نقد وبررسی تخصصی

گلکسی S20 پلاس را با کامل ترین بررسی آن بشناسید.

گلکسی S20 پلاس

در این مقاله می خواهیم در مورد گوشی گلکسی S20 پلاس که نوع دیگری از گوشی های نسل جدید است، اطلاعات و مطلب هایی را بیان کنیم.

همچنین قصد ما از بررسی این گوشی، بررسی  قیمت، کاربرد، حافظه ، سالی که ساخته شده و تولید، اندروید، مشخصات فنی این گوشی از جمله کیفیت دوربین، مقدار عمر باتری و نوع آن، صفحه نمایشگر، پردازشگر، نرم افزار های آن، پشت و جلوی گوشی و شکل و ظاهر آن می باشد.

این مطلب ها را می گوییم تا افرادی که قصد خرید این گوشی ها را دارند با اطمینان کافی از مشخصات آن بتوانند آن را خریداری کنند و از آن در مدت زمان طولانی لذت ببرند.

گلکسی S20 پلاس 5 جیبررسی گوشی گلکسی S20 پلاس

گروه و کارخانه های گوشی سامسونگ  تصمیم های جدیدی را در سال دو هزار و بیست گرفتند. از جمله آن این بود که به جای گوشی های S11 گوشی های دیگری را تولید و طراحی کند به خاطر همین بود که گوشی های تولید شده خود را پیشرفته تر کرد و به جای این گوشی، گلکسی S20 پلاس را طراحی و تولید کرد.

از مهم ترین قابلیت های گوشی سامسونگ S20 پلاس می توان به 5G بودن آن اشاره کرد. امروزه از بهترین گوشی و محصول های این شرکت، گلکسی S20 پلاس 5G می باشد که دارای کیفیت و طراحی زیبا و جذابی است.

کارخانه تولید گوشی های سامسونگ هر ساله تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بهترین محصول و کالا، از جمله گوشی سامسونگ S20 پلاسرا با کوچک ترین عیبی تولید و طراحی کند.

از ویژگی های مهم گوشی سامسونگ S20 پلاس این است که دارای نسخه 5G می باشد و همین موضوع باعث شده است که این گوشی هوشمند به نسل های آینده منتقل شود و جزء تولیدات سال بعدی هم باشد چرا که مشتری و متقاضیان زیادی را به سمت خود کشانده است.

گلکسی S20 پلاسسامسونگ تلاش کرده که برای گوشی های گلکسی S20 پلاس 5G حافظه و رم خوبی را تولید و طراحی کند که این کارآیی باعث می شود گوشی در گرفتن عکس ها و نمایش محتویات و دیگر برنامه ها به خوبی عمل کند و از خود کیفیت نشان دهد‌.

گوشی سامسونگ S20 پلاس دارای رنگ های مشکی، آبی و خاکستری می باشد که اگر بخواهیم به دلار قیمت ان را بگوییم تقریبا ۹۹۹ دلار می شود.

اگر بخواهیم گوشی سامسونگ S20 پلاس را با سری دیگر این نوع گوشی ها مقایسه کنیم، باید بگوییم که گلکسی سامسونگ S20 پلاس از نظر قابلیت، ویژگی و کیفیت و توانمندی هایی که دارد، پیشرفته تر به شمار می رود.

گوشی سامسونگ S20 پلاس 5G دارای قسمت های گرافیکی پرسرعتی می باشد که ۲۰ درصد است و علت آن وجود پردازنده های مناسب در این گوشی می باشد. علاه بر این، گوشی سامسونگ S20 پلاس به دلیل داشتن این پردازنده ها، در برابر هر گونه تهاجم سخت افزاری از خود مقاومت نشان می دهد و دارای امنیت بالا می باشد.

گلکسی S20 پلاس

طراحی گلکسی S20 پلاس 5G

گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس در مقایسه با دیگر گوشی هایی که هم زمان با آن طراحی و تولید شده اند، بسیار پیشرفته تر می باشد. ولی طاهر و شکل آن شبیه گوشی های نسل قبلی است و تفاوت چندانی با آن ندارد.

از این جهت می توان گفت که این گوشی با یکی دوتا از گوشی های نسل قبل شباهت دارد که دوربین سلفی آن در گوشه صفحه نمایشگر آن در حفره ای کوچک قرار گرفته است. جدا از شباهتی که این گوشی با نسل های قبل دارد می توان گفت که تفاوت کوچکی هم دارد از جمله آن این است که سنگین تر و بزرگ تر از دیگر گوشی ها می باشد.

گلکسی S20 پلاس

همچنین می توان گفت اگر چه گلکسی S20 پلاس سنگین و بزرگ تر هست ولی بسیار خوش فرم و خوش دست است که حتی می توان با استفاده از یک دست با آن ها کار کرد.

 همانطور که در تولید گوشی های نسل قبلی دوربین های آن ها در لبه صفحه قرار داشت، در تولید گوشی سامسونگS20  پلاس هم دوربین سلفی اش را در لبه صفحه نمایشگر قرار داده اند.

گلکسی S20 پلاس دارای اسپیکر خوبی می باشد و در برابر آب، خاک و…. بسیار مقاوم است. تنها تفاوتی که این گوشی ها با هم دیگر دارند در دوربین و پشت آن ها می باشد که با یکدیگر متفاوت است و یکسان نمی باشد.

پشت گوشی گلکسی سامسونگS20  پلاس این گونه است که سه  دوربین به شکل مستطیلی دارد که این دوربین ها از قاب گوشی کمی برجسته تر و بالاتر است. در جلوی این گوشی هم که صفحه نمایشگر وجود دارد دارای دوربین سلفی در گوشه بالایی  آن می باشد که در مقایسه با گوشی های دیگر کمی کوچک تر است.

گلکسی S20 پلاس

تغییرات دوربین گوشی گلکسی S20 پلاس

کارخانه ها و فروشگاه های تولید گوشی های سامسونگ، ساختار و شکل دوربین گوشی گلکسی سامسونگ S20 پلاس را نسبت به گوشی های تولید شده در سال قبل به طور کامل تغییر داده است.

گروه سامسونگ توانسته برای بار اول دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به کار بگیرد که دارای جزئیات مناسب و کیفیت بسیار خوبی است و این موضوع نشان دهنده این است که عکس های گرفته شده با بهترین وضوح و کیفیت می باشند.

همچنین این گوشی می تواند عکس ها را تقریبا ۱۰ برابر زوم کند. علاوه بر این، گوشی گلکسی S20 پلاس به خاطر سخت افزار نیرومندی که دارد، دارای قابلیت خوبی برای فیلم برداری می باشد.

در پشت این گوشی دوربین های چهارگانه قرار گرفته اند که شامل حسگر هایی به اندازه ۱۲ و ۶۴ مگاپیکسل می باشند.  دوربین چهارم گلکسی S20 پلاس برای این است که عمق تصویر ها را مشخص و معین کند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای حسگری ۱۰ مگاپیکسلی می باشد که کار آن پشتیبانی از فوکوس است.

گلکسی S20 پلاس

سخت افزار و نرم افزار گوشی گلکسی سامسونگ S20 پلاس

وظیفه پردازنده هشتصد و شصت و پنج این گوشی این است که کار پردازش داده ها را انجام می دهد. هسته های این پردازنده ها که سفارشی ساخته شده اند در مقایسه با دیگر گوشی ها بهتر است. همچنین گوشی گلکسی S20 پلاس نسبت به گوشی های نسل قبل، مجهز به بهترین نوع پردازنده ها می باشد.

از ویژگی های سخت افزار گوشی گلکسی S20 پلاس می توان به حافظه رم هشت الی دوازده مگابایتی و حافظه ذخیره کردن صد و بیست و هشت گیگابایت اشاره کرد.

گلکسی S20 پلاس

باتری گوشی گلکسی سامسونگ S20 پلاس

این نوع گوشی دارای باتری چهار هزار و پانصد میلی آمپر در ساعت می باشد. همچنین با نسخه اندروید بروز شده ۱۰ تولید و طراحی شده و از آنجا وارد بازار شده است.

قسمت های گرافیکی این نوع گوشی دارای سی درصد مصرف انرژی می باشد که خیلی نسبت به گوشی های نسل قبل بهینه تر است.

کاربر ها و کسانی که از این گوشی استفاده می کنند می توانند برای این که فایل های خود را به اشتراک بگذارند از برنامه های جدید استفاده کنند.

از دیگر مشخصه های این گوشی این است که دارای برنامه های محلی برای اشتراک گذاری فایل ها می باشد و اطلاعات و فایل های میان دو گوشی از طریق بلوتوث و دیگر برنامه ها به اشتراک گذاشته می شود و انتقال می یابد.

منتقل شدن این فایل ها و اطلاعات به خاطر این که کد گذاری شده است از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است. در گوشی گلکسی S20 پلاس، خبری از جک هدفون 3.5 میلی متری نمی باشد و سال دو هزار و بیست (۲۰۲۰) اولین سالی است که گوشی های سامسونگ تولید شده دارای جک هدفون نمی باشند یعنی می توان گفت این جک هدفون حذف شده است.

گلکسی S20 پلاس

صفحه نمایشگر گوشی گلکسی S20 پلاس چه ویژگی هایی دارد؟؟

اندازه ای که صفحه نمایشگر این نوع گوشی دارد، تقریبا ۶.۲ اینچ است. رزولوشن گوشی سامسونگ S20 پلاس تقریبا هزار و چهار صد در سه هزار و دویست پیکسل می باشد.

ابهاد این گوشی ۱۵۱.۷ می باشد و دارای ضخامت ۷.۹ میلی متری می باشد و وزن آن تقریبا صد و شصت و سه گرم است. از خوبی های دیگر این گوشی می توان به این موضوع اشاره کرد که در مقایسه با بقیه گوشی ها کمی نازک تر و بزرگ تر می باشد.

طول و عرض گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس تفاوت های بسیار زیادی دارد ولی از نظر ضخیم بودن رشد و افزایش بالایی داشته است.

این نوع گوشی دارای دوربین قدرتمندی می باشد. همچنین می توان گفت از ویژگی های دیگر دوربین این گوشی این است که هم زمان قابل ثبت می باشد. یعنی ما اگر بخواهیم از جایی عکس بگیریم باید دوربین را روی آن قرار دهیم و بعد کلید شاتر را فشار دهیم. و بعد باید چند ثانیه صبر و تحمل داشته باشیم تا دوربین عکس ها، فیلم های کوتاه، گیف ها و دیگرحالت ها را ذخیره و ثبت کند.

بعد از این که عکس ها یا فیلم ها ذخیره شوند، به شکل کلاژ دیده می شوند تا ما آن عکس یا فیلم هایی که مورد پسند مان است انتخاب کنیم و برگزینیم. این هم از دیگر قابلیت های خوب این نوع گوشی بود که خیلی از افراد از آن بهره مند می شوند‌.

همانطور که در متن های بالا هم اشاره کردیم دوربین سلفی گوشی سامسونگ S20 پلاس دارای ۱۰ مگاپیکسل می باشد که درون حفره ای در بالای صفحه نمایشگر قرار گرفته است و نسبت به مدل گوشی های قبلی کمی کوچک تر است. همچنین پشت گوشی که دوربین های اصلی قرار می گیرند بزرگ تر شده و به شکل مستطیل است که این باعث می شود دوربین های بیشتری در آن قرار بگیرند‌.

سامسونگ گلکسی S20 پلاس از قابلیت و ویژگی های دیگری هم مثل شار بی سیم و شارژ سریع و زود بر خوردار است که باتری آن چهار هزار و پانصد میلی آمپر بر ساعت می باشد. علاوه بر این، گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس از شارژر ۲۵ واتی بر خوردار است که همین باعث شده این گوشی در ۸۰ دقیقه یا مدت زمان کوتاه تری و خیلی سریع شارژ شود.

گلکسی S20 پلاس

این نوع گوشی نسبت به دیگر گوشی ها تقریباً یک میلی متر افزایش ضخامت داشته است که دلیل اصلی این ضخامت وجود یک دوربین با برجستگی و برآمدگی بیشتر در پشت گوشی است.

اندازه گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس 5G در حقیقت بسیار بیشتر شده است و پیدا کردن نوعی از این گوشی در میان دیگر گوشی ها واقعا سخت و بسیار پیچیده است.

عکس ها و فیلم های گرفته شده با گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس دارای کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ای است که می تواند از موارد رضایت بخش برای افرادی باشد که از ان گوشی استفاده می کنند. علاوه بر این، دوربین این گوشی محلی و سنتی می باشد. گوشی سامسونگ گلکسی S20 در محیط ها و مکان ها ای که روشنایی کمتری وجود دارد، خوبی و قابلیت خود را نشان می دهد.

این نوع گوشی بر خلاف گوشی های دیگر در شب به خوبی عمل می کند و حتی کیفیت تصویر های آن در شب هم تعجب آور می باشد.

این گوشی که دارای صفحه نمایش بزرگ تری می باشد باعث شده که افراد بتوانند با لذت بیشتری فیلم و سریال ها را ببینند. ولی در مقابل می توان گفت که حمل و نقل گوشی هایی که صفحه نمایشگر کوچک تری دارند، بسیار آسان تر و راحت تر می باشد.

گلکسی S20 پلاس

خلاصه ای از ویژگی های اصلی گلکسی S20 پلاس 5G

  • نسخه اندروید بروز این گوشی که ۱۰ می باشد.
  • صد و بیست و هشت گیگابایت حافظه ذخیره سازی و داخلی
  • دوازده گیگابایت حافظه رم
  • مجهز به دوربین های چهارگانه
  • حمایت از شبکه ی فناوری و ارتباطی 5G
  • باتری پرسرعت چهار هزار و پانصد میلی آمپر در ساعت
  • و در آخر می توان گفت گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس امکان شارژ شدن از طریق یو اس بی را دارد و شامل بلوتوث و شبکه وای فای هم می باشد. کمترین سرعت در دانلود یک برنامه در این گوشی چهل و دو مگابایت در هر ثانیه است. همچنین این گوشی در برابر گرد و خاک به مدت زمان سی ثانیه از خود مقاومت نشان می دهد و حتی می توان اشاره کرد که در برابر آب هم مقاوم است.
  • اثر انگشت این نوع گوشی در پایین صفحه نمایشگر قرار دارد. علاوه بر این شامل قطب نما، فشار سنج و…. نیز می باشد.
  • دوربین این گوشی دارای ویژگی هایی از جمله عکاسی به شکل پانوراما و هم زمان عکس و فیلم گرفتن می باشد.
  • و در آخر به این اشاره می کنیم که گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس دارای فلش LED نیز می باشد.

گلکسی S20 پلاس

جمع بندی

این مطالب را ذکر نمودیم تا افرادی که قصد خرید این گوشی ها را دارند، با اطمینان کافی از مشخصات آن بتوانند آن را خریداری کنند و از آن در مدت زمان طولانی لذت ببرند. شما می توانید با کلیک در اینجا جدول حرفه ای مشخصات فنی این محصول را مشاهده کنید.

یک نظر در “گلکسی S20 پلاس را با کامل ترین بررسی آن بشناسید.

  1. جهانپور گفت:

    سلام خوبی. ما که ی گوشی سامسونگ آ. سی ودوخریدیم‌بطورکلی ناراضی شدیم از خرید سامسونگ چونکه ما قبلا گوشی موبایل هواوی داشتیم به چند دلیل ناراحت. هستیم. وناراضی شارژ نوشته بود که 18وات که10بودوقفل اثر انگشت خودتون هم میدونیدافتضاح ووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *