نقد وبررسی تخصصی

پوکو ایکس تری GT را با بررسی کامل مشخصات فنی آن بشناسید

پوکو ایکس تری GT

امروزه وجود تلفن همراه تبدیل به یکی از نیاز های الزامی شده است و افراد در طول روز بسیاری از کار های روز مره خود را با استفاده از این وسیله پرکاربرد انجام میدهند. آیا از امکانات پوکو ایکس تری GT مطلع هستید؟ با ادامه متن همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد این محصول به دست آورید.

در بازار داغ اسمارت فون ها شرکت های متعددی مشغول تولید این وسایل هستند که یکی از این برند های معتبر و بین المللی، برند شیائومی است. این برند تا به حال محصولات مختلفی را طراحی و روانه بازار کرده است. از جمله مدل های جدید برند شیائومی که از اینترنت نسل ۵ هم بهره میبرد می‌توان به پوکو ‏ایکس تری GT اشاره کرد.

این محصول قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد و پیشرفته ای که دارد، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نموده است. از ویژگی‌ های بارز این محصول میتوان قیمت مناسب را نام برد. در ادامه این متن به بررسی مشخصات پوکو ایکس تری GT پرداخته میشود.

پوکو ایکس تری GT

طراحی و صفحه نمایش پوکو ایکس تری GT

اغلب کاربران هنگام خرید تلفن همراه، ابتدا ویژگی ها و امکانات ظاهری محصول را مورد بررسی قرار میدهند. به همین سبب اغلب برند ها سعی بر این دارند که گوشی هایی با ظاهری مدرن و زیبا طراحی کرده و روانه بازار کنند که برند شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد.

یکی از مدل های شیک و خاص شیائومی، گوشی پوکو ایکس تری جی تی است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. ابعاد این تلفن همراه شامل طول 163.3 میلی متر، عرض 75.9 میلی متر و ضخامت 8.9 میلی متر است.

با توجه کردن به مشخصات پوکو ایکس تری GT از لحاظ ظاهری متوجه خواهید شد که این محصول مناسب کسانی است که روزانه مدت زمان زیادی به انجام بازی های سنگین و گرافیکی میپردازند.

توجه داشته باشید که در پنل جلویی این تلفن همراه نمایشگر 6.4 اینچی تعبیه شده است که از فناوری IPS LCD بهره میبرد. ناگفته نماند که یکی از ویژگی‌ های بارز این محصول، داشتن نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است.

گوشی پوکو ایکس تری جی تی یکی از جدید ترین مدل های 5G است که دارای رزولوشن 1080*2400 بوده و تراکم پیکسلی آن PPI 399 است که قادر به نمایش دادن تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا میباشد. همچنین پوکو ایکس تری GT از قابلیت HDR 10 نیز پشتیبانی میکند.

وجود این ویژگی در تلفن همراه سبب بهبود سرعت بازی های گرافیکی و سنگین میشود. اگر اشتیاق زیادی به انجام بازی های مختلف داشته باشید، این مدل از گوشی های برند شیائومی به آسانی قادر به برآورده کردن نیاز های تان خواهد بود. در پنل جلویی و پشتی پوکو ایکس تری جی تی از گوریلا گلس استفاده شده است که استحکام محصول را چندین برابر میکند.

با توجه به ظاهر این تلفن‌ همراه متوجه خواهید شد که دارای 3 دوربین در بالای سمت چپ پنل پشتی خود میباشد. ناگفته نماند که طراحی قاب پشت این تلفن همراه به صورت راه راه بوده و از سر خوردن تلفن همراه جلوگیری میشود. پوکو ایکس تری در سه رنگ سفید، خاکستری، سبز و آبی موجود است و افراد با در نظر داشتن سلیقه خود میتوانند رنگ مناسبی انتخاب و خریداری کنند.

پوکو ایکس تری GT

سخت افزار فوق العاده

یکی از بخش های مهم هر تلفن همراه، قسمت سخت افزار آن است. همان گونه که پیش تر ذکر شد پوکو ایکس تری GT مناسب گیمینگ بوده و به همین سبب دارای ویژگی ها و امکانات سخت افزاری فوق العاده پیشرفته ای است. البته توجه داشته باشید که ویژگی های این تلفن همراه در مقایسه با قیمت محصول کاملا ایده آل بوده و تناسب دارد.

پردازنده پوکو ایکس تری جی تی محصولی از شرکت معتبر مدیاتک بوده و تراشه جدید Dimensity 1100 5G در این محصول تعبیه شده است. تراشه ای که برای پوکو ایکس تری GT در نظر گرفته شده است طبق تکنولوژی ۶ نانو متری ساخته شده است و به همین سبب هر نوع برنامه سنگین و گرافیکی را با استفاده از این تلفن همراه میتوان اجرا نمود.

پوکو ایکس تری GT

پردازنده مرکزی تراشه پوکو ایکس تری 5G دارای 8 هسته است که نصف آن ها Cortex-A78 بوده و قادر هستند با سرعت کلاک 2.6 گیگا هرتز کار کنند. ناگفته نماند که چهار هسته دیگر پوکو ایکس تری GT با سرعت کلاک 2 گیگا هرتز کار میکنند.

این محصول با ویژگی های منحصر به فرد سخت‌ افزاری خود به آسانی میتواند نیاز های کاربران مختلف را برآورد کرده و به هیچ عنوان دچار هنگی نمیشود که این مورد یکی از خصوصیت های کاربر پسند این تلفن همراه به حساب می آید.

مسئولیت پردازش داده های گرافیکی پوکو ایکس تری جی تی بر عهده Mali-G77 MC9 است که از جمله بهترین پردازنده های گرافیکی مدیاتک میباشد. در صورتی که به دنبال تلفن همراه قدرتمند و با کیفیت هستید و انتظار دارید محصول مورد نظرتان قادر به اجرا کردن برنامه های سنگین و گرافیکی باشد، گوشی پوکو ایکس تری GT را برایتان توصیه میکنیم. برای آشنا شدن با دیگر مشخصات پوکو ایکس تری GT با ما همراه باشید.

پوکو ایکس تری GT

باتری پوکو ایکس تری GT

قبل از خرید تلفن همراه بهتر است اطلاعاتی در مورد باتری محصول مورد نظر خود به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنید. برند شیائومی اهمیت زیادی به باتری محصولات خود میدهد. در گوشی پوکو ایکس تری GT نیز باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری تعبیه شده است که این باتری میتواند به آسانی نیاز های هر گونه کاربر پر مصرف را برآورد نماید.

باتری 5000 میلی آمپری قدرتمند ترین و بهترین نوع باتری محصولات برند شیائومی است. با بررسی مشخصات پوکو ایکس تری 5G از لحاظ باتری متوجه خواهید شد که شارژر 67 واتی در این محصول گنجانده شده است که این مورد یکی از آرزو های گیمر های حرفه ای است. طبق ادعای برند شیائومی، کاربران میتوانند باتری این تلفن همراه را در 42 دقیقه فول شارژ کنند که از بی نظیر ترین امکانات این محصول است.

اگر در طی روز زمان زیادی را به انجام بازی های گرافیکی اختصاص میدهید و دائم نگران باتری گوشی خود هستید، این تلفن همراه محصولی مناسب برایتان است، چرا که در کمتر از 42 دقیقه کاملا شارژ شده و بعد از آن میتواند حداقل ۱ روز نیاز هایتان را برآورد کند.

البته در صورتی که کاربر پر مصرفی نباشید و فقط با استفاده از تلفن همراه نیاز های ضروری خود را برطرف کنید، پس از شارژ کامل پوکو ایکس تری GT دیگر به مدت 2 روز نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت.

این تلفن همراه مناسب افرادی است که به علت شرایط کاری و یا هر چیز دیگری، به پریز های برق دسترسی ندارند. در ادامه به بررسی مشخصات پوکو ایکس تری GT از لحاظ دوربین پرداخته میشود.

باتری پوکو ایکس تری GT

دوربین پوکو ایکس تری GT

دوربین یکی از بخش های حائز اهمیت تلفن همراه است که با استفاده از آن میتوان لحظات شیرین روز مره خود را به ثبت رساند. به همین سبب توصیه میشود قبل از خرید تلفن همراه، ابتدا ویژگی های دوربین محصول مورد نظر را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

در گوشی پوکو ایکس تری جی تی 3 لنز تعبیه شده است که شامل یک لنز فوق عریض، یک لنز عریض، یک لنز ماکرو و یک فلش LED میباشد. لنز اصلی این تلفن همراه 64 مگاپیکسل بوده و لنز اولترا واید این محصول 8 مگاپیکسل است که کاربران با استفاده از آن میتوانند تصاویری با زاویه 120 درجه را به ثبت برسانند.

لنز ماکرو این تلفن همراه هم ۲ مگاپیکسل است که این لنز جهت ثبت تصاویر بسیار نزدیک تعبیه شده است. اگر از جمله افرادی هستید که به صورت مکرر از دوربین تلفن همراه خود استفاده میکنید، این تلفن همراه میتواند بهترین انتخاب برایتان باشد. با استفاده از پوکو ایکس تری GT میتوان ویدیوهایی با رزولوشن 4k به همراه سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت نمود. در صورتی که رزولوشن 1080 را انتخاب نمایید، قادر هستید با سرعت 120 فریم بر ثانیه مشغول فیلم برداری شوید.

پوکو ایکس تری GT

دوربین سلفی شیائومی ایکس تری جی تی

حال که مشخصات دوربین پشتی پوکو ایکس تری جی تی آشنا شدید، بهتر است اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی این محصول نیز ارائه داده شود. همان گونه که میدانید اغلب افراد در مسافرت و محیط های جذاب از دوربین سلفی تلفن همراه خود زیاد استفاده میکنند. به همین سبب، برند شیائومی نهایت سعی خود را میکند تا دوربین سلفی قدرتمندی در گوشی های خود تعبیه نماید.

دوربین سلفی این محصول 16 مگاپیکسل بوده و ویژگی هول پانچ در آن تعبیه شده است. با استفاده از دوربین سلفی پوکو ایکس تری GT میتوانید فیلم هایی با کیفیت 1080 به همراه سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کنید. با بررسی مشخصات پوکو ایکس تری GT از لحاظ دوربین متوجه خواهید شد قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است کاملا ایده ال و قابل قبول است.

پوکو ایکس تری GT

ارزش خرید پوکو ایکس تری GT

یکی از فاکتورها مهم خرید گوشی قیمت آن است و افراد هنگام خرید تلفن همراه به قیمت آن توجه زیادی میکنند. اگر به دنبال تلفن همراه پیشرفته و در عین حال ارزان قیمت هستید، شیائومی پوکو ایکس تری گزینه ای کاملا مناسب است. در این قسمت از مطلب قصد داریم مشخصات پوکو ایکس تری GT از لحاظ قیمت را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به نام این تلفن همراه دقت کرده باشید، متوجه پسوند GT میشوید. وجود این پسوند در نام تلفن همراه نشان دهنده گیمینگ بودن این محصول است. به این معنا که ویژگی های سخت افزار و سایر مشخصات و امکانات تلفن همراه به قدری قدرتمند است که میتواند به آسانی برنامه های گرافیکی و بازی های سنگین را اجرا کند.

پوکو ایکس تری GT

با وجود چنین ویژگی هایی در این تلفن همراه نباید انتظار داشته باشید که قیمت محصول خیلی پایین باشد. این تلفن همراه ویژگی های زیادی دارد که از جمله بارز ترین آن ها میتوان به پشتیبانی کردن از اینترنت نسل 5 اشاره نمود.

ارزش خرید این تلفن همراه همانند سایر مدل های پوکو کمی بالاست و نمیتوان از این مسئله چشم پوشی کرد. همان گونه که ذکر شد قیمت پوکو ایکس تری جی تی در مقایسه با ویژگی ها و امکانات محصول، کاملا ایده آل و مناسب است. قیمت پوکو ایکس تری GT چیزی حدود 300 یورو است. این تلفن همراه امکانات به روزی داشته و کاملا مناسب برای گیمر ها است. گیمر هایی که به دنبال گوشی با کیفیت و پیشرفته هستند، میتوانند نسبت به خرید این تلفن همراه اقدام نمایند.

پوکو ایکس تری GT

خرید پوکو ایکس تری GT

این روزها نیاز به تلفن همراه برای بسیاری از افراد ضروری شده است و به همین دلیل بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق است. با افزایش میزان تقاضا برندهای تولید کننده گوشی نیز عوامل مختلفی را در نظر گرفته و محصولات جدید و با کیفیتی را به بازار معرفی میکنند. در روزهای اخیر برند شیائومی محصولی با نام پوکو ایکس تری GT روانه بازار کرد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

فروش این محصول به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در بسیاری از فروشگاه‌ ها ارائه میشود. ما در فروشگاه اکوتل این محصول ناب را برای خرید به شما معرفی کردیم تا یکی از بهترین گزینه‌ های خرید شما باشد. شما میتوانید دیگر گوشی های برند شیائومی و یا برندهای دیگر را از این فروشگاه به صورت اینترنتی تهیه کنید.

جمع بندی

این روز ها استفاده از تلفن همراه تبدیل به امری الزامی شده است و اغلب افراد در طول روز مکرراً از این محصول استفاده مینمایند. در همین راستا به برندهای مختلفی دست به تولید این محصول ارزشمند و کاربردی زده اند که یکی از بهترین و معتبر ترین آن ها برند شیائومی است. در این مقاله به بررسی شیائومی پوکو ایکس تری GT پرداخته شد.

همان گونه که از نام این محصول مشخص است، برای افرادی که در طول روز مدت زمان زیادی به انجام بازی های گرافیکی سنگین اختصاص میدهند طراحی شده است. ویژگی های سخت افزاری یا همان قلب تپنده تلفن‌همراه کاملاً به روز و پیشرفته بوده و قادر به برآورده کردن نیاز های هر نوع کاربری است. همچنین سایر امکانات این محصول مانند دوربین، صفحه نمایش، باتری و … نیز بسیار پیشرفته است.

ما در مجموعه بزرگ اکوتل سعی بر این داریم که محصولات برند های مختلف را با قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *