نقد وبررسی تخصصی, همه

قیمت گوشی A03s به همراه مشخصات فنی

قیمت گوشی A03s

موضوعی که در این متن قصد داریم به صحبت در مورد آن بپردازیم، قیمت گوشی A03s است. معمولا عوامل متفاوتی باعث تغییر در قیمت گوشی میشود که از مهم ترین آنها میتوان به مشخصات فنی گوشی اشاره کرد. ما تمامی مواردی که بر قیمت گوشی سامسونگ A03s تاثیر گذارند را در متن حاضر مورد بررسی قرار داده ایم.

امیدواریم که این متن بتواند به شما کمک کند تا اطلاعات خوبی در مورد این مدل گوشی به دست آورید. بررسی قیمت گلکسی A03s به همراه ذکر نکات فنی، به مخاطبان و کاربران گوشی های همراه کمک خواهد کرد تا بهترین ها را خریداری کنند. پس اگر به دنبال خرید یک گوشی با قیمت مناسب هستید، توصیه میکنیم ادامه این متن را مطالعه کنید.

تاثیر قدرت سخت افزاری بر قیمت گوشی A03s

یکی از عواملی که بر قیمت گوشی A03s تاثیرگذار است، قدرت سخت افزاری در این مدل میباشد. سخت افزارها برای آنکه یک کاربر تمام برنامه های گوشی را به خوبی اجرا کنند لازم و ضروری به نظر میرسند. یک تراشه Media Tek MT6765 Helio P35 در این مدل به کار برده شده است.

این تراشه 12 نانومتری است و میتواند به خوبی از پس نیازهای کاربر و انتظارات او برآید. موضوع دیگری که باعث اثرگذاری بر قیمت گوشی سامسونگ A03s شده است، پردازنده مرکزی در این مدل میباشد.

همان طوری که میدانید پردازنده ها یکی از مهم ترین قطعاتی هستند که در گوشی ها به کار برده میشوند و شرکت های مختلف برای آنکه بتوانند بهترین شرایط را در اختیار کاربر قرار دهند، به این قسمت توجه زیادی میکنند. بالا بودن عملکرد و روان بودن این پردازنده از جمله مزیت هایی است که می توان در مورد این پردازنده ارائه کرد.

دیگر موضوع اثرگذار بر قیمت گلکسی A03s، پردازنده گرافیکی این مدل است. این پردازنده گرافیکی دست به دست پردازنده اصلی آمده و توانسته شرایط بسیار خوبی برای انجام کارهای متفاوت در اختیار مخاطب قرار دهید. پردازنده گرافیکی در این مدل از نوعPowerVR GE8320 میباشد.

نکته ای که در هنگام خرید SAMSUNG GALAXY A03s باید مورد توجه قرار گیرد، نسخه های متفاوت این مدل از نظر حافظه داخلی است. البته تنوع زیادی در این حوزه به چشم نخورده و این مدل در دو نسخه با حافظه های داخلی 32 گیگابایتی با رم 3 و در حافظه 64 گیگابایتی با رم 4 در اختیار کاربران قرار داده شده است.

این مدل از کارت حافظه پشتیبانی کرده و در صورتی که حس میکنید هیچ یک از این دو نوع حافظه نمیتوانند برای محتواهایی که شما بر روی گوشی دارید، کافی به نظر آیند، توصیه میکنیم برای خرید یک کارت حافظه میکرو اس دی اقدام کنید و به کمک آن حافظه داخلی گوشی را افزایش دهید.

قیمت گوشی A03s

بررسی نرم افزاری گوشی A03s

یکی از قسمت های مهم هر گوشی قسمت نرم افزاری آن است. قیمت گوشی A03s تحت تاثیر قدرت نرم افزاری این مدل نیز قرار دارد. رابط کاربری در SAMSUNG GALAXY A03s از نوع One UI 3.1  و سیستم عامل نیز اندروید نسخه 11 است. محیط کاربری راحت و سریع از جمله ویژگی هاییA03s است که اغلب کاربران به آن اعتراف کرده اند.

شرکت سامسونگ رابط کاربری که در گوشی های اقتصادی خود به کار میبرد را در این گوشی به کار برده و به همین سبب است که امکانات زیادی را نمیتوان از آن انتظار داشت. درست است که این رابط، محدودیت هایی را برای کاربر فراهم کرده اما این جمله به آن معنا نیست که شما برای انجام کارهای روزانه خود دچار مشکل هستید.

البته در این رابط کاربری مزیت های قابل توجهی همچون مود استفاده از گوشی با یک دست، مخفی کردن برنامه ها، حالت dark mood و غیره مشاهده میگردد. از دیگر امکانات نرم افزاری این مدل میتوان به حسگر اثر انگشت که در کنار گوشی قرار داده شده، شتاب سنج، سنسور مجاورت و غیره اشاره کرد.

قدرت نرم افزاری این گوشی مانند گوشی های پرچمدار شرکت سامسونگ نبوده و همین مورد نیز باعث مناسب بودن قیمت گوشی سامسونگ A03s شده است. کسانی که به دنبال خرید یک گوشی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول هستند میتوانند بر روی این گوشی حساب ویژه ای باز کنند. قیمت گلکسی A03s به نحوی تعیین شده که اغلب کاربران با هر سطح درآمدی بتوانند برای خرید آن اقدام کنند.

قیمت گوشی A03s

نمایشگر گوشی A03s و تاثیر آن بر قیمت گوشی A03s

در ادامه بررسی قیمت گوشی A03s نوبت به بررسی نمایشگر این گوشی میشود. نمایشگر این مدل از نوع PLS LCD  بوده و ابعاد آن نیز 6.5 اینچ عنوان شده است. نسبت صفحه نمایشگر به بدنه 81.8 درصد گزارش شده است.

با این مشخصات نمایشگر میتوانید متوجه شوید که چرا قیمت گوشی سامسونگ A03s آنچنان بالا در نظر گرفته نشده است. بزرگی نمایشگر در این مدل به حدی هست که مالک آن بتواند انواع محتواهایی که در گوشی ذخیره کرده را به راحتی مشاهده کند. با این نمایشگر، تجربه وب گردی به یکی از بهترین تجربیات شما در زندگی تبدیل خواهد شد.

تراکم پیکسلی این مدل 270 پیکسل بوده و رزولوشن آن نیز 720 در 1600 پیکسل عنوان شده است. روشنایی در این مدل به گونه ای تنظیم شده تا کاربر در طول روز برای کار کردن با آن مشکلی نداشته باشند. بررسی مشخصت نمایشگر و بالا نبودن مشخصات آن باعث شده که قیمت گلکسی A03s به عنوان یک  گوشی میان رده، قابل توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد. اگر شما نیز قصد خرید گوشی دارید، می توانید این گوشی را با قیمت مناسب از فروشگاه های آنلاین در کشور تهیه کنید.

قیمت گوشی A03s

تاثیر طراحی بر قیمت گوشی A03s

برند سامسونگ در این نسخه نیز طراحی بسیار زیبایی به کار گرفته است تا هواداران این برند رضایت کامل داشته باشند. در بررسی قیمت گوشی A03s باید در مورد طراحی این مدل نیز نکاتی ارائه گردد. طراحی قاب پشتی و قاب جلویی و موادی که برای ساخت این دو قسمت به کار برده شده است از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت گوشی سامسونگ A03s میباشند.

طراحی این مدل، بسیار ساده و شیک بوده و شباهت زیادی به نسخه قبلی همین مدل دارد. همین سادگی موجب شده که بسیاری از کاربران از خرید آن احساس رضایت داشته باشند.

این گوشی در ابعاد 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر ساخته شده و وزن آن نیز حدود 196 گرم میباشد. شاید این گوشی به دلیل وزن زیادی که دارد خوش دست نباشد، اما با توجه به مشخصات فنی خوبی که داشته و با در نظر گرفتن قیمت گوشی سامسونگ A03s از جمله مدل هایی است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی را به دست آورده است.

در ساخت بدنه این مدل از پلاستیک استفاده شده و به کاربر اجازه داده شده تا دو عدد سیم کارت در اندازه نانو در خشاب SAMSUNG GALAXY A03s قرار دهد.

از دیگر مواردی که میتواند بر قیمت گلکسی A03s تاثیرگذار باشد، رنگ است. این مدل در رنگ های محبوب مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه شده و ممکن است برخی رنگ های پرطرفدار آن با قیمت بالاتری در بازار مورد معامله قرار گیرد.

در پایین پنل پشتی، نام شرکت سامسونگ به چشم خورده و دوربین ها نیز در یک ماژول در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته اند. این ها تنها عواملی هستند که باعث شده اند این گوشی از سادگی محض خارج گردد. با توجه به اینکه قیمت گوشی A03s بسیار مناسب است، افراد زیادی در کشور علاقه مند به خرید این گوشی هستند.

قیمت گوشی A03s

آیا قدرت باتری بر قیمت گوشی A03s تاثیرگذار است؟

از دیگر مسائلی که آن نیز به اندازه خود، قدرت اثرگذاری بالایی بر قیمت گوشی A03s دارد، باتری است. باتری در این مدل یک باتری لیتیمی 5 هزار آمپر ساعتی است؛ توجه داشته باشید که این نوع باتری قابلیت تعویض ندارد. گرچه استفاده از این باتری باعث افزایش وزن SAMSUNG GALAXY A03s شده است اما شارژدهی خوبی را میتوان از آن شاهد بود.

این باتری از قابلیت شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی میکند. اگر باتری به صورت کامل خالی شود رسیدن شارژ آن از صفر به صد درصد حدود دو ساعت طول میکشد. به همین سبب است که قیمت گوشی سامسونگ A03s خیلی بالا نبوده و اغلب افراد میتوانند برای خرید آن اقدام کنند. بین توان باتری و قیمت گلکسی A03s توازن خوبی برقرار بوده و نمیتوان در این مورد شکایتی را عنوان کرد.

قیمت گوشی A03s

تاثیر قدرت دوربین بر قیمت گوشی A03s

از دیگر موضوعاتی که باعث شده قیمت گوشی A03s مناسب و معقول در نظر گرفته شود، دوربین های قرار داده شده در این مدل است. این مدل از 4 دوربین بهره میبرد؛ سه دوربین در قاب پشتی قرار گرفته اند و یک دوربین که همان دوربین سلفی است در قاب جلویی قرار داده شده است. سه دوربین این مدل به صورت عمودی، در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته و یک عدد فلش LED نیز در کنار آنها به چشم میخورد.

در بررسی دوربین و تناسب آن با قیمت گلکسی A03s خوب است بدانید که دوربین اصلی این مدل یک دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسل واید بوده و میتواند به صورت خودکار بر روی سوژه فوکوس کند. عکس های با کیفیتی توسط این دوربین این مدل ثبت و ضبط میگردد. دیگر دوربین این مدل، یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که به یک لنز ماکرو مجهز شده است.

آخرین دوربین در قاب پشتی، یک دوربین 2 مگایی است و به یک سنسور جهت تشخیص دادن عمق تصویر مجهز شده است. همان طوری که اشاره کردیم یک عدد فلش ال ای دی نیز در کنار دوربین ها قرار داده شده است.

دوربین سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی است و آن نیز میتواند عکس های خوب و قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار دهد. در ضمن خوب است بدانید که این مدل به قابلیت تشخیص چهره نیز مجهز شده و این عملیات با کمک این دوربین انجام  خواهد شد. با این توضیحات حتما متوجه شده اید که دوربین های این گوشی مورد نظر با قیمت آن همخوانی خوبی دارد. افراد زیادی با دوربین این گوشی می توانند کارهای خود را به راحتی انجام دهند و لحظات مفرحی را با عزیزان خود به ثبت برسانند.

قیمت گوشی A03s

خرید گوشی گلکسی A03s

امروزه خرید بسیاری از وسایل به روش آنلاین انجام می شود و خریداران رضایت کاملی از این روش دارند. اگر شما به خاطرات خود در گذشته که برای خرید گوشی اقدام کرده اید، مراجعه کنید، متوجه می شوید که چقدر سختی کشیده اید.

نداشتن اطلاعات لازم، بعد مسافت، انتخاب اجباری و … همگی از مواردی هستند که در گذشته در خرید گوشی با آن مواجه بوده اید. در دنیای امروز شما هیچ کالایی را بدون داشتن اطلاعات مورد نیاز در مورد آن تهیه نمی کنید.

فروشگاه های آنلاین فرصتی فراهم کرده اند تا شما با خیالی آسوده در خانه بنشینید و در کمترین فرصت کالاهای مختلفی را باهم مقایسه کنید. به عنوان مثال در حوزه موبایل شما می توانید اطلاعات کامل انواع گوشی ها را مطالعه کنید و با یک انتخاب درست به سراغ خرید محصول مورد نظر بروید.

یکی از فروشگاه های برتر کشور در زمینه گوشی، مجموعه اکوتل است که در طول خدمت خود همواره به جلب رضایت مشتریان سعی داشته است. در حال حاضر این تلاش ها به ثمر نشسته و افراد زیادی به این مجموعه خوشنام پیوسته اند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت اکوتل و تماس با شماره تلفن های مندرج در سایت، گوشی دلخواه خود را سفارش دهید.

گوشی سفارش داده شما در کمترین زمان ممکن به شما ارسال خواهد شد و در صورت معیوب بودن کالا، می توانید تا یک هفته آن را پس دهید. اکوتل در خدمت شما است تا شما راحت خرید کنید.

قیمت گوشی A03s

جمع بندی

موضوعی که در این متن مورد بحث و بررسی قرار گرفت قیمت گوشی A03s بود. اصولا مشخصات فنی یک گوشی و قدرت آن از نظر نرم افزاری و سخت افزاری دو مورد از مهم ترین فاکتورهایی هستند که بر قیمت گلکسی A03s تاثیر میگذارند.

این مدل با توجه به قابلیت هایی که در آن مشاهده میشود، از جمله گوشی های میان رده بازار به شمار رفته و در نوع خود قادر است به حل و فصل بسیاری از امورات کاربر کمک کند. برای خرید این گوشی و سایر گوشی های باکیفیت برند سامسونگ می توانید به سایت اکوتل مراجعه کنید و با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرید.

8 نظر در “قیمت گوشی A03s به همراه مشخصات فنی

  1. Oveis گفت:

    سلام، من واسه کسی خریدم
    اینطوری بگم که پول دور ریخته بشه دلت نمیسوزه اما بره رو این چرا

  2. Oveis گفت:

    آشغال

  3. ,واقعا مزخرفه یک ماهه پرازویروس شده پاکم نمیشه خیلی بیخوده هیچ آنتی ویروسی کمکم نکردافتادم تودردسرآخه این چی بود من خریدم

  4. علی گفت:

    اشغال این گوشه فقد ایفون

  5. سعید گفت:

    سلام وقت خوش ….من گوشی رو ۴ ماهه خریدم و از کارگرد گوشی راضی هستم و ۵ ستاره در حدش هس ب نسبت قیمتی ک داره …خواهش میکنم الکی بد تعریف نکنید از گوشی …

    1. طیبه گفت:

      سلام منم الان هشت ماه خریدم ازش خیلی راضیم

  6. مسعود گفت:

    متاَسفانه a03گوشی خوبی نیست من از خریدش شدیدا پشیمونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *