مقالات, همه

سامسونگ A32 قیمت روز، معرفی و مشخصات فنی

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

گوشی موبایل جزو یکی از ضروری ترین وسیله برای هر فرد محسوب میشود. یکی از بهترین برند ها سامسونگ سری A میباشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از گوشی های بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه سامسونگ A32 است مشخصات سامسونگ a32، باتری 5000 میلی آمپری، دوربین 48 مگاپیکسل و دوربین جلو 13 مگاپیکسل، مجهز به حسگر اثر انگشت میباشد.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

مشخصات فنی سامسونگ A32

تاکنون مدل های زیادی از برند سامسونگ در سری a به گوش شما رسیده است. اکنون مدل دیگری از گوشی سامسونگ در 22 ژانویه رونمایی شده است، نام آن سامسونگ a32  می باشد. در میان تمام شرکت هایی که در این زمینه فعالیت داشته است، شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کننده ها در سطح جهان میباشد. دو سری s و a از گوشی های  سامسونگ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

در میان سری های a و s، از برند سامسونگ، سری a از استقبال بیشتری برخوردار شده است. اکنون که قصد خرید گوشی سامسونگ a32 را دارید، لازم است، مشخصات سامسونگ a32 را برای شما بازگو کنیم تا با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این گوشی اقدام کنید. همانطور که میدانید، گوشی موبایل نقش بسیار مهم در زندگی هر شخصی دارد، و جزو وسایل بسیار ضروری هر شخص، محسوب میشود. پس به این نتیجه میرسیم که، قیمت گوشی جزو مهمترین فاکتورها جهت خرید است. شما برای مطلع شدن از قیمت روز سامسونگ A32 میتوانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و استعلام قیمت بگیرید.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

طراحی گوشی سامسونگ A32

جنس بدنه گوشی سامسونگ a32 از پلی کربنات می باشد که، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به اکثر گوشی های برند سامسونگ دقت کرده باشید، دارای لبه های منحنی میباشند و همچنین ماژول اکثر دوربین ها، حالت بیرون زدگی دارد. جالب است بدانید که سامسونگ a32، دارای طراحی متفاوت است. در قسمت جلویی گوشی، دارای یک صفحه نمایش با ابعاد 6.5 اینچ است، و با دیگر گوشی ها تفاوتی ندارد. ولی در قسمت پشت گوشی، تفاوت هایی به چشم میخورد.

بر خلاف اکثر گوشی ها، گوشی سامسونگ a32 دارای بدنه ای تخت است و دوربین این گوشی، در یک ماژول قرار داده نشده است، بلکه دوربین های 3 گانه در یک خط عمودی به صورت منظم قرار دارند، و کاملا تراز میباشد. وزن گوشی سامسونگ a32،  در حدود 205 گرم میباشد که، این موضوع نشان میدهد نسبت به سری های دیگر گوشی های سامسونگ، کمی سنگین تر میباشد.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

این سری از گوشی های سامسونگ، از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و درگاه شارژ USB Type-C 2.0 در قسمت پایین، حتی دکمه پاور که  با اثرانگشت میباشد، برخوردار است. رنگ‌بندی موجود برای این سری از گوشی، شامل رنگ هایی مثل: مشکی، سفید آبی و بنفش کمرنگ است.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

لنز اصلی که در این سری از گوشی به کار برده است، یک لنز 64 مگاپیکسلی است که، عملکرد بسیار خوبی دارد. حتی برای دوربین جلو و  یا سلفی نیز، از یک لنز 20 مگاپیکسلی، استفاده کرده است.  یکی از قابلیت های بسیار عالی دوربین گوشی سامسونگ a32، فلش ال ای دی، پانوراما و HDR می باشد. دوربین این سری از سامسونگ، برای فیلمبرداری، بسیار مناسب است، فیلم‌ها را با کیفیت 4K و با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می دهد. و در کیفیت 1080، سرعت آن 30 یا 120 فریم بر ثانیه است.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

قیمت گوشی سامسونگ A32

برای تعیین قیمت به روز سامسونگ a32 میتوان گفت: به طور کلی قیمت این گوشی 220 یورو میباشد. با توجه به امکانات و ویژگی های گوشی سامسونگ a32، میتوان گفت، بسیار مقرون به صرفه میباشد. با توجه به روند کاهش و افزایش قیمت گوشی به صورت روزانه، هر زمان که قصد خرید این سری از گوشی را داشتید، از قیمت به روز سامسونگ a32 آگاه شوید، و سپس اقدام به خرید نمایید.

به طور کلی مشخصات سامسونگ a32  شامل موارد زیر میباشد:

  • انتخاب گسترده تری پیش رو دارید، و در میان رنگ های مشکی، سفید، آبی و بنفش، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • با دوربین گوشی سامسونگ a32 میتوانید تمام لحظات خاطره انگیز خود را ثبت نمایید. دوربین این مدل، 48 مگاپیکسل است. با دوربین فوق عریض، زاویه دید شما افزایش پیدا میکند. با دوربین عمق، میزان فوکوس شما را میتوان تعیین کرد. و همچنین با دوربین ماکرو، جزئیات بیشتری را خواهید دید
  • دوربین فوق عریض این سری از سامسونگ، زاویه 123 درجه ای دارد، و مانند چشم انسان عمل میکند
  • دوربین ماکروی آن، 5 مگاپیکسل میباشد و همچنین جزئیات بیشتری را برای شما به نمایش میگذارد
  • دوربین عمق گوشی، 2 مگاپیکسل میباشد. می توانید به راحتی عمق میدان دید خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید پس زمینه را محو کرده و عکس های پرتره بگیرید.
  • همانطور که گفتیم دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است که به راحتی می توانید عکس های سلفی کم نظیر بگیرید.
  • در گوشی سامسونگ a32 ، باتری 5000 میلی آمپری وجود دارد که، شما را ساعت های طولانی همراهی میکند. و همچنین از فست شارژ 15 واتی پشتیبانی میکند.
  • با توجه به پردازنده هشت هسته ای و همچنین 6 RAM، سرعت و عملکرد بسیار بالایی را برای شما امکان پذیر کرده است. و نکته جالبی که میتوانید در نظر بگیرید این است که، حافظه داخلی را میتوانید با استفاده از کارت حافظه تا 1 ترابایت افزایش دهید.
  • مورد دیگر این می باشد که، گوشی سامسونگ a32 دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و از داده های شما محافظت میکند.
  • جهت استعلام قیمت روز سامسونگ a32 به موارد زیادی باید توجه کرد، از جمله: رم داخلی، تعداد سیم کارت، جنس بدنه و غیره بستگی دارد.

سامسونگ a32 - SAMSUNG GALAXY A32

جمع بندی

همانطور که میدانید قیمت گوشی با توجه به قابلیت های آن متفاوت میباشد. در میان انواع گوشی، در این مقاله به طور کامل گوشی سامسونگ A32 را مورد بحث قرار دادیم، و متوجه موارد زیر شدیم:

حافظه داخلی این گوشی : 128 گیگابایت میباشد.

دارای 4 ماژول دوربین در پشت گوشی میباشد.

دارای سیستم عامل اندروید است.

دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل است.

مجهز به حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، قطب‌نما، میباشد.

دارای 2 عدد سیم کارت است.

دارای دوربین جلو 13 مگاپیکسل است.

وزن این گوشی در حدود 205 گرم میباشد.

ابعاد گوشی 6.5 اینچ است.

از OTG پشتیبانی میکند.

با توجه به ویژگی های بالا و قیمت این سری از گوشی های سامسونگ، میتوان نتیجه گرفت، خرید این گوشی کاملا مقرون به صرفه است و شما میتوانید نسبت به خرید آن از فروشگاه اکوتل اقدام نمایید.  البته به تمام ویژگی های ذکر شده توجه کنید، سپس اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *