همه

مقایسه گوشی A22 با A32 به همراه مشخصات فنی کامل

شرکت سامسونگ در ماه های اخیر با معرفی محصولات جدید خود مانند Galaxy A22 و Galaxy A32 سعی کرده روح تازه ای به سری میان رده های محبوب Galaxy A خود بدهد. این شرکت توانسته با معرفی و عرضه اسمارتفون های خود که نه تنها طراحی قابل توجهی داشتند، بلکه از مشخصات کلیدی قابل قبولی بهره می برند انجام شود و همچنان قیمت مطلوبی هم توسط کمپانی سامسونگ برای آنها در نظر گرفته شده که یکی از سرمداران و پرچمداران گوشی در دنیا به شمار روند.

موضوعی که ما در این متن قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم، مقایسه A22 با A32 است. همچنان قصد داریم یک راهنمای کامل و همه جانبه از تفاوت این دو سری A و M سامسونگ به شما ارائه کنیم.

مواردی که قرار است در مقایسه A22 با A32 مورد بررسی قرار بگیرد شامل موارد زیر می باشد:

نقد و بررسی

طراحی

نمایشگر

پردازنده

دوربین

باتری

قیمت می باشد.

نقد و بررسی گوشی A22 با A32

برای اینکه بتوانیم خرید گوشی A22 با A32 را به شما توصیه کنیم، دلایل زیادی وجود دارد. اما توصیه می شود قبل از خرید، مقایسه و مشخصات کامل این دو را باهم بررسی کنید و ببینید ارزش خرید کدام یک بالاتر است؟ همچنین در مقایسه با گوشی های دیگر کدام یک برتری دارد؟ همراه ما باشید.

مقایسه گوشی A22 با A32 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

اگر سادگی را بیشتر دوست دارید و از طراحی ساده لذت می برید، ظاهر هر دو گوشی احتمالآ برای شما جذاب باشد و به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنا شدن بهتر با این گوشی ها، با مراجعه به سایت اکوتل از همه زوایا این مدل ها را مشاهده کنید.

راستش را بخواهید اولین چیزی که در مقایسه A22 با 32 4g  شگفت زده کرد طراحی این دو گوشی هوشمند بود. زبان طراحی گوش های هوشمند سامسونگ در سال 2021 پیشرفت چشمگیری داشته و حالا حتی میان ردها هم این جذابیت طراحی را به ارث برده اند.

از جانب ظاهر و بدنه A22 با A32 می توان گفت، که با پوشش نرم و درخشانی دارد از طراحی چشم نواز و دلنشینی برخوردارند و با رنگ های متفاوت و جذاب، نظر مشتریان را به خود جلب می کنند.

در مقایسه A22 با A32 می توان گفت که گوشی A32 با رنگ های سفید، سیاه، آبی و بنفش به بازار عرضه شده و گوشی A22 با رنگ های سفید، سیاه، قرمز، زرد و سبز به فروش می رسد که شما می توانید به هر رنگی که علاقه دارید و دوست دارید رنگ گوشی خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از فاکتورهای که در مقایسه A22 با A32 از نظر طراحی میتوان به آن اشاره کرد، وزن آنهاست. برخی از افراد به گوشی هایی که وزن سبک دارند علاقمند هستند و برخی دیگر به گوشی های سنگین علاقمند می باشند.

مقایسه با A22 با 4g 32 از نظر وزن گوشی به 184 گرم می رسد که تفاوتی نسبت به هم ندارند، می توان گفت که این دو گوشی هوشمند از نظر طراحی و وزن باهم تفاوتی ندارند.

در مقایسه A22 با A32 می توان به اسکنر اثر انگشت که در این دو گوشی استفاده شده اشاه کرد، گوشی سامسونگ A32 با داشتن in- display fringerprint سرعت کمتری نسبت به A22 دارد. زیرا حسگر اثر انگشت A22 بر روی دکمه پاور جاسازی شده و حسگر دقیق و سریع تر دارد.

اگر اهل تماشای فیلم با گوشی می باشید، هر دو گوشی میان رده سامسونگ دارای پنل  super AMOLED می باشد و همچنین از تراکم پیکسلی بالاتری برخورداراست که از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین از وضوح تصویر در هر دو گوشی میانرده 1080 پیکسل می باشد. در ادامه بیشتر به مقایسه A22 با 4g 32 از نظر نمایشگر می پردازیم.

مقایسه گوشی A22 با A32 از نظر نمایشگر

معمولا در بحث نمایشگر بین گوشی های میان رده یکی از جذابترین بخش های مقایسه نمایشگر آن است. اما در مقایسه A22 با 32 4g  از جانب نمایشگر چندان جای بحث زیادی ندارد.

در مقایسه با A22 با 4g 32 می توان گفت که هر دو گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن Full HD از جنس Super AMOLED دارند که برای یک گوشی میان رده صفحه نمایشگر فوق العاده با کیفیت محسوب می شود. البته ناگفته نماند که وقتی دو اسمارتفون را در کنار هم قرار می دهیم، متوجه رنگ بندی روشن تر گوشی A32 می شویم که مشخص است که نسبت به نسل قبلی خود خیلی تغییر کرده است.

یک موضوع دیگر درباره مقایسه A22 با 4g 32 که از نظر کیفیت باید بگوییم، که هر دو گوشی دارای عملکرد روان و سریعی هستند، اما گوشی A32 به سبب تراکم پیکسلی بالاتر، کیفیت بالاتری دارد. همچنین می توان گفت تصاویر در گوشی A32 دارای مقدار شفافی بالایی نسبت به A22 است.

مقایسه گوشی A22 با A32 از نظر پردازنده

در بخش مقایسه A22 با A32 در بخش پردازنده باید گفت که این دو اسمارتفون از نظر پردازنده بسیار جالب و قالب توجه می باشد، می توان گفت که A22 دارای پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 با ساختار 7 نانومتری و شبکه 5G می باشد که با توجه به آمارها و نظر سنجی ها، نمره قابل قبولی کسب کرده است.

همچنین باید گفت که A22 دارای سنسور اثر انگشت است که در فریم کناری و بر روی دکمه پاور است و همچنین از سرعت شناسایی بالایی برخوردار می باشد.

همچنین در مورد A32 باید گفت که این گوشی هم دارای تراشه مدیاتک دایمنسیتی 720 با ساختار 7 نانومتری و شبکه 5G می باشد. این گوشی با داشتن رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عملکرد بهتری دارد و طبق نظرسنجی های انجام شده توسط کاربران مشخص شده و رضایت بیشتری را جلب کرده است.

در مقایسه با A22 با A32 نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که، وجود پردازنده مرکزی 8 هسته ای در هر دو گوشی، عاملی است که باعث می شود این دو گوشی هوشمند تمامی فرامین را به شکل بسیار دقیق و با سرعت بالا دریافت کنند.

مقایسه دوربین A22 نسبت به A32

مقایسه با A22 با A32 نیز از نظر بحث دوربین قطعآ یکی از عوامل مفید و مهمی است که برای بسیاری از کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است.

در مقایسه با A22 با A32 از جانب دوربین می توان گفت که، A32 یک سروگردن بالاتر از A22 می باشد که می توان در تفاوت این دو اسمارتفون گفت که بزرگترین تفاوت آن ها در همین دوربین هاست.

گوشی A22 دارای ماژول دوربین سه گانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی واید، 5 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسل عمق عریض برای نسخه در نظر گرفته شده است. در این گوشی هوشمند شاهد دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت واید هستیم که عکاسی مناسبی دارد و تجربه عالی را برایمان رقم می زد.

همچنان می توان گفت که از نظر دوربین و فیلم برداری این دو تلفن همراه هوشمند دارای کیفیت بالایی می باشند و کسانی که به عکس و فیلم گرفتن با گوشی علاقمند هستند، بهترین گزینه است. اما لازم به ذکر است که می توان گفت کیفیت A32 بهتر می باشد.

تلفن همراه A32 دارای مجهز به دوربین چهارگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق عریض می باشند که این دوربین باعث به وجود آمدن عکس ها و فیلم های جذاب می شود.

تفاوت در عکاسی و فیلم برداری A22 نسبت به A32

همان طور که در مطالب بالا ذکر شد، درمقایسه A22 با 4g 32 می توان گفت که این دو تلفن همراه بیشتر تفاوت آنها از نظر دوربین و کیفیت می باشد. اگر بخواهیم در مورد این موضوع دقیق تر صحبت کنیم، می توان گفت که A32 با داشتن دوربین های قوی تر و بهتر، عکس ها و فیلم های با وضوح بسیار بالا را به ثبت می رساند. اگر بخواهیم در مورد A32 بیشتر توضیح دهیم این است که دوربین A32 به مراتب خیلی بالاتر از A22 است و همین نکته باعث می شود که عکس های پرتره توسط گوشی A32 بهتر و شفاف تر باشد. تصاویر تیره و دقت کم از نقاط ضعف اصلی A22 می باشد.

 

مقایسه گوشی A22 با A32 از نظر باتری

یکی دیگر از مسائل مهمی که در مقایسه با A22 با A32 باید به آن اشاره گردد، باتری است. در گوشی های میان رده اغلب تلاش می کنند که با کاهش امکانات، هزینه ها را کاهش دهند. یکی از مواردی که دل هواداران سامسونگ را برد و آنها را جذب این تلفن همراه کرد، استفاده از یک باتری با ظرفیت زیاد در این گوشی های میان رده بود.

هر دو این گوشی ها از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند که دارای یک باتری بسیار قدرتمند و با عمر بالا می باشد. عملآ می توان گفت که کمپانی سامسونگ با این کار دست رقبای کوچک تر را بسته و کمتر شرکتی می تواند دست به چنین کاری در محصولات میان رده خود بزند.

در مقایسه با A22 با A32 می توان گفت که هر دو سرعت شارژ 15 واتی دارند و شارژ کامل باتری حدود 2 ساعت زمان میبرد.

مقایسه گوشی A22 با A32 از نظر قیمت

یکی از مهمترین فاکتورهای خرید برای کاربران، قیمت گوشی است. بیشتر کاربران بدون مقایسه با A22 با A32 تنها ملاک برای خرید این دو محصول قیمت آن است برخی از کاربران برای خرید موبایل های گران و برخی دیگر موبایل های ارزان را انتخاب می کنند.

برخی از خریداران در مورد انتخاب گوشی اعتقاد دارند که هر چی گوشی گرانتر باشد از نظر امکانات و کیفیت بالاتر است، اما برخی دیگر از افراد مقایسه با A22 با A32 نیز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن بیشتر دقت می کنند.

پس به این نتیجه می رسیم که هر کدام برای انتخاب نظری دارند اما نکته ای که باید بیشتر به آن توجه کنید این است که، در هنگام انتخاب بیشتر به قابلیت ها و امکانات تلفن همراه توجه کنید تا بتوانید انتخاب خوب و عالی را داشته باشید.

کمپانی سامسونگ میان رده های خود را به گونه ای تولید می کند که کاربران مختلف با توجه به بودجه های بسیار متفاوت هم بتوانند از این محصولات خریداری کنند.

از نظر قیمت در مقایسه با A22 با A32 می توان گفت که از نظر قیمت این دو محصول بسیار اقتصادی و بسیار خوش قیمت را شامل می شوند و تا نزدیک قاتل پرچمداران نیز پیش می رود.

همین سیاست سازنده این کمپانی باعث شده تا فروش بیشتری را تجربه کند و کاربران بدون دغدغه در مورد بودجه خود به سراغ گوشی های این شرکت بروند. نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که وقتی شما با تنوع زیادی از گوشی روبه رو می شوید بهتر است دقیقآ تلفن همراه گوشی متناسب با نیازخود را انتخاب کنید.

قیمت گوشی A32 و A22 در بازار جهانی حدود 230 دلار به فروش می رسد.

خلاصه مقایسه گوشی A22 با A32

  • A32 با داشتن in- display fringerprint سرعت کمتری نسبت به A22 دارد.
  • هردو دارای صفحه نمایش با رزولوشن Full HD از جنس Super AMOLED دارند.
  • در گوشی A32 از نظر دوربین یک سرو گردن بالاتر از A22 است.
  • هر دو گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپرساعت می باشد.

در پایان، در مقایسه با A22 با A32 می توان گفت، که این دستگاه تفاوتی زیادی باهم ندارند و هر دوی آنها از نظر اندازه و عمر طولانی باتری، عالی هستند. اما هر فرد با توجه به علاقه و نیاز خود و نکاتی که گفته شد، می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

نتیجه نهایی

برای انتخاب و خرید گوشی بهتر است گوشی ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این مطلب سعی کردیم تا به مقایسه A22 با A32 بپردازیم و همچنین تفاوت های موجود بین این دو محصول را بیان کنیم. در پایان این مطلب به این جمع بندی رسیدیم که، از لحاظ عملکرد این دو تلفن همراه هوشمند با هم عملکرد یکسانی دارند. هر دو گوشی از نظرسنجی ها بهترین نظرات را دریافت کردند و شکی در عالی بودن آنها نیست.

قیمت روز گوشی یکی از مهمترین مسائل در خرید گوشی محسوب می شود، شما می توانید در این زمینه با مسئولین اکوتل ارتباط برقرار کنید و از قیمت انواع گوشی ها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *