نقد وبررسی تخصصی

بررسی و قیمت گلکسی A01 کور به همراه مشخصات فنی کامل

گلکسی A01 کور

یکی از محصولاتی که در سال گذشته وارد بازار شد و مشخصات و قیمت بسیار مناسبی داشت، گوشی گلکسی A01 کور بود. قیمت گلکسی A01 کور سبب شد تا کانون توجه بسیاری از افراد باشد. در سال های اخیر تحول عظیمی در دنیای گوشی های لمسی به وجود آمده و مردم بهترین بهره را از این وسیله های الکترونیکی برده اند.

با توجه به تنوع گوشی ها در بازار، انتخاب یک گزینه مناسب کار آسانی نیست و نیازمند تحلیل و بررسی چند گزینه مختلف است. در میان گوشی های میان رده، برخی از برند ها تلاش زیادی کرده اند تا نبض بازار را به دست بگیرند. شاید همه به این نتیجه رسیده اند که جای سامسونگ را هیچ برندی نمی تواند بگیرد. این برند با معرفی چندین گوشی پرچمدار و میان رده در طول هر سال همواره توجه کاربران خود را به خود جذب کرده است.

معرفی سامسونگ گلکسی A01 کور

کمپانی سامسونگ در سال 2020 گوشی های مختلفی را به بازار معرفی کرد که نشان از قدرت این برند دارد. هر مدلی که معرفی می شود، کیفیت و طراحی مناسبی نسبت به قیمت خود دارد و همین مسئله باعث شده است تا این برند، یکی از محبوب ترین برند اسمارت فون ها باشد.

در جولای 2020، گلکسی A01 کور معرفی شد و در آگوست همان سال به بازار عرضه شد. قیمت سامسونگ A01 core کور بیش از مشخصات دیگر جلب توجه کرد. شاید نتوان این گوشی را با گوشی های میان رده صدر نشین مقایسه کرد، اما بدون شک قیمت سامسونگ A01 core برای برخی از اقشار جامعه بسیار مناسب است و آن ها نیز می توانند از یک گوشی لمسی با کیفیت بهره مند شوند.

هر گوشی مزیت خاصی دارد و باید این را قبول کنیم که تمام مدل هایی که برند ها وارد بازار می کنند، یکی از نیاز های جامعه است و به درد افراد زیادی خواهند خورد. ما در ادامه به معرفی هر چه بیشتر این گوشی پرداخته و در مورد قیمت گلکسی A01 کور مطالبی ارائه خواهیم داد تا شما با این گوشی محبوب و خوش دست بیشتر آشنا شوید.

گلکسی A01 کور

طراحی سامسونگ گلکسی A01 core

 هنگام خرید تلفن همراه، یکی از مهم ترین مواردی که مورد بررسی افراد قرار می گیرد، طراحی تلفن همراه است. به همین دلیل ابتدا قصد داریم مطالبی در مورد طراحی سامسونگ گلکسی A01 core ارائه داده و سپس در مورد قیمت گلکسی A01 کور و سایر ویژگی های آن در خدمت شما باشیم.

به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه گوشی، قیمت گلکسی A01 کور بسیار مورد توجه است. فریم این محصول نیز پلاستیکی است. این تلفن همراه در رنگ های مشکی، آبی و قرمز موجود است که هریک از افراد با در نظر داشتن سلیقه خود، می‌ توانند رنگ مناسبی را انتخاب و خریداری نمایند.

ابعاد این محصول شامل طول ۱۴۱.۷ میلی متر، عرض ۶۷.۵ میلی متر و ارتفاع ۸.۶ میلیون متر می باشد. با ابعاد ذکر شده حتما به خوش دست بودن آن پی برده اید. اگر بخواهیم در مورد درگاه ها و دسترسی های این تلفن همراه سخن بگوییم، لازم به ذکر است که دکمه پاور و راکر کنترل صدای این تلفن همراه در سمت راست قرار داشته و در سمت چپ آن، درگاه کارت حافظه و سیم کارت تعبیه شده است.

نبود سیستم اثر انگشت میتواند دلیل پایین بودن قیمت سامسونگ A01 core باشد. با نگاه کردن به قسمت پایینی تلفن همراه می توانید به ترتیب پنجره اسپیکر، پورت شارژر  USB، میکروفون و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را مشاهده نمایید. در نتیجه می توان گفت که امکانات تعبیه شده در این محصول با توجه به قیمت گلکسی A01 کور مناسب است.

گلکسی A01 کور

پردازنده سامسونگ گلکسی A01 core

 پردازنده تلفن همراه، یکی از مهم ترین قسمت های آن می‌ باشد که تاثیر زیادی بر قیمت می گذارد. درست است که قیمت گلکسی A01 کور بسیار مقرون به صرفه و پایین است اما با این همه ویژگی های پردازنده این تلفن همراه، میتواند قابل قبول باشد.

در این محصول پردازنده مدیاتک به همراه معماری ۲۸ نانو متری استفاده شده است تا نیاز های تمامی کاربران برآورد شود. در این گوشی چهار هسته پردازشگر کورتکس A53 به همراه فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و حافظه گرافیکی power VR GE8100 تعبیه شده است.

 این محصول در دو مدل به بازار عرضه شده که یکی از آن ها دارای ظرفیت داخلی ۱۶ گیگابایت به همراه رم ۱ گیگابایت و نوع دیگر آن، دارای ظرفیت داخلی ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایتی می باشد. به نظر هر کاربری قیمت سامسونگ A01 core با این مشخصات بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین درگاه کارت حافظه در این محصول تعبیه شده است تا کاربرانی که به حافظه زیادی نیاز دارند، بتوانند نیاز های خود را با استفاده از یک کارت حافظه برآورد نمایند .پردازنده این تلفن همراه با در نظر داشتن قیمت گلکسی A01 کور کاملا ایده آل است.

گلکسی A01 کور

نمایشگری مناسب نسبت به قیمت گلکسی A01 کور

 نمایشگر اکثر مدل های سامسونگ، بسیار پیشرفته بوده و همیشه حرفی برای گفتن دارند. این محصول در مقایسه با سایر برند های سامسونگ، دارای نمایشگر ضعیف‌ تری است اما با در نظر داشتن قیمت گلکسی A01 کور متوجه میشویم که نمایشگری کاملاً ایده آل و قابل قبول دارد.

نمایشگر این تلفن همراه ۵.۳ اینچ میباشد و به همین سبب به آسانی می‌ توان آن را با استفاده از یک دست کنترل نمود. پنلی که در این گوشی تعبیه شده است، PLS IPS  است. کاربرانی که علاقه زیادی به تماشای فیلم دارند و همچنین به دنبال محصولی مقرون به صرفه هستند، این تلفن همراه گزینه مناسبی برایشان است.

در تعیین قیمت گلکسی A01 کور به تمام مشخصه های آن توجه شده است. ناگفته نماند که رزولوشن این محصول ۱۴۸۰ × ۷۲۰ می‌باشد. همانگونه که می‌ دانید، آن چیزی که کیفیت تصاویر نمایشگر موبایل را تعیین میکند، تراکم پیکسلی است. تراکم پیکسلی این تلفن همراه، ۳۱۱ پیکسل در هر اینچ است.

با توجه کردن به قیمت سامسونگ A01 core متوجه می‌ شوید که این تراکم پیکسلی کاملاً ایده‌ آل و قابل قبول است‌. صفحه نمایش این محصول کاملا کلاسیک بوده و از نمایشگر تمام صفحه ای استفاده نکرده است و به همین سبب اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی در قسمت بالای تلفن همراه قرار داده شده است. قیمت گلکسی A01 کور نیز با نوسانات نرخ ارز و دلار دست خوش نوسان میشود، بنابراین بهتر است از چند فروشگاه یمت بگیرید.

گلکسی A01 کور

 باتری سامسونگ A01 core

 باتری اهمیت زیادی برای کاربران دارد و از جمله کاربردی ترین امکانات تلفن همراه به حساب می آید. شما به چه اندازه به باتری و قیمت گلکسی A01 کور اهمیت میدهید؟ باتری ای که در سامسونگ گلکسی A01 کور تعبیه شده است، باتری لیتیوم پلیمری است. این نوع باتری به صورت پلمپ بوده و در قسمت عقب گوشی قرار داده میشود.

ظرفیت این باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بوده و قادر به برآورده کردن نیاز های کاربران حداقل تا نیم روز است. البته در صورتی که استفاده زیادی از گوشی نمیکنید، این تلفن همراه کاملاً راحت میتواند یک روز شما را همراهی کند. توجه داشته باشید که این ویژگی‌ ها با در نظر داشتن قیمت گلکسی A01 کور بسیار مناسب است.

گلکسی A01 کور

 دوربین سامسونگ A01 core

 همان گونه که میدانید قیمت سامسونگ A01 core پایین بوده و یک محصول کاملاً اقتصادی می باشد و به همین سبب دوربین چندگانه در این محصول تعبیه نشده است. اما شایان ذکر است، دوربینی که در این محصول قرار داده شده است به آسانی میتواند نیاز های روزانه شما را برآورد کند.

دوربین اصلی این محصول دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/2.2 میباشد که به فناوری فوکوس خودکار نیز مجهز است. درست است که عکس های گرفته شده با این تلفن همراه، کیفیت خیلی بالایی ندارند اما در مقایسه با سایر تلفن های همراه و با در نظر داشتن قیمت گلکسی A01 کور در میابیم که کاملا ایده آل و مناسب است.

این تلفن همراه قادر به ضبط ویدیو هایی با کیفیت ۱۰۸۰p  است که از جمله مزایای منحصر به فرد این تلفن همراه به حساب می آید. دوربین سلفی سامسونگ گلکسی A01 core دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/2.2 است. افراد با استفاده از دوربین سلفی این محصول میتوانند به آسانی ارتباط تصویری برقرار کرده و لحظات شیرین خود را ثبت نمایند.

دوربین سامسونگ A01 کور

رابط کاربری و اندروید گوشی سامسونگ گلکسی A01 کور

قبل از خرید تلفن همراه بهتر است اطلاعات کاملی در مورد اندروید و رابط کاربری محصول به دست آورید و در صورتی که مشخصات محصول مورد نظرتان با نیاز هایتان هم اندازه باشد، اقدام به خرید آن نمایید. گوشی همراه سامسونگ گلکسی A01 کور زمانی که معرفی شد، از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره میبرد.

با گذشت زمان ویژگی ارتقای اندروید برای این محصول فراهم آورده شد، به صورتی که کاربران قادر هستند با ارتقای تلفن همراه خود، اندروید گوشی سامسونگ را افزایش دهند. این سیستم عامل اندروید در مقایسه با قیمت گلکسی A01 کور کاملا مناسب است. با استفاده از نسخه Go میتوانید برنامه های سفارشی از قبل نصب شده تلفن همراه خود را که جهت کاربرد سریع و آسان بهینه سازی شده اند، حافظه تان را تمیز نگه دارید.

همچنین گوشی سامسونگ گلکسی A01 core دارای رابط کاربری اختصاصی سامسونگ One UI میباشد که ظاهر گرافیکی جذابی داشته و ویژگی ‌های بسیاری مفیدی در آن قرار داده شده است. قیمت گلکسی A01 کور را میتوانید از فروشگاه های معتبر، از جمله فروشگاه اکوتل استعلام کنید.

گلکسی A01 کور قرمز

قیمت گلکسی A01 کور

 همان گونه که پیش تر ذکر شد، قیمت مهم ترین فاکتور اغلب افراد هنگام خرید تلفن همراه است. اکثراً کاربران به دنبال تلفن همراهی هستند که علاوه بر داشتن ویژگی های خوب و قابل قبول، قیمت ارزانی نیز داشته باشد. قیمت گلکسی A01 کور با توجه به ویژگی هایی که دارد کاملا ایده آل و منطقی است.

اگر شما نیز به دنبال تلفن همراهی مقرون به صرفه و نسبتاً پیشرفته هستید، این محصول برای تان کاملا مناسب است. در صورتی که علاقه خاصی به عکاسی و بازی کردن گیم های سنگین دارید، این تلفن همراه نمیتواند تمامی نیاز های تان را برآورد کند. این روزها قیمت گلکسی A01 کور تقریباً برابر با ۸۸ دلار است.

ویژگی های نمایشگر و باتری این تلفن همراه با توجه به قیمت سامسونگ A01 core کانون توجه برخی از کاربران شده است. این تلفن همراه برای کسانی که استفاده چندانی از موبایل نمیکنند بسیار توصیه میشود. همچنین میتوان از این تلفن همراه به عنوان گوشی دوم استفاده نمود. البته اگر انتظارات زیادی از تلفن همراه خود ندارید، این محصول میتواند همیشه همراه شما باشد.

 قیمت گوشی A01 کور

خرید گوشی گلکسی A01 Core

این روزها خرید گوشی به یک تخصص تبدیل شده است. با تعدد فروشگاه ها و همچنین برند ها، انتخاب یک گوشی با توجه به بودجه مورد نظر کار آسانی نیست و نیاز به تحقیق و مشاوره دارد. خوشبختانه بستر اینترنت، این امکان را برای ما فراهم کرده تا مشخصات بسیاری از محصولات به ویژه اسمارت فون ها را بتوانیم به طور کامل چک کنیم.

شما می توانید قبل از خرید سری به صفحه محصول و جدول مشخصات فنی آن بزنید و مشخصات گوشی های هم رده را باهم مقایسه کنید. ما در اکوتل با معرفی بهترین گوشی های جهان و تضمین اصالت کالا، این اطمینان را به شما میدهیم که محصولات را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کنیم. سامسونگ گلکسی A01 کور مدلی بسیار جذاب از نظر قیمت است.

قیمت گلکسی A01 کور بسیار ارزان بوده و مناسب افرادی است که بودجه کمی دارند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت اکوتل تنها با چند کلیک این محصول و هر مدل دیگری را سفارش دهید.

خرید گوشی گلکسی A01 کور

جمع بندی

در دنیای امروز برای اسمارت فون ها نمیتوان ارزش گذاری کرد. ارزش این وسایل الکترونیکی بسیار زیاد است و گستره روابط انسانی را به حدی بالا برده اند که هیچ حد و مرزی در جهان باقی نمانده است. در این زمینه، برندهای خاصی مثل سامسونگ سهم زیادی در بازار دارند و محبوبیت خاصی در جوامع مختلف برای خود کسب کرده اند. بدون شک شما نیز با انواع مدل های این برند آشنا هستید.

شما  در این مطلب با مشخصات و قیمت گلکسی A01 کور بیشتر آشنا شدید. از مشخصات بارز این گوشی میتوان به چهار هسته پردازشگر کورتکس 53a، باتری 3000 میلی آمپری و طراحی زیبای آن اشاره کرد. این گوشی در جولای 2020 معرفی شد و پس از عرضه آن در آگوست همان سال، با فروش فوق العاده ای روبرو شد. برای خرید این گوشی و دیگر گوشی های باکیفیت می توانید به فروشگاه اکوتل مراجعه کنید (در اینجا کلیک کنید) و با مقایسه محصولات مشابه، مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و به راحتی سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *