نقد وبررسی تخصصی

بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ در ابتدا با توجه به طراحی آن آغاز می شود که شما یک طراحی یکدست و کاملاً شیک را می توانید در نظر بگیرید.

معمولاً خوش دست بودن و زیبایی گوشی یکی از دلایل اصلی برای خرید آن به شمار می آید. متأسفانه برخی افراد تنها به زیبایی ظاهری گوشی دقت می کنند، در صورتی که طراحی گوشی تنها قسمتی از تصمیم شما را می تواند در بر بگیرد.

به هر حال امکانات و مشخصات دیگر گوشی نیز هرکدام به شکلی در تصمیم گیری شما نقشی مفید را برعهده دارند. ما در ادامه شما را با ساختار اصلی  و مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ بیشتر آشنا می کنیم، تا بتوانید یک خرید آگاهانه را با قیمت مناسب و مطابق با نیاز خود تجربه کنید.

طراحی ظاهری گلکسی S22 پلاس

حاشیه های کناری گلکسی S22 Plus ظرافت گوشی را چند برابر به نمایش می گذارد. چیدمان ستونی دوربین ها در قسمت پشت، گوشی را با طراحی قابل توجهی رو به رو کرده است.

گوریلا گلس وکتوس پلاس برای محافظت از نمایشگر و قاب پشتی گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی با وجود فریم آلومینیومی خود دوام و مقاومت مناسب و پایداری را به وجود آورده است.

اسپیکر، فریم درگاه Type-C، خشاب سیم‌کارت و میکروفون اصلی همگی در قسمت لبه پایینی گلکسی S22 Plus سامسونگ قرار گرفته اند. در قسمت لبه راست گوشی نیز دکمه های مرتبط به پاور و تنظیم صدا نیز به چشم می آیند.

میکروفون دوم هم در لبه پایین نمایش داده می شود و بهتر است بدانید که اگر طرفدار صفحه نمایش های خمیده سامسونگ نیستید، در این طراحی با یک طراحی کاملاً فلت و زاویه دار رو به رو هستید.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

صفحه نمایش گلکسی S22 Plus سامسونگ

با توجه به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ نوع نمایشگر Super AMOLED است. ابعاد نمایشگر نیز 6.5 اینچ در نظر گرفته شده است. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل هم کیفیت تصویر بالایی را به نمایش می گذارد.

تا حدودی شما نمایشگر این مدل گلکسی را می توانید با صفحه‌نمایش Galaxy S21 Plus مشابه بدانید. ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ شما را یک نمایشگر فوق العاده قوی رو به رو می کند. کیفیت اصلی را البته با ارائه نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز باید در نظر بگیرید.

با توجه به این مشخصات در صفحه نمایشگر شما در شرایط نوری متفاوت می توانید نسبت به کیفیت تصویر و وضوح آن کاملاً مطمئن باشید. خاطر نشان می کنم که کنتراست بالای نمایشگر جذاب ترین تصاویر را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. به هر حال شما با انتخاب این گوشی، از کارکردن با آن حقیقتاً لذت می برید.

باتری 4500 میلی آمپر ساعت گلکسی S22 Plus

باتری یکی از بخش های بسیار مهم گوشی به شمار می آید. بدون شک، باتری 4500 میلی آمپر ساعت غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری می تواند با حجم کم خود، یک گوشی سبک و خوش دست را به شما تحویل دهد. خوش دست بودن گوشی قطعاً یکی از دلایل انتخاب محسوب می شودکه شما بعد از انتخاب گلکسی S22 Plus سامسونگ به این موضوع پی خواهید برد.این سری از سری قبل خود حدوداً 5 گرم وزن کمتری دارد.

قابلیت شارژ سریع یکی از قابلیت های منحصر به فردی است که صددرصد شما را نسبت به انتخاب این مدل پرفروش ترغیب می کند. فست شارژ ۲۵ واتی و آداپتور های ۴۵ واتی دو گزینه ایده آل و بسیار مناسب از جمله قابلیت های شارژ سریع به شمار می آیند.

شارژ بی سیم ۱۵ واتی، شارژ معکوس ۴.۵ واتی نیز در این بین حرف های زیادی برای گفتن دارند. شما اگر استفاده ساده و سبکی داشته باشید، قطعاً یک روز کامل باتری پاسخگوی نیاز شما با توجه به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ خواهد بود.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

امنیت Galaxy S22 Plus

با بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ شما می توانید امنیت بالایی را مدنظر داشته باشید. سنسور اثر انگشت اولترا سونیکه حقیقتاً در مقایسه با اپتیکال اسکن سه بعدی را انجام میدهد و همین امر به امنیت بیشتر گوشی اشاره واضحی دارد.

شاید این گونه تصور کنید که سنسور اثر انگشت اولترا سونیکه چندان سرعت قابل قبولی را ارائه نمی دهد، اما در این مدل شما با سرعت فوق العاده ای رو به رو هستید.

فناوری تشخیص چهره از طریق دوربین سلفی در شرایط نوری مناسب یک عملکرد بی نظیر به شمار می آید. امنیت گوشی یکی از موارد کلیدی و مهمی است که به هیچ عنوان نباید نادیده بگیرید.

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که این سری نسبت به سری های قبل خود بسیار قدرتمند تر عمل کرده است و شما شاهد امکانات پرسروصداتری هستید که در مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ نیز این موضوع صدق می کند.

قابلیت های دوربین سامسونگ گلکسی S22 پلاس

مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ را در قسمت دوربین اصلا دست کم نگیرید. دوربین اصلی با سنسورهای فوق العاده خود می توانند انتخاب ارزشمندی باشند.

50 مگاپیکسل با لنز واید 24 میلی‌متری، 1/1.56 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و f/1.8 شما را برای خرید این گوشی تحریک نمی کند؟

البته ماجرا به همین جا ختم نمی شود؛ چرا که 12 مگاپیکسل در کنار لنز اولتراواید 13 میلی‌متری با پوشش 120 درجه، 1/2.55 اینچ سایز سنسور، 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لرزش‌گیر پیشرفته ویدیو و f/2.2  بسیار کارایی دوربین اصلی را باکیفیت معرفی می کنند.

10 مگاپیکسل با لنز تله‌فوتو 70 میلی‌متری، 1/3.94 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 3 برابر و f/2.4  شما را از انتخاب این مدل گوشی پشیمان نخواهد کرد.

قابلیت هایی نظیر فلش LED، پانوراما، HDR در قسمت دوربین می توانند ساختار گوشی را در این قسمت تکمیل کنند. همچنین شما فیلم برداری را با لرزشگیر الکترونیکی تصویر و ژیروسکوپی قطعاً یک فیلمبرداری عالی و بدون نقص می توانید در نظر بگیرید.

معمولاً نوع دوربین و قابلیت های آن همیشه دغدغه هایی را برای کاربران به وجود می آورد که با بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ می توانید از این دغدغه ذهن خود را پاک کنید.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

پردازنده 8 هسته ای گلکسی S22 پلاس

اگر به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ نگاهی بیندازید،  پردازنده قدرتمند این مدل توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. عملکرد سریع و عالی این گوشی مدیون وجود اگزینوس ۲۲۰۰ شرکت سامسونگ  است. حداکثر فرکانس کاری ۲.۸ گیگاهرتز قدرت اصلی هسته اولیه این گوشی را به رخ می کشد.

سه هسته نیز با ارائه فرکانس کاری ۲.۵۰ گیگاهرتز در کنار چهار هسته با ارائه حداکثر فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز قطعاً پردازنده هشت هسته ای گلکسی S22 Plus سامسونگ را بسیار قدرتمند و توانا معرفی می کند.

خاطر نشان می کنم که اگزینوس ۲۲۰۰ شرکت سامسونگ باعث پشتیبانی از فناوری 5G می شود و همچنین معماری ۴ نانومتری برای جلوگیری از اتلاف انرژی گوشی یک مزیت به شمار می آید.

حافظه داخلی گلکسی اس 22 پلاس سامسونگ 5G

اهمیت حافظه داخلی را دست کم نگیرید. در بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ موجه می شویم که حافظه های داخلی 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم هرکدام به قیمت متفاوتی برای خرید این گوشی اشاره می کند. طبیعتاً هرچقدر میزان حافظه داخلی بیشتر باشد، شما قیمت بالاتری را باید در نظر بگیرید.

حافظه داخلی (Internal Memory) برای ذخیره اطلاعات اهمیت و جایگاه خاصی را به خود اختصاص می دهد و یک بخش بسیار حیاتی به شمار می آید. اگر به دنبال عملکرد صحیح گوشی خود هستید، لطفاً در انتخاب حافظه داخلی کمی بیشتر دقت کنید. بدون شک حافظه داخلی را نمی توان از گوشی جدا کرد و این اولین تفاوت با حافظه جانبی است.

خاطر نشان می کنم که سرعت و کیفیت این حافظه اولین و مهم ترین معیاری است که نباید آن را نادیده گرفت. شاید تابه حال به این نکته توجه نکرده اید، اما حافظه داخلی به طول عمر باتری گوشی هم کمک می کند. به همین دلیل بهتر است در زمان توجه به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ میزان حافظه داخلی مورد نظر را نیز به درستی مورد بررسی قرار دهید.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

اهمیت کیفیت اسپیکر گوشی موبایل

صدا در ساختار گوشی های هوشمند قطعاً موضوع مهمی است. قدرت بی اندازه ای را در اسپیکر استریو گلکسی S22 Plus سامسونگ می توانید بیابید. صدای 32 بیت و 384 کیلوهرتز قطعاً به کیفیت و استاندارد بی نظیر اسپیکر این گوشی اشاره می کند. شاید باور نکنید اما به جرآت می توان گفت 78 درصد کاربران به اسپیکر گوشی توجه بسیار زیادی نشان می دهند.

اسپیکر یکی از مهم ترین قطعات داخلی گوشی تلفن همراه شماست. به همین دلیل در زمان خرید هرنوع گوشی هوشمند شما باید به نوع اسپیکر توجه بیشتری داشته باشید. خرابی اسپیکر بی کیفیت در کوتاه مدت قطعاً باعث ایجاد انواع هزینه خواهد شد که این موضوع به هیچ وجه معقولانه نیست.

قیمت گلکسی S22 پلاس سامسونگ

 با توجه به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ شما به ارزش خرید این نوع گوشی می توانید مطمئن باشید. تنوعی که برای مدل های گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس می توانید در نظر بگیرید، شما را با قیمت های متفاوتی روبه رو می کند. مدل های این نوع گوشی شامل:

  • SM-S906B
  • SM-S906B/DS
  • SM-S906U
  • SM-S906U1
  • SM-S906W
  • SM-S906N
  • SM-S9060
  • SM-S906E
  • SM-S906E/DS

بدون هیچ اغراقی این گوشی یکی از بهترین های بازار به حساب می آید که توانسته فروش خوبی را تجربه کند. قیمت گوشی موبایل با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد، محاسبه می شود و این نوع حقیقتاً قیمت بسیار منصفانه ای را در کنار امکانات بینظیر خود براورد می کند. در بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ شما به ارزش خرید این گوشی پی خواهید برد.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

مزایای سامسونگ S22 Plus

مزایای زیادی برای گلکسی S22 Plus سامسونگ در نظر گرفته شده است. در ابتدا خوش دست بودن گوشی توانسته یکی از دلایل اصلی جذاب بودن آن به حساب آید. بسیاری از گوشی ها شاید قیمت بالایی هم داشته باشند و امکانات منحصر به فردی را ارائه دهند، اما حقیقتاً خوش دست نیستند. این خود یک مشکل بزرگ به شمار می آید که برای برخی از کاربران غیر قابل قبول است که یک گوشی نتواند خوش دستی خود را به نمایش بگذارد.

  • صفحه نمایشی قدرتمند

صفحه نمایش قدرتمند و باکیفیت با توجه به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ یکی دیگر از مزایای خرید به شمار می آید. شما همانگونه که گفته شد، می توانید در شرایط مختلف نوری از کیفیت اصلی صفحه نمایش گوشی خود مطمئن باشید. صفحه نمایش خصوصاً برای کسانی که قصد انجام بازی های گوناگون را دارند، یک ویژگی مهم به شمار می آید.

  • دوربینی با کیفیت

دوربینی فوق العاده خاص با بهره گیری از هوش مصنوعی را یکی از مزایای دیگر می توان برشمرد. در حال حاضر دوربین نقش مهمی در انتخاب گوشی موبایل دارد. اگر مشتری از کیفیت دوربین رضایت نداشته باشد، قطعاً دیگر امکانات گوشی را نیز آنچنان ارجح نمی داند. دوربین یکی از بخش های بسیار مهم گوشی به شمار می آید.

  • پردازنده 8 هسته ای

حقیقتاًً پردازنده 8 هسته ای نیز یکی دیگر از موارد کلیدی به شمار می آید. هرچقدر پردازنده قوی تر باشد، قاعدتاً عملکرد سریع و قابل قبول تری را می توان از گوشی انتظار داشت. به همین دلیل پردازنده این گوشی پرفروش باعث شده است که کاربران از انتخاب خود اساس پشیمانی نکنند.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ

خرید گلکسی S22 پلاس کمپانی سامسونگ

با بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ قطعاً با امکانات این گوشی آشنا شده اید. کیفیت ساخت بالا، نوآوری، سهولت در استفاده، ظراحی شیک و بی نظیر، امکانات و همچنین قابلیت ها هرکدام می توانند ارزش خرید این محصول را دوچندان نشان دهند. بسیاری از کاربران که به خرید آنلاین و اینترنتی Galaxy S22 Plus پرداخته اند از کیفیت و قیمت مناسب این گوشی ابراز رضایت می کنند.

طراحی فوق العاده، باتری بی نظیر، ابعاد خارق العاده، وزن منحصر به فرد و دوربینی با کیفیت همگی به ارزش خرید گلکسی S22 Plus سامسونگ اشاره می کنند. همچنین سرعت شارژ بالا را نیز باید از یاد برد. به هر حال توصیه ما به شما این است با این وجود به صورت آنلاین خرید کنید تا بدون واسطه بتوانید قیمت واقعی را پرداخت کنید.

سخن پایانی

به صورت مختصر ولی مفید به مشخصات گلکسی S22 پلاس سامسونگ پرداخته ایم. ویژگی ها و امکانات عالی این گوشی، آن را به یکی از بهترین انتخاب ها با قیمت مناسب تبدیل کرده است. طراحی منحصر به فرد و شیک این مدل در کنار خوش دست بودن گوشی قطعاً کاربران را به خرید ترغیب می کند.

ناگفته نماند که اگر به صورت اینترنتی خرید کنید، می توانید با قیمت واقعی محصول رو به رو شوید به این دلیل که هزینه ای به نام واسطه دیگر در میان نیست. متأسفانه برخی از مردم هنوز با مزایای خرید آنلاین رو به رو نشده اند، اما اگر شما با بررسی گلکسی S22 پلاس سامسونگ قصد خرید این نوع را دارید، توصیه ما تنها خرید آنلاین با قیمت مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *