مقالات

بهترین گوشی های ضدآب سامسونگ را بشناسید

گشی های ضدآب سامسونگ

گوشی‌های همراه امروزه بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما هستند. استفادۀ گستردۀ ما از گوشی‌های همراه سبب می‌شود که به راحتی در معرض آسیب‌هایی مانند سقوط از ارتفاع، افتادن در آب یا ریخته شدن تصادفی مایعات روی آن‌ها قرار بگیرند. شاید برخی افراد بر این باورند که خرید گوشی های ضدآب سامسونگ و دیگر برند ها مقرون به صرفه نمی باشد. اما از آن‌جایی که هزینۀ تعمیرات یا خرید یک گوشی همراه جدید (در صورت رخ دادن آسیب جدی و غیرقابل‌تعمیر) بالاست، هوشمندانه است تا در زمان تهیۀ یک گوشی همراه جدید برخی نکات را در نظر گرفته و اقدام به تهیۀ گوشی همراهی کنیم که در برابر برخی آسیب‌های رایج مقاوم باشد. ساخت گوشی‌های ضدآب پاسخ به نیاز کاربرانی بود که نگران افتادن گوشی همراه خود در آب یا ریخته شدن تصادفی مایعات روی آن بودند.

گوشی های ضدآب سامسونگ 

سامسونگ برندی است که نیازی به معرفی ندارد و هر ساله گجت‌ها و وسایل الکترونیکی جدیدی متناسب با نیازهای گوناگون کاربران مختلف به بازار ارائه می‌کند. وقتی حرف از گوشی‌های همراه به میان می‌آید سامسونگ، با مدل‌های جدید و متنوعی که عرضه می‌کند، یکی از وسیع‌ترین بازارها را در دنیا داراست. گوشی های ضدآب سامسونگ می‌توانند همان چیزی باشند که مدت‌ها به دنبالش بودید چرا که کیفیت بالای ساخت و خاصیت ضدآب بودن آن‌ها خیال شما را از محفوظ بودن گوشی در مواجهه با مایعات راحت کرده و سبب بالا رفتن عمر مفید گوشی همراه می‌شود در نتیجه مجبور نیستید پس از مدتی کوتاه، به علت آسیب دیدن گوشی خود در اثر سقوط یا تماس با مایعات، گوشی همراه جدیدی تهیه کنید. بر اساس نتایج منتشر شده در برخی از معتبرترین وب‌سایت‌های حوزۀ تکنولوژی، سامسونگ یکی از برندهایی است که بیشترین تعداد نماینده را در میان بهترین گوشی‌های ضدآب 2020 دارد. سامسونگ گوشی‌های همراه خود را در چندین سری متفاوت به بازار عرضه می‌کند که هر کدام از این سری‌ها برای رفع نیاز گروه خاصی از کاربران مناسب هستند. در ادامه نگاهی به خصوصیات برخی از سری‌های گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌های ضدآب ارائه شدۀ در آن سری‌ها خواهیم داشت:

سری Note سامسونگ

گوشی‌های این سری پرچم‌داران فعلی گوشی‌های همراه سامسونگ هستند و نوت4 (که در سال 2014 به بازار عرضه شد) اولین مورد از گوشی های ضدآب سامسونگ در این خانواده بود. همان‌طور که از اسم “نوت” مشخص است این سری مخصوص کسانی‌ست که نیاز به یادداشت‌برداری دارند؛ این کار با استفاده از یک قلم مخصوص که مختص این سری از گوشی‌ها طراحی و ساخته شده، به راحتی امکان‌پذیر است. از آن‌جایی که این سری از گوشی‌ها، گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ محسوب می‌شوند دارای امکانات زیادی هستند از جمله کیفیت صفحه‌نمایش بالا، بدنه و دوربین باکیفیت، پردازندۀ قوی و همچنین ضدآب بودن (که به مشخصۀ اصلی سری نوت پس از نوت 4 تبدیل شده‌است) و در نتیجه قیمت بسیار بالایی دارند. به دلیل همین قیمت بالا، بسیاری از کاربرانی که علاقمند به تهیۀ گوشی‌های ضدآب سامسونگ هستند امکان خرید گوشی‌های این سری را ندارند.

گوشی های ضدآب سامسونگ سری S 

دومین سری از گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ هستند و گلکسی S7 (که در سال 2016 ارائه شد) اولین گوشی این سری بود که در میان گوشی های ضدآب سامسونگ قرار می‌گرفت. گوشی‌های همراه این سری از کیفیت بالای صفحه‌نمایش و دوربین و بدنه برخوردار هستند. گوشی‌های این سری علیرغم قیمت کمتر نسبت به سری نوت همچنان در میان گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ قرار می‌گیرند و ممکن است شماری از کاربران قادر به تهیۀ گوشی‌های ضدآب موجود در این سری نیز نباشند.

گوشی های ضدآب سامسونگ سری A

خوش‌ساخت و باکیفیتی برخوردار هستند؛ همچنین عمر باتری بسیار قابل توجهی دارند و تنها اندکی در سری گوشی‌های میان‌ردۀ سامسونگ هستند و گلکسی A5 و گلکسی A7 (که هر دو در سال 2017 به بازار عرضه شدند) اولین گوشی‌های ضدآب سامسونگ ارائه شده از این سری بودند. گوشی‌های این سری از صفحه‌نمایش ، بدنه و دوربین سرعت پردازش از سری نوت و سری S عقب می‌مانند. با این حال گوشی های ضدآب سامسونگ سری A می‌توانند یک انتخاب مناسب برای کاربرانی باشد که می‌خواهند از گوشی‌های ضدآب سامسونگ با کیفیت ساخت بالا استفاده کنند ولی در محدودۀ بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند، باقی بمانند. در واقع هدف از عرضۀ این سری از گوشی‌های همراه، ارائۀ امکانات خوب با یک قیمت منطقی که برای بخش زیادی از کاربران مناسب باشد، بوده‌است.

سری M سامسونگ

سری دیگری از گوشی‌های میان‌ردۀ سامسونگ هستند و گلکسی M40 (که در سال 2019 معرفی شد) از این خانواده در میان گوشی‌های ضدآب سامسونگ قرار می‌گیرد. در گوشی‌های این سری تاکید روی ارائۀ گوشی‌هایی با باتری پرقدرت و دوربین‌هایی دارای چندین لنز است که از قیمت مناسبی برخوردار باشند. کیفیت صفحه‌نمایش و زیبایی ظاهری گوشی‌های این سری نسبت به سری A پایین‌تر است اما دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به سری A هستند. با توجه به برخی بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد تعداد زیادی از گوشی‌های این سری به صورت کامل ضدآب نیستند و نمی‌توان آن‌ها را در شمار گوشی‌های ضدآب سامسونگ قرار داد.

سری J سامسونگ

سری گوشی‌های پایین‌ردۀ سامسونگ هستند و گلکسی J7 Pro (که در سال 2017 ارائه شد) اولین عضو خانوادۀ گوشی های ضدآب سامسونگ در این سری بود. این سری با دوربینی با کیفیت مناسب ولی نه‌چندان بالا، بدنۀ پلاستیکی (که یکی از دلایل ارزان بودن گوشی‌های این سری است) و صفحه‌نمایشی با کیفیت متوسط ارائه می‌شوند. در واقع این سری به بازار عرضه شد تا نیاز کاربرانی را برآورده کند که از گوشی همراه خود تنها برای انجام کارهایی نظیر تماس و ارسال پیامک، گرفتن عکس‌هایی با کیفیت متوسط، وب‌گردی و … (که نیازهای اصلی یک کاربر گوشی‌های هوشمند می‌باشد) استفاده می‌کنند.

جمع بندی

به طور کلی می‌توان گفت گوشی های ضدآب سامسونگ یک راه‌حل مناسب برای جلوگیری از مشکلاتی‌ست که می‌تواند پس از افتادن گوشی همراه در آب یا ریخته شدن تصادفی مایعات پیش بیاید اما در میان طیف وسیعی از گوشی های ضدآب سامسونگ چگونه می‌توان گوشی مناسب را انتخاب کرد؟ مهم‌ترین موردی که باید در نظر بگیرید انتظاری‌ست که از گوشی همراه خود دارید: آیا به دنبال دوربین باکیفیت هستید؟ آیا از قلم گوشی همراه به اندازه‌ای استفاده می‌کنید که حاضر باشید برای آن هزینۀ بیشتری بپردازید؟ آیا بودجه و میزان پولی که می‌خواهید هزینه کنید برای شما اولویت اصلی را دارد؟ به طور کلی صرف‌نظر از گوشی‌های رده‌بالای سری نوت و سری S، که علاقمندان و متقاضیان خاص خود را دارند، به نظر می‌رسد برای عموم کاربرانی که به دنبال خرید یک گوشی همراه ضدآب از میان گوشی های ضدآب سامسونگ هستند انتخاب از میان گوشی‌های سری A می‌تواند مناسب باشد: گوشی‌هایی که صفحه‌نمایش باکیفیت، باتری پرقدرت، بدنۀ خوش‌ساخت و به خصوص ویژگی ضدآب بودن را با یک قیمت معقول در اختیار شما قرار می‌دهند.  شما می توایند مشخصات دیگر این محصولات را فروشگاه موبایل اکوتل مشاهده نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *