نقد وبررسی تخصصی, همه

قیمت گوشی A03 core و مشخصات گوشی A03 core

قیمت گوشی A03 core

شرکت معروف و شناخته شده کره‌ ای، سامسونگ هر ساله گوشی های بسیار گسترده و متنوعی را وارد بازار می کند.‌ متقاضیان برحسب هزینه ای در نظر داشته و ملاک های خود قادر هستند انواع این گوشی ها را خریداری کنند.‌ این شرکت برای راحتی متقاضیان گوشی هایی با رنج های قیمتی متفاوت عرضه می کند به عنوان مثال قیمت گوشی A03 core مناسب است.

این گوشی یکی از محصولات ارزان قیمت این شرکت محسوب می شود که افراد با پرداخت هزینه کمتر می توانند آن را خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم که به بررسی مشخصات و قیمت گوشی A03 core بپردازیم اگر شما قصد خریداری این محصول را دارید برای آشنایی بیشتر تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

قیمت گوشی A03 core

با آگاهی از مشخصات گوشی A03 core آن را بخرید

اگر شما فردی آگاه و زیرک باشید به خوبی می ‌دانید که قبل از خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی کنید. با توجه به اینکه گوشی ها جزو محصولاتی هستند که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم باید حتماً مشخصه های قابل قبولی داشته باشد و بتواند نیاز افراد را برطرف کنند.

هر مدل تلفن همراه با توجه به شیوه ساخت و طراحی مشخصه های ویژه و خاصی دارد. این گوشی هم از این قاعده مستثنا نیست و قیمت گوشی A03 core امروز نیز بر اساس  همین مشخصات تعیین می شود اکنون چند مشخصه بارز را بیان خواهیم کرد.

تعداد سیم کارت

قطعا اگر قصد خریداری یک گوشی را داشته باشید ابتدا به تعداد سیم کارت های قابل استفاده در آن توجه می کنید. در طراحی بعضی از مدل گوشی ها امکان استفاده از سیم کارت های متعدد وجود دارد.

اما این مدل گوشی سامسونگ تنها می تواند از یک یا دو سیم کارت پشتیبانی  کند. البته اکثر گوشی های سامسونگ که افراد آن ها را خریداری می کنند دارای این ویژگی هستند.

قیمت گوشی A03 core

بدنه گوشی

گوشی های مختلف با بدنه متنوع تولید می شوند جنس بدنه تا حدودی نشان دهنده کیفیت محصول است.  اگر شما از گوشی هایی با بدنه های مقاوم استفاده کنید در برابر ضربه اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت.

باید بدانید که نوع بدنه در قیمت گوشی A03 core تاثیر گذار است زیرا تولید کنندگان هر چه محصولاتی با بدنه قوی تر تولید کنند. هزینه بیشتری برای تهیه مواد اولیه پرداخت کرده اند که این هزینه ها را در قیمت نهایی گوشی اعمال می کنند.

در ساخت و طراحی فریم این مدل محبوب گوشی سامسونگ از پلاستیک استفاده شده است. البته با توجه به قیمت گوشی A03 core استفاده از پلاستیک در بدنه امری طبیعی است زیرا که برای محصولات ارزان زیاد امکانات قرار نمی‌ دهند.

طراحی پشت این محصول نیز با پلاستیک انجام شده است و به طور کلی این مدل گوشی سامسونگ دارای قاب پلاستیک و فرم پلاستیک است. البته با توجه به استفاده از این متریال در فریم و پشت باز هم در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.

طراحی پشت این گوشی با توجه به قیمت گوشی A03 core مناسب است، در بعضی از گوشی ها به دلیل طراحی نامناسب شاهد وجود جای اثرات انگشت بر روی قاب پشتی هستیم.

اما در این مدل گوشی سامسونگ به دلیل  طراحی پشت آن جای اثر انگشت باقی نمی ماند. از نظر طراحی بدنه این محصول در میان گوشی‌ های این رنج قیمت مناسب تر بوده و عملکرد بهتری دارد.

 صفحه نمایش

صفحه نمایش نقش قابل توجهی در خرید گوشی دارد طبیعتا اگر صفحه نمایش آن قابل قبول نباشد خرید گوشی به صرفه نیست. به علاوه  یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت گوشی A03 core  امروز صفحه نمایش آن است که کارکرد قابل قبولی دارد. صفحه نمایش این محصول 720 میگاپیکس است.

گوشی هایی که این مدل صفحه نمایش را دارند با پیکس پیکس شدن آیکون ها روبرو هستند اما در این گوشی شما با هم چنین موردی خیلی کم مواجه خواهید شد. اما اثر انگشت بر روی صفحه نمایش این گوشی زیاد به چشم می خورد.  اگر بر روی این مورد حساسیت زیادی ندارید می توانید از این گوشی محبوب استفاده کنید.

قیمت گوشی A03 coreباتری

خریدن گوشی با باتری قوی برای همه افراد الزامی است و  یکی از فاکتورهای خرید به حساب می ‌آید. البته باتری این محصول در قیمت گوشی A03 core  تاثیر زیادی داشته است. شارژ شدن کامل این گوشی سامسونگ بیشتر از دو ساعت طول می‌ کشد. اما با یک بار شارژ شدن شما می توانید تا دو روز از آن استفاده کنید البته در صورتی که از آن استفاده زیادی نکنید.

منظور از استفاده زیاد این است که بازی های سنگین با آن انجام ندهید یا مدت زمان زیادی به فیلمبرداری و عکسبرداری نپزدازید. ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت است که با توجه به این قیمت گوشی A03 core باطری خوبی است. پس می توان گفت که نقطه قوت این گوشی سامسونگ باتری نسبتا خوب آن است.

امنیت گوشی

گوشی ها معمولاً دارای سطوح امنیتی خاصی هستند. برای امنیت این گوشی از حسگر اثر انگشت استفاده نکرده اند همچنین قابلیت تشخیص چهره را ندارد. پس برای امنیت این گوشی فقط قادر هستید که از پین یا الگو استفاده کنید.

دوربین گوشی

همه افراد برای ثبت خاطرات و گرفتن عکس های یادگاری  به یک گوشی با دوربین خوب احتیاج دارند. دوربین ها نقش بسزایی در قیمت و کیفیت انواع تلفن همراه دارد دوربین در قیمت گوشی A03 core دخیل است.

قیمت گوشی A03 core

برای سلفی شما می‌توانید است دوربین ۵ مگاپیکسلی که در قسمت جلویی این مدل گوشی سامسونگ قرار دارد استفاده کنید. دوربین عقبی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است که از آن می توانید برای گرفتن عکس ها و فیلم برداری بهره ببرید.

اسپیکر با کیفیت

همه ما به گوش دادن موسیقی با تلفن همراه عادت داریم و انواع مختلفی از موسیقی ها را درون گوشی همراه ذخیره می ‌کنیم تا بتوانیم همیشه به آن ها گوش دهیم. اسپیکر ها در طراحی این گوشی نقش بسزایی دارند،  البته نباید نقش آن ها را در قیمت گوشی A03 core  نایده گرفت. عملکرد اسپیکر این محصول با توجه به قیمت آن نسبتاً خوب است و با افزایش صدا شاهد کاهش کیفیت آن نیستیم.

قیمت گوشی A03 core

عوامل موثر در قیمت گوشی A03 core

عوامل بسیار زیاد و متعددی در قیمت گوشی  A03 core امروز دخیل هستند،  با اطلاع از این عوامل می ‌توانید به صورت آگاهانه اقدام به خرید این محصول کنید.  با توجه به اینکه این عوامل بسیار گسترده و متنوع هستند به مهم ‌ترین آشنا آن ها اشاره خواهیم کرد.

 شرکت سازنده

مهم ترین نقش را در قیمت گوشی A03 core شرکت سازنده آن دارد و این امری کاملاً واضح است. قطعا اگر این شرکت کره‌ ای تصمیم بگیرد محصولات خود را با قیمت بیشتری عرضه کند. متقاضیان نیز باید نسبتاً هزینه بیشتری برای تهیه آن ها بپردازند. عوامل مختلفی سبب می شود که  برند سازنده گوشی تصمیم بگیرد  قیمت آن ها را افزایش دهد.

یکی از این عوامل افزایش قیمت قطعات است، طبیعتاً این مدل گوشی از قطعات و تجهیزات مختلفی تولید شده است که در قیمت گوشی A03 core دخیل هستند. هر چه کیفیت قطعات به کار برده شده در محصول بیشتر باشد گوشی نیز با کیفیت بالا تری ساخته خواهد شد.

حمل و نقل

شرکت سازنده این محصول در ایران وجود ندارد پس این محصولات از کشور های دیگر وارد  می شوند.  برای واردت این محصول از روش های مختلف استفاده می کنند که هر کدام هزینه های اختصاصی دارند.  پس حمل و نقل نیز در قیمت گوشی A03 core امروز تاثیر گذار است. طبیعتاً اگر هزینه صادرات و واردات بالا برود این محصول نیز دچار افزایش قیمت می شود.

تقاضا

تقاضا در قیمت گوشی A03 core نقش دارد البته میزان تقاضا برای هر محصولی باعث تغییر در قیمت آن می شود. اما منظور از میزان تقاضا دقیقا چیست؟ وقتی  افراد زیادی تمایل به خرید یک محصول خاص دارند با کمبود آن روبرو خواهیم شد.  این امر سبب می ‌شود که قیمت آن افزایش پیدا کند، البته در صورت کاهش تقاضا نیز این گوشی با قیمت پایین تری عرضه می شود.

خرید عمده

بعضی از افراد قصد دارند که این محصول را برای فروشگاه یا مراکز عرضه کننده گوشی و غیره  خریداری کنند. در این مواقع با خریده عمده می ‌توانند هزینه کمتری برای قیمت گوشی A03 core امروز بپردازد. در واقع خرید عمده در قیمت این محصول تاثیر گذار است و افراد با خرید کلی قادر هستند از  تخفیف‌ ها  و امتیازات خاصی استفاده کنند. قبل از خرید عمده بهتر است ابتدا نیاز فروشگاه خود را به طور کامل به این محصول بررسی کنید.

مراکز عرضه کننده

سامسونگ شرکتی شناخته شده است که گوشی های این آن  را فروشگاه های مختلفی عرضه می کنند. مراکز مختلفی نیز این محصول را در اختیار متقاضیان قرار می دهند این مراکز در قیمت گوشی A03 core امروز دارند. به عنوان مثال شما اگر این محصول را از مراکز اصلی خریداری کنید می تواند قیمت کمتری برای آن بپردازید.

نوسانات ارز

 با توجه به وضعیت کنونی ما شاهد نوسانات بسیار زیاد ارز هستیم که این نوسانات در قیمت گوشی A03 core  تاثیر گذار هستند. قبل از خرید این محصولات بهتر است ابتدا از نوسانات ارز در بازار مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید. خرید این محصول در هنگامی که نوسانات بازار بالا باشد مناسب نیست و باعث می شود که از نظر اقتصادی ضرر کنید.

قیمت گوشی A03 coreچند نکته ضروری در خرید گوشی A03 core

در خرید هر محصول  نکاتی وجود دارد که شما با دانستن آن ها می توانید خرید بهتری داشته باشید. در این مدل گوشی سامسونگ نیز با به کار بردن این نکات قادر خواهید بود مبلغ کم تری برای تهیه و  قیمت گوشی A03 core امروز بپردازید.

خرید بدون واسطه

واسطه ها نقش اساسی در قیمت گوشی A03 core دارند، این اشخاص محصولات را با قیمت بیشتری عرضه می کنند. منظور از واست افراد یا مجموعه هایی هستند که این محصول را از مراکز اصلی تهیه کرده و با قیمت بسیار بیشترین می فروشند. در بعضی مواقع حتی برای رسیدن به سود بیشتر قیمت این محصولات را چندین برابر می‌ کنند‌. بر همین اساس تلاش کنید که تا حد امکان این گوشی را از مراکز اصلی فروش تهیه کنید.

محصول اورجینال خریداری کنید

افراد سودجو از محبوبیت  محصولات استفاده کرده و اجناس کپی و فیک آن ها را وارد بازار می کنند.  انواع کپی این محصول نیز وجود دارد که قیمت گوشی A03 core غیر اصل آن ها بسیار کم تر است.  مشخصه های وجود دارد که شما از طریق آن ها می ‌توانید به کپی بودن محصول پی ببرید.  به عنوان مثال با توجه به کیفیت ساخت این نوع محصولات می توان کپی بودن آن ها را تشخیص داد.

 محصولات کپی و بی کیفیت ساخت خوبی ندارند و صفحه نمایش،  قاب و قسمت های مختلف گوشی به خوبی طراحی نشده اند. در بعضی مواقع نیز قیمت گوشی A03 core  با اینکه کپی بوده بسیار زیاد است.

البته با توجه به کارتون و مشخصات ذکر شده بر روی آن نیز قادر خواهید بود اجناس کپی را شناسایی کنید. اگر شما این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنید دیگر نگرانی بابت اصل بودن آن ها نخواهید داشت.

قیمت گوشی A03 core

خرید گوشی A03 core از مراکز معتبر

تا حد امکان سعی داشته باشید که این مدل گوشی سامسونگ محبوب و خوش قیمت  را از مراکز معتبر تهیه کنید.  این مراکز تاثیر بسزایی در قیمت گوشی A03 core  امروز و آن را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهند. روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با کمک آن ها از معتبر بودن مرکز اطمینان خاطر حاصل کنید. به عنوان مثال می توانید سابقه مراکز عرضه کننده این گوشی سامسونگ را بررسی کنید.

البته اگر مرکز عرضه کننده گوشی سامسونگ به صورت آنلاین فعالیت می کند شما می توانید با بررسی نماد الکترونیکی وب سایت به آن ها اعتماد کنید. این نماد برای وب سایت های آنلاین که به صورت مجازی فعالیت می‌ کنند و معتبر هستند طراحی شده است. در صورت عدم داشتن همچنین نمادی در وب سایت بهتر است کمی درباره خرید از آن ها بیشتر فکر کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی مشخصات  و قیمت گوشی A03 core  پرداختیم شما با مطالعه این اطلاعات قادر خواهید بود که با آگاهی کامل اقدام به خریداری این محصول کنید.

این مدل گوشی سامسونگ از نظر باتری و دوام شارژ عملکرد خوبی دارد و نسبت به گوشی های هم رده خود دارای ارزش خرید بیشتری است. به شما توصیه می کنیم که حتما این محصولات را به صورت اصل و از مراکز معتبر تهیه کنید تا بتوانید از تمام ویژگی آن ها بهره مند شوید.

2 نظر در “قیمت گوشی A03 core و مشخصات گوشی A03 core

  1. علی گفت:

    قیمتش چند!!!

  2. اصغر گفت:

    زیاد گوشی جالبی نیست.در حالت کل سامسونگ فقط در طراحی خوبه در کیفیت خیلی ضعیفه.مخصوصا این گوشی که برنامه نصب نمیشه.کند عمل میکنه وای فای نگه نمیداره. سامسونگ فقط s هاش خوبه.بقیه …… کیفیت فقط شیائومی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *