مقالات, همه

قیمت سامسونگ A11 در بازار ایران

قیمت روز سامسونگ A11

شرکت سامسونگ در سال 2020 با رونمایی از یکی از گوشی های میان رده با قیمت مناسب توانست با  فروش این محصول در بازارهای جهانی انقلاب کند. قیمت سامسونگ A11 در مقایسه با  مشخصه ها و کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد و با طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار مورد پسند کاربرها قرار گرفته است.

بررسی اجمالی گوشی سامسونگ A11

یکی از گوشی های تولیدی شرکت سامسونگ، سامسونگ A11  است  که در مقایسه با سری قبلی خود a10 ارتقا یافته و با طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند و خوش قیمت توانسته طرفداران بسیار زیادی را جذب کند. مناسب بودن قیمت سامسونگ A11 سبب شده که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

قیمت روز سامسونگ A11

امروزه بسیاری از شرکت های تولیدی گوشی های تلفن همراه همچون شیائومی و هواوی با تولید گوشی های پایین یا میان رده و قیمت مناسب در تلاش هستند که رهبری بازار در زمینه فروش محصولات تولیدی خود را در دست بگیرند.

شرکت سامسونگ همیشه در تولید حرفی برای گفتن دارد و امروزه با تولید گوشی ارزان قیمت سامسونگ A11 و سری A10  و A10s توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. این کمپانی علاوه بر در نظر گرفتن قیمت مناسب برای این گوشی، مشخصه های دیگری هم در نظر داشته که کیفیت آن را دو چندان کرده است.

مهمترین مشخصه های این گوشی پرکاربرد شامل موارد زیر میباشد.

  • داشتن صفحه نمایش 4/6 اینچی با رزولوشن بالا در حدود ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل
  • طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و در عین حال کاربر پسند
  • ارتقا دوربین این گوشی نسبت به سری های قبلی و اضافه شدن لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی
  • باتری غیر قابل تعویض و دارای ظرفیتی در حدود 4000 میلی آمپری
  • پشتیبانی این گوشی در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید 10
  • جنس بدنه این گوشی از پلاستیک و شیشه
  • دارای پردازنده 8 هسته ای
  • شبکه های ارتباطی: 4G, 3G, 2G
  • وزنی در حدود 177 گرم که در دسته گوشی های سبک وزن قرار گرفته است
  • میزان حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت و حافظه رم آن 3 گیگابایت
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • دارا بودن تنوع رنگی( قرمز، آبی، مشکی، سفید) که نظر افراد با سلیقه های متفاوت را به خود جلب می کند.

قابلیت دو سیم کارته و موارد اشاره شده، از مهمترین مشخصات این گوشی اقتصادی است. و برای افرادی که به دنبال خرید گوشی های مدرن و در عین حال ارزان قیمت هستند گوشی سامسونگ A11 بهترین گزینه میباشد و براساس نظرسنجی های صورت گرفته از کاربرانی که این محصول را خریداری کرده اند تمامی افراد رضایت بالایی از این محصول داشته اند که در راس آن ها قیمت مناسب و کیفیت بالای آن ذکر شده بود.

 

 

قیمت روز سامسونگ A11

بررسی مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت سامسونگ A11

همانطور که میدانید امروزه فاکتورهای بسیار زیادی بر روی قیمت سامسونگ A11 تاثیرگذار اند. هر چند که سامسونگ A11 تولید شده شرکت سامسونگ از نظراقتصادی بسیار مناسب می باشد اما از آنجایی که این محصولات وارداتی هستند یک سری مالیات و هزینه های مربوط به ترخیص و… هم بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار هستند. از مهمترین فاکتورهای موثر در قیمت این محصول می توان به برند، مدل، بازه زمانی خرید، نرخ ارز، محل خرید، مشخصه های گوشی و سایر عواملی چون ناپایداری و نوسانات بازار ارزی و شرایط تحریم اعمال شده بر کشور و … اشاره کرد و همین امر سبب شده که نتوان قیمت روز سامسونگ A11 را ذکر کرد زیرا این قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کنند.

تغییرات بسیار زیاد و نوسانات قیمت ارز سبب شده که آینده  بازار خرید و فروش و قیمت گوشی A11  بسیار نامشخص باشد. متغیر بودن قیمت سامسونگ A11  سبب شده که در خرید باید توجه داشت  که حتما از فروشگاه هایی که به صورت کاملا تخصصی به فروش گوشی تلفن همراه می پردازند خرید صورت گیرد. محدودیت واردات هم امروزه از دیگر عواملی است که قیمت سامسونگ A11 را تحت تاثیر خود قرار داده است و سبب شده که در افزایش قیمت روز سامسونگ A11 اثر محسوس داشته باشد. یکی دیگر از فاکتورهایی که بر قیمت سامسونگ A11 تاثیر خود را به صورت افزایش قیمت آن نشان می دهد، ضمانت و خدمات پس از فروش است.

قیمت روز سامسونگ A11

علت اقتصادی بودن گوشی سامسونگ  A11

شرکت سامسونگ با ارائه محصولات با کیفیت و به صرفه توانسته جایگاه خود را در  بازار حفظ کند و نسبت به رقبای خود پیشی گیرد. تنوع و ارتقا محصولات تولید این شرکت و در نظر گرفتن قدرت خرید مردم محبوبیت این شرکت را بالا برده به گونه ای که استقبال خوبی از محصولات این شرکت صورت می گیرد. یکی از گوشی های تلفن همراه تولیدی این شرکت A11  است. قیمت سامسونگ A11 نسبت به سایر گوشی های تولیدی این شرکت در مقایسه با کارایی و مشخصه های بارزی که برای آن در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد، به گونه ای که از این گوشی به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های رده A شرکت سامسونگ یاد می شود.

قیمت روز سامسونگ A11

گوشی سامسونگ a11 یکی از اقتصادی ترین گوشی هایی است که این شانس را به بسیاری از افراد می دهد که با درآمد کم هم بتوانند شانس استفاده از گوشی های با کیفیت سامسونگ را داشته باشند. یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از خریداران در مواجه با قیمت سامسونگ A11 مطرح شود امکان پایین بودن کیفیت این گوشی است در حالی که تنها هدف شرکت سامسونگ از کاهش قیمت سامسونگ A11   فراهم کردن شرایط خرید برای تمامی اقشار مردم جهان است. به واسطه این تصمیم، شرکت سامسونگ فروش بالایی از این گوشی را انجام میدهد. در این مقاله بر روی  قیمت سامسونگ A11 بحث شده که این قیمت بر روی فروش آن تاثیر مثبتی را گذاشته و سبب شده گوشی های سری A یکی از پرفروش ترین گوشی های تولیدی شرکت سامسونگ باشند.

قیمت روز سامسونگ A11

جمع بندی

با توجه به فرهنگ سازی درست در زمینه خرید اینترنتی امروزه بسیاری از فروشگاه ها خرید اینترنتی را در دستور کار خود قرار داده اند. یکی از این فروشگاه های معتبر در زمینه فروش دستگاه های دیجیتالی، فروشگاه اینترنتی اکوتل است. این فروشگاه به صورت لحظه ای قیمت سامسونگ A11 را در وبسایت خود قرار می دهد تا افراد با اطمینان خاطر به خرید بپردازند. همانطور که میدانید امروزه در خرید گوشی همراه یکی از فاکتورهایی که بسیار مهم است قیمت می باشد و در حال حاضر با توجه به پایین آمدن قدرت خرید مردم این فاکتور نقش پر رنگ تری پیدا کرده است. اگر می خواهید ببیشتر درباره این محصول اقتصادی سامسونگ بدانید، اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *