مقالات, همه

بهترین قیمت گوشی سامسونگ A21s مشهد

قیمت گوشی سامسونگ a21s

قیمت گوشی سامسونگ A21s که داخل در داخلش یک چیپ اگزینوس 850 که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده و از معماری 8 نانومتری جاگرفته است و در حال حاضر در ۴ نسخه‌ی ۴ | ۳۲، ۶| ۳۲، ۴ |‌ ۶۴ و ۶ | ۶۴ گیگابایتی به‌فروش می‌رساند، بسیار مناسب است. علاوه بر این شما با خرید این گوشی، یک گوشی فوق العاده زیبا نیز داشته باشید.

معرفی و آشنایی با قیمت گوشی سامسونگ A21s

ما در این مقاله به بررسی تمام مزایا و معایب و قیمت گوشی سامسونگ a21s میپردازیم. تا شما دید کاملتری از گوشی سامسونگ a21sکه یکی از گوشی‌های به صرفه در بازار گران این روز ها است، داشته باشید.

طراحی زیبا و خوش دست

اگر به قیمت گوشی سامسونگ a21s توجه کنیم با خودمان فکر میکنیم که  طراحی این گوشی مانند یک گوشی ارزان قیمت است اما سامسونگ در طراحی این گوشی چیزی کم نگذاشته است. همانطور که در تصویر میبینید ما در اینجا یک گوشی‌ با بدنه پلاستیکی یکپارچه داریم که بسیار خوش فرم است.این ویژگی این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد که با تسلط بیشتری از گوشی استفاده نماید.

سامسونگ  a21s درحال حاضر در طرح ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارد و شما می توانید بنا به سلیقه تان یکی از رنگ های مشکی، سفید، قرمز و آبی آن را تهیه نمایید.

علاوه بر این اگر کمی به تصویر دقت کنید، خواهیددید که لبه‌های قاب پشتی این گوشی، خمیده طراحی شده است تا این گوشی بزرگ به راحتی در دستان کاربران قراربگیرد. زیرا با اینکه قیمت گوشی سامسونگ A21s تقریبا ارزان است اما ابعاد بدنه و صفحه‌نمایش این گوشی مانند سایر گوشی های جدید بزرگ است.

البته این گوشی با وجود این اندازه بزرگ، به صورت کاملا مناسبی در دست جای می‌گیرد. البته باید به این موضوع هم توجه کرد که طراحی این گوشی با سری A گلکسی ها تفاوت چندانی ندارد.

سمت راست گوشی کلیدهای ولوم و پاور قرار گرفته‌اند. سمت چپ درگاه سیم کارت، بالای گوشی میکروفن دوم و پایین گوشی درگاه ارتباطی تایپ سی، جک 3.5 میلی‌متری صدا اسپیکر و میکروفون اصلی تعبیه شده اند.

در قاب پشتی  لنز های دوربین، در قاب مستطیلی شکلی تعبیه شده اند که  در آن  چهار لنز و یک فلاش قرار گرفته است.  نحوه قرار گیری لنزها به صورت حرف (ال) انگلیسی است. این قاب بیرون‌زدگی بسیار اندکی دارد و به همین دلیل در نحوه قرارگیری گوشی روی سطوح صاف  مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

بخش دیگری هم که در اینجا مشاهده می‌شود سنسور اثر انگشت است که در وسط و بخش بالایی قاب پشتی قراردارد.

قیمت گوشی سامسونگ a21s

صفحه نمایش با کیفیت در مقایسه با قیمت گوشی سامسونگ A21s

همانگونه که پیشتر هم اشاره کردیم با اینکه قیمت گوشی سامسونگ A21s ارزان است اما صفحه‌نمایش بزرگی  برای آن در نظرگرفته شده. سامسونگ از صفحه‌ای 6.5 اینچی در قاب جلو استفاده کرده که پنلی از نوع پی ال اس دارد.

 اما سوالی که پیش می آید این است که پی ال اس چیست؟ پی ال اس در حقیقت همان آی پی اس است که به وسیله سامسونگ توسعه داده شده و سامسونگ ادعا می‌کند روشنایی و زاویه دید آن در مقایسه با آی پی سی  بهتر است و در عین حال انرژی کمتری هم مصرف میکند.

این صفحه‌نمایش نور بسیار مناسبی دارد و در بیشتر مواقع نیازی نیست که آن را در حالت 100 درصد قرار بدهید. اما رزولوشن این دستگاه اچ دی است  و در کنار آن تراکم پیکسلی پایینی هم دارد، به طوری که وقتی ما سامسونگ A21s بررسی کردیم مشاهده  می نماییم که پیکسل‌ها با چشم غیر مسلح نیز دیده می‌شوند.

 اما این گوشی در قسمت رنگ صفحه نمایش عملکرد شگفت انگیزی نداشته و آن انتظاری که از سامسونگ در بخش صفحه‌نمایش داریم اینجا برآورده نشده است. اما در کل صفحه‌نمایش کیفیت متوسطی دارد و به راحتی احتیاجات کاربر را برآورده میکند.

قیمت گوشی سامسونگ a21s

بررسی نرم افزار سامسونگ A21s

سیستم عامل گوشی سامسونگ a21s اندروید است، اما برخلاف قیمت گوشی سامسونگ A21s که آن را در رده گوشی های ارزان قیمت بازار قرار میدهد، این دستگاه دارای اندروید 10 میباشد و رابط کاربری‌ای هم که برایش در نظر گرفته شده وان یو آی مدل 2.1 است.

در این بخش گوشی عملکرد خوبی دارد. شاید در حد و اندازه یک گوشی میان رده و بالارده امکانات نرم‌افزاری نداشته باشد اما در حد خودش امکانات قابل توجهی دارد.

در این بخش گوشی خیلی چابک نیست اما در باز و بسته کردن برنامه‌ها یا سوییچ کردن بین آن‌ها مشکلی ندارید اما آن سرعتی که در گوشی‌های ای 51 یا ای 71 می‌بینیم اینجا دیده نمی‌شود که طبیعی هم هست،زیرا قیمت گوشی سامسونگ A21s  از A51  و A71  کمتر است و یک گوشی مقرون به صرفه است.

قیمت گوشی سامسونگ a21s

بررسی سخت افزار سامسونگ A21s

مورد بعدی که در مقاله ی قیمت گوشی سامسونگ A21s  بررسی میکنیم سخت افزار آن است . داخل این دستگاه چیپ اگزینوس 850 جای گرفته که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده و از معماری 8 نانومتری برخوردار است. سامسونگ  این گوشی را در ۴ نسخه‌ی ۲ | ۳۲، ۳ | ۳۲، ۴ |‌ ۶۴ و ۶ | ۶۴ گیگابایتی به‌فروش می‌رساند.

در کل با توجه به قیمت گوشی سامسونگ a21s این سخت افزار، سخت افزار معقولی است.

شاید بگویید با سخت افزاری که سامسونگA21s  دارد و باتوجه به قیمت گوشی سامسونگ A21s ، بازی هایی مثل کالاف دیوتی و آسفالت به کندی و با لگ انجام می شوند اما باید بگوییم وقتی گوشی سامسونگ A21s بررسی کردیم عملکرد این گوشی ما را شگفت زده کرد.

قیمت گوشی سامسونگ a21s

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

دوربین سامسونگ A21s

به بخش دوربین که می‌رسیم و سخت‌افزارش را می‌بینیم متوجه می شویم برخلاف قیمت سامسونگ آ21اس این گوشی در سطح یک میان رده و حتی بالارده ظاهر شده است.

 4 لنز برای این گوشی در قاب پشتی در نظر گرفته شده که سنسور لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است؛ یک لنز اولترا واید داریم با سنسور 8 مگاپیکسلی؛ یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی داریم و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی؛ دوربین سلفی این دستگاه هم از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره میبرد.

قیمت گوشی سامسونگ a21s

باتری سامسونگ A21s

آخرین موردی که درباره این محصول بررس می نمائیم، باتری آن است.  با توجه به قیمت سامسونگ آ21اس یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این گوشی، باتری‌ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری آن است. سامسونگ به استفاده از باتری‌های پرظرفیت برای گوشی‌های سری ای خودش روی آورده. صفحه‌نمایش این گوشی کم مصرف است و این نشان می‌دهد که خیلی خوب می‌توانید روی این باتری برای کارکرد خیلی طولانی هم حساب بازکنید.

قیمت گوشی سامسونگ a21s

جمع بندی قیمت گوشی سامسونگ A21s

سامسونگ A21s گوشی‌ای کاملا مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با مبلغ مناسبی در این شرایط بازار گوشی‌ای با ظرفیت باتری خیلی خوب بخرید که می‌تواند چند روز بدون نیاز به شارژ سرویس دهد. برای مشاهده دیگر محصولات فروشگاه اکوتل می توانید اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *