نقد وبررسی تخصصی

جامع ترین بررسی گلکسی M62 سامسونگ ، مشخصات فنی و قیمت روز

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

در این مقاله سعی داریم به بررسی گلکسی M62 به عنوان یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی سامسونگ بپردازیم. کمپانی سامسونگ طی سال‌های اخیر با تولید انواع گوشی های میان رده توانسته جایگاه خوبی برای خود کسب نماید. این کمپانی با معرفی گلکسی M62 توانست بار دیگر در میان گوشی های میان رده نظر کاربران را به خود جلب نماید و همچنان جزو پرچمداران تولید گوشی‌های میان رده در جهان باشد.

 

بررسی گلکسی M62 و مشخصات گلکسی M62

در این مقاله سعی داریم به بررسی گلکسی M62 بپردازیم. گوشی های گلکسی از تولیدات کمپانی سامسونگ می باشند که طی سال های اخیر توانسته اند جایگاه خوبی در میان کاربران برای خود کسب نمایند. کمپانی سامسونگ جزو برند های قوی در تولید گوشی‌های همراه می باشد. اکثر تولیدات کمپانی سامسونگ جزو گوشی های میان رده محسوب می‌شوند. بنابراین کاربران زیادی توانایی خرید این گوشی ها را دارند. برای بررسی گلکسی M62 کافی است به مشخصات عرضه شده آن توسط کمپانی دقت کرد.

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

یکی از مشخصات گلکسی M62 باتری قوی آن می باشد. باتری سامسونگ گلکسی M62 دارای ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپری می باشد. بسیاری از کاربران زمانی که به بررسی این گلکسی می پردازند, قوی بودن باتری را جزو ملاک های اصلی خود قرار می دهند چرا که امروزه استفاده مداوم از گوشی تلفن همراه باعث شده کاربران علاقه مند به خرید گوشی هایی باشند که دارای باتری قوی برای نگهداری شارژ و همچنین قابلیت فست شارژ بودن باشد. سامسونگ گلکسیM62 یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی سامسونگ می باشد که در دسته گوشی های میان رده قرار می گیرد.

مشخصات گلکسیM62 تقریباً همانند دیگر تولیدات کمپانی سامسونگ می باشد. اما این تولید جدید از امتیازات ویژه تری نسبت به تولیدات قبلی برخوردار می باشد. از جمله مهمترین ویژگی این گلکسی جدید حسگر اثر انگشت می باشد که بر روی دکمه خاموش و روشن گوشی تعبیه شده است. در واقع کاربران زمانی که قصد روشن کردن صفحه گوشی را دارند با لمس دکمه کنار گوشی توسط سیستم امنیتی گوشی شناسایی می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این گلکسی جدید حافظه داخلی آن می باشد. این گوشی توسط کمپانی سامسونگ با حافظه داخلی ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایتی تولید می‌ شود و کاربران می توانند بسته به نیاز خود یکی از دو مدل آن را خریداری نمایند. سامسونگ گلکسی M62 در سه رنگ سبز، خاکستری و آبی در بازار موجود می باشد و کاربران می توانند رنگ دلخواه خود را  از بین این سه رنگ انتخاب و خریداری نمایند.

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

قیمت سامسونگ گلکسی M62

امروزه گوشی های میان رده توانسته اند بسیاری از بازارهای مطرح دنیا را متوجه خود سازند. یکی از مهم‌ ترین ویژگی های گوشی های میان رده کیفیت بالا و کمپانی تولید کننده آن ها می باشد. با بررسی گلکسی M62 می‌توان دریافت که کمپانی سامسونگ توانسته یک رقیب خوب برای دیگر تولیدات کمپانی های دیگر به بازار عرضه نماید. در واقع با بررسی گلکسی M62 می‌توان به این نکته دست یافت که کمپانی سامسونگ یک گوشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در مقابل دیگر رقبای خود به بازار عرضه کرده است.

اصولاً گوشی های میان رده به دلیل قیمت مناسبی که دارند خواهان زیادی نیز دارند و بسیاری از کاربران علاقه مند به خرید آن ها می باشند. قیمت سامسونگ گلکسی M62 نیز در مقابل دیگر تولیدات کمپانی سامسونگ بسیار مقرون به صرفه است و کاربران بسیاری قدرت خرید آن را دارند. در مقابل قیمت تولیدات کمپانی سامسونگ در مقابل کیفیت بالای آن ها نیز مطرح می باشد. کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی مناسب اقدام به خرید یکی از تولیدات کمپانی سامسونگ را داشته باشند.

با بررسی گلکسی M62 می توان دریافت که این گوشی میان رده جزو گوشی های مناسب برای استفاده بسیاری از کاربران می باشد. با بررسی گلکسی M62 می توان دریافت که کمپانی سامسونگ در تولید این مدل از تولیدات سری M نیز تغییرات آنچنانی در ظاهر گوشی ایجاد نکرده است. در واقع یکی از مهمترین تغییراتی که جدیدترین تولیدات کمپانی سامسونگ دارند مربوط به قسمت سخت افزاری آنها می باشد.

این نکته به ویژه برای کاربرانی که استفاده های سنگین از گوشی خود دارند بسیار مهم می باشد. در واقع کاربرانی که علاقمند به نصب برنامه های سنگین بر روی گوشی‌های خود هستند جزو کسانی می باشند که علاقمند به خرید این مدل گلکسی می باشند. کمپانی سامسونگ جدایی از قسمت سخت افزاری بر روی دیگر قسمت های سامسونگ گلکسی M62 تغییرات آنچنانی ایجاد نکرده است. چرا که همه این تغییرات سبب افزایش قیمت تمام شده گوشی برای کاربران می شود و در این صورت بسیاری از کاربران توانایی خرید این مدل گوشی را ندارند.

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

خرید گوشی گلکسی M62

اگر قصد خرید یک گوشی مناسب با کیفیت و قیمت مناسب را دارید پیشنهاد می کنیم به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی به بررسی گلکسی M62 بپردازید. این تولید جدید کمپانی سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید تلفن همراه باشد. از جمله ویژگی های مهمی که در سامسونگ گلکسی M62 وجود دارد می‌توان به باتری فوق العاده آن، قابلیت فست شارژ بودن، کیفیت بالای دوربین، کیفیت بالای قسمت سخت افزاری و … اشاره کرد.

برای خرید محصولات کمپانی سامسونگ می توان به نمایندگی های معتبر این کمپانی در سراسر دنیا مراجعه کرد. در ایران نیز شرکت های معتبری وجود دارند که به صورت مستقیم زیر نظر کمپانی اصلی می باشد. یکی از مزیت های مهم در هنگام خرید گوشی های میان رده از کمپانی های معتبر خدمات پس از فروش و گارانتی آن می باشد. به این صورت که اگر برای گوشی تلفن هرگونه مشکلی ایجاد شود می توان با مراجعه به نمایندگی کمپانی مربوطه اقدام به استفاده از خدمات پس از فروش آن کرد. با بررسی گلکسی M62 می توان دریافت که این گوشی یکی از بهترین گزینه های کمپانی سامسونگ در سری جدید می باشد.

در واقع سامسونگ با تولید این محصول توانست بار دیگر جایگاه خوبی در میان گوشی های میان رده در برابر تولیدات سایر کمپانی ها برای خود کسب کند. معمولا اگر بررسی گلکسی M62  به صورت تخصصی  صورت بپذیرد، اشکالاتی نیز در آن می باشد. اما همچنان این گوشی به صورت کلی جزو بهترین گزینه ها برای خرید از میان گوشی های میان رده میباشد. عموما کاربرانی که علاقه مند به خرید گوشی های میان رده می باشند نکات مختلفی را در زمان خرید در نظر می گیرند.

اگر شما نیز جزو کاربرانی می باشید که علاقه‌مند به خرید گوشی هایی با سخت افزار مناسب هستید. می ‌توانید به بررسی گلکسی M62 به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای خرید بپردازید. چرا که این گلکسی جدید کمپانی سامسونگ دارای سخت افزاری قوی برای کاربرانی می باشد که علاقه مند به نصب برنامه های سنگین بر روی گوشی های خود هستند.

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

معایب سامسونگ گلکسی M62 در بررسی گلکسی M62

عموماً انواع مختلف گوشی های تلفن همراه دارای مزایا و معایبی می باشند که هر کدام از این نکات می‌تواند در فروش بالا و یا از رده خارج شدن آنها نقش مستقیم داشته باشد. در این قسمت سعی داریم به بررسی گلکسی M62 به عنوان یکی از تولیدات جدید کمپانی سامسونگ بپردازیم. این مدل گلکسی جزو گوشی‌های میان رده رو به بالا می باشد.

در واقع قسمت سخت افزاری قوی که در این گوشی به کار برده شده است آن را در زمره گوشی های میان رده رو به بالا قرار داده است. برای بررسی معایب این گوشی باید به مشخصات گلکسی M62 دقت نمود تا بتوان مزایا و معایب آن را به دست آورد. با بررسی گلکسی M62 میتوان به راحتی به چند نقطه ضعف آن دست پیدا کرد. در ادامه سعی داریم چند مورد از نقاط ضعف این مدل گلکسی را مورد بررسی قرار دهیم:

وزن زیاد گوشی و ضخامت آن

 اولین نکته که در بررسی گلکسی M62 به چشم می آید وزن زیاد گوشی و ضخامت بالای آن می باشد. این نکته جز معایب اصلی این مدل گلکسی می‌ باشد. لذا زمانی که کاربر برای تایم طولانی بخواهد از این گوشی استفاده کند، وزن زیاد آن باعث ایجاد ناراحتی او می شود. همچنین ضخامت بالای این گوشی سبب می شود که زیبایی ظاهری آن به چشم نیاید.

اگر برای این گوشی قاب نیز تهیه شود بر ضخامت و وزن بیشتر گوشی می افزاید. دلیل سنگینی این گوشی باتری هفت هزار میلی ‌آمپری آن می باشد. در واقع هر چقدر که حجم باتری بیشتر باشد وزن نهایی باتری نیز بیشتر بوده و در نتیجه گوشی سنگین تر می‌شود. این مدل گلکسی دارای وزن ۲۱۸ گرمی می باشد.

کیفیت کم دوربین در شب

در این مدل گلکسی چهار دوربین به کار رفته است. اصولاً کیفیت تصاویر دوربین این گوشی در طول روز مناسب بوده و راضی کننده است. اما متاسفانه تصاویری که در شب و یا در محیط های کم نور توسط این گلکسی ثبت می‌شوند از کیفیت پایینی برخوردار هستند. با بررسی گلکسی M62 می‌توان دریافت که دوربین سوم این گوشی نیز فاقد فوکوس به صورت خودکار می باشد.

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

بررسی گلکسی M62 در میان دیگر رقبای میان رده

امروزه کمپانی های مختلفی در سراسر دنیا توانسته‌اند به تولید گوشی‌های میان رده بپردازند. در این قسمت سعی داریم به بررسی گلکسی M62 با تولیدات دیگر کمپانی ها بپردازیم. اصولاً یکی از نکات مهم برای قرارگیری گوشی ها در زمره گوشی های میان رده قیمت مناسب آنها می باشد. در کنار قیمت مناسب کیفیت بالای هر گوشی جزوه نکات ضروری و اساسی می باشد. با بررسی گلکسی M62 می توان دریافت که این گوشی به دلیل کیفیت بالای سخت افزاری که دارد در زمره بهترین تولیدات کمپانی سامسونگ می باشد.

این گوشی که  جزو گوشی های میان رده رو به بالا محسوب می‌شود بعد از تولید توانست فروش بالایی از گوشی های میان رده را به خود اختصاص دهد. اصولاً کاربران زمانی که مشخصات گلکسی M62 را بررسی می کنند می ‌توانند به مزایای دیگر این گوشی دست پیدا کنند. از نظر هر کاربری گوشی مناسب ویژگی های متفاوتی دارد. ممکن است برخی از کاربران برای خرید گوشی به کیفیت دوربین آن اهمیت بالایی دهند و ثبت عکس های با کیفیت جزو مهمترین نکات آن ها برای خرید یک گوشی باشد، برخی دیگر از کاربران ممکن است به کیفیت باتری و قابلیت فست شارژ بودن گوشی اهمیت زیادی بدهند. در مقابل بسیاری از کاربران نیز به زیبایی ظاهری گوشی اهمیت میدهند.

کمپانی سامسونگ توانسته با جلب نظر عموم جامعه هر سال به تولید گوشی‌های میان رده ای بپردازد که بتوانند توجه بازار را به سمت خود جلب نماید. با بررسی گلکسی M62 می ‌توان دریافت که کمپانی سامسونگ به نظر عموم جامعه احترام می گذارد و تولیداتی را روانه‌ ی بازار می‌کند که بتواند نظر اکثریت جامعه را جلب نماید. امروز کمپانی های زیادی از جمله هواوی، شیائومی نوکیا و….. جزو کمپانی های رقابت کننده با کمپانی سامسونگ می باشند. اگرچه هر کدام از این کمپانی ها نیز امروزه توانستند با کیفیت بالای تولیدات خود نظر مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب نمایند اما همچنان کمپانی سامسونگ جزو پرچم داران تولید گوشی‌های میان رده است.

بررسی گلکسی M62 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی M62

برای بررسی گوشی گلکسی می ‌توان به بررسی ویژگی های کلی آن پرداخت. در ادامه سعی داریم با بررسی گلکسی M62 این گوشی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم:

باتری

باتری به کار برده شده در این مدل گلکسی جزو باتری های قوی میباشد. در واقع کمپانی سامسونگ با تولید این گوشی میان رده ای خود توانست نظر بسیاری از کاربرانی که علاقه مند به گوشی‌های با کیفیت باتری بالا هستند را جلب نماید. از جمله ویژگی‌های مهم باتری به کار برده شده در این گوشی می‌توان به طول عمر بالا و قابلیت فست شارژ بودن آن اشاره نمود. در واقع کاربران می توانند با شارژ روزانه این گوشی برای مدت زمان طولانی از آن به راحتی استفاده نمایند.

باتری گلکسی M62

اسپیکر

 اسپیکر گوشی یکی از نکات مهم هر گوشی می باشد. بسیاری از کاربران که علاقه مند به گوش کردن موزیک هستند علاقه مند به خرید گوشی با اسپیکر قوی می باشند. این گلکسی نسبت به دیگر گوشی های میان رده از اسپیکر هایی با قدرت متوسط برخوردار می باشد. در واقع اسپیکر این گوشی برای محیط های شلوغ زیاد مناسب نیست.

نمایشگر

 نمایشگر این مدل گلکسی از شیشه‌ای با مقاومت زیاد محافظت می شود. همین ویژگی سبب می شود که صفحه نمایشگر این مدل گلکسی در برابر انواع خط و خش مقاوم باشد. کیفیت بالای صفحه نمایشگر این گوشی نیز جزو مزیت های اصلی این مدل گلکسی میباشد.

سخت افزار و نرم افزار

 با بررسی گلکسی M62 می‌توان دریافت که یکی از مهم‌ترین مزیت های این گلکسی نسبت به دیگر تولیدات جدید کمپانی سامسونگ قسمت سخت ‌افزاری آن می باشد. در واقع سامسونگ با تولید این محصول توانست رقابت زیادی در میان سایر گوشی های میان رده ایجاد نماید. از جمله مشخصات گلکسی M62 می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای که در این گوشی تعبیه شده است اشاره نمود. از جمله نکات مهم قسمت نرم افزاری این گوشی نیز می توان به سیستم عامل آن اشاره کرد. سیستم عامل این گوشی دارای اندروید ۱۱ می باشد. از جمله ویژگی های سخت افزاری این گوشی نیز می‌توان به قابلیت پشتیبانی از درگاه حافظه جانبی اشاره نمود.

دوربین

 این گوشی دارای ۴ لنز مختلف درون یک محفظه لنز مربعی شکل که در پشت گوشی تعبیه شده است می باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای کیفیت بالایی برای تصویربرداری و فیلمبرداری در طول روز است. در قسمت جلوی دوربین نیز یک دوربین سلفی با لنز ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

دوربین گلکسی M62 سامسونگ

 

کلام آخر

در انتهای بررسی گلکسی M62 توجه داشته باشید که این این سری از محصولات سامسونگ، جزو جدید ترین سری گلکسی سامسونگ میباشد. سری گلکسی M علی الخصوص گلکسی M62 در کنار قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *