مقالات, همه

بهترین گوشی های 2021 در کنار بهترین گوشی های میان رده

بهترین گوشی های 2021

در این مقاله قصد داریم که بهترین گوشی های 2021 و همچنین  بهترین گوشی های میان رده  را به شما معرفی گردانیم به طور کلی با مطالعه ی این مقاله ما میتوانیم با انواعی از گوشی ها با برند های متفاوت آشنا شویم و همچنین از ویژگی های برجسته ی آن ها نیز آگاه شویم.

معرفی بهترین گوشی های 2021 و بهترین گوشی های میان رده

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین گوشی های 2021 بپردازیم. به طور کلی گوشی های سال 2021 بسیار جذاب می باشند و هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند. در این سال سه مدل از گلکسی های سری اس توانسته اند نام خود را به خوبی بدرخشانند. همزمان با این گوشی های گلکسی سه مدل دیگر از گوشی شیائومی نیز به نام های می 11، وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو نیز وارد بازار گردیدند. همچنین گوشی های هوآوی و آیفون هم مدل های جدیدی ارائه دادند که توانست زبانزد مردم باشد. در ادامه به بررسی دقیق بهترین گوشی های 2021  خواهیم پرداخت.

نام بهترین گوشی های سال 2021

اولین مدل ها، سری اس گلکسی می باشند: این سری از گلکسی ها که جزو بهترین گوشی های 2021 به شمار می آیند از سه مدل به نام های بدون پسوند یا معمولی، پلاس و اولترا تشکیل شده اند. در واقع بعد از اتمام سری نوت گلکسی، سری اس یا همان سری s21 وارد عرصه گردیدند.

سری اس سامسونگ بهترین گوشی های میان رده

این سری نسبت به سری های قبلی سامسونگ دارای تحولات پیچیده و جالبی هستند. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، این سری جدید از نظر طراحی، دوربین و اندازه بسیار جذاب تر به نظر می رسند. به طوری که هر بیننده ای خواستار داشتن یکی از این مدل ها خواهد شد.

دومین مدل، از خانواده ی منحصر به فرد و جذاب شیائومی می باشد. یکی دیگر از بهترین گوشی های 2021  از آن برند شیائومی می باشد. از برند شیائومی در سال 2021 ما می توانیم مدل هایی با نام شیائومی می 11 پرو و شیائومی می 11 اولترا را مشاهده نماییم. به طور کلی اگرچه برند شیائومی یک برند کاملا تازه وارد است اما به خاطر داشتن مدیریت و خلاقیت این برند می توان آن را در رقابت تنگاتنگ با سایر برند های معروف و نامی قرار داد.

بهترین گوشی های 2021

میزان نگه داری باتری، داشتن تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، داشتن نمایشگرهایی با نرخ ۱۲۰ هرتز نوسازی و همچنین داشتن شارژهای ۶۷ واتی از مهم ترین برتری های این دو مدل نسبت به سایر مدل های دیگر از برند های مختلف است. جالب است بدانید که این دو مدل می توانند ظرف کمتر از 40 دقیقه به طور کامل شارژ شوند. بدنه ی این دو مدل به صورت سرامیکی و جذاب است.

نام بهترین گوشی های میان رده

در ادامه به معرفی محصولات پرچمدار سال میپردازیم که احتمالا با آنها آشنا نیستید. این محصولات از برند هایی مانند لنوو، ایسوس و وان پلاس میباشند.

سونی ایکسپریا 1 مارک III

یکی از بهترین گوشی های میان رده این مدل می باشد. این گوشی نیز از خانواده ی سونی ها برخواسته و با داشتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد نظیر، نمایشگر با کیفیت، رزولوشن بالا، داشتن تراشه ی خاص، داشتن نرخ نوسازی معادل 120 هرتز و غیره توانسته است، میان سایر مدل های دیگر نام درخشان و برجسته ای را از آن خود نماید. در واقع این مدل یکی از کامل ترین مدل های برند سونی می باشد. یکی از بهترین مزیت های این مدل داشتن لنزی فوق العاده در دوربینش می باشد که می تواند به زوم سه برابری ختم شود.

بهترین گوشی های 2021

وان پلاس 9 پرو

شرکت وان پلاس نیز توانست در سال 2021 با تولید یک مدل خاص که بسیار شبیه به سری اس گلکسی و سری می شیائومی می است، نام خود را میان بهترین برند ها مطرح نماید. مدل 9 پرو این برند دارای ظاهری شبیه به گوشی های گلکسی می باشد با این تفاوت که از نظر برخی المان های دیگر با این برند ها کاملا مغایرت دارد. از مهم ترین ویژگی های این گوشی موبایل می توان به داشتن بدنه ی فلزی، داشتن چهار دوربین با کیفیت، داشتن نمایشگر بسیار بزرگ و با کیفیت، همچنین داشتن شارژر با سرعت شارژ بسیار بالا و غیره اشاره نمود.

بهترین گوشی های 2021

لنوو لیجن دوئل 2

 این گوشی موبایل جزو گوشی های مخصوص بازی می باشد که تراشه ی آن درست در وسطش قرار دارد. این گوشی موبایل در ظرف 30 دقیقه می تواند به طور کامل شارژ شود. لذا دیگر کاربران نیازی ندارند که منتظر شارژ شدن آن و ادامه ی بازی خود باشند.

بهترین گوشی های 2021

ایسوس آر او جی فون پنج آلتیمیت

از مدل های برجسته ی برند ایسوس این مدل می باشد که در سه نوع معمولی، پرو و آلتیمیت تولید گردیده است. این مدل ها دارای حافظه ی داخلی 512 گیگ و حافظه ی خارجی گیگ می باشند. یکی از ویژگی های خاص این گوشی موبایل می تواند داشتن دو عدد باتری آن باشد که هر کدام بسیار قدرتمند هستند. هر کدام از این باتری ها دارای 3000 آمپر بوده که در مجموع این مدل ها دارای 6000 آمپر می باشند. برای خنک ساختن این گوشی فن داخلی قرار نداده اند اما خودشان دارای یک فنی خارجی و مجزا می باشند.

بهترین گوشی های 2021

معروف ترین و بهترین گوشی های سال

آیفون: هرگاه نام بهترین و برترین گوشی به میان می آید ما یاد گوشی های برند اپل می افتیم. اما جالب است بدانید که این برند از گوشی ها در سال 2021 کمی دیرتر به میان آمدند و رونمایی از بهترین گوشی های 2021 اپل تا کنون زمانبر بوده است.

اما مطمئنا زمانی که گوشی های آیفون روی کار بیایند مانند سال 2020 در چهار مدل خواهند بود. علت برتری گوشی های آیفون یا به عبارت دیگر گوشی های اپل را می توان این دانست که این برند از همه لحاظ گوشی تولید شده توسط خود را مورد ارزیابی قرار می دهد.

زمانی که ما به بررسی و مقایسه ی انواعی از گوشی های مختلف با برند های متفاوت می پردازیم به این موضوع پی می بریم که هر کدام از مدل های مختلف برند های متفاوت دارای یک خصوصیت برجسته هستند اما در عین حال می توانند در موارد دیگر و یا به عبارت بهتر در جنبه های دیگر کمی ضعیف عمل نمایند.

بهرتین گوشی های آیفون

اما گوشی های آیفون هرگز اینگونه نیستند چرا که این برند با داشتن مهارت بالا در تولید گوشی به گونه ای عمل می نماید که بتواند بهترین و بی نقص ترین گوشی موبایل را وارد بازار نماید. به همین منظور در زمان بررسی مدل های مختلف گوشی آیفون شما متوجه می شوید که این مدل ها از نظر دوربین، جنس بدنه، ابعاد، تراشه، پردازنده، حافظه و غیره حرف اول را می زنند.

تنها عیب گوشی های آیفون را می توان قیمت بالای آن ها دانست اما بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که شما با خرید گوشی های آیفون علاوه بر صرف هزینه ی زیاد می توانید تا سال های طولانی از این گوشی ها استفاده نمایید. پس در واقع با مرور زمان این گوشی ها مقرون به صرفه خواهند بود. به همین منظور می توان بی شک بهترین گوشی های 2021 را گوشی های آیفون دانست.

بهتین گوشی های میان رده

جمع بندی

در انتها توصیه می شود برای آشنایی کامل با هر یک از بهترین گوشی های 2021 ، با کلیک در اینجا وارد وبلاگ فروشگاه اکوتل شده و به شکل تخصصی هر یک از گوشی های مدنظرتان را بررسی نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *