مقالات, همه

قیمت سامسونگ A21s به همراه مشخصات فنی کامل

قیمت سامسونگ A21s

گوشی سامسونگ a21s یکی از پرطرفدارترین مدل های گوشی های سامسونگ است که امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارد. قیمت سامسونگ A21s با توجه به ویژگی های که دارد بسیار مناسب است و در واقع برای خریداران این مدل گوشی رضایت بخش است. سامسونگ a21s جزو پر فروش ترین گوشی های بازار نیز محسوب می شود که به دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل توجه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

قیمت سامسونگ A21s

بررسی قیمت سامسونگ A21s

گوشی سامسونگ a21s یکی از پرطرفدارترین مدل های گوشی های سامسونگ است که امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارد. قیمت سامسونگ a21s با توجه به ویژگی های که دارد بسیار مناسب است و در واقع برای خریداران این مدل گوشی رضایت بخش است.

 سامسونگ a21s جزو پر فروش ترین گوشی های بازار نیز محسوب می شود که به دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل توجه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این گوشی جزو گوشی هایی است که ظاهر زیبایی دارد و تمامی قابلیت های نسل جدید گوشی های هوشمند را دارا میباشد.

کمپانی سامسونگ همه ساله از نسل جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی میکند و سال 2020 نیز  این گوشی هوشمند را معرفی کرد و افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده میکنند. گوشی های هوشمند سامسونگ جزو بهترین گوشی ها هستند که افراد زیادی در جهان از محصولات این کمپانی استفاده میکنند و از این محصولات هوشمند رضایت کامل دارند. قیمت سامسونگ A21s در بازار بسیار مناسب است و افرادی که به دنبال خرید گوشی با قیمت مناسب و امکانات قابل توجه هستند میتوانند اقدام به خرید این گوشی کنند.

افرادی که قصد خرید این گوشی را دارند باید به صورت کامل با مشخصات فنی آن آشنا شوند تا بتوانند با امکانات آن آشنا شوند و راحت تر تصمیم به خرید این گوشی بگیرند. هنگام خرید گوشی مد نظر خود به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های این برند مراجعه کنید تا کالای اصل دریافت کنید. باید در نظر داشته باشید که بالا بودن قیمت دلار در کشور موجب افزایش قیمت کالاهای وارداتی مانند گوشی موبایل شده است و با این وجود قیمت سامسونگ A21s  بسیار مناسب تر از سایر گوشی های هوشمند است.

هنگام خرید گوشی هوشمند باید به مواردی که برایتان اهمیت دارد توجه کنید، در واقع باید بدانید که از یک گوشی چه می خواهید و چه مواردی مهم است. برخی به حافظه گوشی توجه میکنند، برای عده ای کیفیت دوربین اهمیت دارد و برخی دیگر نیز از گوشی استفاده های خاصی دارند که باید به امکانات مورد نظر خود توجه کنند. قیمت گوشی در مقایسه با امکانات نیز بسیار مهم است، به عنوان اگر قیمت سامسونگ A21s در کنار قابلیت ها ویژگی هایی که دارد نظر افراد را به خود جلب میکند.

اگر قصد خرید این مدل گوشی سامسونگ را دارید، در ادامه قصد داریم که به بررسی سامسونگ a21 بپردازیم که میتواند مفید واقع شود‌. در این بخش قیمت سامسونگ A21s را نیز مورد بررسی قرار میدهیم.

قیمت سامسونگ A21s

بررسی مشخصات گوشی سامسونگ مدل A21s

گوشی سامسونگ مدل a21s جزو بهترین گوشی هوشمند در بازار است که با در نظر گرفتن قیمت آن، امکانات قابل توجهی دارد. این گوشی نمایشگری در ابعاد 6.5 اینچ دارد که ابعاد مناسبی محسوب می شود. این گوشی سبک وزن است و حدود 192 گرم وزن دارد که افراد می توانند به راحتی آن را در دست بگیرند.

این مدل از گوشی های سامسونگ قابلیت دو سیم کارت بودن هم دارد که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. قابلیت دو سیم کارت بودن برای افرادی که دو خط دارند و میخواهند از یک گوشی استفاده کنند مهم است. به عنوان مثال شما یک خط کاری و یک خط شخصی دارید با خرید گوشی سامسونگ میتوانید هر دو را از در یک گوشی قرار دهید.قیمت سامسونگ A21s با در نظر گرفتن دو سیم کارت بودن آن و کارایی بیشتر رضایت بخش است.

قیمت سامسونگ A21s

یکی از مهم ترین مواردی که در ارتباط با گوشی a21s مطرح است، سیستم عامل آن میباشد. سیستم عامل این گوشی اندروید 10  است که در واقع سیستم عامل پیشرفته و مناسبی محسوب می شود. در هنگام خرید گوشی موبایل حتما باید به سیستم عامل آن توجه کنید تا بتوانید گوشی مناسبی را خریداری کنید. پردازنده این گوشی هشت هسته ای است. با توجه به این که این مدل سیستم عامل اندروید 10 دارد، میتوان گفت که قیمت سامسونگ A21s برای خریداران خوب است.

یکی دیگر از مهم ترین گزینه هایی که در خرید گوشی باید به آن توجه کرد، دوربین آن است. این مدل گوشی دوربینی 48 مگا پیکسی دارد که در واقع این مورد برای دوربین اصلی گوشی است. دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل است که مناسب است. به طور کلی این گوشی از لحاظ قیمت دوربین مورد تایید است. در واقع اگر قیمت سامسونگ A21s را با امکانات آن مقایسه کنیم متوجه این موضوع می شویم که در مقابل امکانات قیمت بسیار مناسبی دارد.

قیمت سامسونگ A21s در بازار های جهانی حدود صد و نود یورو است. یکی دیگر از موارد مهم در این گوشی باتری آن میباشد، باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در این گوشی قرار گرفته است.

برخی از قابلیت های این گوشی عبارت اند از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، سنسور مجاورت، ژیروسکوپ و شتاب سنج که میتوانند بسیار کارایی داشته باشند، به عنوان مثال استفاده از حسگر اثر انگشت بسیار کاربرد دارد و می توان از آن به جای پسورد استفاده کرد. با وجود این قابلیت های پیشرفته میتوان گفت که قیمت سامسونگ A21s بسیار مناسب است. در این به بررسی سامسونگ a21s پرداختیم تا بیشتر با مشخصات فنی مهم آن آشنا شویم.  این گوشی در بازار با رنگ های سفید، مشکی، آبی و قرمز وجود دارد.

 

نکات مهم در خرید سامسونگ A21s

در هنگام خرید این گوشی باید به حافظه آن توجه کنید، ظرفیت آن 64 گیگ است و رم آن 4GB است. قیمت سامسونگ A21s برای هر رنگ از این گوشی متفاوت است، در واقع هنگام خرید رنگ های پر طرفدار قیمت بالاتری دارد.

قیمت گوشی سامسونگ a21s در بازار از حدود چهار میلیون شروع میشود که البته این کمترین و کف قیمت  گوشی سامسونگ a21s است. در هنگام خرید گوشی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و حتما به گارانتی آن توجه کنید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

قیمت سامسونگ A21s در مقایسه با گوشی های هم سطح خود بسیار مناسب است و امکانات آن مانند حسگر اثر انگشت افراد را تشویق به خرید این گوشی می کند. سیستم عامل اندروید، کیفیت مناسب دوربین و حافظه آن نیز جزو ویژگی های مثبت آن محسوب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *