نقد وبررسی تخصصی, همه

بررسی گلکسی زد فلیپ 3 به همراه مشخصات فنی کامل و قیمت روز

گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه 2020 یک گوشی موبایل خاص ومنحصربه فرد تاشو به نام گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد. این مدل گوشی سامسونگ بسیاری ازمردم را به یاد گوشی های تاشوی قدیمی انداخت.

گوشی گلکسی Z Flip 3 به وسیله لوله هایی که دروسط نمایشگربه کاررفته، تا می شود وما را به یاد گوشی های قدیمی نوکیا می اندازد، با این تفاوت که این گوشی لمسی است و خبری از دکمه نیست. درادامه با ما همراه باشید تا به بررسی، مشخصات فنی و قیمت این گوشی تاشو پرچم دار بپردازیم.

بررسی تخصصی سامسونگ زد فلیپ 3

بررسی گلکسی زد فلیپ 3

دراین مقاله سعی داریم به بررسی مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 که یکی ازجدیدترین تولیدات کمپانی سامسونگ است بپردازیم. سامسونگ با نسل سوم گوشی های تاشوخود توانسته این محصولات را به سطح جدیدی از کیفیت وقابل اطمینان بودن برساند.

گوشی گلکسی زد فلیپ 3 اولین تلفن همراه سری فلیپ سامسونگ بود که سال گذشته معرفی شد وطرفداران برند سامسونگ را مجذوب خود کرد. Samsung Galaxy Z Flip 3 دارای امکانات و قابلیت های منحصربه فردی در مقایسه با دیگرمدل های سامسونگ می باشد.

یکی دیگراز ویژگی های منحصربه فرد این کمپانی درطراحی زد فلیپ این است که بیشتر خانم ها را هدف قرارداده این گوشی موبایل خاص را با الهام ازلوازم آرایشی طراحی کرده است. از طرفی طراحی این گوشی کاربردپذیری هم دارد و راحت در کیف جای می گیرد.

از دیگر ویژگی های نظیرآن می توان به نمایشگر بیرونی بزرگتر، مقاوت در آب و گرد و خاک با گواهی IPX 8 وابعاد کوچکترنسبت به نسل قبلی اشاره کرد. درادامه، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 ارائه داده میشود.

گلکسی زد فلیپ 3

بررسی محتویات درون جعبه

جعبه گلکسی زد فلیپ 3 که به نوعی یادآور مراسم رونمایی ازمحصولات جدید سامسونگ است، روی جعبه Samsung Galaxy Z Flip 3 دولایه به شکل حرف” Z” دیده می شود. این حرف روی جعبه، به رنگ بنفش است و پس از بازکردن جعبه و برداشتن درپوش خود گوشی را می بینید.

درون جعبه گلکسی زد فلیپ 3 شارژ 25 واتی، کابل یواس‌ بی تایپ C ب A همچنین یک کابل با درگاه یواس‌بی A همراه با یک گوشی هوشمند دراختیارقرارخواهد گرفت. به علاوه یک هدفون برند AKG و دفترچه راهنما سرپوش های هدفون در جعبه محصول قرار دارد.

گلکسی زد فلیپ 3

طراحی و ساخت سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

طراحی اولیه و ظاهرمحصول از جمله عواملی است که در جلب رضایت مشتری تاثیر زیادی میگذارد ومعمولآ افراد قبل ازخرید تلفن همراه، محصول مورد نظرخود را از لحاظ طراحی و نوع ساخت بررسی مینمایند. دراین قسمت ازمطلب به طراحی و نوع ساخت گلکسی زد فلیپ 3 خواهیم پرداخت.

درعصری که گوشی های بزرگ وجود دارد، یک تلفن همراه جمع و جور، خاص، منحصر به فرد و بسیار جذاب به نظرمی رسد. Samsung Galaxy Z Flip 3 با بهره گیری از یک نمایشگر تاشو توانسته به خوبی این انتظار را برآورده کند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایشگرهای خیلی بزرگ را دوست ندارید، این گوشی گلکسی بسیار ظریف و خوش دست کار شده و در حالت بسته به راحتی درون جیب قرارمی گیرد و بدون شک می تواند همان مدلی باشد که شما به دنبال آن هستید.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات این گوشی از لحاظ ظاهری بحث کنیم می توان به جذاب بودن روکش آینه ای آن، که در رنگ های بنفش، مشکی و طلایی است اشاره کنیم، که جلوه خاص ومنحصربه فردی را به گوشی گلکسی زد فلیپ 3 داده است.

گلکسی زد فلیپ 3

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 3

صفحه نمایش یکی دیگرازبخش های پراهمیت تلفن همراه است به طوری که کاربران به صورت مکرر با صفحه نمایش محصول کارمیکنند. داشتن صفحه نمایشی قابل قبول وبا کیفیت می تواند نظربسیاری ازکاربران را به خود جلب کند.

اسمارت فون های گلکسی زد دارای نمایشگرهای 6.7 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس ازنوع داینامیک امولد است و این محصول از لحاظ صفحه نمایش کاملا با کیفیت میباشد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این نمایشگر، پشتیبانی از فناوری HDR IO+ است.

همچنین می توان گفت که این نمایشگر گلکسی Z ازمیلیون ها رنگ پشتیبانی می کند. Samsung Galaxy Z Flip در زیر نور آفتاب بسیار خوب عمل می کند و همچنین نمایشگر آن 800 نیت روشنایی به شما می دهد که به راحتی می توان درزیرنورمستقیم با آن کار کنید. البته قابلیت فیلترآبی پیشرفته و بهبود یافته دراین گوشی گلکسی زد فلیپ 3 باعث می شود نور نمایشگر چشمتان را اذیت نکند و همچنین می توانید به راحتی درمحیط تاریک، هنگام خواب با آن کار کنید.

گلکسی زد فلیپ 3

باتری گوشی گلکسی زد فلیپ 3

برند قدرتمند سامسونگ برای این تلفن همراه Samsung Galaxy Z Flip 3 باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی در نظر گرفته که ظرفیت باتری برای نمایشگرهای بزرگ 120 هرتز است. در این بخش از مقاله به بررسی Samsung Galaxy Z Flip 3 از نظر باتری پرداخته می شود.

از دیگر مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 می توان به قابلیت نمایشگر و تاثیرآن بر روی باتری اشاره کرد به طوری که افرادی که ازاین تلفن همراه استفاده می کنند، هیچ نگرانی درمورد شارژشدن باتری گوشی خود نداشته باشند.

باتری گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 به فناوری فوق پیشرفته شارژ سریع 25 واتی مجهزاست که بسیاربه روزتر و همچنین مورد پسند کاربران قرارگرفته است.

باتری سامسونگ زد فلیپ 3

بررسی دوربین گلکسی زد فلیپ 3

دوربین ازجمله امکانات پرکاربرد ومهم تلفن همراه است واغلب کاربران هنگام خرید تلفن همراه به این ویژگی محصول اهمیت قائل می شوند. درهمین راستا برندهای معتبر و نامدار سعی براین داشته اند که محصولاتی با دوربین قدرتمند طراحی و روانه بازار کنند که برند سامسونگ نیز ازاین قاعده مستثنا نمی باشد.

کیفیت دوربین گوشی های مختلف سامسونگ طرفداران زیادی دارد. گلکسی زد فلیپ 3 نیز دارای دوربین قدرتمند وکیفیت عالی میباشد.

گوشی گلکسی زد فلیپ 3 از سه دوربین تشکیل شده است. گلکسی زد از نظر دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریضی تشکیل شده به طوری که با استفاده ازآن می توان عکس های بسیارخوبی به نمایش درآید.

دوربین سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 عملکرد مناسبی در شب و روز ازخود نشان می دهد، که می توان به فیلم سریع در قابلیت نور شب اشاره کرد.

از دیگر قابلیت ها می توان به عکاسی بدون دست اشاره کرد، به این صورت که در حالت نیمه گوشی را روی یک سطح قرار دهید و به راحتی عکس مورد نظرتان را بدون در دست گرفتن گوشی ثبت کنید.

دروبین سامسونگ زد فلیپ 3

دوربین سلفی گوشی گلکسی زد فلیپ 3

حال که با مشخصات دوربین پشتی Samsung Galaxy Z Flip 3 آشنا شدید، بهتراست اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی این محصول نیزارائه داده شود. همان گونه که می دانید اغلب افراد در مسافرت ها و محیط های جذاب ازدوربین سلفی تلفن همراه خود زیاد استفاده میکنند. به همین سبب، برند سامسونگ سعی کرده است تا دوربین سلفی قدرتمندی را در گوشی های خود تعبیه نماید.

دوربین سلفی این محصول 10 مگاپیکسل و دارای یک لنز F2.4 در نظر گرفته شده است.

طراحی خاص این گوشی باعث می شود کاربران بتوانند حس متفاوتی از سلفی گرفتن را تجربه کنند. همچین در حالت تا شده، می توانند به سرعت با گوشی موبایل خود عکس فیلم بگیرند. در ادامه نیز اطلاعاتی در مورد اسپیکر گلکسی زد به شما ارائه داده می شود.

گلکسی زد فلیپ 3

سخت افزار گلکسی زد فلیپ 3

قبل ازخرید تلفن همراه با یک بررسی کلی در مورد امکانات و قیمت گلکسی زد فلیپ 3 بهتر است اطلاعاتی کامل در مورد سخت افزاراین گوشی به دست آوریم و در صورت مشخصات کامل اقدام به خرید آن نماییم.

برند سامسونگ درتولید وطراحی سخت Samsung Galaxy Z Flip 3 سامسونگ دو ویژگی پیشرفته بودن ودرعین حال ازنظر قیمت گلکسی زد فلیپ 3 مقرون به صرفه بودن را در نظر داشته است.

درتهیه این تلفن همراه از پردازنده اسنپدراگون 888 است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم سنگین ترین پردازها را به بهترین نحو انجام می دهد.

این نکته را در نظر داشته باشید، گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 قدرت بسیار زیادی دارد و می تواند از پس اجرای هر برنامه و بازی سنگینی بربیاید، اما نسبت به ابعادی که دارد پیشنهاد می کنیم بازی های سبک و فکری را ببینید، زیرا به راحتی با بازی های سبک قابل اجرا است و می توانید از بازی کردن با موبایل خود لذت ببرید.

گلکسی زد فلیپ 3

مزایا گلکسی زد فلیپ 3

در ادامه به برجسته ترین مزایا و معایب این محصول می پردازیم. توجه داشته باشید که شما در خرید اسمارت فون ها گزینه های فراوانی پیش رو دارید، از همین رو اطلاع داشتن از مزایا و معایب هر محصول پبشنهادی به تصمیم گیری شما در خرید کمک شایانی میکند.

صفحه نمایش

این گوشی با صفحه نمایشگرهای تاشوعالی با یک لولای جامع و سیستم محافظتی دربرابر گرد وغبارازخود نشان میدهد.

دوربین مناسب

یکی دیگر از مواردی که می توان در خرید و قیمت گلکسی زد فلیپ 3 به آن اشاره کرد این است که این گوشی دارای دوربین قدرتمند وبا کیفیت فوق العاده بالا میباشد، چرا که خیلی ازافراد هنگامی که می خواهند گوشی بخرند اول در مورد کیفیت دوربین آن پرس و جو می کنند و این موضوع برای آن ها خیلی اهمیت دارد. گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 در برابر دیگر گوشی های برند سامسونگ در سطح پرچم دار محسوب می شود و از کیفیت بسیار خوبی طراحی شده است.

طراحی و ظاهر گوشی

گوشی گلکسی دارای ظاهرو طراحی زیبایی می باشد. این گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 بسیاری از کاربران را یاد دوران خوش گذشته محصولات تاشو می اندازد.

گلکسی زد فلیپ 3

معایب

  • گوشی سامسونگ گلکسی از ماندگاری شارژ باتری متوسط برخوردار است.
  • برای استفاده از گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 با استفاده از عینک های آفتابی به راحتی نمی توانید محتوای روی نمایشگر را ببینید.

اسپیکر

تلفن همراه گلکسی دارای اسپیکرهای دو گانه با کیفیت است که با استفاده از فناوری دالبی فراگیری بیشتری دارند. اسپیکرهای گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 در صورت زیاد کردن صدا با افت کیفیت و خش خش کردن آن مواجه نمی شوید. از طرفی دیگر این اسپیکرها دارای کیفیت HD هستند وهمچنین وضوح و بلندی بسیار خوبی را دارند.

یکی دیگر از مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 این است که اگر در یک محیط 30 متری قرار داشته باشید و صدای گوشی خود را تا انتها زیاد کنید، کل محیط را پوشش می دهد. همچنین این اسپیکرها توسط کمپانی AKG تنظیم شده است، پس انتظار فوق العاده ای را ازاین گوشی جذاب و فوق العاده داشته باشید.

گلکسی زد فلیپ 3

قیمت گوشی سامسونگ زد فلیپ 3

تقریبآ می توان گفت قیمت گوشی مهم ترین فاکتوراغلب افراد هنگام خرید تلفن همراه است. اکثر کاربران به دنبال تلفن همراهی هستند که علاوه برداشتن ویژگی های خوب و قابل قبول، قیمت مناسب نیز داشته باشد.

این روزها قیمت گلکسی زد فلیپ 3 در بازار جهانی به 1380 دلار می رسد، که با توجه به قیمت های سایر رقبا و گوشی های تاشو، بسیارمناسب به نظر می رسد.

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 در اواسط فوریه در بازار جهانی عرضه و با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران روبه رو شد.

گلکسی زد فلیپ 3

نتیجه نهایی

این روزها استفاده از تلفن همراه یک امر الزامی شده است و اغلب افراد در طول روز مکررآ از گوشی موبایل استفاده می کنند. در همین راستا سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا گوشی موبایل گلکسی زد فلیپ 3 را وارد بازار کند که در بحث نرم افزاری و سخت افزاری، بتواند این گوشی پا به پای رقبا عمل کند. این تلفن همراه به قدرتمندترین پردازنده حال حاضر در بازار مجهز شده و همچنین دوربین این گوشی اگر چه دارای دو لنز بیشتر نیست، اما کیفیت وعملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، از طرفی طراحی و نمایشگر فوق‌العاده این گوشی باعث می‌شود هر فردی به این گوشی جذب شود. شما مشتریان عزیز برای مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 و سایر محصولات برند سامسونگ میتوانید ازسایت معتبر اکوتل دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *