نقد وبررسی تخصصی

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 به همراه مشخصات فنی و همه جزئیات

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3

برای خرید بهترین گوشی باید اطلاعات کافی در مورد محصولات مختلفی را کسب کرد و سپس برای خرید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرد. ما در این مقاله با مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 قصد داریم شما را با این دو محصول و کارایی آنها آشنا کنیم.

در سال های اخیر گوشی های لمسی جایگاه خوبی برای خود در جوامع مختلف پیدا کردند. برخی از برندها با تولید محصولات جدید، کانون توجه بسیاری از مشتریان شدند و توانستند فروش های قابل توجهی داشته باشند. بدون شک شما نیز برخی از این محصولات را زیر نظر داشته اید و شاید گوشی مورد علاقه خود را خریده اید.

نوت ۸ پرو یا پوکو x3 کدام یک انتخاب بهتری است؟

بیشتر افراد جامعه به این نتیجه رسیده اند که شیائومی توانسته است خود را به عنوان یک برند پرچمدار در جامعه مطرح کند و با تولید محصولات با کیفیت مورد توجه خاص و عام باشد. این که کدام یک از محصولات این برند را تهیه کنیم، برای بیشتر افراد سوال دردسر سازی شده است. یکی از محصولاتی که با ورودش به بازار غوغا کرد، پوکو x3 بود و در مقایسه با گوشی های دیگر همواره گوشی برتر معرفی میشد.

نوت ۸ پرو در سال ۲۰۱۹ و پوکو ایکس ۳ در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده اند و هر دوی آنها بازار فروش مناسبی داشته اند. در این مطلب سعی بر آن داریم تا تفاوت ها و شباهت های این دو محصول برای دوستداران این برند به طور کامل مشخص شود تا محصول دلخواه خود را تهیه کنند.

مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با پوکو x3 این کمک را به شما می کند تا از لحاظ مختلفی شما این دو محصول را بسنجید و قابلیت های مختلف این دو گوشی را بشناسید. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 NFC را نیز در نظر بگیرید.

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر طراحی

اگر گذرتان به بازار افتاد، تنها با یک نگاه از پشت ویترین مغازه ها می توانید متوجه بزرگتر بودن اندازه پوکو ایکس ۳ نسبت به نوت ۸ پرو شوید‌. پوکو ایکس ۳ با ابعاد ۹.۴×۷۶.۸×۱۶۵.۳ به بازار عرضه شده است و بسیار خوشدست و زیباست. ابعاد نوت ۸ پرو ۸.۸×۷۶.۴×۱۶۱.۷ میلی متر است و همانطور که مشخص است کمی کوچکتر از پوکو ایکس ۳ میباشد. با مطالعه این مقاله به راحتی می توانید اطلاعات جامع و دقیقی در مورد این گوشی ها و تکنولوژی های ساخت آنها به دست آورید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر طراحی میتوان وارد گود کرد، وزن آنهاست. برخی از افراد به گوشی هایی که وزن سبک دارند علاقه مند هستند و برخی نیز مایلند گوشی های سنگینی داشته باشند. وزن گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳، ۲۱۵ گرم است و حدود ۱۶ گرم از نوت ۸ پرو سنگین تر است، یعنی گوشی نوت ۸ پرو ۱۹۹ گرم وزن دارد. محفظه لنز دوربین اصلی در نوت ۸ پرو به صورت عمودی در کنار هم طراحی شده است، در حالی که در پوکو ایکس ۳ این محفظه دایره ای شکل بوده و طراحی مخصوصی دارد.

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3

شما نیز می توانید مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با پوکو x3 به صورت تجربی با مراجعه به فروشگاه ها انجام دهید. جنس بدنه گوشی برای بسیاری از افراد اهمیت بسزایی دارد. شما مایل هستید جنس بدنه گوشی تان از چه ماده ای باشد؟ در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 متوجه می شوید که بدنه پوکو ایکس ۳ از متریال پلاستیک و بدنه نوت ۸ پرو از شیشه گوریلا گلس ساخته شده است. یکی از جذاب ترین امکانات گوشی ها سنسور تشخیص اثر انگشت است. این سنسور در جاهای مختلفی از گوشی ها تعبیه می شود.

در نوت ۸ پرو سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی قاب پشتی و در پوکو ایکس ۳، این مهم در بغل گوشی جاسازی شده است. در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 NFC  نیز می توانید به این مسائل توجه نمایید. یکی دیگر از فاکتورهایی که در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 بسیار مهم است، رنگ های ارائه شده به بازار است. پوکو ایکس ۳ در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار عرضه شده است، در حالی که نوت ۸ پرو چهار رنگ مختلف دارد. مشکی، آبی، سبز و سفید چهار رنگ نوت ۸ پرو است که این تنوع رنگ می تواند دلیل پر فروش شدن گوشی باشد.

در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 باید دقت کنید که  شما به کدام رنگ علاقه دارید و دوست دارید گوشی شما چه رنگی داشته باشد. از نظر طراحی دو گوشی پوکو ایکس ۳ و نوت ۸ پرو باهم مقایسه شد، اما با توجه به اینکه سلیقه ها مختلف است هر شخصی می تواند انتخاب خاص خودش را داشته باشد. مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با پوکو x3 برای بسیاری از علاقه مندان به گوشی بسیار جذاب است و برای انتخاب یک محصول بکر به آنها اطلاعات کافی را می دهد.

 

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر دوربین

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 نیز از اهمیت زیادی برای برخی افراد برخوردار است. این روزها دوربین تلفن همراه به یک پارامتر مهم خرید تبدیل شده است و به همین دلیل برندهای مختلفی برای جلب رضایت مشتریان در طراحی دوربین های گوشی های خود از جدیدترین تکنولوژی ها بهره می گیرند. بدون شک در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3، باید دوربین آنها نیز بررسی شود. دوربین اصلی گوشی ها در پشت گوشی و درون محفظه لنز تعبیه می شوند و از لنزهای مختلفی استفاده می کنند.

در هر دو گوشی مورد بحث، ۴ لنز به کار رفته است که می توان آنها را به لنز اولیه، لنز فوق عریض، تشخیص عمق تصویر و ماکرو تفکیک کرد. دوربین این دو گوشی شباهت های زیادی دارد و تنها تفاوت آنها در قدرت لنز فوق عریض است. این لنز در پوکو ایکس ۳، ۱۳ مگا پیکسل و در نوت ۸ پرو، ۸ مگاپیکسل است. با این اوصاف، در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر دوربین، گوشی پوکو ایکس ۳ برتریت نسبی دارد اما چندان چشمگیر نیست. از نظر دوربین سلفی تمام لنزها در هر دو گوشی شبیه هم هستند و هیچ تفاوتی باهم ندارند.

از نظر دوربین نیز این دو گوشی کیفیت بالایی دارند و کسانی که به عکس و فیلم گرفتن با گوشی علاقه دارند، هر دو گوشی می تواند گزینه مناسبی باشند. مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با پوکو x3 شاید در نوع خود بتواند به شما این کمک را بکند که برتری های نسبی دو محصول را از هم تشخیص دهید. این دو مدل در بازار از پرفروش ترین گوشی ها هستند. بدون شک شما در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 NFC دوربین آنها را نیز لحاظ خواهید کرد.

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر عملکرد

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر عملکرد نیز باید در نظر گرفته شود. عملکرد گوشی های مختلف به دلیل کاربرد تراشه های متنوع، رم، حافظه داخلی و دیگر قابلیت ها متفاوت است و می توان عمده تفاوت گوشی ها را در عملکرد آنها قلمداد کرد. در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 به تراشه پردازنده تعبیه شده آنها رسیدیم.

تراشه پردازنده تعبیه شده در پوکو ایکس ۳ اسنپدراگون ۷۳۲G کوالکام میباشد، در حالی که تراشه پردازنده نوت ۸ پرو Helio G90T است. هر دو محصول از رم ۶ گیگا بایتی بهره می برند و مموری داخلی آنها ۶۴ گیگابایت میباشد. از طریق کارت حافظه خارجی می توان این حافظه را به ۵۱۲ گیگابایت در هر دو گوشی ارتقا داد. بدون مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با پوکو x3 نمی توان برتری های این دو محصول نسبت به هم را تشخیص داد.

پشتیبانی از شبکه ۴G و دارا بودن بلوتوث ۵ از قابلیت‌های مشترک این دو گوشی محسوب می‌شوند. از دیگر ویژگی های مشترک این گوشی های محبوب پشتیبانی کردن از دو سیم کارت به صورت همزمان است. با این دو محصول از نظر عملکرد به این نتیجه رسیدیم که قابلیت های مشترکی دارند و نمی توان یک محصول را به دیگری ارجحیت داد.

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 nfc

مقایسه باتری پوکو x3 نسبت به شیائومی نوت 8 پرو

یکی دیگر از مهم ترین مباحث در گوشی های امروزی مربوط به باتری است. باتری ها با توجه به قیمتی که دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. نه تنها در مقایسه این و محصول بلکه در تمام گوشی ها بحث باتری بسیار حائز اهمیت است. اگر بخواهیم مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 را از نظر باتری ادامه بدهیم باید قدرت باتری ها اشاره کنیم. باتری تعبیه شده در نوت ۸ پرو شیائومی ۴۵۰۰ میلی آمپر است و در نوع خود در مقایسه با باتری های دیگر گوشی ها می توان نمره خوبی به آن داد.

باتری ۵۱۶۰ میلی آمپری گوشی پوکو ایکس ۳ این اطمینان را به شما می دهد که باتری گوشی شما در حد بهترین باتری های ساخته شده در جهان است. بررسی این دو اسمارت فون میان رده، برای بسیاری از موبایل دوستان می تواند نقطه عطفی باشد تا با سیاست های ساخت محصولات یک برند آشنایی پیدا کنند. قابلیت شارژ نیز در گوشی ها بسیار مهم است. در نوت ۸ پرو قابلیت شارژ ۱۸ وات و در پوکو ایکس ۳، این قابلیت ۳۳ وات میباشد که باعث شده است ۰ تا ۱۰۰ شارژ باتری در پوکو ایکس ۳ به ۶۵ دقیقه برسد.

این در حالی است که شارژ ۰ تا ۱۰۰ باتری در گوشی نوت ۸ پرو حدود دو و نیم ساعت است. کسانی که به می خواهند گوشی شان در مدت زمان کمتری شارژ شود بهتر است از بین این دو گوشی، گوشی پوکو ایکس ۳ را انتخاب کنند. در مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 NFC  نیز باید به باتری توجه شود.  باتری پوکو ایکس ۳ در بین گوشی های برند شیائومی در بین بهترین ها قرار دارد و می توان یکی از عوامل قدرت این گوشی به حساب آورد.

 

battry poco x3 nfc

مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با پوکو x3 از نظر قیمت

یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید برای بیشتر افراد جامعه، قیمت محصولات مختلف است. افراد زیادی بدون مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 تنها به قیمت آن توجه می کنند و برخی محصول ارزان و برخی گران تر انتخاب می کنند. ملاک انتخاب افرادی که محصول گران تر را انتخاب می کنند این است که هر چه قیمت بالاتر باشد، کیفیت محصول نیز بیشتر خواهد بود. برخی افراد در  مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 NFC نیز به این فاکتور اکتفا می کنند.

درحالی که این معیار سنجش کاملا اشتباه بوده و باید با توجه به قابلیت محصول ها، محصول مورد نظر را انتخاب کرد. ممکن است قیمت یک محصول تنها به دلیل به کار گیری یک قطعه مخصوص در آن بالا باشد و فرد مورد نظر از آن قطعه چندان استفاده ای نکند. به عنوان مثال شاید دوربین گوشی 1 از دوربین گوشی 2 قدرت بیشتری داشته باشد و دیگر قابلیت ها باهم مشابه باشند و همین یک مسئله باعث شود تا قیمت محصول 1 خیلی بیشتر از محصول 2 باشد. در این بهبوهه ممکن است فرد از دوربین گوشی بهره چندانی نبرد و در نتیجه در خرید محصول 1 تفاوت قیمت به ضرر او باشد.

اگر قیمت این دو محصول را در بازار دنبال کنید، متوجه می شوید که مقایسه این دو محصول بیش از پیش برای شما کارساز بوده است و شما را در تصمیم گیری مطمئن تر میکند. قیمت پوکو ایکس 3 در بازار ایران از قیمت نوت 8 پرو بالاتر است و این بالا بودن قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. بدون شک برخی از افراد در خرید این دو گوشی دچار تردید خواهند شد. مقایسه این دو محصول برای این امر انجام شد تا شما با توجه به اینکه برای چه امری از گوشی استفاده خواهید کرد، خودتان انتخاب بهتری داشته باشید.

مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3

جمع بندی

برای انتخاب بهتر گوشی لازم است گوشی های مورد نظر را با یکدیگر مقایسه کنید. ما در این مقاله مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 را انجام دادیم تا شما هر چه بهتر در انتخاب یکی از این دو محصول عمل کنید.در آخر به این نتیجه رسیدیم که وزن و ابعاد نوت 8 پرو کمتر از پوکو ایکیس 3 است و در عوض دوربین پوکو ایکس 3 کمی قوی تر است.

باتری پوکو ایکس 3 برتری ویژه ای به نوت 8 پرو دارد و به همین منظور می تواند مورد توجه بسیاری از افراد باشد. البته به جرات می توان گفت نوت 8 پرو شیائومی یکی از برترین گوشی های میان رده است. شما می توانید فشردن کلید های زیر این محصول را در فروشگاه اکوتل با کمترین قیمت ایران، مستقیما از وارد کننده خرید بکنید.

28 نظر در “مقایسه نوت ۸ پرو با پوکو x3 به همراه مشخصات فنی و همه جزئیات

  1. داود گفت:

    اخه بلد نیستی چرا هی زور میزنی دوربین پوکو ایکس ۳ پرو خیلی بهتر از نوت ۸ پرو هست و در بروزرسانی ها چون پوکو جدیدی تا چهار سال اپدیت میخوره اما نوت ۸ دو سال میخوره.و اینجاست که پوکو رو بی نظیر میکنه که حتی ردمی نوت ۱۰ پرو هم به پاش نمیرسه بخش سخت افزارشه که مال پوکو تراشه اسنپ دراگون ۸۶۰ به کار رفته .پس پکو هنگ نمیکنه و تو گیمنگ و بالا اوردن و نصب برنامه ها اندازه یه پرچمدار حرف برا گفتن داره .

    1. دت گفت:

      اشتباه فکر نکنید دوربین پوکو x3 بهتره
      و همین طور کیفیتش معلومه اصلا ازش استفاده نکردید که بینی چقدر خوبه

      1. مانی گفت:

        نه اتفاقا تو اشتباه می‌کنی نوت ۸ پرو پرچمدار ۲۰۱۹بود اونوقت با این گوشی در به داغون که باطری های میترکه مقایسه می‌کنی تازه بهترین تراشه از نظر گیمینگ و رندینگ در موبایل تراشه های ملیا هستند که نوت ۸ پرو هتی از نوت ۱۰ پرومکس هم سریع تره

    2. m گفت:

      اون پوکو ایکس تری پرو هست اسنپ ۸۶۰ وگرنه معمولیش اسنپ۷۳۲

    3. M گفت:

      داش مشکل داری اطلاعات نداری الکی حرف نزن
      دوربین هاشون یکیه درضمن اون اسنپدراگون پوکو ایکس تری پرو که ۸۶۰ هست نه پوکو ایکس تری!

    4. diego گفت:

      دوربینش افتضاحه !!فقط دورنمای خوبی داره !!ماکرو افتضاح یعنی نیم ساعت دور سوژه ک مثلا ی گل باشه بچرخی تا بتونی عکس بندازی در اخر هم زوم میکنی شطرنجیه

    5. محمد گفت:

      کاکو نت ۸ پرو بهتره ممنون از سایت تازه یک دوربین پوکو کم نگاه باتری و شارژش خوبه با گیم که اندازه ۸پرو دیگه همه از ۸پرو زعیف تر

  2. حمید گفت:

    جالب بود منم از کار پوکوx3راضی ام توصیه خرید با قیمت حدود 7تومن همین گوشی هست

  3. درست است پوکو بهتر ولی برای کسی که پول کمی داره مثل 4 میلیون نوت 8بهتره من خودم پوکو ام تری دارم

    1. سید جعفر میرودودی گفت:

      من پوکوx3دارم راضی هستم خیلی باحاله توصیه می کنم شما هم بخرید

    2. ناشناس گفت:

      داش راضی هستی از موبایلت؟ چن خریدی؟

  4. درست است پوکو بهتر ولی برای کسی که پول کمی داره مثل 4 میلیون نوت 8بهتره من خودم پوکو ام تری دارم ولی کیفیت دوربین 48 من با پوکو xتر یکی است

  5. Pars گفت:

    من خودم پوکو x3 دارم و برادرم نوت ۸ پرو
    از لحاظ صفحه نمایش شما هیچ تفاوتی جز روان تر بودن پوکو ایکس ۳ نمی بینید

    اما از لحاظ شارژ باتری چون من خودم مقایسه کردم نوت ۸ پرو حدود ۷ دقیقه دیرتر شارژ شد

    اما در گیم کالاف نوت ۸ پرو با 60‌ fps و پینگ ۴۸ نسبت به پوکو ایکس ۳ nfc با 40 الی 50 fps و پینگ 65 عملکرد بهتری داشت

    از لحاظ دوربین پوکو ایکس ۳ رنگ هارو سردتر و تقریبا واقعی نشون میده اما در نوت ۸ پرو رنگ ها روشن تر و شارپنس بهتری داره که خودم ترجیح میدم با نوت ۸ پرو عکس برداری کنم
    در ضمن این دو گوشی در قیمت بالایی قرار دارند و من ترجیح میدم پوکو x3 پرو داشته باشم تا این دو

  6. ثمین گفت:

    من پوکو دارم ازش راضی نیستم چون با ۴۵۰۰تا عکس حافظه ش پر شده برنامه خاصی هم ندارم شاید ۶تا برنامه هم نشن با دوتا بازی..فقط دوربین وباطریش خوبن وبس

    1. ❤️❤️☯️ گفت:

      اول که چون کیفیت عکسا بالاست حجم هر عکسش ۲ یا ۴ مگابایت هستش !! دوم ، اگه ۲۵۶ بگیری حله !! ۳ شاید تو جاهای مثل واتساپ و تلگرام زیاد عکس وا کردی !! الکی
      کُ س نگو راجعبش !

      1. علیرضا گفت:

        کلا مارک پوکو در گوشیهای شیائومی کیفیتشون بالاتر از مدلهای دیگر شیائومی هست.درسته هر دو اسم برند شیائومی رو یدک میکشند ولی پوکو ها برتری کیفی دارند.اینو زمانی متوجه شدم که یکسال از استفاده ام گذشت.دوتا شیائومی خریده بودم یکیش پوکو ام تری بود یکیش می ده لایت.پوکو عین روز اولشه ولی می ده کیفیت روز اولش رو نداره و باتریش خیلی سریع افت کرد.در استفاده بلند مدت مشخصا اونایی که اولشون پوکو داره با دوامتر هستند.من نمیدونم چرا اینجوری هستند با اینکه جفتش شیائومی هستند ولی پوکو ها کیفیت ساختشان بالاتره.

    2. Mohammad گفت:

      Poco داری پوکو چیه خخخ من به همه دوستان گوشی پوکوایکس 3پرو رو پیشنهاد میکنم برین مشخصاتشو ببینیت چیبست اسنپدراگون860 هست باتریش 5020میلی آمپره و33واتیه نرخ نوسازیش120هرتزه که مخصوصه بازیه وتازشمحافظه داخلیش 256گیکه و رمش 8 وچهاردوربین داره…….تا نخری نمیدونی چیه برو توگوگل ویدیو برسیشم ببین

  7. ❤️❤️☯️ گفت:

    من خودم پوکو ایکس تری دارم !! از گوشی های پرچمدار شیائومی بهتر کار میکنه ! وقتی که ۸ گیگ رام و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی داره یعنی چیزی به پاش نمیرسه !! باتریش عالیه !! خوشدسته ! سرعتش فوق‌العاده !! جون میده واسه گیم !! اصلا بر عکس گوشی های دیگه این گوشی موقع گیم تازه حال میاد !!

  8. محمد جواد مردانیان گفت:

    اشتباه نکن برادر با توجه به این که در خانواده ما 3 گوشی x3 pro و x3 nfc و note 8 pro وجود داره نظر میدم

    من poco x3 pro و x3 nfc و note 8 pro رو با هم مقایسه کردم
    مقایسه پایاپای بین poco x3 pro و x3 هست ولی x3 pro به خاطر پردازنده بهتر قدرت تصویر برداری کمب بهتری نسبت به x3 داره مخصوصا در قابلیت هایی مثل documents (اسناد) و پرتره و….
    ولی تفاوت چشمگیری بین x3 nfc و note 8 pro هست و x3 nfc بهتره

  9. Mohammad گفت:

    من به همه دوستان گوشی پوکوایکس 3پرو رو پیشنهاد میکنم برین مشخصاتشو ببینیت چیبست اسنپدراگون860 هست باتریش 5020میلی آمپره و33واتیه نرخ نوسازیش120هرتزه که مخصوصه بازیه وتازشمحافظه داخلیش 256گیکه و رمش 8 وچهاردوربین داره…….تا نخری نمیدونی چیه برو توگوگل ویدیو برسیشم ببین

  10. Mohammad گفت:

    (من به همه دوستان گوشی پوکوایکس 3پرو رو پیشنهاد میکنم برین مشخصاتشو ببینیت چیبست اسنپدراگون860 هست باتریش 5020میلی آمپره و33واتیه نرخ نوسازیش120هرتزه که مخصوصه بازیه وتازشمحافظه داخلیش 256گیکه و رمش 8 وچهاردوربین داره…….تا نخری نمیدونی چیه برو توگوگل ویدیو برسیشم ببین)

  11. محمد گفت:

    در یک جمله دمت گرم حلالت

    1. hsn گفت:

      نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

  12. محمد گفت:

    آقا بحث نکنید نه پوکو بدربخوره نه ردمی کلا شیائومی آشغاله گوشی فقط ریلمی ونوکیا والسلام البته اگه کسی چیزی حالیش باشه وسردربیاره

  13. حامد گفت:

    پوکوx3pro رم۸ واقعا عالیه ولی مدلا پایین تر جالب نیست من که خیلی راضیم ممنون از شرکت شیائومی که برا هر سلیقه ای گوشی میسازه

  14. علی نجمایی گفت:

    سلام خدمت دوستان شاید تفاوت چندانی بین دوکوه ایکس 3 با نوت هشت نباشه اما اگه ایکس 3 پرو رو بسنجید خیلی سر تر از نوت هشت هست من که ازش خیلی راضی هستم به دوستان هم توصیه میکنم اگه قصد خریدن گوشی شیائومی رو دارند از بین گوشی های شیائومی حتما پوکو ایکس 3 پرو رو بخرند

  15. سلمان گفت:

    پوکوx3پــرو. واقعا یه غـــــــــــولــــه
    تـــــــــــــمـــــــــام

  16. MOHAMMAD گفت:

    من خودم موبایل نوت 10 پرو دارم اول اینکه همه ی نوت ها بهترین هستن پس چیزی نگو ولی پوکو هم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *