نقد وبررسی تخصصی

پوکو ام تری با مشخصات فنی کامل و مقایسه با رقبایش

پوکو ام تری

یک اسمارتفون برای موفقعیت در بازار، باید طراحی و کیفیت را کنار هم داشته باشد، هیچ کس یک گوشی هوشمند با طراحی بد یا سخت افزار نامناسب را نمی خواد. گوشی های شیائومی پوکو ام تری همه  امکانات لازم از جمله طراحی و کیفیت بسیار خوب را دارد، که می توان به عنوان لقب پرفروش ترین برند از نظر ظاهر زیبا، نمایشگر جذاب، باتری با دوام، اسپیکرهای استریو و دوربین توانمند معرفی کرد. از همه مهمتر آنکه قیمت پوکو ام تری برای کاربران بسیارمناسب و مقرون به صرفه است.

در ادامه مطلب قصد داریم تا به مشخصات کامل این گوشی اسمارتفون هوشمند خوش ساخت، با مشخصات فوق العاده ای که دارد ارائه دهیم تا شما بتوانید بیشتر به این تلفن همراه آشنا شوید.

پوکو ام تری

بررسی کامل پوکو ام تری

کمپانی پوکو کمتر از سه سال توانست به عنوان زیر برند شیائومی به دنیای موبایل قدم بگذارد و طولی نکشید که به عنوان یک برند مستقل تبدیل شد. حالا این شرکت جوان و پرتلاش یکی از پرطرفدار ترین سازندگان تلفن همراه شده و محصولاتش را روانه بازار کرده تا بتواند یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار شود.

شیائومی پوکو ام تری یکی از محصولاتی است که با ویژگی جذاب و کاربردی و همچنین طراحی بسیار منحصر به فرد و زیبا در کنار رنگ های جذاب توانسته یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار در ایران شود.

یکی دیگر از مشخصات پوکو ام تری که نظر زیادی از کاربران را به خود جلب کرده، قاب پشتی گوشی پلاستیکی است که بافت چرم مانندی دارد که ایده ی جدیدی در دنیای موبایل می باشد.

پوکو ام تری از جمله جدیدترین تولیدات کمپانی شیائومی می باشد که به تازگی به بازار عرضه نموده است. پوکو ام تری دارای قابلیت های منحصربه فرد زیادی نسبت به دیگر مدل های شیائومی دارد، از جمله به دلیل قدرتمند بودن سخت افزار و نرم افزار بالا و نمایشگر مناسب می باشد.

پوکو ام تری

شیائومی پوکو ام تری به علت بهره مندی از قابلیت بسیار کارآمد و در عین حال بروز و همچینی به دلیل قیمت پوکو ام تری  که بسیار مناسب از هم رده در بین سایر برنده هاست توانست در مدت زمان کوتاهی شهرت پیدا کند.

نکته دیگر که در بررسی Poco M3 به چشم می خورد، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی  وساخت کوالکام استفاده شده است که به کیفیت بهتر دوربین کمک می کند.

باتری شیائومی پوکو ام تری دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر در ساعت می باشد. یسیاری از کاربران زمانی که به بررسی Poco M3 می پردازند، قوی بودن باتری را جزو ملاک های اصلی خود قرار می دهند چرا که امروزه استفاده مداوم از گوشی همراه باعث شده کاربران علاقمند به خرید گوشی هایی باشند که دارای باتری قوی برای نگهداری شارژر باشد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به بررسی Poco M3 از لحاظ طراحی بپردازیم.

پوکو ام تری

طراحی Poco M3 چگونه است؟

کمپانی پوکو در طراحی گوشی پوکو ام تری عملکرد جسورانه طراحی در بین گوشی های میان رده داشته که هر کسی باسلیقه از طراحی زیبا و قیمت مناسب این موبایل لذت می برد.

همچنین پوکو ام تری از نظر طراحی نه تنها چهره ای کلاسیک ندارد بلکه از ظاهر ترند گوشی های این سال فاصله گرفته است. در انتخاب رنگ های این تلفن همراه نیز از همان جسارت در طراحی به چشم می خورد، که در سه رنگ سیاه، آبی و زرد روانه بازار شده است از این میان تنها رنگ مشکی است که شمایل کلاسیک و بدون ریسک خود را حفظ می کند.

همان طور که در مطالب بالا ذکر شد، قاب پشتی گوشی پلاستیکی است که به بافت چرم مصنوعی شباهت دارد که می توان گفت ایده بسیار خوبی است. همچنین این ایده چند مشکل اساسی را رفع می کند، که شامل سرخوردن گوشی در دست، جذب کثیفی اثر انگشت مقاوم است همچنین احتمال خش افتادن نیز در این حالت پایین می آید و دیگر نیازی به محافظ گوریلاکس روی قاب پشتی نیست.

پوکو ام تری

با این حال فقط رنگ و جنس بدنه این گوشی نیست که ظاهر آن را از سایر گوشی های هم رده اش مجزا می کند. قرار گیری از ماژول دوربین نیز طرحی متفاوت با آنچه بیش از این مشاهده کردیم دارند.

در قسمت پنل پشتی پوکو M3 خبری از سنسور اثر انگشت نیست و شرکت سازنده این سنسور را در کنار بدنه تعبیه کرده که به زیباتر شدن این اسمارتفون کمک کند و هم با ادغام دکمه پاور با سنسور اثر انگشت، دسترسی ساده تری ایجاد شود.

ابعاد این محصول دارای 162.3 میلی متر، عرض 77.3 میلی متر و ارتفاع 9.6 میلی متر می باشد. قطر این گوشی اگرچه تقریبآ یک میلی متر بیشتر از میانگین قطر گوشی هاست، اما این اختلاف در ازای باتری قدرتمند آن است که حتی تحت فشار هم می تواند تا چند روز روشن بماند.

پوکو ام تری

پوکو ام تری از نظر نمایشگر چقدر قدرتمند است؟

در بررسی که ما بر روی نمایشگر پوکو ام تری داشتیم، قسمت صفحه نمایش جایی است که اتفاق غیر عادی و جذابی در این گوشی رخ نداده است و شیائومی می توانست کمی بهتر عمل کند، البته برای کارهای روزانه کاربردی است، ولی هنگامی که در وب سایت هایی با انیمیشن های سنگین روبه رو شدیم کمی افت سرعت خواهیم داشت. با استفاده از 6 گیگابایت رم هرگز در کارهای روزانه به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و از این بابت خیالتان راحت باشد.

نمایشگر این تلفن همراه 6.53 اینچ می باشد وبه همین سبب می توان آن را به راحتی با استفاده ازیک دست کنترل کرد. پنلی که از این گوشی تعبیه شده است، IPS است. کاربرانی که علاقه زیادی به تماشای فیلم دارند و همچنین به دنبال محصولی مقرون به صرفه هستند، این تلفن همراه گزینه مناسبی برایشان است.

پوکو ام تری

در تعیین قیمت پوکو ام تری به تمام مشخصه های آن توجه شده است. ناگفته نماند رزولوشن این محصول 1080 در 2340 می باشد، عددی که کمتر پیش می آید در گوشی های میان رده مشاهده کنیم.

در مورد نحوه ی نمایش تصویر این محصول هم بگوییم که می توان از روی حالت خودکار، اشباع شده یا استاندارد تنظیم کنید . حالت خودکار براساس محتوای صفحه کنتراست تصویر و رنگ آن تنظیم می شود. می توان گفت که حالت اشباع رنگ ها را با غلظت بیشتری نشان می دهد اما حالت استاندارد هم دقت رنگ بیشتری دارد و همچنین فضای رنگی استاندارد وب را به خوبی پوشش می دهد.

پوکو ام تری

آیا گوشی پوکو ام تری مناسب گیمینگ است؟

در بررسی Poco M3 می توان گفت که با این گوشی می توانید سنگین ترین بازی های اندرویدی را تجربه کرد. البته با نرخ نوسازی 60 هرتزی و اسنپدراگون 662 نمی توان توقع عملکرد بسیار روان و بی نقص از بازی های سنگین امروزی را داشت اما در کل گوشی راحت و عالی است.

آیا دوربین Poco M3 خوب است؟

همان گونه که می دانید قیمت پوکو ام تری پایین بوده و یک محصول کاملا اقتصادی می باشد و به همین سبب دوربین چندگانه در این محصول تعبیه نشده است. اما شایان ذکر است، دوربینی که در این محصول قرار داده شده است به آسانی میتواند نیاز های روزانه شما را برآورد کند. در ادامه به بررسی Poco M3 می پردازیم.

همان طور که گفته شد دوربین پوکو ام تری سه گانه است که مشخصات دوربین به شرح زیر است.

  • دوربین اصلی( واید): 48 مگاپیکسل
  • سنسور تشخیص عمق : 2 مگاپیکسل
  • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

لنز اصلی پوکو 48 مگاپیکسل بوده که کیفیت عکس بسیار خوبی از آن انتظار می رود و به همراه گشودگی دیافراگم f/1.8  و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرومی باشد و می توان گفت که عملکرد خوبی را ارائه خواهند داد و تصاویر با کیفیتی را ثبت خواهند کرد.

از دیگر مشخصات دوربین پوکو ام تری می توان به ثبت جزئیات بسیار بالا و درخشندگی تصاویر اشاره کرد همچنین می توان گفت که ثبت رنگ ها در تصاویر کمی گرم تر از واقعیت است ولی دقیق و کاملا راضی کننده است.

پوکو ام تری

دوربین سلفی پوکو ام تری چگونه است؟

در نقد و بررسی Poco M3 برای دوربین جلو می توان گفت که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که عملکرد بهتری نسبت به رقبی هم قیمت خود دارد همچنین در شرایط نوری خوب می توان با آن عکس های سلفی خوبی را بگیرید. اما باید اضافه کنیم که از نظر وضوح ، روشنایی و داینامیک رنج ، نمی توانید زیاد روی این گوشی حساب باز کنید. دوربین سلفی پوکو ام تری یکی از گزینه هایی بود که می توانست بهتر باشد و کاربران زیادی هستند که دوربین سلفی برای آنها بسیار مهم است.

پوکو ام تری

باتری قدرتمند پوکو ام تری

یکی از مهمترین نکات در خرید گوشی موبایل باتری به کار رفته در آن می باشد. امروزه باتری برای کاربران اهمیت زیادی دارد زیرا زمان زیادی را دور از دسترس به برق با گوشی هوشمند خود کار می کنند، به همین دلیل مهمترین نکته برای آن ها میزان نگهداری شارژ و میزان سرعت شارژ شدن باتری می باشد.

خوشبختانه شرکت شیائومی برای این گوشی هوشمند باتری قدرتمند استفاده کرده که حتی در گوشی های هوشمند پرچمدار دیده نمی شود و همچنین قیمت پوکو ام تری از بقیه گوشی های پرچمدار مناسبتر است.

شیائومی برای این گوشی باتری قدرتمند و فوق العاده 6 هزار میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات، می تواند نیاز دستگاه را در هنگام انجام بازی های سنگین و یا اجرای چندین برنامه تامین کند.

پوکو ام تری از فناوری شارژ معکوس پشتیبانی می کند که یک قابلیت جالب و کاربردی به حساب می آید. این باتری قدرتمند شارژدهی فوق العاده ای دارد و می توانید در مدت نیم ساعت، 25 درصد باتری و در مدت یک ساعت 46 درصد این باتری را شارژ کامل کند، همچنین این گوشی برای گیمرها و علاقمندان به تماشای فیلم، بسیار عالی است. در ادامه به بررسی Poco M3 از نظر مزایا و معایب آن می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

پوکو ام تری

مزایای گوشی پوکو ام تری

در ادامه به مزایا و معایب گوشی پوکو ام تری می پردازیم.

بدنه خوش ساخت با طراحی خاص

شیائومی پوکو ام تری با طراحی منحصر به فردش به بازار آمد تا قاعده را به هم بزند. در پنل پشتی این تلفن همراه بر خلاف موبایل های دیگر مستطیل بزرگ شیشه ای به چشم می خورد که درون آن برند POCO حک شده است.

همچنین در طراحی قاب پلاستیکی که از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است که نه تنها لکه و اثر انگشت را به خود نمی گیرد، بلکه بسیار بهتر در دست جای می گیرد و خطر سقوط اتفاقی را از بین می برد.

باتری قدرتمند با شارژدهی بی نظیر

یکی از اصلی ترین مزیت های گوشی پوکو ام تری باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر آن است. این باتری قدرتمند در کنار پردازنده کم مصرف و 11 نانومتری اسنپدراگون 662 باعث شده با یک بار شارژ کامل، انرژی لازم برای 2 روز استفاده سنگین از موبایل برای بازی و تماشای فیلم را فراهم کند.

پوکو ام تری

معایب گوشی پوکو ام تری

یکی از معایب بزرگ گوشی پوکو ام تری که بسیاری از خریداران را ناامید می کند دوربین سلفی آن است. کمپانی پوکو این تلفن همراه را با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز کرده که معمولا در مدل های دیگر با نصف قیمت پوکو ام تری بکار رفته است.

این تلفن همراه برای کاربرانی که عادت به سلفی گرفتن با گوشی خود برای ثبت خاطرات دارند، توصیه نمی شود.

مشکلات دوربین اصلی

یکی از مواردی که می توان در خرید و قیمت پوکو ام تری  به آن اشاره کرد دوربین آن است که بتوانید به راحتی تصاویر را ثبت و ذخیره کنید.

اما متاسفانه می توان گفت که این تلفن همراه شیائومی از این کیفیت لازم برخوردار نیست و برخی از کاربران را ناامید کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید این تلفن همراه کیفیت دوربین آن را بررسی بفرمائید..

دوربین اصلی گوشی شیائومی پوکو ام تری بسیار معمولی عمل می کند. این دوربین در روز عکس های خوبی را ثبت می کند، اما در شب با محیط های نور کم سطح کیفیت پایین آمده و نویز به وضوح قابل مشاهده است.

پوکو ام تری

نتیجه نهایی

اگر بخواهیم گوشی پوکو ام تری را به طور خلاصه تعریف کنیم، می توان گفت گوشی بی نقص با طراحی متفاوت است. همچنین اگر قیمتش را در نظر بگیریم، می بینیم امکانات گوشی های میانرده را با قیمت مناسب در اختیار کاربران گذاشته است.

همچنین دارای باتری قدرتمند و طراحی زیبا و نمایشگر بزرگ و با کیفیت می باشد. در نهایت می توان گفت، که این گوشی میانرده می تواند خواسته شما را تا حد بالایی برآورده کند. برای اطلاع از خرید و قیمت پوکو ام تری می توانید به فروشگاه اکوتل مراجعه کنید.

64 نظر در “پوکو ام تری با مشخصات فنی کامل و مقایسه با رقبایش

  1. Reza گفت:

    Redmi 9T هم جدیدتر هم دوربین قوی تری داره و مشکل خاموشی فوق‌العاده کمتر داره ولی پوکو ام تری خیلی مشکل خاموشی داره

    1. اشکان گفت:

      داش مردم رو گمراه نکن وقتی ۱۲/۵ اومد کلا مشکل خاموشی رفع شد واسه همه ام سه ها

      1. Mohsen گفت:

        داش برای پوکو m3 نیومده
        فقط برای ردمی 9tاومد اونم موج اول

        1. رضا گفت:

          چرا اومده داش!!خودم دارم داشش

        2. Taha گفت:

          من همون تو گوشی دوکو ام ۳ این مقاله رو می‌خوانم 😂

          1. Taha گفت:

            ببخشید گفتم دوکو منظورم پوکو بود

        3. مهیاد گفت:

          😂😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

      2. سعید گفت:

        جدی میگی من حدود تقریبا 1ساله جرات نکردم اپیدت کنم چندتا فروشگاه نمایندگی پرسیدم یکی می‌گفت حل شده یکی می‌گفت نه اما بیشتری ها میگفتن بهتره دست نزنی همینجوری بمونه اپیدت نکن یه سوال این مشکل اکه برام بیاد چون نرم‌افزار شرکتی هست و یه باگه قاعدتاً باید نمایندگی و گارانتی قبول کنه دیگه نه؟

        1. مرتضی گفت:

          قبول میکنن. من همین یه هفته پیش گرفتم کاملا سالم آپدیتم کردم

        2. متین گفت:

          از من خاموش شد سر باتریش نه آپدیت

        3. سارپ گفت:

          حل شده منم آپدیت کردم خاموش نشد

        4. علیرضا گفت:

          من خودم پوکو ام تری دارم والان ۳ بار آپدیت کردم و هیچ اتفاقی نیفتاده .

      3. Sina گفت:

        یعنی الان با خیال راحت آپدیت کنیم ؟ مشکلی پیش نمیاد ؟!

        1. احمد گفت:

          الان اینو به ما بگید آپدیت کنیم یا نه ؟؟؟؟

          1. سارپ گفت:

            اشکال حل شده خیالت تخت

      4. رضا گفت:

        کاملا درسته،جو الکی ندین،ردمی ۹تی رده پایین تره از ام۳

      5. یاد گفت:

        مال من خاموش شد درستش کردم دوباره همون داستان
        مجبور شدم نوت 10 عوض کنم

    2. Ehsan گفت:

      poco m3 هم باتری هم تراشه قوی تری داره

  2. امیر عباس گفت:

    این دو تا گوشی با هم برادر هستند

  3. یکی گفت:

    من این گوشی رو دارم خیلی واسه گیمینگ خوبه درسته اولش یکم باگ میزنه که میترسی به این زودی خراب شده اما بعد باگ هاش رف میشه دوربین سلفیش از از گوشی a21sبه پایین قوی تره از نظر من عالیه منم اولش ار طراحیش خوشم نیومد ولی بعد خیلی به دلم نشست قیمت کم ولی قدرت بالایی در بازی برنامه ..‌‌ داره و از Geme turboبرخوردار میتونید بازی هارو با سرعت بالا تر بیارین این گوشی پشیمونی نداره اگه بخری میفهمی چه حسی دربارش داری.

    1. hsn گفت:

      سلام یکی 🤭
      ممنون از نظرتون

    2. صبور رحیمی گفت:

      این گوشی به درد نمیخوره داغ می کند من دارم ازیش رازی نیستم

      1. میلاد گفت:

        سلام گوشی اگه ویروسی بشه داغ میکنه برو. تو مدیریت فایل ها و پوشه های خالی رو حذف کن بعد ببین برنامه ناشناخته داری یا نه بعد حذفش کن درست میشه

      2. رضا گفت:

        شما اگه اپل هم بخری رازی نمیشی،رازی اسم دختره،وای مطمینم از این گوشی اکه کمی مطالعه داشته باشی راضی میشی

      3. Ehsan گفت:

        گوشی با اسنپ دراگن ۸۸۸ داشته باشی داغ میکنه

  4. Mohsen گفت:

    بله عالی فقط منتظر اندروید 11 هم که برای دوستم اومده مال من نیومده

    1. سعید طاهری گفت:

      والا من که یکی خریدم در هفت روز هفته پنج روزش خاموشه و فقط دو روزش روشنه بردم گارانتی میگه سریع بخوای ششصد تومن باید بدی اگرنه دو ماه طول میکشه با گارانتی خلاصه گذاشتم دکور خونه و فقط نگاش میکنم بابت ۵ میلیون پولی که دادم حسرت میخورم

      1. میلاد گفت:

        مال من که اینجوری نیست پدر گوشی رو در میارم اما خیلی عالیه

      2. رضا گفت:

        مثل چی دروغ میگی

    2. علی گفت:

      من چند ماهیه خریدم نسبت به هم قیمتیهاش سرتره
      فقط دوربینش تو شب کیفیت نداره

    3. غدیر گفت:

      سلام من ردمی ۹tدارم بروز کنم دوستان لطفا به من بگید ً

      1. hsn گفت:

        بله هرگز از بروزرسانی هراس نداشته باشید

  5. Ali گفت:

    سلام
    من این گوش رو شش ماهه خریدم تقریبا همیشه نت ام روشنه خیلی گوشی خوب هستش

  6. Poko m3،🔋🔋🔋👷👷👷 گفت:

    دوستان مشکل خاموشی پوکو ام ۳حل شده یا نه ؟؟!من دوماه پیش به روز رسانی کردم گفت راه اندازی مجدد زدم دیگه روشن نشد تا اینکه باطری تموم شد بعد از ۲۴ ساعت زدم روشن شد چند هفته بعدهنگ کرد راهداری مجدد زدم باز خاموش شد بعد یک روز باز مثل قبل روشن شد الان بروزرسانی جدید انجام بدم بنظرتون ؟؟؟

    1. میلاد گفت:

      اره وقتی آپدیت میکنی به گوشی دست نزن تا خودش رمز گشایی کنه تا مشکلی پیش نیاد

      1. مهدی م گفت:

        گوشی پوکو ام 3حرفنداره اگر دستتون باشه عاشقش میشید متاسفانه برای من بعد هشت ماه او کردم ‌روشن نشد ولی با این حال خیلی راضیم دوربینش کمی ضعیف هست ولی خوبه این مشکل اپ فقط تو ایرانه ما چند نفر از اشنایان عراق هستند میگن مشکلی تو اپ ندارند پس یک باگ هست درایران که باید حل بشه وربطی به گوشی نداره اگر این مشکل ها شددیگه بهترینه الان با این مشکل که داره پرفروشترین چه برسه حل بشه من a51دستمه تا اواز گارانتی برسن

    2. شفیعا گفت:

      هیچ وقت از بروز رسانی نترسید بلکه استقبال کنید
      انصافا نسبت به قیمتش وحجم ذخیره سازی ۱۲۸گیگش وبسیاری معیارهای دیگه رضایتبخشه،
      فقط دقت داشته باشید که بعضی از رنگهایی که بخاطرافزایش ظرفیتش هزینه میکنید مخرب و باعث خاموشی وهنگ و ویروسی شدن میشه ، منم رم ۳۲ گیگ گذاشته بودم متوجه شدم کلی اشکال بوجود میاره ،وقتی از گوشی جدا کردم نه تنها هیچ مشکلی یکساله ندارد بلکه خیلی راحت و روان در بین برنامه هایش میچرخم ، فیلمبرداری طولانی میکنم عکسای مورد وثوق همه میگیرم ،وبلاگ هامو مطلب گذاری ومدیریت میکنم ، با گوگل درایو و google potosکه ۱۵ گیگ ذخیره مجانی گوگل را برام داره استفاده و عکس و فیلم ۱۲سال پیشم را بروز دارم ، سامانه های تلگرام واتس اپ توییتر اینستاگرام فیسبوک را دارم کانالهای خبری وتلویزیونی را دارم واز تماسهای تصویریش وصوتیش بخوبی استفاده میکنم بدون قطعی با کمترین مصرف نت ، در مجموع نسبت به پولی که داده ام خیلی خیلی راضی ام ،،قرار هست به اندروید ۱۲ آپدیت و به روز رسانی شود که فبها ،،
      محمدرضا شفی

      1. شاهین گفت:

        درود دوستان
        من الان دقیقاً یک ساله ام تری دارم.کاملا ازش راضی ام .شب و روز باهاش کار میکنم نت همش روشنه .نه هنگ می‌کنه نه باگ داره ..فقط آپدیت میکنید با باطری فول و نت و پرسرعت انجام بدید و تا آخر آپدیت به گوشی دست نزنید تا خودش ریستارت می‌کنه .بازی کال آف و به خوبی انجام میده .روزی ۶ ساعت فیلم نگاه میکنم ‌.کیفیت خوب صفحه ..در کل نسبت به قیمتش بی نظیره ..

    3. مهدی م گفت:

      من تازه از مدیا پردازش گرفتم بعد نه ماه امدم اپ کنم دیگه روشن نشد بهم گفتن توی ایران یک باگ هست تا برطرف نشه اپ نکن چند ماه طول میکشه کمی صبور باشید ومثل من اشتباه نکنید تا دو هفته اسیر نشید

  7. محمد گفت:

    من این مدل رو دارم خیلی خوبه یه بار خاموش شد میوآی 12/5 با اندروید یازده براش اومد زدم روش مشکل خاموش شدن کامل بر طرف شد مشکل این مدل رایت کاربریشه که باید وقتی دوازده و نیم براش اومد بروز کنی تا مشکل براش پیش نیاد.

  8. حسن طلا گفت:

    پوکو ام تری گوشی بسیار عالی و قدرتمند است من از وقتی خریدم نه خاموشی داشته و نه هیچ مشکل دیگری و راضی راضی هستم و آپدیت شده به اندروید ۱۱

  9. محمد گفت:

    بسیار عالیه خودم پنج ماه خریدم هیچ مشکلی نداره

  10. امید گفت:

    واقعا گوشی خوبیه من که راضی هستم مخصوصا از باتریش وسرعتش برای وب گردی و شبکه های اجتماعی هم عالی جواب میده و همچنین برای کسانی که با برنامه های سنگین کار می کنند البته من زیاد بازی نمی کنم ولی برای بازی هم مناسب هست و لگ نمیزنه

  11. Sina گفت:

    من که خیلی راضی ام ، خدارو شکر خاموشم نشده تا حالا …
    البته آپدیتش نکردم, ترسیدم که خاموش بشه دیگه روشن نشه ، اصن واسه چی آپدیت کنم وقتی داره بی درد سر کار میکنه ؟؟؟

  12. ایلیا گفت:

    من این گوشی چهار ماهه خریدم ازش خیلی رازی ام یه بار خاموش شد بردم گارانتی دیدم داداشم گوشیمو برداشته بعد اشتباهی فایل سی پیو رو پاک کرده بعد چند روز رفتم بدون فلش کردن مسل روز اول شد از نظر دوربین تو واقع قیمتی خودش عالی نسبت به بقیه تو بازی هم خیلی خوبه مال من که تا حال حنگ نکرده و همه‌ی بازی هارو بالا میاره خیلی خوبه عالی هست از نظر من تو واقع قیمتی پنج میلیون تومان این بهترین گزینه است من خیلی تحقیق کردم واسه گوشی تو واقع قیمتی پنج میلیون این بهترین بود سامسونگ آ دوازده واقعا چیز چرت و پرتی هست اصلا مقایسه نمیشه کرد با پوکو ام تری فامیلمون خرید بعد سه هفته خاموش شد بعد برد گارانتی تعویض کنه گفتا یه هفته گارانتی داره انداخت دور گوشی رو الان دو ساله پوکو ام تری داره خیلی راضی

  13. سما گفت:

    یک اشکالی هم که این گوشی ها دارن nfcندارن اگه این را هم داشت شاید می شد گفت یه گوشی نسبت به قیمتش منحصر به فردی است

  14. روزبه گفت:

    من ۶ماه یکیش خریدمه ولی مشگل زیاد داشت.دوبار بروز رسانیش کردم خبر نداشتم ک خاموش میشه دیگه روشن نمیشه.ولی نصف برنامهام دیگه بالا نیومدن.هنگ میکنه وقتی داغ بشه .خیلی مشگل داره بنظر من اصلا گوشی خوبی نیست .من ک پشیمونم

  15. الیاس گفت:

    باتریش نصبت ب گوشی خیلی ضعیفه کمتر از ده ساعت اماده بکار میشه استفاده کرد در حالت معمولی تا چند روز شارژ نگه داره

    1. رضا گفت:

      والا نصف اینهایی که نظر دادن ی مشت بچه محصل درس نخون تنبل هستن که حتی بلد نیستن درست بنویسن بعد توقع دارید از گوشی چیزی سرشون بشه!!!؟؟گیر چه بچه هایی افتاده شیاومی!

      1. مهدی م گفت:

        ادم مهندس چرا زور الکی میزنی برای سامسونگ انسان عقل داره من پوکو دارم سامسونگa51دارم وقتی دارم میبینم سامسونگ نزدیک دو ونیم بیشتر وهیچ برتری نداره خدا نزدم سه تومان اصافه بده درضمن همه میدونند نود درصد گوشی‌های سامسونگ تو ایران میاد باطری وخیلی از موادشون موندن است المان که کشور پیشرفته هست پرفروشترین گوشی پوکو بود.توبرو با سامسونگ حال کن

  16. مهدی م گفت:

    من دوتا گؤشی دارم پوکو وسامسونگa51ولی عاشق پوکو هستم با اینکه بعد اپدیت خاموش شد تو نه ماهی که دستم بود نه باگ نه داغ نه لک عالی فقط مشکل اپ حل بشه فکر نکنم دیگه کسی همردش گوشی بگیره

  17. مهدی گفت:

    با سلام من گوشی m3 گرفتم اینکه گوشی تا ۹۰ درصد بیشتر شارژ نمیشه و خاموش میکنه میشه کمکم کنین

    1. مهدی م گفت:

      نه اینا شایع هست فقط اپدیت تو ایران شاید بعضیا روشن نشدن هزاربار روشن خاموش کن وباطری رو تا صد پرکن مشکلی نداره وقت فعلآ اپدیت دستگاه رو انجام نده تا چند ماه ولی اپدیت برنامه اشکال نداره این گوشی ع————————–الی هست تو برنامه نه لگ نه باگ نه هنگ

  18. امیر گفت:

    سلام میشه دلیل داغ شدن قسمت بالایی گوشی رو بگید و راه کارش چیه و باعث خرابی و خاموش شدن گوشی میشه؟

  19. anvar hleme گفت:

    من چهار ماه که دارم عالی مشکلی ندارد

  20. Ali niruzad گفت:

    بابا این گوشی تنها مشکلش یکم تاخیر در جا بجایی صفحات وحرکت در صفحات است بقولی یکم لگ و باگ داره،با آپدیت چند ماه پیش خیلی از مشکلاتش حل شد

  21. مصطفی گفت:

    دورود
    متن را ویرایش بفرمایید.
    با تشکر.

  22. محسن گفت:

    پوکو ام تری بهترین گوشیی بوده که من با بقیه موبایلها مقایسه کردم.نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کنید بهترین موبایل هست.بهانه های الکی نگیرید.یه عده اصلا نمی‌دونن خوب بودن یا بد بودن یعنی چی.واقعا که..؟.

  23. مهدی گفت:

    سلام.من ی ساله پوکوm3خریدم.ازش خیلی راضیم چندماه پیش خاموش شد فرستادم نمایندگی بدونه هزینه درست کردن.الان اخرین بروزرسانیم کردم هیچ مشکلی نداره.

  24. محسن گفت:

    برای من خاموش شد دادم نمایندگی درست کرد

  25. Ehsan گفت:

    هرکی میگه poco m3 بده گوشی شناس نیس حرف زیادی میزنه

    من نزدیک یک ساله این پوکو رو خریدم بعد الان فهمیدم اگه با گوشی خوب رفتار کنی خوبه میمونه من خالم خرید بچش انقدر بازی ریخت کوبید داشتم بازی میکردم گوشی سرعت نداشت ولی با گوشی من کالاف اسفال ۹ هرچی بازی کنی لگ نمیزنه

  26. سهرابی گفت:

    اوایل داغ میکرد بعد از ی مدت کاملا برطرف شد .الان خیلی ازش راضیم

  27. فرهاد گفت:

    سلام برای من 12/5اومده آپ کنم یانه

    1. hsn گفت:

      سلام فرهاد عزیز،
      میتونید یکم صبرکنید تا اگر باگی برای این آپدیت گزارش نشد سپس اقدام به بروزرسانی بفرمائید.
      اگر هم روی جزئیات رابط کاربری حساس نیستید، میتونید الان آپدیت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *