نقد وبررسی تخصصی

بررسی گلکسی A30s سامسونگ به همراه جدول مشخصات فنی

بررسی گلکسی A30s

موضوعی که قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم، بررسی گلکسی A30s است. این مدل گوشی، یکی از محصولات میان رده شرکت سامسونگ به شمار رفته و در نوع خود حرف های زیادی برای گفتن دارد.

افراد زیادی نیز تمایل دارند تا این گوشی را خریده و از امکاناتی که در آن گنجانده شده است به نحو احسن استفاده کنند. ما در این نوشتار میخواهیم در مورد تمامی بخش و قسمت های مختلف این گوشی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

بدون شک این متن میتواند به شما کمک کند تا با یک دید باز برای خرید گلکسی A30s اقدام کنید. در انتهای این متن به بررسی قیمت گوشی سامسونگ A30s نیز خواهیم پرداخت.

بررسی گلکسی A30s از نظر طراحی

اولین مورد از مشخصات گوشی سامسونگ A30s که کاربران در مورد آن کنجکاوی زیادی به خرج میدهند، طراحی گوشی است. بعد از دیدن و بررسی گلکسی A30s متوجه خواهید شد که قاب پشتی این مدل از پلاستیک ساخته شده است.

فریمی که اطراف این مدل را پوشانده، فلزی بوده و زیبایی خاصی را برای آن به وجود آورده است. با وجود طراحی زیبایی که برای این مدل در نظر گرفته شده است، قیمت گوشی سامسونگ A30s آن‌چنان بالا نیست و این خود یک مزیت رقابتی در این حوزه به شمار میرود.

جذاب ترین موضوعی که در بررسی گلکسی A30s نظر شما را نیز به خود جلب خواهد کرد قاب پشتی و استفاده از رنگ های متفاوت برای طراحی این قسمت است. رنگ بندی جالب و متنوعی که در این قسمت به چشم میخورد برای بسیاری از کاربران جالب توجه و خوشایند به نظر می آید.

از نظر وزنی نیز، این گوشی نه خیلی سبک است و نه خیلی سنگین به همین دلیل است که بسیاری از کاربران اعتقاد دارند ای 30 اس یکی از گوشی های خوش دست موجود در بازار میباشد.

البته نکته ای که ممکن است برخی کاربران را نگران کند، سرخوردن این مدل است که آن نیز جای نگرانی ندارد؛ زیرا با قاب های زیبایی که در بازار موجود است این مشکل نیز قابل حل است. البته توجه داشته باشید که اثر انگشت و کثیفی بر روی این مدل باقی خواهد ماند.

لنزهای دوربین در قاب پشتی و در یک پنل جداگانه قرار گرفته اند. البته دوربین ها کمی بیرون زدگی دارند اما در حدی نیست که موجب آزار کاربر شده و صاف بودن و مسطح بودن را از قاب پشتی دریغ کند.

از دیگر موضوعاتی که باید در بررسی مشخصات گوشی سامسونگ A30s در مورد آن صحبت شود، ابعاد است. ابعاد بدنه در این مدل 158.5 در 74.7 در 7.8 میلی متر بوده و وزن آن نیز حدود 166 گرم عنوان شده است.

لازم به ذکر است که این گوشی در مدل های تک سیم و دو سیم در بازار موجود میباشد و کاربر میتواند یک و یا دو سیم کارت در اندازه نانو در آن قرار دهد.

بررسی گلکسی A30s

بررسی گلکسی A30s از نظر قدرت سخت افزاری

موضوع دیگری که در مورد بررسی گلکسی A30s به شدت مورد توجه کاربران میباشد، سخت افزارهای به کار برده شده در این مدل است. شرکت سامسونگ برای آنکه بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد از چیپست های تولیدی شرکت سامسونگ در این مدل قرار داده است. نکته ای که از بررسی گلکسی A30s به دست آمده نشان میدهد که قابلیت های سخت افزاری خوبی در آن به کار برده شده است.

پردازنده مرکزی این مدل یک پردازنده 8 هسته ای است. از دیگر نکاتی که در مورد بررسی مشخصات گوشی سامسونگ A30s باید ذکر شود حافظه داخلی این مدل است. نسخه ای که از این مدل در بازار در دسترس میباشد، مدلی است که حافظه داخلی آن 64 گیگ و رم نیز 4 گیگابایت حافظه به خود اختصاص داده است.

معمولا کسانی که استفاده روزمره ای از این مدل دارند به خوبی میتوانند با ای 30 اس کار کنند و بدون مشکل به تمام کارهای خود رسیدگی نمایند. سوییچ کردن بین برنامه ها با این مدل به راحتی انجام شده و مشکل جدی در این رابطه وجود نخواهد داشت. قدرت سخت افزاری این مدل از جمله عواملی است که بر روی قیمت گوشی سامسونگ A30s تاثیر جدی دارد.

موضوعی که در بررسی مشخصات گوشی سامسونگ A30s از نظر سخت افزاری باید مورد توجه قرار دهید آن است که این مدل برای بازی های سنگین ساخته نشده و این نوع بازی ها فشار زیادی را به دستگاه وارد میکنند. با وجود قدرت خوبی که از نظر سخت افزاری  در این مدل مشاهده میشود، قیمت گوشی سامسونگ A30s  بسیار مناسب و عادلانه تعیین شده است.

بررسی گلکسی A30s

باتری قدرتمند

بررسی گلکسی A30s را با ذکر مشخصات باتری این مدل ادامه خواهیم داد. یک باتری بزرگ 4 هزار میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز این گوشی را فراهم میکند.

بررسی گلکسی A30s از نظر باتری نشان میدهد که کاربران عادی از نظر شارژ و توان باتری با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد، اما کاربرانی که بازی های سنگین نصب میکنند ممکن است مجبور باشند در فواصل زمانی کوتاه مدت برای شارژ آن اقدام کنند.

در داخل جعبه این مدل، یک آداپتور 15 واتی قرار داده شده است که قادر است در مدت دو ساعت میزان شارژ باتری را از صفر به صد برساند.

بررسی گلکسی A30s

دوربین فوق العاده گلکسی A30s

موضوع مهم دیگری که باید به هنگام بررسی گلکسی A30s به آن نیز پرداخته شود دوربین قرار داده شده در این مدل است. با بررسی مشخصات گوشی سامسونگ A30s مشخص شد که در این مدل 3 عدد دوربین به کار گرفته شده است.

همان طوری که در قسمت های بالایی اشاره کردیم این سه دوربین در یک قاب و در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته اند. لنز دوربین اصلی در این مدل 25 مگاپیکسلی است. دوربین دوم نیز یک دوربین8 مگاپیکسلی است و لنز سوم نیز 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. لنز دوم یک لنز اولترا واید است و لنز سوم نیز برای تشخیص عمق به کار برده میشود.

در بررسی گلکسی A30s از دوربین سلفی نباید غافل بود. اصولا کاربرانی که عاشق گرفتن عکس های سلفی هستند توجه زیادی به این مورد میکنند. دوربین سلفی در این مدل یک دوربین 16 مگاپیکسلی بوده و در ناچ بالای صفحه قرار گرفته است.

نکته ای که در مورد مشخصات گوشی سامسونگ A30s و بررسی دوربین میتوان عنوان کرد این است که دوربین های قرار گرفته در این مدل از کیفیت خوبی برخوردار بوده و میتوانند رضایت کاربر را به خوبی جلب کنند. توجه داشته باشید که با وجود بالا بوده کیفیت دوربین، قیمت گوشی سامسونگ A30s بسیار منصفانه و عادلانه در نظر گرفته شده است.

بررسی گلکسی A30s

بررسی نرم افزار

موضوع دیگری که باید در مورد مشخصات گوشی سامسونگ A30s ذکر شود بررسی گلکسی A30s از نظر وضعیت نرم افزاری است. سیستم عاملی که این مدل از آن بهره میبرد، اندروید نسخه 9 است.

رابط کاربری نیز One UI1.5 است و شرایط خوبی برای کاربر و اجرای درست برنامه ها در اختیار وی قرار داده است. موضوعی که با بررسی گلکسی A30s به دست آمده، این نکته است که رابط کاربری در این مدل در مقایسه با رابط کاربری نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده و به همین دلیل میتوان به راحتی به دو صفت نرمی و روان کار کردن را در مورد آن به کار برد.

وقتی صفحه موبایل قفل است میتوانید به قسمت تلفن و دوربین دسترسی داشته باشید و برای آنکه به صورت دقیق در جریان زمان و ساعت قرار بگیرید یک ساعت بزرگ در قسمت بالای گوشی قرار داده شده است.

با رفتن به قسمت تنظیمات میتوانید مدل نمایش این ساعت و رنگ های آن را تغییر دهید. با وجود اینکه قیمت گوشی سامسونگ A30s در سطح مناسب و مطلوبی تعیین شده است اما با این حال شرکت سامسونگ در انتخاب و قراردادن امکانات در آن کوتاهی نکرده و سعی کرده تمامی چیزهایی که کاربر برای کارهای روزانه خود به آن نیازمند است را در اختیارش قرار دهد.

این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت است. این حسگر در زیر نمایشگر قرار داده شده و موردی که باید از آن اطلاع داشته باشید این است که عملکرد این حسگر بالا نیست.

دقت خوبی را میتوان در آن مشاهده کرد، اما گاهی اوقات کندی سرعت ممکن است باعث ناراحتی شما شود. قابلیت تشخیص چهره به صورت سه بعدی از دیگر امکانات این گوشی به شمار میرود. این دوربین قادر است چهره کاربر را به خوبی تشخیص داده و به سرعت قفل گوشی را باز کند.

بررسی گلکسی A30s

صفحه نمایشگر

از دیگر ویژگی ها و مشخصات گوشی سامسونگ A30s صفحه نمایش آن است. ابعاد نمایشگر در این مدل، 6.4 اینچی بوده و فضای زیادی از قاب جلویی را به خود اختصاص داده است. صفحه نمایشگر در این مدل در حاشیه ها باریک بوده و این میتواند برای برخی کاربرانی که به این جزئیات توجه زیادی دارند بسیار جذاب و خوشایند به نظر آید.

نمایشگر در این مدل از نوع سوپر آمولد بوده و قادر است 16میلیون رنگ را در برابر چشمان مخاطب به نمایش گذارد. شاید لازم باشد که بدانید نسبت نمایشگر به بدنه در این مدل 84.9 درصد است.

نکته دیگری که با بررسی گلکسی A30s میتوان ذکر کرد این است که رزولوشن در این مدل 720 در 1560 پیکسل است. بدون شک این صفحه نمایش با توجه به قیمتی که گوشی دارد، بسیار مناسب است و همه افراد می توانند از این گوشی به خوبی استفاده کنند.

بررسی گلکسی A30s

بررسی قیمت گلکسی A30s

قیمت گوشی سامسونگ A30s در مقایسه با امکاناتی که در آن قرار داده شده، میتواند نظر مثبت بسیاری از کسانی که قصد دارند با این مدل به کارهای روزانه خود رسیدگی کنند، جلب کند.

این مدل از جمله مدل های میان رده موجود در بازار به شمار رفته و اگر بازی های سنگین بر روی آن نصب نکنید به راحتی قادر خواهید بود تمامی کارهای خود را با آن سر و سامان دهید. امکانات خوب این گوشی و قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است، به هر کاربری اجازه خواهد داد تا آن را خریداری کند.

حتما می دانید که قیمت گوشی به دلیل وابستگی به نرخ ارز و دلار و عوامل دیگر دست خوش نوسان می شود. برای استعلام قیمت بهتر است به فروشگاه های معتبر در کشور مراجعه کنید. اکوتل یکی از مجموعه های مورد اعتماد در کشور است که بهترین قیمت را برای انواع گوشی ها ارائه می دهد.

بررسی گلکسی A30s

خرید گلکسی A30s

افراد زیادی با مطالعه امکانات این گوشی به فکر خرید این محصول برند سامسونگ می افتند. بدون شک برای خرید این گوشی و گوشی های دیگر باید یک مرجع معتبر انتخاب کرد و با خیال آسوده از آن خرید کرد.

با گسترش فروشگاه های آنلاین، خرید و فروش انواع گوشی نیز به این روش انجام می شود. خوشبختانه فرهنگ خرید اینترنتی در ایران نیز توسعه یافته و افراد زیادی محصولات مختلفی را به این روش تهیه می کنند تا بسیاری از مشکلات خرید حضوری را از میان بردارند.

یکی از فروشگاه های معتبر در کشور، مجموعه اکوتل است که سالها در فروش اواع موبایل تجربه دارد و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

تضمین بازگشت محصول تا یک هفته، ارسال سریع، تضمین تحویل کالای اصل و … از خدمات ویژه این مجموعه خوشنام است. در هر کجای ایران که باشید، می توانید گوشی مورد علاقه خود را از این فروشگاه سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.

جمع بندی

در این متن به بررسی گلکسی A30s پرداختیم. این مدل از جمله مدل های میان رده شرکت سامسونگ است. از نظر سخت افزاری قادر است بسیاری از نیازهای کاربر را پاسخ دهد. دوربین سه گانه این مدل نیز در نوع خود در خور توجه است.

کیفیت عکس ها قابل قبول بوده و دوربین سلفی نیز میتواند شرایط خوبی برای گرفتن عکس های سلفی فراهم کند. توجه داشته باشید که با وجود امکانات خوبی که در این مدل قرار داده شده است، قیمت گوشی سامسونگ A30s به نحوی تعیین شده که قشر متوسط جامعه به راحتی بتواند هزینه خرید آن را پرداخت کنند.

برای خرید این گوشی و دیگر گوشی ها می توانید به فروشگاه اکوتل مراجعه کنید. تنها کافی است با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید و با مسئولین فروش در ارتباط باشید تا سفارش شما در کمترین مدت زمان ممکن به دستتان برسد.

2 نظر در “بررسی گلکسی A30s سامسونگ به همراه جدول مشخصات فنی

  1. وفا گفت:

    دوستان این موبایل همان A50هست فقط اسم وکارتن آن را تغییر دادن من ۳ساله که این گوشی را دارم وهیچ فرقی با A30s ندارد .
    شیایومی یک مدل کلاهبرداری میکنه سامسونگ هم گوشی قدیمی خودش را با تغییر نام یک جور دیگه کلاهبرداری میکنه

    1. ناشناس گفت:

      موافق نیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *