مقالات, همه

بهترین و معتبرترین فروشگاه موبایل مشهد کدام است؟

فروشگاه موبایل مشهد

اگر در شهر مشهد زندگی می‌کند پیش از اقدام برای خرید هر محصول دیجیتال از فروشگاه موبایل مشهد، باید تحقیق جامعی در مورد ویژگی‌‌ها و امکانات آن انجام دهید. با بررسی‌های مختلف و مقایسه ویژگی‌هایی مانند قیمت، کیفیت، امکانات و ظاهر یک محصول می‌توانید تصمیم قطعی برای خرید یک محصول را اخذ کنید. اما این پایان کار نیست! پس از گرفتن تصمیم باید به سراغ یک فروگاه اینترنتی موبایل معتبر بروید. در ادامه راهکارهایی برای پیدا کردن یک فروشگاه موبایل در مشهد و همچنین نحوه خرید از آن اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید گوشی موبایل از فروشگاه موبایل مشهد

اگر نگاهی به قیمت گوشی‌های موجود در بازار موبایل بیاندازیم متوجه می‌شویم که برای خرید یک گوشی تلفن همراه میان رده (با امکانات متوسط) چیزی در حدود 100 الی 200 دلار باید هزینه کنیم. گوشی‌های موبایل میان رده تلفن‌های همراه با امکانات و کیفیت متوسط هستند که برای کسانی که قصد خرید یک گوشی موبایل با قیمت مناسب هستند می‌توانند گزینه مناسبی باشند. اگر می‌خواهید یک گوشی موبایل میان رده با قیمت مناسب را به صورت اقساط خریداری کنید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی موبایل مشهد است.

بهترین شرایط خرید گوشی موبایل در فروشگاه موبایل مشهد

گوشی موبایل وسیله‌ای نیست که برای مدت کوتاهی بخواهید از این استفاده کنید. در حقیقت در دنیای امروز گوشی‌های موبایل به عضو جدایی ناپذیر در زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. به عبارتی هر فرد اعم از نوجوان، میانسال و حتی سالمندان نیاز به داشتن یک گوشی موبایل دارند. بدیهی است که هر فرد با توجه به نیاز خود توقع امکانات متفاوتی از گوشی موبایل خود دارد. علاوه بر این قیمت گوشی موبایل نیز یکی از عوامل تأثیر گذار در انتخاب فرد است. برای بررسی انواع گوشی موبایل و خرید بهترین گزینه مناسب شما به فروشگاه موبایل مشهد مراجعه کنید. این فروشگاه با توجه به نیاز هر فرد گوشی موبایل مناسب را به شما پیشنهاد می‌کند و شرایط فروش متنوعی را به صورت اقساطی به شما ارائه خواهد داد.

فروشگاه موبایل مشهد

نکاتی که باید در هنگام خرید گوشی تلفن همراه رعایت کنید

همان‌طور که گفته شد در هنگام برای خرید گوشی تلفن همراه علاوه بر انتخاب یک گوشی مناسب باید فروشگاه مناسبی نیز برای خرید انتخاب کنید. در این قسمت نکاتی را که باید در هنگام انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید گوشی در نظر بگیرید برای شما تشریح خواهیم کرد.

اصالت گوشی موبایل

گوشی‌های موبایل به خصوص گوشی‌های میان رده تولید کشورهای مختلفی هستند و از میان برخی از آن‌ها کیفیت لازم را ندارند. برای اطمینان از اصالت گوشی کد دستوری #۷۷۷۷* را با یک تلفن همراه غیر از تلفن همراهی که قصد خرید آن را دارید، شماره‌گیری کرده و سپس عدد مربوط به گزینه «استعلام اصالت» را ارسال کنید. فروشگاه موبایل مشهد علاوه بر مشاوره انتخاب گوشی، تلفن‌های همراه اصل با ضمانت نامه معتبر را به شما ارائه خواهد کرد.

رجیستری گوشی موبایل

در نظر داشته باشید که بسیاری از فروشندگان قیمتی کمتر از قیمت بازار را به شما ارائه می‌کنند و این در حالی است که شما باید هزینه رجیستری را به صورت جداگانه باید پرداخت کنید و در این صورت عملاً شما قیمتی بیشتر از قیمت بازار را به فروشنده پرداخت می‌کنید.

گوشی‌های تلفن همراه که در فروشگاه موبایل مشهد به شما عرضه می‌شود همگی دارای ریجستری بوده و شما مجبور نیستید مجددا هزینه ریجستری را پرداخت کنید.

تطابق IMEI

در نظر بیگیرید که هر گوشی موبایل، به تعداد جایگاهی سیم‌کارت که داخل آن قرار داد، دارای شناسه IMEI می‌باشد. پس از ارسال این شماره به سامانه، باید اطلاعات ارائه‌شده (برند، مدل و …) را با مشخصات تلفن همراه تطابق داد. البته لازم به ذکر است که برای این کار اصلا نیازی به باز کردن جعبه گوشی موبایل ندارید و قبل از باز شدن جعبه می‌توانید آن را بررسی کنید.

شایان ذکر است که ما در فروشگاه اکوتل همه این موارد را برای همه مشریان خود در سرتاسر کشور درنظر میگیریم.

مزایای خرید از فروشگاه موبایل مشهد

خرید از فروشگاه موبایل مشهد برای همه ایرانیان مخصوصا افراد ساکن در شرق کشور مزایای متعددی دارد که از جمله آنها موارد زیر می باشد:

قیمتی منصفانه نسبت به بقیه بازار

فروشگاه موبایل مشهد با حاشیه سود بسیار پایین سعی می‌کند که هر محصول گوشی تلفن همراه را با حداقل قیمت به مشتریان ارائه کند.

اصالت گوشی‌های موجود در فروشگاه موبایل مشهد

تمامی گوشی‌های موجود در فروشگاه موبایل مشهد دارای اصالت کالا بوده و امکان استعلام کد گوشی را دارند. تمامی گوشی‌ها رجیستری شده‌اند و در صورتی که مشتری گوشی بدون رجیستری بخواهد، در برخی مدل‌ها با حذف کامل هزینه رجیستری گوشی موبایل بدون رجیستری به مشتری ارائه خواهد شد.

خدمات پس از فروش

ضمانت بازپس گیری کالا در مورد بروز مشکلات فنی دستگاه به صورت کامل وجود دارد و در صورتی که دستگاه خریداری شده به هر دلیلی ایراد داشت مشتری می‌تواند گوشی موبایل را به فروشگاه برگرداند و گوشی برای وی تعویض شود.

گارانتی محصولات

تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه موبایل مشهد با معتبرترین گارانتی‌های موجود در بازار ضمانت می‌شوند. این ضمانت بسته به مدل گوشی متفاوت است و از 6 ماه تا 18 ماه متغیر است. ما در فروشگاه آنلاین اکوتل برترین گارانتی ها را ارائه می کنیم.

امکان خرید اقساطی

فروشگاه موبایل مشهد امکان خرید به صورت اقساط را برای همه مشتریان فراهم کرده است و مشتریان می‌توانند با انتخاب گوشی موبایل مورد نظر از شرایط خرید اقساطی استفاده کنند. شرایط خرید اقساطی برای گوشی‌های مختلف متفاوت است و با توجه به قیمت گوشی موبایل مبلغ پیش پرداخت و اقساط نیز متغیر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی از فروشگاه موبایل اکوتل با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.

فروشگاه موبایل مشهد

جمع بندی

فروشگاه موبایل مشهد یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی موبایل در مشهد است که با تنوع بی نظیر در انواع گوشی موبایل و ارائه خدمات پس از فروش سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. در صورتی که قصد خرید تلفن همراه دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین اکوتل در مشهد مورد نظر خود را با اطمینان از اصالت کلا و همچنین رجیستری خریداری کنید. کارشناسان ما در اکوتل آماده دادن مشاوره در مورد شرایط خرید و راهنمایی در مورد انواع گوشی موبایل هستند. در صورت نیاز به مشاوره می توایند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای مشاهده راه های ارتباطی ما می توایند اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *