نقد وبررسی تخصصی

قیمت گلکسی A11 به همراه کامل ترین بررسی و مشخصات فنی

قیمت گلکسی A11

ما در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی های سامسونگ از جمله گلکسی A11  مطالبی را ارائه دهیم و با انواع مشخصات، ویژگی ها و دیگر قابلیت هایی که این نوع گوشی ها دارند، آشنا شویم. همچنین با قیمت گلکسی A11 که شرکت سامسونگ آن را تولید می کند و بعد به بازار ها عرضه می کند بیشتر آشنا می شویم.

گوشی های سامسونگ و قیمت گلکسی A11

در این مقاله می خواهیم به شرح قیمت گلکسی A11 بپردازیم. کارخانه تولید گوشی های سامسونگ، بزرگ ترین کارخانه تولیدکننده و فروشنده گوشی های سامسونگ در جهان می باشد. این کارخانه تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بهترین گوشی های سامسونگ را تولید کند و در بازار عرضه کند و به فروش برساند.

این کارخانه هر ساله سی صد میلیون کالا و محصول تولید می کند و همواره در تکاپو است که گوشی ها ای با بهترین ویژگی، کیفیت و کارآیی تولید کند و به دست مشتریان برساند و سود به دست بیاورد.

این شرکت در کشور های مختلف جهان چندین شعبه دیگر نیز دارد ولی در تولید گوشی ها در این شرکت ها تفاوتی دیده نمی شود بلکه همگی از نظر کیفیت گوشی های یکسانی را تولید می کنند.

سری A گلکسی سامسونگ

از جمله گوشی ها ای که شرکت تولیدی سامسونگ ان ها را طی یکی دوسال اخیر با مدل های جدید طراحی کرده و ساخته است می توان به گوشی گلکسی A11 ، گلکسی A10 ، گلکسی A20 و خیلی مدل های دیگر که نا گفتنی است ، اشاره کرد. قیمت روز گوشی گلکسیA11  نسبت به سایر مدل ها به خاطر داشتن آپشن های ویژه اش ممکن است کمی بیشتر باشد. به گونه ای که قیمت گلکسی A11 در رنجی است که اکثریت مردم توان خرید آن را دارند.

فروشگاه گوشی گلکسی A11  یک فروشگاه اپلیکیشن دار است که اولین فروشگاه مجازی برای برنامه های تلویزیونی می باشد. علاوه بر این شامل برنامه های کاربردی دیگری هم برای تفریح، مکانی خوب برای گشت وگذار و……. می باشد. گوشی گلکسی A11  مثل دیگر انواع گوشی های سامسونگ دارای برنامه های متنوع، بازی ها، شبکه های اجتماعی، خبر ها و…..می باشد که به طور کلی به این گوشی ها، تلوزیون هوشمند می گویند به خاطر این کاربرد ها ای که دارند.

قیمت گلکسی A11 جالب است بدانید که با تمام ویژگی های منحصر به فرد، قیمت گلکسی A11 کاملا معقول و مقرون به صررفه است. تعداد تولید کنندگان و کارکنان این شرکت ها دویست و هفتاد و چهار هزار نفر است که در کل زیاد هستند و آن ها از آغاز احداث و تاسیس این شرکت ها در اولویت بوده اند. در ادامه بیشتر به بررسی قیمت گلکسیA11 خواهیم پرداخت.

قیمت گلکسی A11

مشخصات گلکسی A11 و بررسی قیمت گلکسی A11

قیمت گلکسی A11 تا دو سال پیش بسیار پایین بود ولی امروزه با توجه به بالا رفتن تولیدات کارخانه سامسونگ، قیمت روز گوشی گلکسی A11  هم بالا رفته است.

گوشی گلکسی A11 مثل دیگر مدل های سامسونگ تاثیر و نقش گستره ای در توسعه و پیشرفت رسانه ای، اقتصادی، سیاسی و…. دارد. مثلا می توان به درآمد این کارخانه در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد که تقریبا برابر با ۱۷ درصد تولید ناخالص داخلی بعضی کشور های جنوبی بوده است.

اگر کسی قصد خرید گوشی گلکسی A11 را داشته باشد ممکن است با نسخه های مختلفی از جمله ساخت در هند، ساخت در ویتنام و…. روبه رو شود. شاید این موضوع خریداران را گیج و سردرگم کند ولی برای فرکشنده های آن بسیار سود آور است. همچنین می توان گفت که گوشی گلکسی A11 که در کارخانه ویتنام تولید می شود نسبت به گوشی هایی که در کارخانه هند تولید می شود، کیفیت بیشتری دارند. باید بدانیم که با توجه به شرکت سازنده قیمت گلکسی A11 تغییر خواهد نمود.

قیمت گلکسی A11

گروه سامسونگی، مانند تولید کنندگان دیگر سعی می کنند که گوشی های سری A از جمله گوشی گلکسی A11  را که مدل جدید هستند، با هزینه و قیمت کمتری تولید کنند. تا قیمت گلکسی A11  مقرون به صرفه گردد. همچنین این تولیدکنندگان، برای تولید گوشی های موبایل خود در سال باید از توانایی دیگر کشور ها بهره ببرند.

در این وضعیت آشفته ای که موبایل ایران دارد و حتی ناتوانی اکثر افراد که نمی توانند گوشی های رده بالا یا میان رده بخرند، بیشترین سهم بازار ها در اختیار گوشی های اقتصادی و پایین رده قرار گرفته است. به همین دلیل اصلا جای تعجب نیست که گوشی گلکسی  آ۱۱ از نظر قیمت و اقتصادی بودن، یکی از پر فروش ترین و بهترین گوشی های اقتصادی در حال حاضر در ایران می باشد که افراد و متقاضیان زیادی را به سمت خود کشانده است. پس می توان گفت قیمت گلکسی A11 که پایین است یکی از علت های اصلی پرفروش بودن آن است.

گوشی گلکسی A11  در مقایسه با گوشی ها ای که یکی دو مدل پایین تر از آن هستند، پیشرفت و توسعه بسیار زیادی دارد اما قیمت گلکسی A11 نسبت به آن ها کم تر است.  گوشی گلکسی A11  امکانات بسیار خوبی را در اختیار مردم می گذارد که از جمله آن می توان به نمایشگر، دوربین سه گانه، باتری پر حجم و اندروید به روز و…. اشاره کرد.

قیمت گلکسی A11

تولید و کیفیت گلکسی A11

گوشی های مقرون به صرفه و پایین رده، معمولا از بدنه ای تشکیل شده اند که تمام آن پلاستیکی است و گوشی گلکسی A11  هم بر اساس همین قاعده می باشد زیرا قیمت گلکسی A11 پایین است. گوشی گلکسی A11  با بدنه بسیار محکم و نسبتا سنگین تولید شده است که تقریبا ۱۸۰ گرم وزن آن می باشد که به طور کامل از پلاستیک است و دارای روکش براق می باشد. سامسونگ ادعا کرده است که این روکش براق احساس استفاده از بدنه شیشه ای مانند گوشی را به فرد انتقال می دهد. این ادعا درست است ولی این قاب براق توانایی زیادی برای جذب اثر انگشت و جربی دست ها دارد و خیلی زود کثیف می شود. به خاطر همین است که سامسونگ ترجیح داده از قاب مات برای بدنه گوشی گلکسی A11  استفاده کند. به همین دلیل قیمت گلکسی A11  به طور کلی کاهش خواهد یافت.

قیمت گلکسی A11

صفحه نمایشگر و اسپیکر گلکسی A11

گوشی گلکسی A11  به دلیل این که جزء گوشی های پایین رده قرار گرفته است، نمایشگر بالا ای ندارد. تقریبا می شود گفت که تمام محصول ها و گوشی های پایین رده از نمایشگرLCD  استفاده می کنند و از این نظر تفاوت زیادی با هم دیگر ندارند. گوشی گلکسی A11  با قطر۴/۶ اینچ وارد بازار شده است و دارای رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد که تراکم ۲۶۸ پیکسل های دیگر را نشان می دهد. علاوه بر این می توان گفت که این گوشی دارای پنل PLS TFT  می باشد.

لبه ها ای که اطراف گوشی قرار دارد، مثل دیگر گوشی های هم قیمت می باشد و تفاوت چندانی با آن ها ندارد. روی لبه پایینی گوشی، بلندگو و میکروفن آن قرار دارد. کلید خاموش و روشن کردن گوشی و کلید کم و زیاد کردن صدا هم در سمت راست لبه قرار گرفته است. علاوه بر این درگاه کارت حافظه یا محل قرارگیری رم و درگاه سیم کارت هم در سمت چپ این لبه قرار گرفته اند. علت دیگر ارزان بودن قیمت گلکسی A11، این مسئله است.

قیمت گلکسی A11

پشت گوشی گلکسی A11  دوربین سه گانه وجود دارد که به شکل عمودی می باشد. فلش دوربین بیرون از این مجموعه در سمت راست آن قرار گرفته است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت هم به شکل بیضی در وسط قاب در پشت گوشی قرار گرفته است به خاطر همین می توان گفت این نوع گوشی اثر انگشت فرد را با دقت بسیار زیاد و سرعت بالا تشخیص می دهد. یکی دیگر از عواملی که می تواند به روی قیمت گلکسی A11 تاثیر گذار باشد، دوربین آن است.

حاشیه ای که در اطراف نمایشگر  گوشی گلکسی A11  قرارگرفته است قابل قبول و بسیار نازک و باریک است. این نوع گوشی بیشتر در رنگ های آبی، سفید و قرمز فروخته می شود و در تمامی مدل ها دور صفحه نمایشگر مشکی می باشد.

قیمت گلکسی A11

قسمت جلوی این نوع گوشی ها، تفاوت های زیادی نسبت به بقیه دارد. صفحه نمایشگر این گوشی ۴/۶ اینچ هست که هشتاد و دو درصد فضای جلوی گوشی را گرفته است و در اختیار دارد. دوربین سلفی آن دارای بریدگی نیست و در سمت چپ قرار گرفته است.

سامسونگ در باره میزان مقاومتی که این گوشی در برابر ضربه و آسیب دارد هیچ حرف و صحبتی نمی کند. پس اگر کسی می خواهد از این نوع گوشی بخرد باید حتما یک محافظ صفحه خریداری کند تا کمی در برابر ضربه آن گوشی مقاوم شود.

دوربین سامسونگ گلکسی A11از نظر زاویه دید پنل به کار رفته در گوشی گلکسی A11  با پنل دیگر گوشی ها تفاوت بسیار زیادی دارد. همچنین در آزمایش ها ای که بر روی آن ها انجام می شود، روشنایی این گوشی با صفحه نمایشگر پیوستگی مناسبی دارد.

در آزمایش های روشنایی گوشی که ۵۰ و۱۰۰ درصد الگوی آن است، این نوع گوشی روشنایی ۴۳۲ را در حالت تنظیم خودکار دارد و روشنایی مناسب برای این نوع گوشی های پایین رده رنگ مشکی می باشد ولی متاسفانه حداقل روشنایی که این نوع گوشی دارد، چند برابر استانداردهای گوشی های دیگر است. از طرف دیگر می توان گفت در تنظیمات نمایشگر این گوشی فیلتر نور آبی وجود ندارد که در فضای تاریک به راحتی بتوان از گوشی استفاده کرد. اسپیکر این گوشی در پایین قرار دارد که از نظر شفافیت و بلندی صدا بسیار خوب است.

قیمت گلکسی A11

باتری گوشی گلکسی A11

سامسونگ در مورد ویژگی باتری فقط  به شارژ طولانی مدت آن بسنده کرده است ولی این باتری دارای چهار هزار میلی آمپر کم مصرف و صفحه  نمایشگری با روشنایی کم می باشد که می توان گفت از جهت شارژدهی کم نظیر است. علاوه بر این شارژر این گوشی پانزده وات است که می تواند گوشی را در مدت زمان کمی شارژ کند. همچنین شرکت های تولید گوشی از طریق انجام آزمایش ها ای بر روی آن ها عملکرد و کارکرد باتری را بررسی می کنند.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی ها تقریبا ۱۶ و ۱۷ مگابیت بر ثانیه می باشد ولی از نظر واضح بودن تصویر و رنگ های تولیدی شاید خیلی رضایت مندانه نباشد. این گوشی چون در رده های پایین اقتصادی قرار دارد نباید در مورد دوربین از آن خیلی انتظار داشته باشیم. دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسل می باشد و دوربین سلفی ان نیز ۸ مگاپیکسل است.

باتری گلکسی A11

از نظر زاویه دید این گوشی مثل دیگر کالا ها و محصول های بازار نمی باشد. عکس های گرفته شده با این دوربین در روز از نظر گستره و ویژگی مکانیکی رفتاری شبیه به دوربین اصلی را دارد اما از نظر کنترل و سطح های مختلف و جزئیاتی که دارد کمی ضعیف تر کار می کند.

گاهی دوربین این گوشی برای ذخیره عکس یا آمادگی دوربین برای عکس های بعدی تاخیر دارد و یکی دو ثانیه زمان طول می کشد. از طرف دیگر می توان گفت که دوربین گوشی گاهی در جا به جا کردن حالت های دوربین دچار اشتباه می شود و آن کاری را که فرد بخواهد به درستی انجام ندهد.

سطح جزئیات این دوربین در مکان و محیط های تاریک به شدت پایین می آید و گوشی برای محافظت از سایه روشن ها به مشکل بر می خورد. همچنین می توان بیان کرد که متاسفانه حالت دوربینی برای عکس گرفتن در شب در گوشی سامسونگ آ۱۱ وجود ندارد. ولی از خوبی ها ای که دوربین این گوشی دارد می توان گفت که در گرفتن عکس با افکت روی چهره انسان و یا سوژه های بی جان به درستی و خوبی عمل می کند.

قیمت گلکسی A11

معایب گلکسی A11 در بررسی آن

بدنه این گوشی آسیب پذیر است: بدنه این گوشی چون از پلاستیک تولید شده بسیار آسیب پذیر است. به خاطر همین در برابر کوچک ترین ضربه از اشیای نوک تیز آسیب می بیند و امکان این که روی آن خط بیفتد بسیار زیاد می باشد. کیفیت پایین بدنه باعث کاهش قیمت گلکسی A11 می شود.

از دیگر عیب های این گوشی می توان به پایین بودن کیفیت عکس ها در شب و فضای بسته اشاره کرد. که این برخلاف کیفیت عکس ها در روز و فضای باز می باشد.

قیمت گلکسی A11مزایا گلکسی A11 در بررسی آن

در بررسی مشخصات گلکسی A11  به این موارد پی می بریم که می توانند عوامل موثری بر قیمت گلکسی A11  باشند، این موارد عبارت اند از:

  • باتری خوب که گوشی را در مدت زمان کوتاه به سرعت شارژ می کند= این گوشی دارای یک باتری با چهار هزار میلی آمپر می باشد که برای استفاده معمولی از ان تا یک روز و نصفی و یا حتی بیشتر لازم نیست که ان را دوباره شارژ کنیم چرا که این مدت زمان مناسب و قابل قبول است. علاوه بر این می توان گفت این گوشی به دلیل این که شارژر ۱۵ واتی دارد در هشتاد دقیقه به طور کامل شارژ می شود. جالب است بدانید که با وجود این باتری فوق العاده قیمت گلکسی A11 بسیار مناسب است.
  • داشتن اندروید ۱۰ این گوشی با داشتن اندروید ۱۰ یک سیستم به روز است که این یک ویژگی مثبت برای این گوشی تلقی می شود. لذا این اندروید بالا نتوانسته است باعث افزایش چشمگیر قیمت گلکسی A11 شود.
  • دوربین خوب یکی از موضوع های اصلی و مورد توجه در خرید این گوشی و دیگر گوشی ها دوربین آن می باشد. به خاطر همین شرکت های سامسونگ، گوشی های میان رده خود را مجهز به دوربین های سه گانه با لنزهای ۵، ۲ و ۱۳ مگاپیکسل کرده است.
  • تمامی موارد بالا می توانند باعث افزایش قیمت گلکسی A11 باشند، اما با این حال قیمت گلکسی A11 بسیار مقرون به صرفه است.

جمع بندی

قیمت گلکسی A11 را با توجه به آپشن ها و امکانات آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد. شما می توانید با فشردن کلید ها زیر جدول مشخصات فنی و رقبای این محصول را در فروشگاه اکوتل ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *