گوشی mi 11i

مزایا گوشی شیائومی mi 11i

  • نمایشگر با وضوح بالا
  • قدرت سخت افزاری بالا
  • صفحه نمایش بزرگ
  • دوربین حرفه ای برای عکاسی در محیط های کم نور
  • تصاویر جذاب ثبت شده با دوربین ماکرو
  • اسپیکر استریو
  • بلندگوی دوگانه با قابلیت زوم صوتی
  • رابط کاربری MIUI

معایب گوشی شیائومی mi 11i

  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
  • طول عمر باتری متوسط
  • پشتیبانی از شارژ وایرلس

شیائومی mi 11i

نتیجه نهایی

شیائومی mi 11i به عنوان یکی از گوشیهای میان رده با کیفیت و قدرتمند شناخته میشود. این تلفن همراه دارای مشخصات فنی و توانایی پوشش دادن به تمامی نیازهای و انتظارات کاربران از یک دستگاه ارزان قیمت و درعین حال زیبا و خوش دست را خواهند داشت. به دلیل قیمت گوشی وامکانات عالی این اسمارت فون، باعث شده تاهمیشه دربرابررقیب های سرسخت خودش بهترین است.

استفاده از تراشه اسنپ دراگون 888 و داشتن دوربین های خوب برای عکاسی و فیلم برداری از دیگر مزیت های این گوشی شیائومی به حساب می آید، همچنین صفحه نمایش با کیفیت که لذت یک تماشای فیلم و بازی کردن را به شما هدیه می دهد.

شما مشتریان عزیز اگرقصد خرید و مشاهده دیگر محصولات برند شیائومی را دارید، می توانید از سایت فروشگاه اکوتل دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *