مقالات, همه

قیمت، مشخصات و خرید موبایل ساده در بازار ایران

خرید موبایل ساده

با این‌که امروزه گوشی‌های هوشمند طرافداران بسیاری دارند اما افرادی هم هستند که به دنبال خرید موبایل ساده هستند. دلیل این امر می‌تواند خستگی ناشی از استفاده بیش از حد از گوشی‌های هوشمند، مناسب بودن قیمت این موبایل‌ها، داشتن مقاومت بالا در برابر ضربات، استفاده راحت از آن‌ها و … باشد.

بالا بودن عمر باتری بالاتر از دیگر دلایل استقبال از موبایل‌های ساده می‌باشد از این رو ممکن است افرادی به دلیل همین ویژگی(بالا بودن عمر باتری)، موبایل‌های ساده را به عنوان گوشی دوم و برای تماس تلفنی و یا برای ارسال پیامک خریداری کنند. بنابراین در این مقاله بر آن شدیم شما خوانندگان عزیز را با موبایل‌های ساده و دو برند معروف از این گوشی‌ها را آشنا کنیم. تا انتهای این محتوای منسجم با ما همراه باشید.

هنگام خرید موبایل ساده به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید موبایل ساده در صورتی آگاهانه خواهد بود که به نکاتی که در این رابطه وجود دارد توجه کنید. گوشی‌های ساده امروزی اندکی هوشمندتر شد­ه‌اند و مرورگر وب و حتی دوربین عکاسی با رزولوشن پایین دارند بنابراین نخستین نکته‌ای که در خرید این دست از موبایل‌ها باید به آن توجه کنید این است که نیاز خود را از خرید موبایل ساده مشخص کنید و مطابق با آن اقدام به خرید کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

ممکن است هنگام خرید، باتری گوشی اولویت اصلی‌اتان باشد و یا این‌که دوست داشته باشید صفحه نمایش آن رنگی باشد و یا این‌که هدف شما از این خرید، دادن هدیه به فردی نسبتا مسن باشد. از این رو مشخص کردن نیازی که از خرید موبایل ساده دارید بسیار مهم است. پس مطابق با هر ویژگی‌ای که هر گوشی داراست می‌توانید یکی از آن‌ها را جهت خریداری انتخاب کنید.

کدام برند موبایل ساده را بخریم؟

ما با بررسی انواع گوناگون موبایل های ساده، بهترین مدل گوشی های ساده از نظر سخت افزاری و قیمت را در ادامه به شما عزیزان معرفی می کنیم.

معرفی دو موبایل ساده نوکیا

کمپانی نوکیا یکی از چند شرکت تولید‌کننده و عرضه‌کننده موبایل‌های ساده و هوشمند می‌باشد. گوشی‌های ساده‌ای که توسط این شرکت به تولید می‌رسند همگی دارای اعتدال و میانه‌روی خوب و مناسبی هستند. از این رو خرید موبایل ساده نوکیا می‌تواند پیشنهاد بسیار مناسبی برای افرادی باشد که خواهان خرید موبایل ساده هستند.

لبه‌های موبایل ساده نوکیا از قوس خوب و ملایمی برخوردار است که همین ویژگی آن موجب می‌شود به راحتی درون جیب جای گیرد. افزون بر این کمپانی نوکیا بر اساس روال همیشگی‌اش که در ساخت موبایل‌های ساده از چراغ قوه استفاده می‌نمود در گوشی‌های نوکیا 105 و 106 هم از این قابلیت بهره گرفته است.

صفحه کلید این مدل از موبایل‌های ساده نوکیا نرمی خوبی دارند که همین ویژگی سبب رضایت مشتری هنگام تایپ با این صفحه کلیدها خواهد شد. چنانچه تصمیم به خرید موبایل ساده دارید بهتر است بدانید که نوکیا 105 ارزان‌ترین موبایل ساده نوکیا و از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی به شمار می‌رود. رادیو FM، باتری لیتیوم یونی 800 میلی‌آمپری، پشتیبانی از دو سیم کارت و … از دیگر ویژگی‌ها و مشخصاتی است که می‌توان برای نوکیا 105 نام برد.
برای خرید موبایل ساده، مدل نوکیا 106 جدید هم که دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی است و یک باتری 800 میلی‌آمپری دارد میتواند انتخاب مناسبی باشد. این باتری می‌تواند انرژی لازم را برای 16 ساعت مکالمه و نیز 21 روز عملکرد دستگاه در حالت استندبای تامین نماید. باید گفت که این رقم برای یک موبایل ساده میتواند رقم خوبی به حساب آید.
چنانچه در خرید موبایل ساده آنتن‌دهی آن برایتان حائز اهمیت است بهتر است بدانید که بهترین گوشی ساده از لحاظ آنتن‌دهی قوی در بین موبایل‌های ساده‌ای که توسط کمپانی نوکیا در سال 2020 به تولید رسیده است دو مدل 105 و 106 هستند.

معرفی یک موبایل ساده سامسونگ

یکی دیگر از برندهای معروف در عرصه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند و ساده، سامسونگ می‌باشد که در سال 2012 به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه شناخته شده است.
چنانچه تمایل به خرید موبایل ساده سامسونگ دارید گوشی سامسونگ B310E دو سیم کارت میتواند گزینه خوبی باشد چرا که:
✔ معمولا گوشی‌های ساده و کلاسیک فاقد نمایشگر رنگی می‌باشند اما سامسونگ B310E دارای نمایشگر رنگی 2 اینچی با تکنولوژی TFT می‌باشد. این نمایشگر دارای این قابلیت است که طیف 64 هزار رنگ را نمایش دهد و از رزولوشن 160 در 128 پیکسل پشتیبانی کند.

✔ این موبایل ابعاد مناسبی دارد از این رو به راحتی درون جیب لباس یا کیف‌های کوچک جا می‌شود. تمام بدنه این موبایل پلاستیکی می‌باشد و فقط 75 گرم وزن دارد.

✔ کلیدهای کیبورد این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است و روی آن حروف فارسی نوشته شده است. بنابراین به راحتی می‌توانید پیامک‌های فارسی را ارسال نمایید.

✔ این موبایل قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه 2G را دارد. افزون بر این مجهز به رادیوی FM می‌باشد.

✔ این مدل از موبایل ساده سامسونگ جک 3.5 میلیی‌متری صدا دارد که این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند در هر مکان و زمان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد. کاربر این موبایل می‌تواند موسیقی‌ها و یا فایل‌های مدیای خود را روی کارت حافظه‌ی جانبی تا حجمی معادل 16 گیگابایت ذخیره نماید و در این گوشی مورد استفاده قرار دهد.

✔ در این گوشی باتری لیتیوم-یونی با ظرفیتی معادل 800 میلی‌آمپر ساعت تعبیه شده است که قادر است تا 11 ساعت مکالمه را با یک بار شارژ پشتیبانی نماید.

در پایان

چنانچه نگاهی به تاریخچه تلفن همراه نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که این وسیله الکترونیکی هر ساله با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه بوده است. با گذشت زمان این وسایل الکترونیکی هوشمندتر شده اند و اغلب افراد از این وسیله برای تفریح، کار و … استفاده می‌کنند. هرچند که استفاده از این گوشی‌های هوشمند مزایای زیادی دارند و زندگی را از جهاتی آسان کرده‌اند اما معایبی هم دارند چرا که استفاده بیش از حد از آن می‌تواند برای سلامتی انسان مضر باشد.

از این رو چنانچه از این وسیله الکترونیکی فقط برای بازی و یا گشت و گذار در فضاهای مجازی استفاده می‌کنید خرید موبایل ساده می‌تواند به کمتر استفاده کردن از این دستگاه یاری‌ کند، در این صورت بیشتر می‌توانید به دنبال تفریحات سالم باشید که همین امر می‌تواند سلامتی شما را تضمین نماید. برای بررسی و مطالعه دیگر مقالات، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *