مقالات

کامل ترین و جامع ترین بررسی تخصصی گوشی A71

گوشی های مجموعۀ A شرکت سامسونگ از گوشی های میان ردۀ این شرکت محسوب میشوند. در حقیقت شرکت سامسونگ با عرضۀ این مجموعه از گوشی های میان رده تبدیل به حریفی قدر برای تولیدکنندگانی همچون شیائومی و هوآوی در سری گوشی های میان ردۀ تولیدی این شرکت ها شده است. یکی از گوشی های میان رده ای که توسط شرکت سامسونگ تولید شده است مدل a71 می باشد که نسخۀ ارتقا یافتۀ گوشی A70 می باشد. گوشی A71 بهترین گوشی در بین میان ردۀ سامسونگ به شمار می رود از این رو در این مقاله سعی داریم به بررسی تخصصی گوشی a71 بپردازیم امیدواریم تا پایان همراه ما باشید.

کامل ترین و جامع ترین بررسی تخصصی گوشی A71نقد و بررسی تخصصی گوشی a71

برای این­که به بررسی تخصصی گوشی A71 بپردازیم لازم است با ویژگی­هایی همچون طراحی، نمایشگر، دوربین، سخت افزار، نرم افزار، مشخصات فنی و غیره آشنا شویم.

طراحی گوشی A71

در بررسی تخصصی گوشی A71 از نظر طراحی می­توان گفت که این گوشی دارای بزرگ­ترین نمایشگر در بین تمامی گوشی­های هوشمند می­باشد. بدنۀ آن از پلاستیک و شیشه ساخته شده است از این رو می­توان گفت از این لحاظ تفاوت چشمگیری با نسخۀ پیشین خود ندارد. فریم گوشیA71  از جنس پلاستیک بوده و تنها جلوی گوشی از جنس شیشه است که از نسل سوم گوریلاگلس می­باشد از این رو باید اذعان داشت مقاومت چندانی ندارد. این امر سبب می­شود که داشتن یک محافظ برای نمایشگر آن احساس شود. از دیگر خصوصیات طراحی گوشی A71 این است که قاب پشتی آن شباهت زیادی به قاب­های شیشه­ای دارد. در این گوشی میان ردۀ سامسونگ سه دوربین در یک خط و فلش در زیر آن­ها تعبیه شده است. روکش و طراحی­ای که در یکی از آپشن­های رنگی آن مورد استفاده قرار گرفته است نسبت به نسخۀ پیشین تفاوت داشته و در زاویه­های گوناگون نوری، جلوه­ای بسیار زیبا دارد.

کامل ترین و جامع ترین بررسی تخصصی گوشی A71دوربین گلکسی A71

در پشت گوشی A71  چهار دوربین اصلی وجود دارد که قادر به ثبت تصاویر روشن و دقیقی هستند و دارای عملکردی بسیار عالی در نور بسیار کم می­باشند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی هم می­تواند عکس­های باکیفیتی در اختیار کاربر قرار دهد. حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. وجود دوربین­های 5 مگاپیکسلی با حسگرهای عمقی و ماکرو قادر هستند کیفیت و زاویۀ مناسب تصاویر را پشتیبانی کنند. در بررسی تخصصی گوشی A71 از لحاظ دوربینی که دارد باید گفت که حسگر اصلی آن دریچۀ دیافراگم f/1.8 دارد که توانسته است کارکرد رضایت­بخشی داشته باشد. از تفاوت­های دوربین گوشی A71 می­توان به محدب بودن آن و طراحی مشابه با سری نوت و s اشاره کرد. با این حال باید اذعان داشت که احتمالا دوربین سلفی آن در مقایسه با نسخۀ پیشین خود یعنی سری A پیشرفت اندکی داشته است اما همچنان دوربین اصلی، تفاوت a71 با سایر گوشی­های میان رده را به وضوح نشان می­دهد.

کامل ترین و جامع ترین بررسی تخصصی گوشی A71کامل ترین و جامع ترین بررسی تخصصی گوشی A71امنیت گوشی گلکسی A71

اگر بخواهیم به بررسی تخصصی گوشی A71 از نظر امنیتی که دارد بپردازیم باید بگوییم که امنیت آن به وسیلۀ حسگر اثر انگشت اپتیکالی که در زیر صفحۀ نمایش آن تعبیه شده است، فراهم می­شود.

بررسی تخصصی گوشی a71 از نظر سخت افزار و نرم افزار

در ادامه می خواهیم از دو دیدگاه سخت افزاری و نرم افزاری گوشی A71 را بررسی نماییم:

سخت افزار گوشی A71

گوشی A71  دارای یکی از بهترین تراشه­ های میان ردۀ موجود در بازار می­باشد. استفاده از تراشۀ هشت هسته­ای SDM730 Snapdragon 730 (متعلق به شرکت کوالکام)درگوشی A71 عملکرد فوق­العاده­ای به آن داده است. این تراشه در کنار پردازندۀ گرافیکی Adreno 618 سبب می­شود قدرت زیادی در اختیار کاربران قرار گیرد. بیشتر گیمرها در این فکر هستند که بتوانند با خرید گوشی هوشمندی، جدیدترین بازی­های موبایل را با نهایت جزئیات گرافیکی اجرا کنند. پیشنهاد ما به این دسته از افراد خرید گوشی گلکسی ای 71 است. در بررسی تخصصی گوشی گلکسی A71 باید گفت که این گوشی قادر به پشتیبانی از همۀ بازی­های جدید موبایل با داده­های سنگین است و می­تواند این بازی­ها را با سرعت بالایی اجرا کند.

بررسی تخصصی گوشی A71 از نظر باتری

گوشی A71 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی­آمپر ساعت بهره می­برد. این گوشی قادر به شارژ سریع 25 واتی است که در مدت سی دقیقه می­تواند حدود 51 درصد از ظرفیت نام برده شده را پر کند. این باتری قوی قادر است شارژ مورد نظر برای 42 ساعت مکالمه، 16 ساعت وبگردی و 24 ساعت تماشای ویدئو را برای کاربر فراهم نماید.

کامل ترین و جامع ترین بررسی تخصصی گوشی A71بررسی تخصصی گوشی A71 از نظر اسپیکر

این محصول یک اسپیکر باکیفیت دارد که در بخش پایین فریم آن قرار گرفته است. این اسپیکر تک کاناله است و کیفیت آن هنگامی که صداهایی با حجم بالا پخش می­شود دچار افت نمی­شود. در سمت دیگر این اسپیکر که در لبۀ پایینی گوشی تعبیه شده است افزون بر درگاه USB Type-C دارای یک جک 5/3 میلی­متری صداست.

نرم افزار گوشی A71

در بررسی تخصصی گوشی A71 از نظر نرم افزاری باید گفت که این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 10 بوده و رابط کاربری آن One UI 2(در زمان عرضه One UI 2.5) می­باشد. در این رابط کاربری کلیدهای پیمایشی معکوس می­باشند، آیکون برنامه­ ها دچار تغییر شده است و البته منوی تنظیمات هم متفاوت به نظر می­رسد.

جمع بندی

سایر مشخصات گوشی A71 را می­توانید به طور کامل در جدول مشخصات این محصول در فروشگاه اکوتل مشاهد فرمائید. در این مقاله به بررسی تخصصی گوشی A71 پرداختیم حال که با ویژگی­های این گوشی آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که گوشی A71 قیمت روز آن چقدر است و با چه میزان بودجه می­توان صاحب آن شد. در پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت آن مناسب بوده و شما با داشتن مبلغی به مقدار 450 دلار(تقریبا معادل 9.200.000 تومان) می­توانید صاحب آن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *