نقد وبررسی تخصصی

بررسی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ به همراه مشخصات فنی

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

کمپانی شیائومی یکی ابر کمپانی های جهان در زمینه تولیدات الکترونیکی می باشد. یکی از معروف ترین تولیدات این کمپانی تولید انواع گوشی های اندروید علی الخصوص نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ می باشد. این کمپانی با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خیلی زود توانست به یکی از رقبای اصلی کمپانی هایی برتری از جمله اپل و سامسونگ تبدیل شود.

بررسی گوشی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱

در این مقاله سعی داریم به بررسی گوشی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ که یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی شیائومی است بپردازیم. شیائومی یک کمپانی الکترونیک در کشور چین می باشد که در زمینه توسعه و فروش انواع گوشی های هوشمند، طراحی برنامه های تلفن همراه و….. فعالیت دارد. این کمپانی با اولین تولیدات خود توانست سهم بسیار زیادی از بازار الکترونیک پکن را به خود اختصاص دهد.

نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ از جمله جدیدترین تولیدات این کمپانی می باشد که به تازگی به بازار عرضه نموده است. نوت ۸ شیائومی دارای قابلیت های منحصر به فردی در مقایسه با دیگر مدل های شیائومی می باشد. انواع گوشی های شیائومی از جمله ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021  و سایرگوشی های شیائومی نسخه ۲۰۲۱ همگی از جدیدترین تولیدات کمپانی شیائومی می باشند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات این کمپانی تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. در واقع گوشی های نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ در مقابل قابلیت‌ های بالایی که دارند جزو گوشی های میان رده و قیمت مناسب بازار محسوب می شوند و بسیاری از کاربران توانایی خرید این مدل گوشی ها را دارند. در میان تولید کنندگان موفق گوشی تلفن همراه امروزه برند شیائومی یکی است مهره های قوی محسوب می‌شود. این کمپانی خیلی زود توانست نام خود را هم رده نام کمپانی سامسونگ و اپل بیاورد.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

جذاب ترین گوشی

در واقع برند شیائومی با تولید محصولات با کیفیت از جمله نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱  توانست به یکی از محبوب ترین محصولات الکترونیکی تبدیل شود. کمپانی شیائومی هر روزه با طراحی ها و کارهای منحصر به فرد خود در صدر جدول پرفروش ‌ترین ‌ها قرار دارد. همین طور این کمپانی با تولید گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 و ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت سابقه پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه را برای خود به جای بگذارد.

کمپانی شیائومی امروزه در سراسر جهان دارای نمایندگی های فعال می باشد. این کمپانی در کشور ایران نیز دارای نمایندگی هایی برای فروش و عرضه محصولات خود است. بسیاری از کاربران که علاقه مند به خرید محصولات برند شیائومی هستند می توانند با مراجعه به شرکت های تحت نظر شیائومی اقدام به خرید محصول اصلی از این کمپانی را داشته باشند.

در ایران نیز در سراسر استانها نمایندگی های از کمپانی شیائومی فعالیت می کند. کاربران با مراجعه به این کمپانی ها و مراکز فروش معتبر می توانند کالای اصل را خریداری نمایند. امروزه سودجویانی با تولید گوشی های تقلبی از سری مدل‌های نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ اقدام به فروش این گوشی های تقلبی که ظاهری بسیار شبیه به تولیدات کمپانی شیائومی دارند می کنند.

این گوشی های تقلبی امروزه توسط برخی دلالان به بازار عرضه می‌شود و قیمت تمام شده این گوشی های تقلبی بسیار پایین ‌تر از قیمت گوشی های اصل تولید برند شیائومی است. زمانی که کاربران به مراکز معتبر فروش محصولات شیائومی که زیر نظر کمپانی اصلی می باشد مراجعه می کنند این اطمینان خاطر را برای خود به وجود می‌آورند که محصولی صحیح و سالم خریداری کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که به دلیل آن باید به کمپانی تولیدکننده هر محصولی مراجعه نمود گارانتی ساخت آن محصول می باشد.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

ویژگی های اساسی نوت 8 نسخه 2021

عموما تولیدات برند شیائومی از جمله ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 دارای گارانتی و ضمانت ساخت می باشند. زمانی که شما هر کدام از این محصولات را از فروشگاه معتبر خریداری می‌کنید یک صفحه برای شما تحت عنوان ضمانت نامه و گارانتی فروش پر میشود. مدت زمان ضمانت نامه برای انواع مختلف تولیدات شیائومی متفاوت می باشد.

اما نکته مهم تعهد این کمپانی نسبت به فروش تولیدات خود می باشد در واقع اگر شما محصولی از کمپانی های معتبر شیائومی خریداری کنید و گارانتی و ضمانت نامه آن نیز فعال شود تا مدت زمان خاصی هرگونه مشکلی که برای آن محصول ایجاد شود تحت حمایت کمپانی شیائومی به صورت رایگان تعمیر می شود.

حتی با تمام شدن مدت زمان گارانتی نیز در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصولات خریداری شده از این کمپانی می‌توان از خدمات پس از فروش آن استفاده نمود. در واقع اگر شما محصولی از شرکت های تحت نظر کمپانی شیائومی خریداری نماید و زمان گارانتی آن نیز تمام شده باشد، در صورت بروز مشکل برای قطعات آن محصول می توانید با مراجعه به کمپانی های معتبر اقدام به خرید قطعه اصلی تولید شده کمپانی داشته باشید. عموما برای این کار تعمیر کنندگانی هم در خود مجموعه وجود دارد. پس دریافتیم که صرفا قیمت پایین یک محصول نشان از کیفیت آن نمی باشد.

همیشه لازم است برای خرید علاوه بر قیمت به اصل بودن کالا خریداری شده هم توجه کنیم. اصولا همه تولیدات کمپانی شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. جدا از بحث کیفیت اولین چیزی که در انواع تولیدات  برند شیائومی به چشم می آید طراحی ساخت تولیدات این کمپانی می باشد. در طی  سالهای اخیر کمپانی شیائومی با طراحی های خاص و منحصر به فرد خود توانسته سلیقه‌ ی بسیاری از کاربران را جلب نماید. در ادامه سعی داریم به بررسی مشخصات عمومی ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 بپردازیم.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

مشخصات عمومی سری نوت ۸ شیائومی

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 هر دو در گروه گوشی های نوت ۸ شیائومی قرار دارند. این گوشی ها دارای صفحه کاملا مشکی می باشند. مشکی بودن و شفافیت این دو مدل گوشی بر زیبایی ظاهری آن افزوده است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های نوت ۸ شیائومی و ردمی نوت هشت شیائومی نسخه 2021 انحنای اطراف قاب گوشی می باشد که وقتی گوشی در دست قرار میگیرد احساس راحتی برای کاربر ایجاد نماید.

در قسمت پشتی ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 حسگر اثر انگشت وجود دارد. زمانی که کاربر گوشی شیائومی را خریداری می نماید می‌تواند برای احراز هویت از قسمت تنظیمات گزینه حسگر اثر انگشت را فعال نموده تا از آن پس گوشی فقط با اثر انگشت آن شخص روشن شود. حسگر اثر انگشت گوشی های شیائومی عموما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های مهمی که در گوشی های ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 وجود دارد قابلیت افزودن چند اثر انگشت می باشد. در واقع چنانچه شخص تمایل داشته باشد از یک اثر انگشت دیگر نیز برای فعال سازی گوشی استفاده نمایند می تواند از قسمت تنظیمات این کار را انجام دهد. ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 عموماً در رنگ های مشکی، سفید، آبی و قرمز در دسترس قرار دارند.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

مشخصات نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱

بسیاری از کاربران می توانند با توجه به علاقه خود رنگ مورد نظر را خریداری نمایند.تولیدات جدید خانواده نوت ۸ شیائومی از جمله نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ و ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 نسبت به سری های قبلی تولیدات این خانواده دارای ارتفاع و قطر بیشتری می باشند یکی از معایب این دو مدل گوشی یکنواخت نبودن وزن گوشی در قسمت بالا و پایین گوشی است.

در قسمت بالای گوشی به دلیل وجود سنسور ها و دوربین های به کار برده شده وزن گوشی بیشتر از قسمت پایینی آن می‌باشد و همین امر سبب می‌شود زمانی کاربر برای درازمدت بخواهد از این گوشی استفاده کند، این سنگینی آزار دهنده باشد. بلندگو و میکروفون به کاربرده شده در هر دو سری گوشی نوت ۸ شیائومی در قسمت پایینی گوشی تعبیه شدند. کیفیت صدا در هر دو مدل گوشی از حد متوسط بالاتر می باشد. در واقع برای صحبت کردن و یا گوش کردن به موسیقی، کیفیت این گوشی در رده گوشی های میان رده قرار دارد.

دوربین به کار برده شده در دو مدل گوشی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ و ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در قسمت پشتی این دو مدل گوشی لنز های به صورت بسیار مرتب و زیبا طراحی شدند. کمپانی شیائومی توانست با تولید گوشی هایی با قابلیت تصویربرداری و زوم بالا، امروزه نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. در واقع اگر انتظارات شما از گوشی تلفن همراه انتظاراتی معقول باشد قطعاً کمپانی شیائومی می تواند محصول مورد نظر را به شما عرضه نماید.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

مدل های نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱

البته این دو مدل گوشی فاقد تله فوتو می‌باشند. در واقع از این  گوشی‌های برند شیائومی در این رنج قیمت بیشتر برای گرفتن عکسهای پرتره میتوان استفاده نمود.یکی از معایب دوربین گوشی های شیائومی برجستگی ۴ سنسور دوربین در قسمت پشتی گوشی می باشد. این ویژگی جدایی از زیبایی ظاهری که برای گوشی ایجاد می کند ممکن است سبب ایجاد مشکلاتی از جمله آسیب به این سنسورها شود.

به طور کلی دوربین نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ و ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 جدایی از این برجستگی که سبب بروز مشکل می‌شود بسیار قابل قبول بوده و کاربران می توانند با استفاده از این دوربین عکس های هیجان انگیز و هنری برای خود داشته باشند. در قسمت جلوی گوشی های نوت ۸ شیائومی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که کیفیت مطلوب و قابل قبولی برای عکس های سلفی کاربران ایجاد می نماید.

در واقع انواع مدل های نوت ۸ شیائومی چه از نظر قیمت و چه از نظر دوربین جزو گوشی های قابل قبول در بازار ارتباطات و الکترونیک می باشد.باتری به کار برده شده در گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021  از نوع فست شارژ بوده و قابلیت شارژ ۴۰۰۰ میلی آمپری را دارد. کیفیت باتری های به کاربرده شده در مدل های مختلف گوشی های شیائومی نسبت به قیمت آن بسیار قابل قبول بوده و سبب تشویق خریداران برای این مدل گوشی ها می باشد.

کاربران در هنگام خرید انواع مختلف گوشی های میان رده یک سری از ویژگی ها را نسبت به سایر ویژگی‌ها اهمیت بیشتری می‌دهند. از جمله ویژگیهای مهمی که در زمان خرید بسیار مورد توجه مشتریان می باشد کیفیت باتری گوشی است.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

برتری های این گوشی

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 از جمله جدیدترین تولیدات کمپانی شیائومی می باشد که با کیفیت بالای باتری خود بسیار مورد توجه کاربران واقع شده است. جدا از کیفیت بالای باتری گوشی های شیائومی مدت زمان مصرف شارژ باتری نیز بسیار مورد توجه است. در واقع زمانی که کاربر گوشی را شارژ صد درصد می نماید برای چند روز می تواند از آن استفاده کند. در داخل جعبه همه ی گوشی های تولید شده از کمپانی شیائومی شارژر مخصوص وجود دارد و کاربران برای افزایش طول عمر باتری گوشی باید از شارژر مخصوص گوشی های شیائومی استفاده نمایند.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای شارژرهای شیائومی کاربران باید به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر شیائومی مراجعه نموده و اقدام به خرید شارژر اصلی برای گوشی داشته باشند. چرا که امروزه برخی از سودجویان با فروش شارژرهای تقلبی و بی کیفیت سعی دارند توجه کاربران را به خود جلب نمایند. اما کاربران باید به این نکته دقت داشته باشند که استفاده از شارژر های غیر اصل و تقلبی که متناسب با باتری به کار برده شده در گوشی شیائومی طراحی نشده اند به مرور زمان سبب آسیب رساندن به باتری گوشی و دیگر قطعات اصلی می‌شود.

همین امر سبب می شود در صورت بروز مشکل برای باتری گوشی خسارات بزرگی به کاربران وارد شود. بنابراین بسیار مهم می باشد که شارژری که برای گوشی های شیائومی Redmi Note 8 2021 استفاده می شود متناسب با باتری به کار برده شده در آن باشد. با اینکه همه ی گوشی های تولید شده از کمپانی شیائومی دارای شارژر فست هستند اما چون میلی آمپر انواع مختلف گوشی های شیائومی متفاوت است باید به این نکته هم دقت شود که نمی‌توان شارژر هرمدل گوشی شیائومی را برای مدل‌های مختلف استفاده کرد چرا که هر کدام از شارژرهای موجود در جعبه گوشی های شیائومی متناسب با کیفیت و قدرت باتری آن گوشی ساخته و طراحی شده اند و ممکن است برای مدل‌های دیگر از گوشی ها هرچند که برند شیائومی باشند مناسب نباشد و به مرور زمان سبب افت کیفیت باتری و داغ شدن گوشی شود.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

نمایشگر نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱

صفحه نمایش نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ و ردمی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ نسبت به مدل های قبلی نوت ۸  بزرگتر می باشد. از نظر کیفی صفحه این دو مدل گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ است. صفحه نمایش گوشی های تولید شده از برند شیائومی دارای صفحه یکدست مشکی می باشد. در رنگ مشکی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 صفحه تمام مشکی بسیار به چشم می آید.

همین صفحه نمایشی یکی از زیبایی های ظاهری تولیدات کمپانی شیائومی می باشد. بسیاری از کاربران علاقه مند به خرید گوشی های میان رده ای با زیبایی ظاهری خوب هستند. در واقع کمپانی شیائومی با تولید محصولات با کیفیت و جذاب توانسته در سراسر دنیا نظر عموم مردم را به خود جلب نماید. چرا که افراد با پرداخت یک هزینه مناسب قابلیت خرید یک گوشی با کیفیت و زیبایی ظاهری خوب را دارند.

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 بسیار حساس می باشد. در واقع یکی از حساس ترین انواع مدل های گوشی صفحه نمایش آن است. چرا که هرگونه آسیب به این قسمت سبب ایجاد خسارات ای سنگین برای کاربران می شود به همین علت استفاده از یک گلس مناسب برای صفحه نمایش بسیار ضروری است. بنابراین برای محافظت از صفحه نمایش همه گوشی های تولید شده از کمپانی شیائومی از جمله نوت ۸ شیائومی باید اقدام به خرید گلس نمود. گلس ها انواع مختلفی دارند که برای گوشیهای مختلف شیائومی نیز قابل استفاده است.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

خرید نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱

 در واقع شما زمانی که یک گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 را خریداری می کنید باید نسبت به خرید گلس آن نیز اقدام کنید. عموماً برای گوشی های شیائومی استفاده از گلس تمام صفحه لازم و ضروری می‌باشد چرا که صفحه گوشی های تولید شده در کمپانی شیائومی برعکس گوشی های تولید شده در کمپانی سامسونگ تمام صفحه بوده و در صورت کامل نبودن قاب گلس هر گونه آسیب به صفحه نمایش سبب ایجاد خسارت می شود.

گلس های به کار برده شده برای انواع گوشی های شیائومی جدایی از محافظت از صفحه در برابر ضربه سبب بالا بردن شفافیت و وضوح تصویر می شوند. در هنگام خرید گلس برای گوشی ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 باید به ضخامت گلس نیز توجه نمود یکی دیگر از نکاتی ک برای خرید گلس برای گوشی موبایل شیائومی  Redmi Note 8 2021  باید دقت شود عدم پوشاندن دوربین سلفی می باشد.

در صورتی که اقدام به خرید گلس در فروشگاه های معتبر داشته باشید قطعا این مشکل به وجود نمی آید. اما امروزه شاهد این امر هستیم که برخی از فروشگاههای غیر معتبر اقدام به فروش گلس های ارزان قیمت با کم ترین کیفیت می نمایند. عموما این مدل گلس ها چون به صورت اصل تولید نمی شوند جدایی از مقاومت کمی که برای صفحه ایجاد می کنند وضوح و شفافیت تصویر را نیز کاهش می دهند. در صورتی که گلس به کار برده شده برای انواع گوشی های شیائومی از جمله نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ از کیفیت بالایی برخوردار باشد علاوه بر مقاومت در برابر ضربه در برابر خط و خش نیز صفحه گوشی را محافظت می کند.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

ویژگی های بارز نوت هشت شیائومی نسخه ۲۰۲۱

در انواع مدل های نوت ۸ شیائومی از جمله گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 از تراشه اسنپدراگون استفاده شده است. در واقع این تراشه قابلیت نصب و اجرای انواع بازی‌های سنگین و برنامه‌های مختلف را بر روی تولیدات کمپانی شیائومی فراهم می‌سازد. استفاده از این تراشه در گوشی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ و ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 سبب افزایش و بهبود عملکرد گوشی شده است.

از جمله ویژگی هایی که در اکثر تولیدات کمپانی شیائومی موجود می باشد می توان به قطب نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و …….اشاره نمود. جنس بدنه گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 از پلاستیک می باشد اما به دلیل کیفیت بالا و شفافیت آن بسیار شبیه به یک قاب فلزی است.اکثر تولیدات کمپانی شیائومی دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ می باشد.

اما یکی از جدیدترین کارهایی که کمپانی شیائومی برای محصولات خود ایجاد نموده است قابلیت افزایش سیستم عامل گوشی های شیائومی می باشد در واقع این کمپانی این قابلیت را بر روی تولیدات خود قرار داده که کاربران بتوانند با استفاده از نسخه های اصلی کیفیت اندروید و سیستم عامل گوشی های خود را افزایش دهند.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 8 2021

 در Xiaomi Redmi Note 8 2021  یک حافظه 64 گیگابایتی به کار برده شده است. باتری به کار برده شده در این گوشی دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این مدل گوشی شیائومی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد امروزه بسیار مورد توجه کاربران واقع شده است. Xiaomi Redmi Note 8 2021 – 64GB – Dual SIM در سه رنگ سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه می شود.

این مدل گوشی دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت می باشد. پردازنده مرکزی این مدل گوشی شیائومی از نوع ۸ هسته‌ای است.تعداد رنگ های صفحه نمایش این مدل گوشی شیائومی ۱۶ میلیون رنگ است. همانطور که گفته شد حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت می باشد اما قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت را نیز دارد. دوربین سلفی Xiaomi Redmi Note 8 2021 – 64GB – Dual SIM ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل است سه سنسور دیگر دوربین این گوشی به ترتیب۲ و ۸ مگاپیکسلی می باشد.

ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021

قابلیت های خاص این گوشی

 همچنین این گوشی قابلیت خواندن  pdf، یوتیوب، ماکرو سافت آفیس، استفاده از شبکه های اجتماعی، ایمیل و…. را نیز داراست.حسگر این مدل گوشی شیائومی در قسمت پشتی گوشی تعبیه شده است. همینطور باتری به کار برده شده در این مدل گوشی شیائومی از نوع فست میباشد و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی را نیز داراست.

صفحه نمایش این گوشی۳/۶ اینچی می باشد. انواع گوشی های شیائومی از جمله این مدل گوشی نوت ۸ شیائومی دارای گارانتی و ضمانت می باشند. کاربران در زمان خرید این محصول از کمپانی های معتبر می توانند ضمانت نامه محصول را نیز دریافت کنند تا در صورت بروز مشکل برای گوشی بتوانند به آسانی از خدمات پس از فروش استفاده کنند.

کمپانی شیائومی در طی چند سال اخیر با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته نظر عموم جامعه را به خود جلب نماید. یکی دیگر از نکاتی که بسیار در تولیدات کمپانی شیائومی به آن دقت شده کیفیت قطعات به کار برده شده در گوشی های تلفن همراه می باشد. در واقع می‌خواهیم این نکته را بیان کنیم که با توجه به کیفیت بالای تولیدات کمپانی شیائومی امکان بروز مشکل برای تولیدات این کمپانی بسیار کم می باشد.

12 نظر در “بررسی نوت ۸ شیائومی نسخه ۲۰۲۱ به همراه مشخصات فنی

  1. Mehdi گفت:

    خیلی عالیه ولی خوب الان دیگه گوشی های جدیدتری هم اومدن

    1. منم گفت:

      پول

  2. جعفر حیدری گفت:

    بسیار عالی دست سازنده و فروشنده درد نکند

  3. جواد گفت:

    اصلا به درد نمی خوره باتری ضعیف داره بعد مدتی هنگ هم می کنه

    1. محمد گفت:

      ایول دمت گرم

    2. ok گفت:

      خیلی خوبه باتریش یکم ضعیفه ولی برا منی که فری بازی میکنم یه روز کامل نگه می‌دارد اصلا هم هنگ نمیکنه من دوسال دارم

  4. جمید گفت:

    خیلی خیلی خوبه پوکو m3هم بهش نمیرسن

  5. مصطفی گفت:

    مذخرفه هنگی داره. باتریش ضعیفه .فقط هوآوی

  6. عری فری باز گفت:

    من دقیقا نسخه 2021 رو دارم عالیه باطریش مشکلی نداره و هنگ هم تا حالا ندیدم برای پابجی و فری فایر خیلی توصیه میکنم خیلی خوبه

  7. Shadow گفت:

    اون زمان ک داشتم ی لگ کوچیک‌ فقط کالاف دیوتی رو میزد ، گوشی خوش دست و خوشگلیه،طراحیش تو زمان خودش فوق العاده بوده

  8. حق گو گفت:

    جنس چینی اعتبار نداره

  9. رضا گفت:

    کیفیت صفحه نمایش خوب نیست به چشم آسیب میزنه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *