مقالات, همه

بهترین قیمت شیائومی نوت 8 پرو در بازار ایران

قیمت شیائومی نوت 8 پرو- xiaomi redmi noote 8 pro

استفاده از موبایل در میان افراد متعدد به خصوص جوانان و نوجوانان امری است اجتناب ناپذیر. به همین جهت، تولید گوشی هوشمند، همراه با تکنولوژی روز از سوی شرکت ها، رقابتی چشمگیر داشته و از میان آنها، برند معتبر شیائومی با تولید سری جدید گوشی های Redmi Note 8 پا به عرصۀ جدیدی از رقابت گذاشته است. گوشی شیائومی نوت 8 پرو از جمله گوشی های این سری پرطرفدار میباشد. اگر به دنبال بهترین قیمت شیائومی نوت 8 پرو هستید، حتما این محتوا را تا انتها مطالعه کنید.

با وجود چنین ویژگی هایی قیمت شیائومی نوت 8 پرو باور نکردنی است!

گوشی های هوشمندی که امروزه وارد بازار میشوند، اغلب از قابلیت های به روز و کاربر پسند برخوردارند. یکی از  گوشی های میان رده با ساختار کاملاً جذاب و مدرن، گوشی شیائومی نوت 8 پرو میباشد. قیمت شیائومی نوت 8 پرو برای بسیاری از طرفداران برند شیائومی یا خریداران گوشی های هوشمند با تکنولوژی روز، قیمت به صرفه و متعارفی است. مطمئن باشید! هیجان و لذت پرداختن به بازی های آنلاین و عکاسی از سوژه های متفاوت با گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128، بیشتر از سایر گوشی های هوشمند در شما احساس خواهد شد. از جمله ویژگی های این گوشی میشود به تراشۀ پر قدرت Helio G90T شرکت مدیاتک، باتری 4500 میلی آمپر، صفحه نمایش با رزولوشن بالا و البته 4 دوربین با سنسورهای باکیفیت اشاره کرد.

قیمت شیائومی نوت 8 پرو- xiaomi redmi noote 8 pro

به قابلیت ها، بیشتر از قیمت شیائومی نوت 8 پرو، توجه کنید!

گوشی شیائومی نوت 8 پرو، از سری گوشی های Redmi Note 8 شرکت شیائومی میباشد که به لحاظ ویژگی و امکانات در نظر گرفته شده در طراحی آن، جزء سری گوشی های موفق و پیشرفته محسوب میشود. شاید با مشاهدۀ ظاهر زیبای این گوشی، متوجه برخی از ویژگی های آن به ویژه قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 گیگ شده باشید.

امروزه، طراحی صفحه نمایش با رزولوشن بالا و البته بزرگ با ضخامت کم، یکی از مزایای گوشی های هوشمند محسوب میشود که در این نمونه از محصولات شرکت شیائومی به این خواستۀ مشتریان توجه زیادی شده است. اندازۀ صفحه نمایش این محصول 6.53 Inch و از نوع IPS LCD لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ بی نظیر و منحصر به فرد میباشد.

قیمت شیائومی نوت 8 پرو- xiaomi redmi note 8 pro

از سوی دیگر، از رزولوشن با کیفیت، به اندازه 1080*2340 مگاپیکسل نیز بهره میبرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که با گوشی همراه خود، فیلم های مورد علاقه تان را دنبال می کنید، بهتر است پیش از پرداختن به قیمت شیائومی نوت 8 پرو، به ویژگی های نمایشی آن بپردازید. به این خاطر که این گوشی از کیفیت HDR پشتیبانی کرده و بخش بیشتر ابعاد گوشی به صفحه نمایش تخصیص داده شده و ضمناً برای محافظت گوشی در مقابل آسیب های احتمالی از پوشش باکیفیت مانند Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است.

برخورداری از حسگر اثر انگشت یکی دیگر از ویژگی های کاملاً به روز و جالب توجه این محصول میباشد که امکان رمزگشایی صفحه نمایش تنها با لمس حسگر اثر انگشت در پشت صفحۀ گوشی، برای شما فراهم خواهد شد و به نوعی به فناوری جدید بکار رفته در این محصول اشاره خواهد کرد. مهمترین قابلیت نرم افزاری این گوشی رابط کاربری MIUI  در نسخۀ 10 است که بر پایه Android 9 بروزرسانی میشود.

قیمت شیائومی نوت 8 پرو، در میان چنین ویژگی هایی، برای خریداران واقعی، چندان غیر متعارف احساس نخواهند شد!

قیمت شیائومی نوت 8 پرو- xiaomi redmi note 8 pro

تعداد دوربین

عکاسی از سوژه های مختلف مانند مکان های تفریحی، فرهنگی، مناسبت های متعدد و . . . امروزه با توجه به افزایش استفاده از گوشی های همراه مدرن، بسیار آسان و سریع ثبت میشود. حتی در صورت داشتن کمی مهارت در عکاسی، میتوان با یکی از گوشی های پیشرفته مانند شیائومی نوت 8 پرو 128، تصاویری خاص و بی نظیر ثبت کرد که چشم هر بیننده ای از تماشای تصاویر، خیره خواهد ماند. جالب است بدانید که در این محصول از 4 دوربین با سنسور با کیفیت و قوی استفاده شده است. لنز اصلی گوشی، لنز اولترا واید 64 مگاپیکسلی است و لنز بعدی از لنز استاندارد واید 8 مگاپیکسلی میباشد.

قیمت شیائومی نوت 8 پرو- xiaomi redmi note 8 pro

دو لنز دیگر نیز 2 مگاپیکسلی میباشند که هر یک به ترتیب به عنوان سنسور تشخیص عمق و عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار میگیرند. ناگفته نماند، با قابلیت زوم 10 برابری این محصول، میتوان به ضبط ویدیوهای جذاب به صورت Slow Motion با سرعت fps960 با کیفیت K4 نیز اشاره کرد. اگر علاقه مند به عکاسی سلفی و پرتره  از چهرۀ خود هستید، با لنز 20 مگاپیکسلی دوربین جلوی گوشی، می توانید به این علاقه یا حرفۀ خود نیز بپردازید.

قیمت شیائومی نوت 8 پرو با 4 دوربین بی نظیر و کارآمد، همچنان قیمت به صرفه و مناسبی در میان گوشی های میان رده خواهد داشت. محبوبیت و استقبال از این گوشی به همین جا ختم نمیشود، حافظه با ظرفیت بالا نیز از دیگر ویژگی های برجستۀ این محصول است که در بخش بعدی توضیحات کاملی در این خصوص خواهیم داد.

ظرفیت حافظه داخلی

هر مدل از گوشی که وارد بازار میشود، حافظۀ آن نیز دارای ظرفیت های مختلفی است که با توجه به میزان بودجه هر فرد، امکان خرید یکی از مدل ها فراهم خواهد شد. برای خریداران، قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 گیگ ممکن است نسبت به ظرفیت حافظه پایینتر، کمی گران به نظر برسد که امری طبیعی است. به این دلیل که هر مقدار به ظرفیت حافظه اضافه شود، از برخی قابلیت ها مانند نصب نرم افزار یا حتی تصویربرداری و عکاسی بیشتر برخوردار خواهید شد و محدودیتی در ذخیرۀ اطلاعات خود نخواهید داشت.

این مدل از سری گوشی شیائومی در سه مدل با Ram 6  گیگابایتی و حافظه داخلی 64، Ram 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 و در نهایت Ram 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی وارد بازار فروش شده است که قیمت شیائومی نوت 8 پرو به نسبت این میزان از حافظه، متغیر خواهد بود. لازم به یادآوری است که در این مدل از گوشی های شیائومی امکان استفاده از حافظه خارجی میکرو SSD تا ظرفیت 256 مگا بایت نیز برای خریداران فراهم شده است.

شیائومی نوت 8 پرو-xiaomi note 8 pro

سرعت شارژ و ظرفیت باتری شیائومی نوت 8 پرو

ممکن است، برای برخی از افراد ویژگی های ذکر شده نسبت به مشخصات باتری گوشی شیائومی نوت 8 پرو، چندان مهم نباشد. به خصوص اینکه، بخش زیادی از فعالیت چنین افرادی در طول روز با گوشی انجام میشود و مسلماً نیازمند گوشی با باتری مرغوب خواهند بود.

با توجه به  ظرفیت 4500 میلی آمپری و شارژ سریع 18 واتی باتری این گوشی، شاهد کاهش یا افزایش قیمت شیائومی نوت 8 پرو نخواهیم بود. بهتر است بدانید که در این مدل از سری گوشی های شیائومی از فناوری Liquid cool (خنک کننده) نیز استفاده شده که به میزان 4 الی 6 درجه دمای دستگاه را کاهش خواهد داد.

خرید شیائومی نوت 8 پرو در اکوتل، خریدی رضایت بخش

اطمینان داشته باشید! گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 گیگ از جمله گوشی های مدرن و درجه یک میان رده بازار می باشد که نیاز شما را از هر جهت رفع خواهد کرد. در فروشگاه اکوتل این محصول با قیمتی عالی  گارانتی معتبر عرضه می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *