مقالات, همه

هر آنچه که باید درباره خرید شیائومی نوت ۹ بدانید

خرید شیائومی نوت 9

اگر قصد خرید شیائومی نوت ۹ را دارید، قطعاً چیزهای زیادی در مورد ویژگی‌های شگفت انگیز آن شنیده‌اید. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مربوط به ویژگی‌های شیائومی نوت ۹ را ارائه کنیم. برای آشنایی بیشتر با این گوشی موبایل شگفت انگیز تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی قیمت گوشی شیائومی نوت 9 اس

در سال 2020 شرکت شیائومی سه مدل گوشی را وارد بازار کرده است که شامل گوشی شیائومی ردمی نوت 9، گوشی ردمی نوت 9 اس و گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس می‌باشند. اگر قصد خرید شیائومی نوت ۹ را دارید در مورد دو مورد اول باید گفت که این دو مدل گوشی تفاوتی با یکدیگر ندارند بلکه فقط هر کدام برای بازار هدفی مختلف طراحی شده‌اند. اما در مورد گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس ماجرا کمی متفاوت است.
گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس از نظر باتری و دوربین با دو مدل قبلی متفاوت است. در ادامه در مورد تفاوت‌های این سه گوشی و مزایای هر یک اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد.

قیمت ردمی نوت 9 پرو

اگر بخواهیم قیمت ردمی نوت 9 پرو را با توجه به امکانات آن در نظر بگیریم این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های بازار نسبت به قیمت آن محسوب می‌شود. گوشی ردمی نوت 9 پرو با قیمتی مناسب امکاناتی در حد یک گوشی حرفه‌ای را به شما ارائه می‌کند. قیمت ردمی نوت 9 پرو در مقابل امکانات استثنایی آن همچون داشتن لنز 64 مگاپیکسلی، داشتن یک باتری واقعا قوی و همچنین صفحه نمایشگر باکیفیت واقعا قابل ستایش است. با یک مقایسه سر انگشتی با دیگر گوشی‌های موجود در بازار متوجه می‌شویم که خرید شیائومی نوت ۹ در مقابل سایر گوشی‌های میان رده موجود در بازار منطقی‌تر است.

طراحی شیائومی نوت ۹ پرو

در سال 2019 شرکت شیائومی طراحی جدید Aura را برای اولین بار در گوشی‌های ردمی نوت 7 اجرا کرد. پس از آن نسل‌های بعدی ردمی نوت با همین طراحی وارد بازار شدند. حال در طراحی شیائومی نوت ۹ این طراحی به اوج خود رسیده است و کامل شده است. برای کسانی که قصد خرید شیائومی نوت ۹ را دارند، قطعا طراحی بی عیب و نقص آن یک نکته مثبت است.

ابعاد گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو دارای ابعادی برابر با 65.7 × 76.6 × 8.8 میلی‌متر است و می‌توان گفت یک گوشی با اندازه بزرگ محسوب می‌شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به دیدن فیلم با گوشی موبایل خود هستید، باید بگوییم که خرید شیائومی نوت ۹ یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. با داشتن صفحه نمایش بزرگ این گوشی یک باتری بزرگ دارد و می‌توانید تا ساعت‌ها فیلم تماشا کنید بدون اینکه نگران خاموش شدن گوشی باشید.

بدیهی است که با داشتن یک باتری بزرگ گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو کمی سنگین‌تر از سایر گوشی‌های میان رده بازار باشد. البته اگر بتوان گفت که وزن 209 گرمی این گوشی زیاد است.

برای خرید شیائومی نوت ۹ داشتن شارژ سریع 18 واتی و همچنین شارژ معکوس w9 نیز دلایل وسوسه کننده‌ای هستند.

نمایشگر نوت 9 پرو

همان طور که گفته شد نمایشگر گوشی ردمی نوت 9 پرو یک نمایشگر عالی با کیفیت بسیار بالا است که توانسته از دیگر رقبای میان رده خود در بازار پیشی بگیرد. هر سه مدل گوشی شیائومی ردمی نوت 9، گوشی ردمی نوت 9 اس و گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس دارای صفحه نمایشگر IPS LCD هستند که تا کنون توانسته رضایت کاربران به خود جلب کند.

مشخصات دوربین گوشی شیائومی نوت ۹

اگر قصد خرید شیائومی نوت ۹ قطعا دوربین آن برای شما مهم بوده است. البته در مورد ثبت یک تصویر با کیفیت تنها دوربین گوشی نیست که مهم است بلکه الگوریتم‌های نرم افزاری نیز در این ماجرا دخیل هستند. لنز اصلی که در دوربین شیائومی نوت ۹ پرو نسخه گلوبال استفاده شده با نسخه هند متفاوت است. دلیل این تفاوت هنوز مشخص نشده که چرا شیائومی این تفاوت را قرار داده است. البته شاید تقاضای بازار هدف را بتوان در این تفاوت کیفیت لنز دوربین دخیل دانست. گوشی شیائومی نوت ۹  از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بهره برده در حالی که لنز اصلی گوشی نسخه هند یک لنز 48 مگاپیکسلی است.

علاوه بر داشتن دوربین با کیفیت باید گفت که گوشی شیائومی نوت ۹ دارای یک سنسور اولتراواید رزولوشن ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/۲.۲ نیز می‌باشد. به جز تمام این‌ها گوشی شیائومی ردمی دارای یک دوربین ماکرو با روزولوشن ۵ مگاپیکسل و دیافراگم f/۲.۴ و لنز سنسور عمق ۲ مگاپیکسل نیز می‌باشد. باید بگوییم که دوربین این گوشی دارای قابلیت فیلم‌برداری k 4 با سرعت ۳۰ فریم‌ بر ‌ثانیه می‌باشد و همچنین از فناوری HDR که یکی از جدیدترین فناوری‌های تصویر برداری است، نیز پشتیبانی می‌کند.

اما این پایان ماجرا نیست. دوربین سلفی این گوشی نیز حرف زیادی برای گفتن دارد. البته باید گفت که فرق گوشی‌های نوت 9 سری ردمی شیائومی تنها در دوربین سلفی آن‌ها است.

اگر قصد خرید شیائومی نوت ۹ را دارید خبر خوب اینکه یک سنسور اولتراواید رزولوشن ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/۲.۲ هم در این دستگاه‌ها گنجانده شده است. علاوه بر این، دوربین سلفی که در هول-پانچ جای داده شده، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم f/۲.۲ است. علاوه‌ بر ‌این، دوربین جلو قادر به عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌ بر ‌ثانیه نیز هست. شایان ذکر است که شما می توانید با مراجعه به صفحه این محصول تمامی مشخصات فنی آن را مشاهده و با دیگر محصولات مقایسه نمایید.

جمع بندی خرید شیائومی نوت ۹

با توجه به مزایای خرید شیائومی نوت ۹ که در این مقاله ذکر شد، کاملاً واضح است که این گوشی گوی سبقت را از دیگر رقبای میان رده خود ربوده است. با داشتن ویژگی‌هایی در حد یک گوشی حرفه‌ای شما تنها قیمت یک گوشی میان رده را پرداخت خواهید کرد. این گوشی در رنگ بندی سبز، خاکستری و سفید در بازار وجود دارد و متناسب با سلیقه خود می‌توانید از بین این سه رنگ انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *