نقد وبررسی تخصصی

گوشی شیائومی پوکو X3 مشخصات فنی با بررسی تخصصی و قیمت روز

گوشی شیائومی پوکو X3

برند چینی شیائومی در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین برندهای گوشی هوشمند در سطح دنیا تبدیل شده است. این کمپانی با سری جدید شیائومی پوکو X3 که اسمارتفون هایی قدرتمند، با کیفیت و قیمت فوق العاده ای هستند، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و به محصولات درخور توجه تبدیل شوند.

در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات در مورد این گوشی اسمارتفون هوشمند خوش ساخت، با مشخصات فوق العاده ای که دارد ارائه دهیم.

همچنین قصد ما از بررسی این گوشی، بررسی قیمت، کاربرد، مشخصات فنی این گوشی از جمله کیفیت دوربین، مقدار عمر باتری و نوع آن، صفحه نمایشگر، نرم افزارو شکل ظاهری آن می باشد. این مطلب ها را می گوییم تا افرادی که قصد خرید این تلفن همراه را دارند بتوانند با راحتی و اطمینان خاطر این گوشی را خریداری کنند.

بررسی گوشی شیائومی X3

سری گوشی های پوکو، یکی از زیر مجموعه های محصولات شیائومی است. برند شیائومی به واسطه تولید میان رده های خوش ساخت و قدرتمند، خیلی زود توانست در دنیای رقابتی موبایل، جایی برای خود پیدا کند.

شیائومی پوکو X3 به واسطه داشتن سخت افزار نسبتآ قدرتمند و از لحاظ قیمت شیائومی پوکو X3  توانسته نقطه قوت این گوشی در بازار به حساب بیاید و طرفداران زیادی را جذب کند.

گوشی شیائومی پوکو X3 اولین گوشی است که از تراشه Snapdragonv860 SoC برای سیستم پردازنده استفاده می کند.

این تلفن همراه برای کاربرانی که اهل گیم و بازی های موبایل هستند، همچنین سرعت بازی های گرافیکی و سنگین برایشان اهمیت دارد می توانند انتخاب کنند. اگر اشتیاق زیادی به انجام بازی های مختلف دارید، این مدل تلفن همراه می تواند نیاز شما را برآورده کند. در ادامه به جزئیات بیشتری از شیائومی Poco X3 nfc اشاره میکنیم تا این گوشی نیز به یکی از گزینه های خرید تبدیل شود.

شیائومی پوکو X3

مشخصات عمومی شیائومی X3

گوشی شیائومی پوکو X3 که اوایل سال 2021 معرفی شد، در رم های 6 و 8 گیگابایتی در بازار عرضه شده است. این تلفن همراه در ایران با گارانتی های مدیا پردازش، هما تلکام و آرمان همراه در دسترس است.

سیتم عامل شیائومی Poco X3 nfc دارای اندروید 11 می باشد و همچنین نسخه های سیستم عامل گوگل را هم دریافت می کند. در ادامه به بررسی و اطلاعات بیشتر در مورد گوشی شیائومی پوکو X3 می پردازیم.

طراحی گوشی پوکو X3

اولین بخش در نقد و بررسی گوشی شیائومی پوکو X3 طراحی آن است، بخشی که شاهد به کار گیری متریال خوب و با کیفیت در ساخت هستیم. پنل پشتی دستگاه شامل قاب دایره ای شکلی است که از جنس پلی کربونات ساخته شده است و طراحی آن مانند شیشه و براق است.

یکی از مدل های شیک و خاص شیائومی، گوشی پوکو ایکس 3 پرو است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. ابعاد این تلفن همراه شامل طول 165،3 میلی متر، عرض 76،8 میلی متر، عرض 9،4 میلی متر و وزنی معادل 215 گرم دارد.

 در تولید قاب پشتی این گوشی شیائومی از جنس پلاستیک استفاده شده است تا محصول وزن کمتری را داشته باشد و بتواند نیازهای کاربران را برآورده نماید.

شیائومی البته سعی کرده است با هوشمندی تمام، با ارائه قابی سیلیکونی در جعبه محصول، پلاستیکی بودن آن را تا حدودی بپوشاند. همچنین، با نگاهی به قاب پشتی گوشی، متوجه درج شدن عبارت POCO بر روی آن خواهید شد که این کمپانی برای تبلیغ بیشتر برند POCO و محصولات آن را به عنوان یک محصول شیک و پرطرفدار معرفی کرده است.

گوشی Poco X3 nfc از گواهینامه مقاومت در برابرآب IP53 بهره می برد که به معنای این است که این گوشی شیائومی در مقابل قطرات آب مقاوم است، اما در حقیقت شیائومی پوکو X3 همانند گوشی های پرچمدار برند شیائومی کاملآ ضد آب نیست. این گوشی در رنگ های آبی و خاکستری در بازار موجود است.

همچنین در فریم کناری شیائومی پوکو X3 دکمه های پاور در لبه سمت راست این گوشی تعبیه شده است که استفاده از آن ها بسیار آسان بوده و تمامی کاربران دکمه های ذکر شده را به آسانی میتوانند فشار دهند.

همان طور که در مطالب بالا ذکر شده، قیمت شیائومی پوکو X3 نسبت به سایر امکانات این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

گوشی شیائومی پوکو X3

صفحه نمایش گوشی

یکی دیگر از بخش های جذاب شیائومی پوکو X3 به نمایشگر آن برمی گردد. کمپانی شیائومی گوشی جدید خود را با یک نمایشگر 6،67 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع IPS LCD مجهز کرده است که از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین از نظر روشنایی در محیط معمولی کیفیت خوبی دارد.

صفحه نمایش این تلفن همراه حالت های مختلفی دارد که میتوانید متناسب با سلیقه خود رنگ آن را انتخاب کنید. در نمایشگرهای آی پی اس رنگ های طبیعی هستند، که این رنگ ها به طبیعت نزدیک ترند. رزولویشن این تلفن همراه دارای 1080* 2400 پیکسل را ارائه میدهد که کاربران می توانند تصاویر و ویدئو های با کیفیت FULL HD مشاهده نمایند. 91.25 درصد از پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص داده شده و حاشیه بسیار کمی باقی مانده است.

از قابلیت های ویژه این گوشی Poco X3 nfc می توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی آن اشاره کرد که جابه جایی در صفحات را روان و پویا می کند، این ویژگی در کمتر گوشی اقتصادی دیده می شود. قیمت شیائومی پوکو X3 بسیار مناسب است. در واقع بیشتر گوشی های میان رده دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می برند. در عین حال، در این شرایط با یک نمایشگر قابل و کارآمد طرف خواهید بود که گستردگی رنگی عریضی را در بر می گیرد و همچنین دارای پشتیبانی استاندارد HDR عملکرد بسیار مناسب را ارئه می دهد.

گوشی شیائومی پوکو X3

دوربین شیائومی پوکو X3

دوربین یکی از مهمترین نکاتی است که کاربرهنگام خرید گوشی به آن توجه می کند. ماژول دوربین شیائومی پوکو X3 چهارگانه است که در یک قاب دایره ای شکل قرار گرفته اند.

ماژول دوربین گوشی Poco X3 nfc از ترکیب حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX68 سونی است همچنین از لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی یا زاویه دید 119 درجه تشکیل شده است. علاوه بر این، سبک رایج این روزهای اسمارتفون های میان رده، دو دوربین ضعیف و دو مگاپیکسلی دیگر، صرفآ برای نگه داشتن تعداد دوربین ها قرار گرفته اند.

دوربین های شیائومی پوکو X3 از قابلیت لرزش گیر بی بهره است، اما به حالت نایب مود مجهز می باشد. بنابراین تصاویری که در شب یا محیط های کم نور ثبت می شود گستردگی دینامیکی، جزئیات و وضوح مطلوبی دارند.

به طور کلی می توان گفت، عکسبرداری با گوشی Poco X3 nfc از لحاظ میزان نور، رنگ و گستردگی دینامیکی و همچنین کیفیت تصاویر به عنوان یک اسمارتفون بسیار خوب شناخته شده است. همچنین گوشی شیائومی پوکو X3 می تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند که یکی از نقاط قوت آن می باشد. به طور کلی عملکرد دوربین Poco X3 nfc به عنوان یگ گوشی میان رده در سطح قابل قبولی قرار دارد.

با بررسی مشخصات گفته شده شیائومی پوکو X3 از لحاظ دوربین شما متوجه می شوید که قیمت شیائومی پوکو X3 کاملا ایده آل است. شما می توانید قیمت شیائومی پوکو X3 را از فروشگاه های معتبر استعلام بگیرید و سپس با خیالی راحت آن را خریداری کنید.

 

دوربین سلفی شیائومی پوکو X3

گوشی شیائومی پوکو X3  از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. عکس های سلفی این تلفن همراه خیلی خوب است و داینامیک رنج و دقت رنگ و جزئیات در حد مطلوبی دارد که باعث می شود در زیر نور آفتاب عکس های رضایت بخشی را ثبت کند.  همچنین این دوربین شارینس و دیتل خوبی دارد و اغراق رنگی آن از دوربین های اصلی کمتر است.

دوربین گوشی شیائومی پوکو X3

طول عمر باتری پوکو X3

باتری گوشی شیائومی پوکو X3 امکان پشتیبانی برای یک روز کاری را به خوبی دارد. در این گوشی موبایل از باتری لیتیوم با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت بهره می برند. طبق تست های انجام شده این باتری قادر است 32 ساعت در بخش مکالمه، 17 ساعت و 6 دقیقه در مرور صفحات وب و بیش از 14 ساعت در پخش فیلم و 153 ساعت برای پخش موسیقی شارژدهی دارد و می تواند کاربران را همراهی کند.

همچنین آماده به کار شیائومی Poco X3 nfc بسیار خوب و امتیاز کلی که ما بر حسب تست های انجام شده روی این باتری کسب کردیم، رکورد 125 ساعت است که عملکرد عالی و با دوام این باتری را نشان می دهد. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی شیائومی پوکو X3 از لحاظ اسپیکر صدا می پردازیم.

اسپیکر گوشی شیائومی پوکو X3

یکی دیگر از ویزگی های جذاب گوشی شیائومی پوکو X3 اسپیکر استریو است که از نظر اقتصادی  قیمت شیائومی پوکو X3 مناسب است که اتفاق خوبی است. شیائومی اسپیکرهای استریو مجهز که از نظر بلندی صدای خوبی دارد و حتی در بیشترین ولوم صدا هم از کیفیت خودش حفظ می کند، که به طور کلی می توان گفت اسپیکر خوب و قابل قبولی دارد.

 همان طور که در بخش های طراحی شیائومی Poco X3 nfc به آن اشاره کردیم اسپیکر اصلی در لبه ی پایینی و اسپیکر دوم که همان اسپیکرمکالمات است در شکافی بین لبه بالایی و نمایشگر قرار دارد. با ایجاد عملکرد رضایت بخش در گوشی شیائومی پوکو X3 قادر خواهید بود که در تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی را با تجربه عالی برای شما به ارمغان بیاورد. این قابلیت در قیمت شیائومی پوکو X3 نیز تاثیر گذار می باشد.

گوشی شیائومی پوکو X3

شیائومی پوکو X3 از نظر سخت افزاری

با یک بررسی اجمالی امکانات قیمت شیائومی پوکو X3 متوجه می شویم قبل از خرید تلفن همراه بهتر است اطلاعاتی کامل  در مورد سخت افزار و نرم افزار این گوشی میانرده به دست آوریم و در صورت مشخصات کامل اقدام به خرید آن نماییم.

با کمی بررسی و تحقیق در مورد گوشی شیائومی پوکو X3 متوجه خواهیم شد که اغلب گوشی های پرچم دار از اسنپدارگون 860 بهره می برند. این تراشه نسخه به روز شده اسنپدارگون +855 به حساب می آید که پردازنده گرافیکی آن یکسان بوده است.

گوشی شیائومی پوکو X3 دارای رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و256 گیگابایتی است. قطعآ افراد با تجربه مطلع اند با رم 8 گیگابایتی بسیار قدرتمند بوده و قادر بهبرآورده کردن نیازهای هر نوع کاربری است.

بدیهی است که قیمت شیائومی پوکو X3 با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی بسیار مناسب و اقتصادی است و تراشه ی آن یک سر و گردن از همه ی رقبا بهتر عمل می کند. این گوشی به راحتی می تواند از پس کارهای روزانه براید و این موضوع در مورد بازی های سنگین صدق می کند و می توانید در نهایت با کیفیت خوب و بدون مشکل با آن بازی کنید.

اتفاق بسیار خوبی که می تواند در مورد سخت افزار شیائومی Poco X3 nfc گفت این است که استفاده این گوشی از حافظه UFS.3.1 می باشد که عملکرد بسیار بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات دارد و تاخیر کمتری را پیش روی کاربران قرار دارد. شما می توانید به لطف پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به ظرفیت داخلی این گوشی نیز بیفزایید.

اگر از این مقدار ظرفیت حافظه در گوشی شیائومی پوکو X3 راضی نبودید و نیازهای شما را پاسخگو نبود، می توانید با استفاده از یک کارت حافظه MicroSD ظرفیت حافظه داخلی را به میزان 1 ترابایت افزایش دهید.

گوشی شیائومی پوکو X3

شیائومی پوکو X3 از نظر نرم افزاری

مهمترین برگ برنده این میان رده، بعد از سیستم عامل اندروید 10 رابط کاربری MIUI 12 است که بر پایه اندورید 11 بهره می برد. این رابط کاربری برای گوشی شیائومی پوکو X3 کمی ظاهر متفاوتی با گوشی های شیائومی دارد و به گونه ای ظاهر آیکون کمی متفاوت است.

شیائومی Poco X3 nfc دومین موبایل هوشمندی است که به صورت پیشفرض به این رابط کاربری مجهز شده و در دسترس قرار گرفته است. در این رابط کاربری شاهد انیمیشن های جدید، روش حفظ حریم خصوصی، تصاویر پس زمینه فوق العاده ای و منوی برنامه کاملا جدید هستید.

گوشی شیائومی پوکو X3 به پردازنده Snapdragon 732G مجهز شده که POCO دوست دارد آن را قدرتمندترین پردازنده G4 در سری 700 بنامد. در بخش امنیت گوشی پوکو ایکس 3 می توان گفت که مانند گوشی های دیگر این محصول از دو روش تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت استفاده می کند.

تشخیص چهره در گوشی شیائومی پوکو X3 به صورت دو بعدی بوده و به کمک دوربین سلفی انجام می شود که از نظر سرعت دقت خوبی دارد، اما نمی توان 100 درصد روی امینیت آن حساب باز کنید.

در آخر می توان گفت که این گوشی گوشی شیائومی پوکو X3 درکنار پردازنده مرکزی، قوی ترین میان رده از لحاظ بازده فنی دارد.

گوشی شیائومی پوکو X3

مزایا گوشی شیائومی پوکو X3

گوشی های هوشمند Poco X3 nfc به خاطر امکانات فنی مناسب، در عین حال قیمت خوبی که ارائه می دهد به محبوبیت های زیادی دست پیدا کرده است. در ادامه به مزایا و معایب این گوشی پرفروش و جذاب چینی می پردازیم.

گزینه عالی برای تجربه بازی

گوشی شیائومی پوکو X3 می تواند بهترین تلفن همراه از نظر بازی و رنج قیمت خوب باشد. این تلفن همراه از توان پردازشی از موبایل های پرچمدار نسل پیش برابری دارد، که بنابراین می توانید بازی ها را به راحتی اجرا کنید. همچنین امکان دسترسی به تنظیمات گرافیکی را دارید و هرچقدر دوست دارید، می توانید بالا ببرید و نقصی در عملکرد آن پدید نخواهد آمد.

نمایشگر معرکه 120 هرتزی

یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی پوکو X3 نمایشگر معرکه آن است که به راحتی در بازار موبایل مقرون به صرفه و اقتصادی یافت می شود. این نمایشگر بسیار شفاف، روان تر و از نظر قیمت شیائومی پوکو X3 از سایر موبایل ها بهتر است.

نمایشگر این گوشی از ابعاد 6.67 اینجی با پنل IPS و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می دهد. نرخ رفرش این نمایشگر 120 هرتزی است که باعث می شود بازی ها خیلی روان و خوب روی صفحه اجرا شود.

عمر باتری

موبایل شیائومی پوکو X3 از عمرباتری بسیار طولانی بهره برده است. هنگام تجربه بازی اصلا نگران خالی شدن باتری گوشی شیائومی پوکو X3 نباشید، زیرا این تلفن همراه تا دو روز به راحتی باتری آن دوام خواهد آورد و این حد از عمر باتری گزینه ای بسیار خوبی برای گیمرها تلقی می شود.

پردازنده قوی

در قلب تپنده گوشی شیائومی پوکو X3 اسنپدارگون 732 جی کوالکام حضور پیدا کرده است که عملکرد بسیار خوبی را در پردازش برنامه ها و بازی های ارائه می دهد. موبایل Poco X3 nfc از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز از پردازنده را همراهی می کند که به کاربران اجازه می‌دهد کاملاً روان و مناسب هر بازی و اپلیکیشنی را اجرا کنند.

مزایا و معایب گوشی شیائومی پوکو X3

معایب گوشی شیائومی پوکو X3

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به بررسی نقاط ضعف گوشی شیائومی پوکو X3 بپردازیم.

وزن زیاد

یکی از نکات منفی در مورد گوشی شیائومی پوکو X3 وزن زیاد و ابعاد بزرگ بدنه است. از آنجا که در طول روز ساعت‌ها با گوشی خود کار می‌کنیم، وزن دستگاه و ابعاد آن برای در دست‌گیری مناسب، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

داغ شدن دستگاه

بسیاری از کاربران به مشکل داغ شدن بدنه گوشی شیائومی پوکو X3 حین اجرای بازی یا پردازش‌های سنگین اشاره کرده‌اند. هرچند کمپانی سازنده مدعی استفاده از سیستم خنک کننده مایع برای کاهش حرارت است اما با بررسی که در مورد گوشی پوکو X3 انجام شده داغ شدن بدنه در برخی موارد را تایید می‌کند.

مقاوم نبودن گوشی در برابر آب

گوشی شیائومی پوکو X3 مقاومتی در برابر آب ندارد و این می تواند وقتی زیر بارش باران یا کنار استخر از گوشی خود استفاده می‌کنید، برایتان دردسرساز شود. اگرچه این گوشی از بدنه‌ای استفاده می‌کند که تا حدودی در برابر پاشش آب مقاوم است، ولی توصیه می‌کنیم هرگز در محیطی از آن استفاده نکنید که آب در مجاورتش قرار داشته باشد.

هنگ کردن گوشی

یکی دیگر از معایب گوشی شیائومی پوکو X3 هنگ کردن آن در مواقعی که از آن استفاده می کنید هست. اگرچه شاید در استفاده روزمره با این مشکل مواجه نشوید و وقتی بازی‌های گرافیک بالا یا برنامه‌های سنگین را اجرا می‌کنید به این مشکل مواجه می شوید.

گوشی شیائومی پوکو X3

قیمت شیائومی پوکو X3

مهمترین فاکتورهنگام خرید تلفن همراه قیمت محصول است. بسیاری از افراد به دلیل داشتن بودجه کم نمی توانند گوشی های با کیفیت بهره ببرند. در همین راستا برند شیائومی سعی بر این داشته است که محصولاتی با کیفیت و پیشرفته طراحی کند و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد که می توان گفت قیمت شیائومی پوکو X3 بسیار مناسب است.

در این بخش از مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی در مورد قیمت شیائومی پوکو X3 ارائه دهیم و قیمت حدودی این محصول را شرح دهیم.  گوشی شیائومی پوکو یکی از غول های میان رده به حساب می آید.

اگر بخواهیم در مورد قیمت گوشی شیائومی و نقطه قوت آن در هنگام خرید بدانید باید گفت که شیائومی سیاست قیمت گذاری خود را برای گوشی های میانرده حفظ کرده و در مقابل امکانات قابل توجهی که در اختیار کاربران قرار داده است، قیمت آن بسیار مناسب و امکانات آن بسیار خوب است. قیمت گوشی های شیائومی در بازار جهانی چیزی حدود 249 یورو در نظر گرفته شده است.

قیمت شیائومی پوکو X3

نتیجه نهایی

گوشی شیائومی مانند دیگر اعضای خانواده POCO یک محصول بسیار قدرتمند و همچنین قیمت شیائومی کاملآ منطقی و به صرفه می باشد که می توان این تلفن همراه را به عنوان یک گزینه ایده آل در میان گوشی میانرده برای علاقمندان به بازی های ویدئویی انتخاب کرد. همچنین می توان گفت، ظرفیت بالای باتری این گوشی و کیفیت صفحه نمایش آن نیز از دیگر مواردی است که آن را به گزینه ای جذاب برای بسیاری افراد تبدیل خواهد شد.

قیمت گوشی شیائومی بسیار مناسب است و همین امر باعث فروش فوق العاده این اسمارتفون در بازار شده است. شما می توانید به آسانی و تنها با فشردن کلید های پایین این محصول را در فروشگاه اکوتل ببینید، بررسی کرده و خریداری کنید.

14 نظر در “گوشی شیائومی پوکو X3 مشخصات فنی با بررسی تخصصی و قیمت روز

  1. سعید گفت:

    کی گفته برای بازی باطری دو روز دوام داره من پوکو ایکس۳ ان اف سی دارم،بازی مورد علاقه‌م کالاف ‌‌‌هست و اصلأ باطری این گوشی جواب گو نیست فوق فوق فوقش ۵ساعت از صددرصد تا سفر شدن 5ساعت طول میکشه
    نه دو روز.
    برای کارایی این گوشی رازی هستم ولی باطری اصلا رازی نیستم آنقدر داغ میشه باهاش میشه سیگار روشن کرد

  2. Yasin گفت:

    خدا شفاتون بده. اون سخت‌افزاری که نوشتی برای poco x3 pro هست نه x3
    نویسنده این مطلب فرق این گوشیارو نمیدونه!

  3. حسین گفت:

    من اشتباه کردم خریدم اصلا گوشی خوبی نیست یه روز صداش قطع شد یه روز ال سی دی مشکل پیداکرد که مجبور شدم به تنظیمات کارخانه برم تو تلگرام یه دفعه میپره بیرون کلا به درد نمیخوره قبلا سامسونگ داشتم هیچ مشکلی نداش

    1. Arya گفت:

      باطری خیلی ضعیفه و پردازنده poco x3pro اسنپدراگون865هست نوشته 720G اینا از گوشیها هیچ اطلاعات دقیقی ندارن به نظر من هواوی نوا 8 از این خیلی بالاتره پردازنده اون پنج نانو متریه این هفت نانو متری

    2. Mahdi گفت:

      والامن الان حدود 5 ماه میشه دارمش البته پوکو ایکس پرو هست و نه هنگ میکنه نه میپره بیرون کلا هیچ مشگلی ندارم باهاش و مشکل صدا هم نداره و استفاده سنگین ازش میکنم هیچ مشگلی پیش نیومده خیلی راضیم فقط تنها عیبش که نمیشه بیخیالش شد داغ کردنشه که بقول دوستمون میشه باهاش سیگار روشن کرد

      1. فرشاد خالوندپور گفت:

        سلام.من که کل روز و شب استفاده میکنم دریغ از داغ شدن

  4. ابوذر بیضایی گفت:

    من که از هر نظر از این گوشی راضیم فقط اینو بگم که تا حالا دو بار از ارتفاع سه متری افتاده و این اتفاق هیچ مشکلی برای عملکرد گوشی به وجود نیاورده .به هر حال برای من خوب بوده و عملکرد رضایت بخشی برام داشته

  5. حدیثه گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من ۵ ماه دارم گوشی poco x3 pro و خدارو شکر راضی هستم🙌
    برای برنامه شاد و گروه های درسی هم هیچ مشکلی ایجاد نکرده✨

  6. هادی سهراب زاده گفت:

    من خودم این گوشی را دارم خیلی ازش راضی ام بازی های سنگین را مثل آب خوردن بدون باگ باز میکنه

  7. سعید گفت:

    من که راضیم

  8. جاوید بلاشی گفت:

    گوشی شیائومی هم از نظر اقتصادی و سخت افزاری خیلی بهتر از گوشی های موجود است من الان ۳ ماه استفاده می‌کنم وهیچ مشکلی نداشته در خاتمه از مسئولان شرکت شیائومی متشکرم.

  9. سیاوش گفت:

    نسبت به قیمتش گوشی خوبی هست خیلی بهترازسامسونگ تواین رنج قیمت هست

  10. حمید گفت:

    سلام، ی سالی ک پوکو خریدم خیلی ازش راظیم فقط باطری زودتر از اون چیزی ک گفته شد، خالی میشه،کیفیت عکس و فیلم عالی۔💐

  11. مهدی گفت:

    خیلی عالی هستش من که راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *