نقد وبررسی تخصصی

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ را بشناسید

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

بهترین گوشی سری A سامسونگ و بررسی آن موضوعی است که در این متن قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. یکی از مشهورترین شرکت هایی که در حوزه دیجیتال و ارائه گوشی های بروز و کاربردی فعالیت زیادی داشته، شرکت سامسونگ است.

بسیاری از شرکت هایی که امروزه پای به دنیا گوشی ها میگذارند باید بتوانند با این شرکت رقابت کنند. به عبارت دیگر، سامسونگ یکی از رقبای جدی برای تمامی شرکت هایی که در بازار دیجیتال، تازه وارد محسوب میشوند، میباشد. گوشی هایی که در این متن در مورد آنها صحبت خواهد شد شامل موارد زیر هستند:

  • گلکسیA52
  • گلکسی A72
  • گلکسی A51
  • گلکسی A71

چنانچه قصد دارید به صورت مختصر و مفید با این مدل ها آشنایی پیدا کرده و اطلاعات خوبی در این حوزه به دست آورید ما را در ادامه این متن همراهی کنید.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

گلکسی A52

گلکسی A52 یکی از گوشی های تولیدی شرکت سامسونگ است که میتوان آن را در لیست بهترین گوشی سری A سامسونگ مشاهده کرد. ابعاد این گوشی 159.9 در 75.1 در 8.4 میلی متر بوده و وزنی حدود 189 گرم دارد. این گوشی توانسته گواهینامه IP67 که مربوط به مقاومت این گوشی در برابر گرد و غبار و آب است را به دست آورد.

موضوعی که مطالعات و آزمایشات انجام شده بر روی گلکسی A52 نشان میدهند  این است که این گوشی اگر به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری باقی بماند، برایش هیچ اتفاقی نیفتاده و عملکرد آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. این گوشی به صورت تک سیم و دو سیم کارته ارائه شده و سیستم عامل آن نیز از نوع اندروید نسخه 11 است.

رابط کاربری گلکسی A52 به مانند اکثر گوشی های تولید شده در شرکت سامسونگ رابط کاربری One UI3.1 است و پردازنده ای که در آن قرار داده شده و کارهای پردازش گوشی را انجام می دهد یک پردازنده 8 هسته ای است. پردازنده گرافیکی این مدل نیز یک پردازنده Adreno 619 میباشد.

گلکسی A52

این بهترین گوشی سری A سامسونگ در سه حافظه داخلی در اختیار کاربران و متقاضیان قرار داده میشود؛ در یکی از مدل های گلکسی A52 حافظه داخلی گوشی 128 و رم نیز 6 گیگابایتی است. در مدل دیگر از این گوشی حافظه داخلی 128 و رم نیز 8 گیگابایتی می باشد و در آخرین مدل از این گوشی حافظه داخلی 256 و رم نیز 8 گیگایی است.

موضوعی که برای اغلب کاربران بسیار جالب توجه به نظر میرسد، دوربین های این مدل گوشی است. در این گوشی، 4 دوربین با کیفیت های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

از جمله قابلیت هایی که در دوربین این بهترین گوشی سری A سامسونگ قرار داده شده میتوان به فلش ال ای دی، پانوراما و قابلیت HDR اشاره داشت. دوربین سلفی در گلکسیA52 یک دوربین 32 مگایی است و کیفیت خوب و قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

از دیگر موضوعاتی که باید در مورد بهترین گوشی سری A سامسونگ ذکر شود، باتری قرار داده شده در این مدل است. باتری ای 52، یک باتری لیتیومی غیر قابل تعویض بوده و ظرفیت آن نیز 4500 میلی آمپر ساعت میباشد. این باتری از قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی کرده و به کاربر اجازه میدهد تا میزان شارژ گوشی را در مدت زمان 30 دقیقه از 0 به 50 درصد برساند.

از دیگر امکانات قرار داده شده در این مدل میتوان به حسگر اثر انگشت که در زیر نمایشگر قرار داده شده اشاره کرد. قطب نما، شتاب سنج، سنسور مجاورت و ژیروسکوپ نیز از دیگر امکانات موجود در این مدل می باشد. این گوشی در رنگ های بنفش، آبی، مشکی و سفید به بازار عرضه میشود.

 

 

گلکسی A72

گلکسی A72 را نیز میتوان در لیست بهترین گوشی سری A سامسونگ قرار داد. نمایشگر این مدل یک نمایشگر سوپر آمولد بوده و ابعاد آن نیز 6.7 اینچ میباشد. رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل بوده و نرخ نوسازی نیز 90 هرتز است.

این گوشی در ابعاد 165 در 77.4 در 8.4 میلی متر به بازار عرضه شده و وزن آن نیز 203 گرم عنوان شده است. از جمله گواهینامه هایی که گلکسی A72 موفق به کسب آن شده، میتوان به گواهینامه IP67 اشاره کرد. این گوشی به صورت تک سیم و دو سیم ارائه شده و سیستم عامل آن نیز اندروید نسخه 11 میباشد.

گلکسی A72

قطعه ای که وظیفه دارد پردازش های این مدل را انجام دهد یک پردازنده 8 هسته ای است و یک پردازنده گرافیکی Adreno 618 نیز برای اعمال گرافیکی در این گوشی قرار داده شده است.

گلکسی A72در سه مدل با حافظه های داخلی و رم متفاوت ارائه میگردد. در یکی از مدل ها، حافظه داخلی 128 و رم، 6 گیگابایتی است. در مدل دیگر،، حافظه داخلی 128 و رم، 8 گیگابایتی است و در دیگر مدل نیز حافظه داخلی، 256 و رم نیز 8 گیگابایتی میباشد.

در گلکسی A72 از یک ماژول دوربین چهارگانه با کیفیت های 64، 8 ، 12 و 5 مگاپیکسلی قرار داده شده و دوربین سلفی نیز کیفیت 32 مگاپیکسل دارد. فلش و قابلیت پانوراما از جمله قابلیت های دوربین این گوشی میباشد.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

ظرفیت باتری گلکسی A725 هزار میلی آمپر ساعتی بوده و به قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی میکند. حسگر اثر انگشت این مدل در زیر نمایشگر قرار داده شده است.

این گوشی یکی از بهترین گوشی سری A سامسونگ است که در رنگ های آبی، سفید، بنفش و مشکی به بازار عرضه شده است. بدون شک این گوشی نیز می تواند برای شما یک گزینه مناسب باشد که به راحتی می تواند در فعالیت های روزمره سال های سال به شما کمک کند.

 

 

گلکسی A51

گلکسی A51از دیگر تولیدات شرکت سامسونگ است که در سال 2019 عرضه شده است. نمایشگری که در این بهترین گوشی سری A سامسونگ قرار داده شده است از نوع سوپرآمولد بوده و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. ابعاد این نمایشگر 6.5 اینچ بوده و رزولوشن آن نیز 1080 در 2400 پیکسل است. محافظی که برای نمایشگر این گوشی انتخاب شده است کورنینگ گوریلا گلس 3 میباشد.

ابعاد این گوشی 158.5 در 73.6 در 7.9 میلی متر بوده و وزن آن نیز 172 گرم عنوان شده است. قاب جلویی گلکسی A51 شیشه ای و از نوع گوریلا گلس 3 بوده و قاب پشتی نیز پلاستیکی و دارای یک فریم پلاستیکی میباشد. گلکسی A51 به صورت تک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه شده و سایز سیم کارت هایی که میتوان در این مدل قرار داد باید در سایز نانو باشد.

گلکسی A51

سیستم عامل گلکسی A51 اندروید نسخه 10 و رابط کاربری آن نیز One UI 2.5  میباشد. پردازنده مرکزی این مدل یک پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی نیز از نوعMali-G72 MP3 است.

گلکسی A51در پنج مدل که دارای حافظه های داخلی و رم متفاوت هستند در بازار موجود است. در یکی از مدل ها حافظه داخلی 64 و رم 4 میباشد، در مدل دیگر حافظه داخلی 128 و رم نیز 4 در نظر گرفته شده است.

در دیگر مدل این بهترین گوشی سری A سامسونگ، حافظه داخلی 128 و رم نیز 6 گیگایی است. در مدل دیگری از گوشی اِی 51، حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگایی و در آخرین مدل نیز حافظه داخلی 256 و رم 8گیگابایت در نظر گرفته شده است.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

4 دوربین در این مدل تعبیه شده که به ترتیب 48، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی هستند و قابلیت هایی مانند فلش، پانوراما و HDR نیز در آنها در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی در اِی 51، یک دوربین 32 مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری در این مدل گوشی 4000 میلی آمپر ساعت بوده و به قابلیت شارژ سریع 15 واتی نیز مجهز شده است. حسگر اثر انگشت این مدل در زیر نمایشگر قرار داده شده است. شرکت سامسونگ، گوشی سری A سامسونگ را در رنگ های نقره ای، سفید، مشکی، آبی و صورتی به بازار عرضه کرده است.

 

گلکسی A71

گلکسی A71 از دیگر گوشی های ارائه شده توسط شرکت سامسونگ است که میتوان نام را در لیست بهترین گوشی سری A سامسونگ مشاهده کرد. این مدل در دسامبر 2019 توسط سامسونگ عرضه شده و نمایشگر آن نیز از نوع سوپر آمولد پلاس میباشد.

این نمایشگر 6.7 اینچی بوده و میتواند 16 میلیون رنگ را به نمایش گذارد. رزولوشن نمایشگر گلکسیA71 برابر 1080 در 2400 پیکسل بوده و محافظ آن نیز از نوع کورنینگ گوردیلا گلس 3 میباشد. از جمله قابلیت های این نمایشگر میتوان به فیلتر نور آبی و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد.

گلکسی A71 در ابعاد 163.6 در 76 در 7.7 میلی متر ساخته و به بازار ارائه شده و وزن آن نیز 179 گرم عنوان شده است. قاب جلویی این گوشی، شیشه ای، بدنه و فرم نیز پلاستیکی میباشند.

گلکسی A71

این مدل در دو نوع تک سیم و دو سیم کارته ارائه شده و اندروید آن نیز نسخه 10 و رابط کاربری One UI 2.5 میباشد. پردازنده مرکزی این مدل 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی نیز یک پردازنده Adreno 618 میباشد.

گلکسی A71 در دو مدل و با دو حافظه داخلی متفاوت ارائه شده است. در یکی از مدل های این بهترین گوشی سری A سامسونگ، حافظه داخلی 128 و رم نیز 6 گیگابایتی است و در مدل دیگر حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگایی میباشد.

گلکسی A71 نیز از 4 دوربین بهره میبرد، این دوربین ها به ترتیب 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی هستند و به قابلیت هایی مانند HDR، فلش و پانوراما مجهز شده اند. دوربین سلفی در این مدل یک دوربین 32 مگاپیکسلی است و عکس هایی با کیفیت را در اختیار کاربر قرار میدهد.

باتری که انرژی مورد نیاز برای اجرای برنامه های متفاوت را در این مدل فراهم میکند یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و به قابلیت شارژ سریع نیز مجهز شده است. این گوشی قادر است از شارژرهای 25 واتی پشتیبانی به عمل آورد.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

گلکسی ای 71 سامسونگ، حسگر اثر انگشت دارد که در زیر نمایشگر قرار داده شده است. از دیگر امکانات قرار داده شده در این مدل میتوان به سنسور مجاورت، قطب نما، شتاب سنج و ژیروسکوپ اشاره کرد.

شرکت سامسونگ این مدل را در رنگ های زیبای صورتی، مشکی، نقره ای، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است. شما می توانید این گوشی فوق العاده را از فروشگاه های معتبر آنلاین در کشور تهیه کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

خرید گوشی های سامسونگ

بدون شک همه میدانید که بازار گوشی های گلگسی بسیار داغ است و این گوشی ها در سراسر جهان به فروش می رسند. خوشبختانه این گوشی ها و قطعات آنها در ایران نیز به وفور یافت می شوند. با توجه به این که باید هنگام خرید گوشی مطمئن باشید که کالای اصل تهیه میکنید، شناخت یک فروشگاه معتبر میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

شما می توانید مدل های مختلف گوشی های سامسونگ را از فروشگاه اکوتل تهیه کنید. اکوتل مجموعه ای با سابقه در کشور است و در طول خدمت چند ساله خود توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کند.

تحویل سریع، ضمانت سالم بودن کالا، قبول بازگشت محصول معیوب تا یک هفته و … از ویژگی های بارز این مجموعه خوشنام است. در هر کجای کشور که باشید می توانید انواع سری های مدل های مختلف را در این سایت باهم مقایسه کنید و ثبت سفارش کنید.

از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت می توانید با مسئولین فروش این سایت در ارتباط باشید تا سوالات خود را از آنها بپرسید و دامنه اطلاعات خود را در مورد امکانات گوشی ها بالا ببرید.

بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ

جمع بندی

موضوعی که در این متن به صحبت در مورد آن پرداختیم انتخاب و معرفی بهترین گوشی سری A سامسونگ بود. هر یک از مدل های تولید شده در این شرکت ویژگی های خاص خود را داشته و کاربران با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اند و با توجه به نیازهایی و انتظاراتی که دارند میتوانند یکی از مدل های ارائه شده توسط این شرکت را خریداری و از امکانات موجود در آن نهایت استفاده را ببرند.

برای خرید انواع گوشی می توانید به فروشگاه اکوتل مراجعه کنید و با مسئولین فروش تماس حاصل فرمایید. اکوتل یک مجموعه معتبر است که انواع گوشی های برندهای مختلف را به سراسر کشور ارسال می کند.

14 نظر در “بهترین گوشی‌ سری A سامسونگ را بشناسید

  1. علی گفت:

    قربانت برم چرا آبرویA72 را میبرید؟
    عکسیکه از A72 گذاشتید، اشتباه است، برای اینکه دوربین سلفی A72 در وسط قرار داره ، چسبیده به بالا نیست ، امیدوارم تصحیح بفرمائید.
    بنده چون استفاده میکنم از A72 متوجه شدم. با تشکر .

    1. رضا گفت:

      عجب مگه گوشی ابرو داره ؟؟؟ در ضمن عکس ها رو خوب نگاه کن همشون درسته حتی A72 که دوربین تو وسط قرار داره 🤔🤔

  2. Hamid گفت:

    به نظر بنده A72 ,واقعا حرف نداره
    از هر لحاظ کار درست هستش و باید بگم سری A این بار کارخفن کرده که
    عبارتند‌از : عکاسی‌و‌فیلم‌برداری4k.
    RAM_
    باطری 5000 _
    عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای _
    هر نوع بازی رو مثل آب خوردن انجام میده .
    شارژ فوق سریع – یعنی سوپر فست چارج هستش .
    و از همه مهم تر = ضد آب بودنشه که اونو هم امتحان کردم و قبول شده-
    و خیلی چیزا که تمونی نداره .
    به نظر بنده ، که چون خودم از اول استفاده کردم، به قیمتش میرزه .
    اگه میخوایید بگیرید ، تو خریدتون شک نکنید، حرف نداره .
    و یه نکته مهم اینکه خیلی باید مواظب باشید از صفحه نمایش،
    واسه همین بنده بشخص عقیده دارم یه قاب خفن باید گرفت، البته بنده همین کارو کردم، و ۲ تومن دادم یه گارد مشتی گرفتم ،که خیالمو کلا راحت کرده .
    ممنون از وقتیکه گذاشتین .
    موفق باشید .

    1. hsn گفت:

      حمید عزیز،
      ممنون از اینکه تجربه کار با گوشی a72 رو با ما در میون گذاشتی

    2. محمدرضا گفت:

      در نظر من mi 11i بهتره چون عکاسی و فیلم برداری 8K داره و باتریش هم ۴۵20 هستش و سرعت شارژش هم ۳۳ وات هست مال آ ۷۲ ۲۵ وات هست و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در برابر۶۴ مگاپیکسلی

  3. عمران گفت:

    دوست عزیز دوربین بع اعداد نیست می دونی که آیفون ۱۲ مگامیکسل دوربین ۶۴شرکت سامسونگ مقایسه نکن با دوربین شیامی جالب شیامی دوربین هاش هم از شرکت سامسونگ واما قابلیت 8kالعان کارایی نداره فقط ولسه تبلیغ ویعدم بالا تر از فور کی دیگه باچشم غیر مصلح قابل دید نیست وفرق ۱۲۰هرتزی ۹۰هزتزی ۴میلی ثانیه کع اونم قبل دیدنیست حسش نمی کنی

    1. رضا گفت:

      همین که شیاومی حتی در گوشیهای میان ردش از بهترین متریال و چیپست استفاده میکنه ارزشمنده،لااقل پلاستیکی وشبیه اسباب بازی نیست

  4. محمدعلی الماسی گفت:

    باسلام من گوشی A02Sهستش با اندرید ۱۱کیفین کاریش که واقعآ جای تشکر وقدردانی ازسازندی محت مش که باطر ۵۰۰ میای آمپر هستش درواقع از کارکردش زایت کامل دارم واز سازندش جاداره ه که تخغدیرو تشکر کنم درپایان میکم که خدا خوت خالصانه به شماها آتا بفرواید

  5. دایان گفت:

    ۲ تومن دادی قاب؟ من پول گوشیم دو تومنه.والا کارها و بازی هایی که گوشیت میکنه و اجرا میکنه مال منم میکنه.گوشیمم a30 هست.خخخخ

  6. رضا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بهتر نبود که سری ۳ مثل a13,a23,a33 و … را بررسی می کردید

  7. مجید گفت:

    دقیقا گوشی هایی رو گذاشتی که افت قیمت و کاهش تقاضا دارن. بهترین مدل در سری a, مدل 52sهست.با چیپست شش نانومتری. برای همین کیفیت بالا هم هست که همچنان در لیست گوشی های پرتقاضای بازاره و قیمتش حتی افزایش داشته.
    اگه راهنمایی می کنید، درست راهنمایی کنید. مثلا بگید رنج هشت نه میلیون، A52، اما الان دیگه دور دوره A73, و سری های دیگه هست. متاسفانه 53نتونست پوز 52اس رو بزنه، اما اونم گوشی خوبیه ولی حباب داره قیمت ها… من سه مدل ابن گوشی هارو داشتم. فقط 72 و 52اس و بین این این دو، 52اس واقعا سرتره. اما واقعاً اگه کسی پیدا بشه پول 52 رو بده و 51 یا 71 بخره باید اسمشو بعنوان ابله ترین فرد در گینس ثبت کرد.

  8. سامان گفت:

    گوشی ردمی نوت11s ازهرلحاظ عالیست دوربین 108مگاپیکسل، باطری5000،خوش دست وزن کم، جدید

  9. پیمان گفت:

    سلام گوشی a22 5g رم4 حافظه 64 چه گوشی هست میشه راهنمایی کنید

    1. ادمین گفت:

      با سلام
      برای دریافت اطلاعات کامل درباره گوشی گلکسی A22 5G به همراه جدول مشخصات فنی این محصول می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:
      قیمت و مشخصات گلکسی A22 ، پک گلوبال به همراه گارانتی

      به علاوه برای مقایسه A22 با A32 میتوانید بررسی تخصصی زیر را مشاهده کنید:
      مقایسه گوشی A22 با A32 به همراه مشخصات فنی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *