نقد وبررسی تخصصی

مشخصات گلکسی A02s سامسونگ را در جامع ترین بررسی آن بشناسید

گلکسی A02s سامسونگ

امروزه چندین مدل از گوشی های لمسی را در هر خانه ای میتوان یافت. کودکان و نوجوانان از این محصولات برای سرگرمی و دیگر اقشار جامعه از آنها برای کار و ثبت خاطرات خود استفاده میکنند. شما به چه اندازه با مشخصات گلکسی A02s سامسونگ آشنا هستید و هنگام خرید به آنها توجه میکنید؟

در جوامع امروز افراد رفته رفته به طراحی، نرم افزار، سخت افزار، دوربین و … گوشی ها توجه میکنند. دنیای ارتباطات باعث شده تا هر محصول در بدو ورود به بازار به طور کامل تحلیل شود و نقاط ضعف و قوت آن بولد میشود. برند های مختلفی در تولید این محصولات فعالیت دارند و گوشی های متنوعی را تولید و به بازار عرضه میکنند.

سامسونگ یکی از برند های مطرح در جهان است و محصولات این برند برای همه آشنا است. ما در این مطلب به نقد و بررسی گلکسی A02s سامسونگ میپردازیم تا شما با این محصول بیشتر آشنا شوید.

گلکسی A02s سامسونگ

معرفی گلکسی A02s سامسونگ

افرادی که گوشی دوست هستند و بازار داغ گوشی ها را دنبال میکنند، با نحوه معرفی محصولات انواع برند ها آشنا هستند. برند سامسونگ برای بهبود کیفیت محصولات خود در هر سری از گوشی ها سالانه چند عضو جدید اضافه میکند تا فروش آن سری از محصولات به روند خود ادامه دهد.

در خانواده محبوب سری A سامسونگ در نوامبر 2020 نوبت به گوشی گلکسی A02s سامسونگ رسید تا در بازار خودی نشان بدهد. این گوشی میان رده با یک قیمت مناسب در ژانویه 2021 وارد بازار شد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. قیمت گلکسی A02s نقطه قوت این گوشی در بازار است و طرفداران زیادی را توانست جذب کند.

گلکسی A02s سامسونگ

حتما شما نیز مایل هستید با مشخصات گلکسی A02s بیشتر آشنا شوید. در ادامه ما به جزئیات بیشتری از این محصول اشاره میکنیم تا این گوشی نیز یکی از گزینه های خرید شما باشد. به علاوه می توانید با کلیک در اینج‍‍‍‍‌‌‌‎‎ا جدول مشخصات فنی این محصول را ببینید.

گلکسی A02s سامسونگ

 طراحی گلکسی A02s سامسونگ

 بدیهی است که افراد هنگام خرید تلفن همراه، در وهله اول نوع طراحی محصول مورد نظر خود را مورد بررسی قرار میدهند. خوش دست بودن و داشتن ظاهری زیبا یکی از فاکتور هایی است که کاربران هنگام خرید تلفن همراه، توجه زیادی به آن میکنند. در این بخش از مقاله قصد داریم اطلاعاتی درمورد طراحی و ساخت گلکسی ارائه دهیم.

 این تلفن همراه دارای ابعاد ۱۶۴.۲ × ۷۵.۹ × ۹.۱ میلی متر است. همچنین وزن این محصول ۱۹۶ گرم بوده و در تولید قاب پشتی و فرم دور گوشی از پلاستیک استفاده شده است تا محصول وزن کمی داشته و بتواند نیاز های کاربران مختلف را برآورده نماید. در قسمت پشتی این تلفت همراه مقرون به صرفه میتوان ماژول دوربین سه گانه را به همراه یک فلش ال ای دی مشاهده نمود.

گلکسی A02s سامسونگ

همچنین در فریم کناری گلکسی A02s سامسونگ دکمه های پاور و حجم صدا تعبیه شده است که استفاده از آن ها بسیار آسان بوده و تمامی کاربران دکمه های ذکر شده را به آسانی میتوانند فشار دهند.

گلکسی A02s سامسونگ

در قسمت دیگر این محصول خشاب سیم کارتی تعبیه شده است که افراد میتوانند دو عدد سیم کارت را به صورت همزمان استفاده کنند. افرادی که در طول روز به صورت مکرر از تلفن همراه خود استفاده مینمایند و به دلیل شرایط کاریشان به دو سیمکارت نیاز دارند،  میتوانند با این تلفن همراه به آسانی نیاز های خود را برآورد نمایند.

ناگفته نماند که در فریم پایینی گلکسی A02s سامسونگ امکاناتی مانند جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه شارژ تایپ سی و اسپیکر قرار داده شده است. معمولاً اغلب افراد به دنبال محصولی اقتصادی و به صرفه هستند و به همین سبب برند قدرتمند سامسونگ جهت کمتر شدن بیش از پیش هزینه، از سنسور اثر انگشت استفاده نکرده است.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که امکانات گلکسی A02s سامسونگ در مقایسه با قیمت محصول، تناسب کاملی داشته و ایده آل میباشد.

گلکسی A02s سامسونگ

 صفحه نمایش گلکسی A02s سامسونگ

 بررسی صفحه نمایش تلفن همراه هنگام خرید امری طبیعی است. به همین سبب اغلب برند های معتبر تولید کننده تلفن همراه، به صفحه نمایش محصولات خود توجه به سزایی دارند. برند سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در طراحی صفحه نمایش گلکسی A02s سامسونگ دقت بسیاری داشته است.

صفحه نمایش این تلفن همراه ۶.۵ اینچ و از نوع PLS IPS میباشد. این تلفن همراه رزولوشن ۱۵۲۰ × ۷۲۰ پیکسلی را ارائه میدهد که کاربران میتوانند تصاویر و ویدیو های با کیفیتی را در این محصول مشاهده نمایند. ۸۱.۸ درصد از پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص داده شده و حاشیه بسیار کمی باقی مانده است.

در صورتی که علاقه زیادی به تماشای ویدیو های مختلف با تلفن همراه خود دارید و یا از کتاب های الکترونیکی استفاده مینمایید، میتوانید بر روی نمایشگر گلکسی A02s سامسونگ حساب باز کنید. همان گونه که ذکر شد در صفحه نمایش و پنل پشتی این محصول سنسور اثر انگشت تعبیه نشده است تا محصولی مقرون به صرفه برای کاربران به وجود بیاید. در همین راستا برای ایجاد امنیت کافی میتوانید از رمز عبور و یا سیستم امنیتی تشخیص چهره استفاده نمایید.

صفحه نمایش سامسونگ A02s

سخت افزار و نرم افزار گلکسی A02s سامسونگ

 تقریباً میتوان گفت سخت‌افزار یا همان قلب تپنده، مهم ترین بخش تلفن همراه است. پس طبیعی است که افراد هنگام خرید تلفن همراه به ویژگی‌ های سخت‌ افزاری محصول توجه زیادی داشته باشند. برند سامسونگ در تولید و طراحی سخت افزار گلکسی A02s سامسونگ دو ویژگی پیشرفته بودن و در عین حال مقرون به صرفه بودن را در نظر داشته است.

به همین سبب این تلفن همراه علاوه بر داشتن ویژگی‌ های سخت ‌افزاری قابل قبول، قیمتی مقرون به صرفه و ایده‌آل نیز دارد. در تهیه این تلفن همراه از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ چهارده نانو متری کوالکام استفاده شده است. همچنین پردازنده گرافیکی Adrone 506 در این محصول قرار داده شده است و کاربران میتوانند به آسانی کار های روزمره خود را با این محصول انجام دهند.

گلکسی A02s سامسونگ

البته لازم به ذکر است که با این تلفن همراه نمیتوان بازی های گرافیکی و سنگین را اجرا نمود چرا که قیمت گلکسی A02s  پایین بوده و به همین سبب، دارای ویژگی های سخت‌ افزاری فوق العاده نمیباشد.

گلکسی A02s سامسونگ در دو نوع وجود دارد که حافظه داخلی مدل اول ۳۲ گیگابایت بوده و دارای رم ۳ گیگابایتی میباشد. در مدل دوم نیز حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی تعبیه شده است که کاربران با استفاده از این محصول میتوانند نیاز های خود را برآورد نمایند.

 شایان ذکر است که گلکسی A02s سامسونگ از کارت حافظه جانبی تا یک ترابایت پشتیبانی مینماید که این مورد یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این محصول به حساب می آید. افرادی که به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارند، میتوانند حافظه جانبی مورد نیاز خود را تهیه کرده و در تلفن همراه قرار دهند که با این کار از نظر حافظه هیچ مشکلی کاربر را تهدید نخواهد کرد.

از دیگر مشخصات گلکسی A02s میتوان به دارا بودن  سیستم عامل اندروید ۱۰ اشاره کرد. البته میتوان پس از تهیه این تلفن همراه با کیفیت، سیستم عامل اندروید آن را به‌ روزرسانی کرده و به مدل‌ های بالاتری ارتقا داد. قیمت گلکسی A02s  با در نظر داشتن ویژگی های ذکر شده کاملا مناسب و ایده آل میباشد.

گلکسی A02s سامسونگ

دوربین گلکسی A02s سامسونگ

 افراد هنگام بررسی مشخصات گلکسی A02s قبل از خرید، به ویژگی های دوربین آن توجه میکنند. دوربین یکی از امکانات مهم تلفن همراه به حساب می‌آید و به همین سبب برند های قدرتمند موجود در بازار به دوربین محصولات مختلف خود اهمیت زیادی میدهند. این تلفن همراه در قسمت پشتی خود دارای لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و یک لنز دو مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

در صورتی که علاقه زیادی به تصاویر پرتره دارید، این محصول گزینه مناسبی برای تان میباشد. همچنین این تلفن همراه دارای ویژگی فوکوس خودکار است که سبب با کیفیت ثبت شدن تصاویر و ویدیو های تان میشود. درست است که قیمت گلکسی A02s کاملاً مقرون به صرفه میباشد، اما با این همه ویژگی های دوربین این تلفن همراه قابل قبول است.

لنز ماکرو تعبیه شده در گلکسی A02s سامسونگ سبب میشود، کیفیت تصاویری که از نزدیک ثبت می‌کنید بسیار بالا باشد. با استفاده از این تلفن همراه می توانید ویدیو های با کیفیت ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط نمایید. معمولاً اکثر کاربران علاقه زیادی به دوربین سلفی تلفن همراه دارند.

در همین راستا برند معتبر سامسونگ در قسمت جلویی این محصول خود، یک لنز ۵ مگاپیکسلی قرار داده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آن، لحظات شیرین خود را ثبت و ضبط کنند. همان گونه که پیش تر ذکر شد قیمت گلکسی A02s بسیار پایین بوده و با ویژگی های ذکر شده کاملاً تناسب دارد.

دوربین سامسونگ A02s

باتری فوق العاده

 اغلب کاربران حساسیت زیادی به باتری تلفن همراه خود نشان میدهند و معمولاً به دنبال محصولی هستند که حداقل بتواند یک روز بدون نیاز داشتن به شارژ، نیاز هایشان را برآورد کند. در همین راستا برند سامسونگ سعی بر این داشته است که باتری قدرتمندی در محصولات خود تعبیه کند که گلکسی A02s سامسونگ هم از این قضیه مستثنی نیست.

اگر هنگام بررسی مشخصات گلکسی A02s دقت کنید متوجه میشوید که یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در آن تعبیه شده است که وظیفه تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. این محصول از شارژ ۱۵ واتی بهره میبرد و به آسانی میتواند نیاز های روزمره اغلب کاربران را برآورد کند. اگر در طول روز از اپلیکیشن های گرافیکی و بازی های سنگین استفاده نمیکنید، نیازی نیست تلفن همراه خود را دو بار در روز به شارژر متصل کنید.

امکانات باتری این تلفن همراه در مقایسه با قیمت گلکسی کاملاً مناسب و ایده آل است. همان گونه که ذکر شد این محصول از شارژ سریع ۱۵ واتی بهره میبرد و به همین سبب کاربران قادر هستند در کمتر از یک ساعت، باتری تلفن همراه خود را به صورت کامل شارژ کنند. با در نظر داشتن قیمت گلکسی A02s متوجه میشویم که ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در این محصول، کاملا مناسب و ایده آل هستند.

باتری گلکسی A02s سامسونگ

ارزش خرید این گوشی محبوب

اگر تا این لحظه در خرید گلکسی A02s سامسونگ مردد هستید، یقین داریم با مراجعه به قیمت آن تردید شما به یقین تبدیل خواهد شد. امروزه گوشی هایی با این مشخصات و طراحی، با این قیمت مناسب کمتر پیدا میشود. قیمت گلکسی A02s در مقابل عملکرد فوق العاده دوربین و باتری قدرتمند آن به جرات میتوان گفت بسیار ارزان است.

خوشبختانه افرادی که از این گوشی استفاده کرده اند، رضایت خود را اعلام کرده اند و همین مسئله فروش این محصول را به حداکثر رسانده است. اگر شما نیز میخواهید در کلاس میان رده ها صاحب یک گوشی با کلاس و در عین حال ارزان شوید، میتوانید این گوشی را برای خرید خود انتخاب کنید. در دنیای پر هرج و مرج امروز اگر شما یک مرجع خرید مناسب نداشته باشید، ممکن است کالا های تقلبی نصیبتان شود.

گلکسی A02s سامسونگ آبی

انتخاب یک فروشگاه امن و معتبر یک امتیاز ویژه به حساب می آید که شما را در مورد اصالت کالا آسوده خاطر خواهد کرد. اگر مشخصات گلکسی A02s را به طور کامل مطالعه کردید و قصد خرید آن را دارید، میتوانید با مسئولین فروش ما در سایت اکوتل ارتباط برقرار کنید.

خرید گلکسی A02s سامسونگجمع بندی

یکی از ابزار مهم در دنیای امروز گوشی است که در انواع گوناگون توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. ما در این مطلب به معرفی گوشی گلکسی A02s سامسونگ پرداختیم که در بین گوشی های میان رده گزینه مناسبی برای میان رده است. دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری از مشخصه های اصلی این گوشی است که در طول متن به طور کامل شرح داده شد.

این گوشی قدرتمند و در عین حال ارزان گوشی بسیار خوش دست و با کلاسی است که کمتر از این نوع گوشی ها به بازار معرفی میشود. مشخصات گلکسی A02s شما را آسوده خاطر میکند تا شما با یک گوشی عالی طرف هستید. شما در هر کجای دنیا که باشید، میتوانید از امکانات این گوشی محبوب بهره مند شوید.

با این گوشی میتوانید به انجام بازی های مختلف بپردازید و بدون هیچ مشکلی از استفاده آن لذت ببرید. ما در فروشگاه اکوتل مفتخریم که بهترین گوشی های میان رده و پرچمدار را به شما معرفی میکنیم تا شما محصول مناسبی در دست داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *