نقد وبررسی تخصصی

قیمت گلکسی A02 به همراه مشخصات فنی و بررسی کامل

قیمت گلکسی A02

امروز قصد داریم تا درباره قیمت گلکسی A02 سامسونگ و فاکتور های تایین کننده آن نکات جذابی را با شما درمیان بگذاریم.  در دنیای امروز اهمیت و ارزش گوشی لمسی بسیار زیاد شده و دلیل این امر کارایی بسیار بالای این ابزار مدرن است. کودکان امروزی چندین ساعت در روز به تفریح و سرگرمی و همچنین یادگیری مسائل کاربردی به کمک گوشی ها مشغول هستند. شما نیز بدون هیچ تردیدی از گوشی خود در طول روز برای انجام بسیاری از کار ها استفاده میکنید.

با نیاز مبرم جوامع مختلف به این وسایل محبوب، برند های زیادی دست به تولید این محصولات زده ‌اند. از برند های پر آوازه و مشهور در جهان گوشی، میتوان به برند سامسونگ اشاره کرد. این برند محصولات بی نظیر است که طرفداران بی شماری دارد. از جمله محصولات قابل توجه این برند، گلکسی A02 سامسونگ است که در این مطلب با طراحی، دوربین و قیمت گلکسی A02 بیشتر آشنا میشوید.

قیمت گلکسی A02

معرفی و قیمت گلکسی A02

 در این بخش از مقاله قصد داریم اطلاعات کلی در مورد قیمت گلکسی A02 و ویژگی های آن ارائه دهیم. برند قدرتمند سامسونگ در ماه ژانویه ۲۰۲۰ یکی از ارزان قیمت ترین محصولات خود را با نام سامسونگ گلکسی A02 را روانه بازار کرد.

قیمت تقریبی این محصول ۱۰۰ دلار است و در مقایسه با مشخصات گلکسی A022 و قیمت آن اقتصادی تر و کم هزینه تر میباشد. با توجه به مشخصات این محصول متوجه می‌شویم که تعداد لنز دوربین در این نسخه جدید کاهش یافته و همچنین به پردازنده قدرتمند مدیاتک MT6739W مجهز شده است.

قیمت گلکسی A02 نسبت به سایر گوشی های میان رده بسیار پایین تر میباشد و به همین سبب عده زیادی از افراد نسبت به خرید این محصول علاقه خاصی نشان میدهند. ما در ادامه این متن به نقد و بررسی ویژگی های جزئی گلکسی A02 خواهیم پرداخت.

قیمت گلکسی A02

تاثیر سخت افزار و نرم افزار در قیمت گلکسی A02

 قبل از اقدام به خرید تلفن همراه بهتر است اطلاعاتی در مورد سخت افزار و نرم افزار محصول مد نظر به دست آورید. در صورتی که ویژگی های تلفن همراه مورد نظر با نیازهایتان تناسب داشته باشد میتوانید جهت خرید محصول اقدام کنید.

تلفن همراه گلکسی A02 به رابط کاربری One UI 2.0 به همراه سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز شده است که با خرید این تلفن همراه میتوان تجربه ای متفاوت برای خود رقم زد.

این تلفن همراه از نظر سخت افزاری، تراشه مدیاتک MT6739W را در قلب خود جای داده است که بر طبق معماری ۲۸ نانومتری تولید شده و دارای یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ ای میباشد. پردازنده چهارهسته‌ ای این تلفن همراه از نوع Cortex-A53 به همراه فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است.

با استفاده از این تلفن همراه میتوان از برنامه های گرافیکی نیمه سنگین و بازی های نیمه سنگین به آسانی استفاده نمود. البته با دقت کردن به قیمت گلکسی A02 متوجه میشویم که این محصول کاملاً به صرفه و اقتصادی میباشد و طبیعی است که قادر به اجرا کردن برنامه های گرافیکی سنگین نباشد.

در این تلفن همراه جهت تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی از پردازنده گرافیکی power VR GE8100 استفاده شده است. مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه، تقریبا شبیه به مشخصات گلکسی A022 است.

اگر قصد دارید با استفاده از تلفن همراه خود فقط نیاز های روزانه خود را برطرف کنید، این محصول گزینه بسیار مناسب و اقتصادی برای تان خواهد بود.

قیمت گلکسی A02

طراحی سامسونگ A02

 معمولا این روز ها اغلب برند های معتبر و قدرتمند تولید کننده تلفن همراه، ظاهر محصولات جدید خود را از روی ظاهر محصولات قدیمی خود کپی میکنند. برند سامسونگ نیز از این رویه پیروی داشته و سامسونگ گلکسی A02 را از مدل های قبلی کپی نموده است. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش کاملا شیشه ای بوده و در قسمت بالایی آن یک دوربین سلفی تعبیه شده است.

البته با این قیمت گلکسی A02 که بسیار پایین است، نباید بیشتر از این هم انتظار داشت. همچنین در قسمت پشتی این تلفن همراه دو دوربین زیر هم قرار داده شده است. با کمی دقت بیشتر، متوجه خواهیم شد که در زیر دو دوربین، یک چراغ قوه یا همان فلش ال ای دی نیز قرار داده شده است. ظاهر این تلفن همراه کاملاً ساده و شیک است که خود را به خوبی در دست کاربر جا میکند.

خوش دست بودن یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این تلفن همراه میباشد که باعث علاقه مند تر شدن هر چه بیشتر کاربران نسبت به این محصول میشود. دکمه های تنظیم کننده صدا و دکمه پاور تلفن همراه در پنل سمت راست تلفن‌ همراه تعبیه شده است.

طراحی گلکسی A02

همچنین در سمت چپ این محصول خشاب سیمکارت قرار داده شده است. تمامی مشخصات ذکر شده را میتوان در مشخصات گلکسی A022 هم میتوان مشاهده نمود. قیمت گلکسی A02 در مقایسه با ویژگی های ذکر شده، کاملا مناسب و ایدا آل است که همین امر موجب بیشتر شدن محبوبیت این دستگاه در بین کاربران میشود.

 با دقت کردن به قسمت پایینی این تلفن همراه میتوان جک ۳.۵ میلی متری یا همان هدفون، پورت شارژ میکرو و اسپیکر را مشاهده نمود. ابعاد و اندازه این تلفن همراه به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن حس قدرت را به کاربر منتقل میکند.

ابعاد این محصول شامل طول ۱۶۴ میلی متر، عرض ۷۵ میلی متر و ضخامت ۹ میلی متر میباشد. همچنین وزن این تلفن‌ همراه ۲۰۶ گرم است. افرادی که قیمت تلفن همراه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، میتوانند این محصول را برای خود تهیه نمایند، چرا که قیمت گلکسی A02 کاملا اقتصادی است.

قیمت گلکسی A02

باتری تلفن همراه سامسونگ A02

 اغلب کاربران به دنبال تلفن همراهی هستند که علاوه بر اقتصادی بودن، دارای باتری قدرتمندی باشد. از این رو برند سامسونگ دست به تولید سامسونگ A02 زده است که دارای باتری گوشی قدرتمندی است. علاوه بر آن، قیمت گلکسی A02 بسیار مناسب بوده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده است.

در تولید این محصول باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری تعبیه شده است که شارژ دهی بسیار خوبی دارد. اما برند سامسونگ جهت کم هزینه بودن قیمت گلکسی A02 ، فست شارژی را برای آن در نظر نگرفته است. به همین سبب جهت شارژ کردن کامل این محصول چیزی حدود دو ساعت و نیم زمان نیاز میباشد.

پس از شارژ کامل این تلفن همراه، در صورتی که کاربر پرمصرفی نباشید، میتوانید تا یک روز و حتی در برخی مواقع تا دو روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشید. اما اگر در طول روز به صورت مداوم از تلفن همراه خود استفاده کنید، ممکن است در پایان روز نیاز دوباره به متصل کردن تلفن همراه خود به شارژر داشته باشید.

داشتن باتری قدرتمند و بزرگ یکی از ویژگی های بسیار مهم این تلفن همراه به حساب می آید. درست است که این محصول از شارژ دهی بسیار خوبی برخوردار میباشد، اما با این همه مدت زمان زیادی جهت شارژ کامل این تلفن همراه نیاز است که این مورد از جمله معدود معایب گلکسی A02 به حساب می آید.

همان گونه که پیشتر ذکر شد، برند سامسونگ اسکنر اثر انگشت برای این محصول در نظر نگرفته است تا قیمت گلکسی A02 پایین بوده و اکثریت جامعه امکان خرید آن را داشته باشند.

باتری گلکسی A02

دوربین سامسونگ A02

 داشتن یک تلفن همراه با دوربین قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت، آرزوی هر کاربری است. دوربین یکی از قسمت های بسیار مهم و حیاتی تلفن همراه به حساب می آید. چرا که افراد با استفاده از آن، لحظات شیرین و خاطره انگیز خود را ثبت میکنند.

همان گونه که ذکر شد قیمت گلکسی A02 بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. به همین سبب نباید انتظار زیادی از دوربین این محصول داشت. دوربین سامسونگ گلکسی A02 دارای دو لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

مشخصات دوربین این تلفن همراه شباهت زیادی به مشخصات گلکسی A022 دارد. دوربین این تلفن همراه قادر به فوکوس خودکار و ضبط فیلم هایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

اگر به دنبال تلفن همراهی با قیمت اقتصادی هستید و در عین حال علاقه زیادی به فیلم برداری و ثبت تصاویر دارید، گلکسی A02 گزینه مناسبی برای تان است، چرا که قیمت گلکسی A02 بسیار پایین و ویژگی‌ های دوربین آن قابل قبول است. حال که از اطلاعات دوربین پشتی این تلفن همراه مطلع شدید، بهتر است در مورد دوربین سلفی این محصول نیز سخن بگوییم.

دوربین سلفی گلکسی A02 دارای یک لنز ۵ مگاپیکسلی با طراحی ناچ استایل میباشد که دقیقا در میانه‌ی بالای پنل جلویی قرار گرفته است. درست است که دوربین سلفی این محصول از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار نیست، اما اگر به قیمت گلکسی A02 دقت کرده باشید متوجه میشوید که این مشخصات‌ دوربین با در نظر داشتن قیمت این محصول، کاملاً قابل قبول و طبیعی است.

اگر فیلم برداری و ثبت تصاویر با تلفن همراهتان در اولویت قرار دارد، این محصول فقط بخشی از نیاز هایتان را برآورد میکند. چرا که قیمت گلکسی A02 بسیار پایین و اقتصادی است.

با بررسی ویژگی ها و اطلاعات گلکسی A02 متوجه خواهید شد که شباهت زیادی به مشخصات گلکسی A022 دارد. توجه فرمایید که اگر انتظار زیادی از دوربین تلفن همراه خود دارید، بهتر است سراغ مدل های دیگری که رزولوشن و کیفیت بالایی دارند بروید. در کل، ویژگی و امکانات این محصول با توجه به قیمت گلکسی A02 ایدا آل است.

دوربین گلکسی A02 سامسونگ

نمایشگر گلکسی A02

 نمایشگر یا همان صفحه نمایش از جمله بخش های مهم و اصلی تلفن همراه میباشد که تاثیر مستقیمی بر زیبایی ظاهری محصول میگذارد. به همین سبب قبل از خرید محصول مورد نظر بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد صفحه نمایش آن به دست آورید. همان گونه که میدانید، قیمت گلکسی A02 بسیار پایین و به صرفه میباشد، پس نباید انتظاراتتان را از ویژگی‌ های صفحه نمایش این محصول بالا ببرید.

این مدل از محصولات برند معتبر سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی میباشد که دقیقا مانند مشخصات گلکسی A022 است. جنس صفحه نمایش این تلفن همراه از IPS است.

برند سامسونگ جهت زیبا تر نشان دادن محصول، از قاب هاشور دار برای بخش پشتی محصول استفاده کرده است. همچنین این امر سبب میشود تا اثر انگشت بر روی قسمت پشتی تلفن همراه باقی نماند. وضوح صفحه نمایش این محصول ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. درست است که قیمت گلکسی A02 بسیار پایین است اما با این همه ویژگی های صفحه نمایش این محصول قابل قبول میباشند.

قیمت گلکسی A02

قیمت گلکسی A02

 تقریباً میتوان گفت قیمت، مهم ترین فاکتور اغلب کاربران هنگام خرید تلفن همراه است. در همین راستا اغلب برند های نام دار و قدرتمند، هنگام تولید و طراحی محصول، علاوه بر این که به کیفیت و امکانات آن توجه میکنند، به اقتصادی بودن و کم هزینه بودن آن نیز توجه به سزایی دارند.

سامسونگ نیز به قیمت گلکسی A02 توجه زیادی داشته است تا اغلب افراد جامعه توان خرید این محصول را داشته باشند. با خرید این تلفن همراه، علاوه بر این که میتوان نیاز های روز مره و ساده خود را برطرف نمود، در هزینه های خود نیز میتوان صرفه جویی کرد.

مبلغ پرداختی جهت تهیه این محصول چیزی حدود ۱۰۰ دلار است که با توجه به داشتن به ویژگی های محصول متوجه خواهیم شد که این قیمت کاملا ایده آل و مناسب میباشد.

قیمت روز گلکسی A02

جمع بندی

تلفن همراه از جمله همه پسند ترین محصولات در جوامع مختلف است که روز به روز پیشرفت چشمگیری در این صنعت به طور کامل حس میشود. ظهور محصولات جدید با امکانات ویژه مهر تاییدی بر این پیشرفت روز افزون است.

ما در این مطلب شما را با مشخصات و قیمت گلکسی A02 آشنا کردیم. از نقاط قوت سامسونگ گلکسی A02 میتوان به باتری قدرتمند، دوربین مناسب و طراحی بسیار شیک و ساده این گوشی اشاره کرد.

قیمت گلکسی A02 نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است و همین امر باعث فروش فوق العاده این گوشی از لحظه ورود آن به بازار شده است. شما میتوانید به آسانی و تنها با چند کلیک، این محصول از برند نامی سامسونگ و هر محصول دلخواه خود را از فروشگاه اکوتل تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *