مقالات, نقد وبررسی تخصصی

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان تومان بین مدل های شیائومی و سامسونگ

بهترین گوشی تا 15 میلیون

قیمت گوشی های موبایل بسته به برند، ویژگی های سخت افزار و نرم افزار و همچنین طراحی آن تفاوت دارد. شرکت هایی مانند شیائومی و سامسونگ با به وجود آوردن تنوعی توسعه یافته در مدل ها و هزینه ها توانسته اند مخاطبان بسیاری را جذب کنند و هم اکنون در ایران این برندها از فروش زیادی برخوردار هستند. قصد داریم به طور کلی شما را با فهرست بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان بین مدل های شیائومی و سامسونگ آشنا کنیم.

برترین گوشی تا ۱۵ میلیون

در دنیای امروزی علم و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است، تهیه گوشی هنوز برای خیلی از مخاطبان سخت و دشوار می باشد، به عنوان نمونه خیلی از افراد منتظر هستند تا یک گوشی منحصر به فرد بیاید و زمانی که آن گوشی توزیع شد، در کنار آن یکی گوشی دیگر امکان دارد توزیع شود و شک در دل آن ها ایجاد کند.

برخی از افراد نمی دانند چه گوشی را تهیه کنند یا چه گوشی برای آن ها مناسب است و برخی دیگر برایشان دشوار است نسبت به سرمایه ای که دارند همه ی گوشی های رنج قیمتی مد نظرشان را یافت کنند.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

طراحی و مرغوبیت تولید پوکو X5 5G شیائومی

طراحی شیائومی x5 پرو بنا به نسل قبل کاملا عوض شده و در حقیقت آپدیت شده است. احساس گوشی بالارده را به مخاطبان منتقل می کند. و این گزینه برای انتخاب بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان بسیار پر رنگ خواهد بود.

این دستگاه ۱۸۰ گرم وزن و ۷.۸ میلی متر ضخامت دارد و قاب پشت آن دارای یک فریم بزرگ است. این گوشی فریم هایی به رنگ های زرد و مشکی  دارد. اما به طور کامل باید بگوییم طراحی گوشی بسته به سلیقه افراد است اما از لحاظ مرغوبیت تولید این کالا نمره فوق العاده ای دریافت می کند.

صفحه نمایش شیائومی x5 پرو

نمایشگر شیائومی x5 پرو ، در واقع ۶.۶ اینچ از نوع امولد با رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۰۷۰ است. صفحه نمایش این گوشی تراکم ۳۹۶ پیکسل بر هر اینچ دارد و از نرخ نوسازی ۱۳۰ هرتزی پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش تقریبا ۸۸ درصد از محیط رو به رویی را به خود اختصاص داده است و با شیشه گوریلا ۵ هم مراقبت می شود.

صفحه نمایشگر پوکو می تواند ۸۰۰ نیت روشنایی ایجاد کند که اتفاقی خوب بررسی می شود و به شما این اجازه را می دهد که در فضای باز محتوا را ببینید. مرغوبیت این پنل به نسبت بازه قیمتی کالا بسیار خوب و مناسب است و هیچ مشکلی ندارد. اگر یک گوشی برای مشاهده محتوا می خواهید بدون شک یکی از برترین گزینه ها تهیه پوکو  x5 پرو است.

مشخصات پوکو x5

اسپیکر

پوکو X5 از اسپیکرهای استریو بهره مند هست و با مشاهده به گوشه های بالا و پایین، این اسپیکرها را خواهید دید. به غیر از اسپیکر مکالمه در بالای پنل نمایش به این مجموعه یاری می کند تا صدا زیاد شود و بسیار عمیق شنیده شود.

بلندی صدا نسبت به گوشی های نسل قبل زیاد شده و مرغوبیت آن بهبود پیدا کرده است و صدایی شفاف را از این گوشی خواهید شنید.

باتری پوکو x5

پوکو در قسمت باتری آن هیچ تغییر خاصی اعمال نشده است مثل گوشی های نسل قبل ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ بالای ۶۸ واتی را شاهد هستیم.

پوکو x5 از شارژ معکوس ۴ واتی هم پشتیبانی می کند که این یک آپشن و مزایای توسعه یافته نسبت به گوشی های نسل قبل است. پس در انتخاب بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان پوکو X5 به عنوان یکی از نمایندگان پروپا قرص شیائومی حضور خواهد داشت.

با اینکه ظرفیت باتری در عمل یکسان است ولی شارژدهی پوکو x5 نسبت به پوکو x4 بهبود یافته و این مدل را اگر یک بار شارژ کنید تقریبا ۱۵ ساعت وبگردی و حتی ۱۹ ساعت پخش پی در پی فیلم را دوام می آورد. این میان رده در نیم ساعت تا ۸۳ درصد و در ۵۰ دقیقه صد در صد شارژ می شود.

قیمت پوکو x5

قیمت پوکو x5 بنا به امکانات و رقبایی که دارد کاملا منحصر به فرد سنجیده می شود. پوکو در بین گوشی های میان رده و با کیفیت محسوب به حساب می آید و از پنل نمایشی فوق العاده، دوربین بی نظیر، شارژدهی با سرعت بالا و قدر سخت افزاری آن برخوردار است. به طور کامل این گوشی در همه ی بخش ها بالانس می باشد و همین مسئله ارزشمندی خرید پوکو  x5 را بیشتر می کند.

اگر گوشی با صفحه نمایشگر فوق العاده، دوربین با کیفیت و قدرت سخت افزاری قوی و با قیمت مقرون به صرفه می خواهید ما به شما خرید پوکو  x5را توصیه می کنیم. این کالا طراحی آپدیتی دارد و به نسبت هزینه ای که دارد پکیج کاملی را به شما توزیع می کند‌.

مشخصات پوکو x5

ویژگی های نوت 11s از لحاظ نرم افزار

یکی از ویژگی هایی نوت 11s  آپدیت بودن آن از لحاظ نرم افزاری است. در حقیقت شیائومی تمامی نسخه های جهانی این دفعه را همراه با تازه ترین نسخه از رابط کاربری اش،miui 13  معرفی کرد. نرم افزار نوت 11s از احراز هویت کاربر به وسیله فیس آیدی هم پشتیبانی می کند که کارکرد منحصر به فرد و خوبی دارد. گزینه اقتصادی تر دیگر در میان بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان ردمی نوت 11s خواهد بود.

با این وجود با در نظر داشتن این موضوع که این آپشن درصد خطای بالایی دارد، توصیه می کنیم که اگر فضای شخصی برایتان از توجه زیادی برخوردار است، از فیس آیدی ردمی نوت 11s برای بازنمودن قفل گوشی خود بهره گیری نکنید.

یک مشخصه مهم و پرکاربرد دیگر در نرم افزار نوت 11s آپشن دابل تپ است که می توانید به کمک آن روی خاموش و روشن شدن صفحه گوشی در مواقعی که پنل قفل است، تنظیم نمایید.

با همچین کاری با دوبار ضربه وارد کردن به گوشی صفحه روشن می شود و اگر صفحه در حالت قفل روشن باشد، اگر دومرتبه ضربه وارد کنید، صفحه خاموش می شود. این گوشی از صفحه ی همیشه روشن پشتیبانی می کند، اما بهره گیری از آن انحصارهایی دارد.

به عنوان نمونه، ابتدا باید بر روی پنل ضربه وارد کنید تا بعد چند ثانیه ظاهر شود. با این وجود برای این آپشن تم های جدید در اختیار خواهید داشت که بعضی از آن ها را می توان شخصی سازی کرد.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

طراحی ردمی نوت 11s

ردمی نوت 11s شیائومی از لحاظ طراحی به نسخه های گران تر از خود شباهت بسیاری دارد. در حقیقت کناره ها تخت هستند و بدنه شیائومی مات است که شکل این گوشی لوکس به نظر می آید. در قسمت چپ صفحه پشتی، ماژول دوربین قرار دارد که شکل آن مستطیلی است و لنز اصلی از دیگر لنزها و بالای آن ها به صورت جدا قرار دارد. شیائومی دوربین سلفی که دارد طراحی آن پانچ هول می باشد و این موضوع به پریموم بودن نمای این گوشی افزوده است‌.

در قسمت بالایی این گوشی، یکی از بلندگوها و اسپیکرها و درگاه جک3.4 mm  هدفون مشاهده می شود. در قسمت پایینی درگاه برای شارژر تایپ و بلندگو و اسپیکر ثانویه قرار گرفته است.

در قسمت چپ جایگاه مخصوص سیم کارت و کارت حافظه ی خارجی و در قسمت راست راکرهای تنظیم صدا قرار دارد. حسگر انگشت این گوشی کارکرد بالا و سریعی دارد و مناسب می باشد. همچنین این گوشی در مقابل گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. ردمی نوت ۱۱ اس پوشش گوریلاگلس آن نسل سوم است و در مقابل خس و آسیب مقاوم می‌ باشد.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

ارزیابی کیفیت صدا ردمی نوت 11s

این گوشی به غیر از اینکه صفحه ی خوبی دارد، کیفیت صدای آن فوق العاده است و موجب می شود فیلم دیدن با ردمی نوت ۱۱ اس برای شما لذت بخش باشد. بلندگوی ردمی نوت متقارن است و در بخش بالا و پایین قرار دارد. در بالای پنل نمایش ردمی نوت، اسپیکر قرار دارد که دارای دو خروجی است، یکی در سمت جلو و آن یکی در بالا می باشد.

بهترین گوشی تا 15 میلیون دوربین

عکاسی با ردمی نوت 11s

ردمی نوت 11s در میان گوشی های منتخب برای بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان به عنوان یک گزینه کاربردی و ارزان تلقی میشود. اگر شما به عکاسی علاقه ی بسیاری دارید، ما به شما توصیه می کنیم که حتما این گوشی را تهیه کنید. ردمی نوت از کیفیت و میان رده بسیار بالایی برخوردار است.

عکس گرفتن با این گوشی به گونه ای است که انگار با دوربین عکاسی پیشرفته عکس گرفته شده است. لذت زیادی دارد با این گوشی در طبیعت و کوه عکاسی کنید. ردمی نوت عکس های بسیار واضحی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد داشتید در مناسبتی  به یکی از عزیزان خود گوشی هدیه دهید، پیشنهاد می کنیم  خرید ردمی نوت ۱۱ اس بهترین گزینه است.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

باتری سامسونگ A34

در هنگام خرید گوشی A34 باید به این نکته توجه داشته باشید که گلکسیA34  از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره گیری می کند. این گوشی از شارژ فوری سیمی ۲۶ وات پشتیبانی می کند که در بازه زمانی کوتاه گوشی شما را شارژ خواهد کرد.

در بررسی هایی که روی گوشی انجام شده است مشخص شده که گلکسیA34  کارکرد باتری منحصر به فردی دارد. تراشه قرار گرفته شده روی این گوشی کارکردش مناسب است. در مصرف باتری کاملا صرفه جویی شده، شارژر ۲۶ وات گلکسی A34  موجب شده که بتوانید در یک ساعت و نیم  شارژ گوشی خود را به صد در صد برسانید.

قیمت سامسونگ گلکسی A34

گلکسی A34 سامسونگ در میان رده خوش ساخت سامسونگ قرار دارد. این گوشی صفحه نمایشی آن با کیفیت است از ظرفیت باتری منحصر به فردی بهره گیری می کند. بهره مندی از تازه ترین نسخه سیستم عامل اندروید موجب شده که بتوانید از قابلیت های نرم افزاری گوناگونی بهره مند باشید. این گوشی کارکرد مناسبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

طراحی و مرغوبیت گلکسی A73

این گوشی ضد آب است و خوش دست و سبک می باشد.  گلکسیA73  سامسونگ نمای زیبایی دارد و تولید آن منحصر به فرد است که همین موجب می شود آقایان و خانم ها با گرفتن این گوشی احساس راحتی کنند.

گلکسیA73  وزنش ۱۸۲ گرم است. این وزن کم به خاطر اجزای پلاستیکی قاب پشت گوشی می باشد. این گوشی فقط 7.7 mm  قطر دارد و در طول 163.6  و عرض77  تولید شده است.

قاب پلاستیکی مقاوم

قاب پشتی گلکسیA73  پلاستیکی است اما بسیار مقاوم می باشد و در مقابل ضربه و خش دوام بالایی دارد. این قاب مات است و همین سبب می شود که جای انگشت و کثیفی تحت هیچ شرایطی مشخص نشود. اما شما باید به خوبی از گوشی خود مراقبت کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

گوشی سامسونگ A72

گلکسیA72   سامسونگ  از صفحه نمایش با کیفیت، پردازنده و دوربین مناسبی برخوردار است و این موارد سبب می شود که کار شما به خوبی راه بیفتد. سامسونگA72  آپشن پشتیبانی از دوم سیم کارت و کارت حافظه را به طور همزمان این گوشی از دو اسپیکر بهره گیری می کند و صدای آن با کیفیت است. همچنین گرفتن تصویر سلفی و فیلمبرداری از کیفیت بالایی برخوردار است.

مزایای گوشی سامسونگ A72

قدرت سخت افزار بالا

پنل نمایش با کیفیت و منحصر به فرد

دوربین اصلی چهارگانه

باتری با طول عمر بالا

بدنه توانمند در مقابل آب

بهترین گوشی تا 15 میلیونردمی K40 شیائومی گیمینگ

شیائومی برای این مدل گوشی از صفحه نمایشگر امولد با بزرگی ۶.۶ اینچی بهره گیری کرده. صفحه نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۱ در ۲۴۰۱ پیکسل نسبت تصویر ۲۰:۸ را در اختیار مخاطب قرار می دهد. هنگامی که قرار است با گوشی بازی کنید حتما به یک نمایشگر دقیق و سریع احتیاح خواهید داشت. نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی برای صفحه این گوشی در نظر گرفته شده است و برای بازی فوق العاده می باشد.

امنیت k40 ردمی گیمینگ

ردمیK40  گیمینگ شیائومی  مانند همه ی گوشی های شیائومی از سنسور اثر انگشت بر دکمه پاور برای قسمت امنیت بهره گیری می کند. این سنسور سرعت بالایی دارد و موجب می شود حس کاربری بی نظیری را به شما منتقل کند. این گوشی از ایمنی بالایی برخوردار است.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

خیلی از ماها قصد داریم با پرداخت هزینه ی منحصر به فرد، یک گوشی هوشمند با قابلیت و امکانات زیاد را تهیه کنیم. در بازار مدل های گوناگونی ازگوشی های موبایل و با برندها و قیمت های مناسب توزیع شده است. برگزیدن بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان شاید دشوار به نظر بیاید اما باید با توجه به ویژگی، کیفیت و امکانات، یک گوشی را انتخاب کنیم و بتوانیم مدت زیادی از آن استفاده نماییم. در مطالب گفته شده به ویژگی های برتر هر یک از گوشی ها اشاره شد تا بتوانید با توجه به نیازتان گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

8 نظر در “بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان تومان بین مدل های شیائومی و سامسونگ

  1. یاسین گفت:

    نوت ۱۲
    از اینا بهتره

    1. reza گفت:

      سلام با این همه خوبیهای میان رده گوشی‌ها خداییش من آلان سه سال گلکسی A71 دارم از نظر کیفیت دوربین و شارژ سریع و میانگین روزی ۱۲ ساعت صفحه روشن و در حال کار و اندروید جدید ۱۳ برا من کاملا جواب داده و گوشی مقرون به صرفه است دو سیم با جای یک مموری و حافظه بالا بدون کوچکترین هنگ خیلی عالی جواب داده و با قاب پشتی بسیار زیبا و با چهار دوربین و یک فلش عکسهای با کیفیتی میگیره مگه توقع ما از گوشی همراه چیست گوشی‌های اپل با اون قیمت بالا فقط جنبه تشریفاتی داره الان هم یکی میگه پول خریدشو نداری نه این موضوع نیست ممنون

  2. وحید گفت:

    پوکو x5 پرو
    این گوشی رو دو ماهه خریدم دلیلش هم به این خاطر بود که یکسال پیش بین a52 سامسونگ و پوکو ایکس تری جی تی ، پوکو رو خریدم شارژ پر سرعت و نگه داری باطری فوق عالی سخت افزار عالی کیفیت صدا خوب اما کیفیت صفحه معمولی
    اما پوکو x5 پرو کیفیت صفحه عالی ، سخت افزاری عالی ، دوربین خوب ، شارژ کردن فوق عالی ، نگه داری باطری با توجه به کیفیت تصویر عالی ، سبک و خوش دست و کیفیت خوب بدنه که حس گوشی رده بالا رو می ده
    تو خریدش شک نکنید بالاتر از a73 وهم رده های گران قیمت شِ

    1. مجید گفت:

      آره خدایی،،! خیلی گوشیه خوبیه؛راضی کنندس

  3. معین گفت:

    A73 من خریدم هنگی بود

  4. بهنام گفت:

    داداش چند خریدی؟

  5. محند حسین توحیدی گفت:

    سلام
    من Sam A53 خریدم ، باطری ۵۰۰۰ داره ولی هر شب باید بزارم شارژ!!!! طبیعی نیست فکر کنم (j7 prime با کارکرد ۷ ساله ام هم باطریش عین این شده بود ولی بعد ۷ سال هااااا ) پس چه فرق !؟؟؟؟؟؟؟؟🤧😭😢

  6. نسیم گفت:

    ردمی نوت ۱۲پروپلاس خیلی بهتره ازهمه احاط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *