مقالات, همه

معرفی کامل گوشی شیائومی نوت 8 پرو به همراه مشخصات فنی

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro
گوشی شیائومی نوت 8 پرو از جمله محصولات با کیفیت و کارآمد این شرکت است که در سپتامبر 2019 به بازار عرضه شده است. سری ردمی نوت گوشی های شیائومی از جمله محصولات  قیمت مناسب، به روز، مدرن و قدرتمند این برند هستند که از هر لحاظ رضایت کاربران خود را جلب می نمایند.

شیائومی از جمله برند هایی است که گوشی های اقتصادی خوب و خوش ساختی را همه ساله به بازار اسمارت فون ها ارائه میکند. گوشی شیائومی نوت 8 پرو از جمله محصولات با کیفیت و کارآمد این شرکت است که در سپتامبر 2019 به بازار عرضه شده است. سری ردمی نوت گوشی های شیائومی از جمله محصولات  قیمت مناسب، به روز، مدرن و قدرتمند این برند هستند که از هر لحاظ رضایت کاربران خود را جلب می نمایند.

معرفی کامل گوشی شیائومی نوت 8 پرو

شیائومی این روزها به یکی از برند های محبوب و پر طرفدار در عرصه تولید کالای دیجیتال به خصوص در طراحی و تولید گوشی های هوشمند تبدیل شده است. تنوع مدل ها، قیمت تمام شده پایین تر نسبت به محصولات مشابه در سایر برندها، تولیدات هدفمند و خوش ساخت بودن محصولات و بهره بردن از قطعات با کیفیت بالا از دلایل درخشید نام این شرکت در بین شرکت های قدرتمندی همچون سامسونگ، سونی، نوکیا، هوآوی و غیره است.

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro

طراحی بدنه

جنس بدنه شیائومی نوت 8 پرو از شیشه گوریلاگلس است و صفحه نمایش آن نیز از همین نوع شیشه پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی خاصی که به این گوشی بخشیده، مقاومت بدنه و نمایشگر را نیز افزایش داده است. این گوشی شیائومی از طراحی زیبایی برخوردار میباشد و با رنگ های جذابی عرضه شده است. گوشه های گوشی انحنای کمی دارد و پنل پشتی آن نیز دارای انحنا است که با توجه به وزن نسبتا زیاد این گوشی مانع سر خوردن آن از دست کاربر میشود. سنسور اثر انگشت در نت 8 پرو بر روی پنل پشت گوشی طراحی شده است.

صفحه نمایشگر شیائومی نوت 8 پرو

اندازه صفحه نمایشگر به کار برده شده در شیائومی نوت 8 پرو 53/6 اینچ بوده و پنل آن از نوع IPS  است. با توجه به قیمت ردمی نوت 8 پرو صفحه نمایش این گوشی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و از نمایشگرهای OLED در گوشی های هم سطح خود چیزی کم ندارد. روشنی و نور در این نمایشگر در سطح مطلوبی است و قابلیت به نمایش درآوردن طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. میزان کنتراست آن نیز مناسب است و تصاویر را از هر لحاظ به خوبی نمایش میدهد. رزولوشن در نمایشگر شیائومی نوت 8 پرو برابر با 2340 * 1080 پیکسل است و با کیفیت FHD+  تصاویر را به کاربر ارائه میکند. در هر اینچ از این صفحه نمایش حدود 395 پیکسل قابل نمایش است. قابلیت تغییر درجه گرمی و سردی رنگ ها توسط کاربر از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش است.

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro

باتری

منبع تامین انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی نوت 8 پرو یک باتری نسبتا قدرتمند با ظرفیت 4500 میلی آمپر در مقیاس ساعت است که از طول عمر مطلوبی برخوردار میباشد و در استفاده عادی و روزمره قادر است تمام روز گوشی را روشن نگه دارد. این باتری از فناوری از شارژ بی‌سیم تا توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و از قابلیت تعویض توسط کاربر برخوردار نمیباشد.

 

 

عملکرد گوشی

چیپست گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای یک پردازشگر دو هسته‌ای از نوع Cortex-A76 و یک پردازشگر شش هسته‌ای  از نوعCortex-A55  میباشد. پردازنده گرافیک Mali-G76 MC4 نیز بر روی این چیپست در نظر گرفته شده است. ظرفیت حافظه رم در این گوشی ۶ گیگابایت میباشد که در کنار این پردازنده ها عملکرد سخت افزاری مطلوبی را فراهم آورده است.

فضای ذخیره سازی اطلاعات در این گوشی در دو نسخه با ظرفیت های 128 گیگابایت و 64 گیگابایت ارائه شده است و با توجه به وجود شیار مجزا برای قرار دادن کارت حافظه جانبی، ظرفیت حافظه آن قابل ارتقا میباشد. با در نظر گرفتن قیمت ردمی نوت 8 پرو، عملکرد آن بسیار خوب و کارآمد ارزیابی میشود. سیستم عامل  این گوشی اندروید نسخه 9 است و بلوتوث این دستگاه نسخه 5 میباشد. این گوشی شیائومی قابلیت متصل شدن به شبکه های ارتباطی همچون G2 وG3  و G4 با سرعت بسیار مطلوب را دارد و این یعنی کاربر در هر شرایطی میتواند آنلاین باشد.

وجود جک 5/3 میلی ‌متری در خروجی صدا از دیگر نقاط قوت شیائومی نوت 8 پرو میباشد. این در حالی است که این قابلیت از روی بسیاری از گوشی های رده بالای حرف ای حذف شده است. کیفیت صدای این گوشی بسیار خوب و با کیفیت میباشد، حتی میتوان گفت کیفیت صدای آن با هدفون های بی سیم نیز بسیار خوب بوده و بدون هیچ نویزی به نظر میرسد.

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro

عملکرد دوربین شیائومی نوت 8 پرو

 این محصول مجهز به چهار ماژول دوربین است که در پشت گوشی قرار گرفته اند. دوربین اصلی دارای یک حسگر  از نوع عریض با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل است که میتواند با 79 درجه تصاویر را ثبت کند. دوربین دوم این گوشی دارای  سنسور ۸ مگاپیکسل بوده و از نوع فوق عریض میباشد. دوربین دیگر دارای سنسور  ۲ مگاپیکسل و از نوع ماکرو در نظر گرفته شده است و اخرین دوربین این مجموعه چهارگانه نیز برای عکاسی پرتره و دارای حسگر عمق سنج با رزولوشن 2 مگاپیکسل میباشد.

میتوان گفت قیمت ردمی نوت 8 پرو با توجه به امکانات و کارایی خوبی که دارد پایین تر از سایر گوشی های هم رده خود است. عملکرد دوربین آن نیز با توجه به موارد ذکر شده رضایت بخش است و در نور کافی عکس های بسیار با کیفیت و دارای جزئیات بالایی را ثبت میکند و کیفیت عکس های گرفته شده توسط آن در نور کم هم قابل قبول است.

دوربین گوشی شیائومی نوت 8 پرو بسیار عالی عمل میکند ولی در شرایطی که نور کم است عکس های ثبت شده توسط آن اندکی نویز دارند. این دوربین دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل است که به وسیله تکنولوژی ناچ در پنل جلوی گوشی قرار گرفته است. وجود قابلیت های تصویربرداری HDR و پانوراما، وجود حسگر تشخیص چهره، فوکوس لمسی از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی شیائومی است.

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro

قیمت شیائومی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو یک گوشی مدرن و امروزی محسوب میشود و امکانات فوق العاده ای را به کاربر خود ارائه میدهد، امکاناتی که گاها در گوشی های حرفه ای و سطح بالا قابل مشاهده است. این در حالی است که شخص برای تهیه کردن این گوشی نیاز به پرداخت هزینه بالا ندارد. همان طور که قبلا هم گفته شد این گوشی از محصولات مقرون به صرفه برند شیائومی میباشد که قدرت سخت افزاری و عملکرد کلی آن بسیار خوب ارزیابی میشود.

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro

جمع بندی

برای کاربرانی که نیاز به اجرا کردن برنامه های حرفه ای و بازی های خیلی سنگین ندارند گوشی شیائومی نوت 8 پرو گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب میباشد. شما می توانید این محصول شیائومی را با کلیک در اینجا مشاهده کرده و از اکوتل خرید نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *