مقالات

خرید موبایل شیائومی با کمترین قیمت بازار ایران

خرید موبایل شیائومی

امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که موبایل هوشمند نداشته باشد و یا لااقل با موبایل هوشمند و امکانات آن آشنایی نداشته باشد. گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای با زندگی افراد بالاخص جوانان و نوجوانان و حتی کودکان عجین شده‌اند که این افراد حتی تصوری از زندگی بدون موبایل هوشمند ندارند. کمپانی‌های زیادی در عرصه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند که یکی از این کمپانی‌ها، کمپانی شیائومی است. این کمپانی هم اکنون سومین شرکت بزرگ تولید­کننده تلفن همراه دنیا محسوب می‌شود بنابراین خرید موبایل شیائومی می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند گوشی هوشمند مقرون به صرفه و باکیفیتی را خریداری کنند پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با نکاتی که پیرامون خرید موبایل شیائومی وجود دارد آشنا شوید.

xiaomi product pictures

xiaomi pictures

خرید موبایل شیائومی

خرید موبایل هوشمند می‌تواند دغدغه‌ای برای افراد مخصوصا جوانان باشد. قطع به یقین برای خرید موبایل، عواملی همچون امکانات گوشی و همچنین قیمت آن بسیار مهم و تعیین‌کننده خواهد بود. خرید موبایل شیامی می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد چرا که همان­طور که قبلا هم گفته شد این برند یکی از بزرگ‌ترین سازندگان موبایل هوشمند می‌باشد که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های جهان فعالیت خود را در چین از سال 2010 شروع کرده است.

افزون بر این گوشی‌های برند شیائومی از قیمت مناسبی برخوردارند. از این رو گوشی‌های این برند با قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند در تمام دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارا می‌باشند. همین ویژگی ­می‌تواند شما را از خرید موبایل شیائومی مطمئن سازد. البته قیمت مناسب موبایل‌های شیائومی نباید این تصور را در ذهن شما ایجاد کند که کیفیت این گوشی‌های موبایل پایین است. بلکه باید گفت هدفی که این برند دنبال می‌کند این است که گوشی مرغوب و به روزی را برای همه افراد تولید و عرضه کند. یکی دیگر از دلایلی که خرید موبایل شیائومی را مورد تایید قرار می‌دهد استفاده از بهترین سخت‌افزارها و نر­م‌افزارها جهت تولید گجت‌های این گوشی‌های هوشمند می‌­باشد.

xiaomi pictures

xiaomi pictures

هنگام خرید موبایل شیائومی به چه نکاتی توجه کنیم؟

چنانچه تصمیم به خرید موبایل شیائومی دارید بهتر است به نکاتی که در ادامه آورده شده است توجه کنید تا بتوانید موبایل مناسبی خریداری کنید.
✔ به نوع بسته‌بندی تلفن همراه توجه کنید: باید بدانید که همه موبایل‌های کمپانی شیائومی به بازارهای جهانی وارد نشده‌اند و فقط در کشور چین طراحی و تولید می‌شوند. با اظهار تاسف باید گفت که محصولات این شرکت با گارانتی کامل و قابل اطمینان وارد بازار ایران نشده‌اند از این رو لازم است هنگام خرید موبایل شیائومی به نوع بسته‌بندی و کد QR محصول توجه نشان دهید.

✔ به حافظه RAM تلفن همراه توجه کنید: حافظه‌ای که بر روی گوشی‌های هوشمند شیائومی نصب شده است فقط به زبان چینی و انگلیسی است از این رو شما قادر به انتخاب زبان فارسی به صورت پیش فرض نیستید. معمولا این ابزار هوشمند به صورت جهانی و با بسته‌بندی‌‌های معمولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که متاسفانه در آینده سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.
✔ گوشی هوشمند را از نظر فیزیکی بررسی کنید: یکی دیگر از نکاتی که لازم است هنگام خرید موبایل شیائومی توجه داشته باشید بررسی فیزیکی آن است تا از این طریق از سلامت قاب و اتصالات و همچنین عدم جداسازی این بخش ها به طور غیر رسمی مطمئن شوید.
✔ به بوت لدر و معایب آنلاک کردن آن توجه کنید: به مجموعه‌ای از کدهای برنامه‌ریزی شده که قبل از آغاز به کار هر سیستم عاملی اجرا می‌شود بوت لدر گفته می‌شود. بوت لدر تنها مخصوص گوشی نیست بلکه در هر دستگاهی همچون تبلت، کامپیوتر و … که دارای سیستم عامل باشد وجود دارد. این برنامه مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را دارد که موجب اجرای درست سیستم عامل می‌شود. به طور پیش فرض بوت لدر هر دستگاهی قفل می‌¬باشد و قبل از نصب رام‌های غیر رسمی، لازم است بوت لدر را از حالت قفل خارج نمود. برای این کار می‌توانید از روش‌های گوناگونی که برای انجام آن وجود دارد استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که چنانچه این کار را به درستی انجام ندهید امکان از کار افتادن دستگاه وجود دارد و گوشی شما بریک خواهد شد.

xiaomi pictures

xiaomi pictures

برای آشنایی بیشتر با سایر نکات مهم هنگام خرید موبایل شیائومی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت ما تماس بگیرید.
با نکاتی که در خصوص خرید موبایل شیائومی وجود دارد آشنا شدید اما باید بدانید که در حالت کلی بهترین گوشی از هر برندی با توجه به معیارهای مختلفی از جمله دوربین، باتری، صفحه نمایش و … تعیین می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید با بهترین گوشی شیائومی از لحاظ دوربین، صفحه نمایش و باتری آشنا شوید می توانید به بخش بررسی تخصصی محصولات با برند شیائومی مراجعه کنید.

معرفی دو گوشی میان رده شیائومی

مشکلات اقتصادی و بالا بودن قیمت گوشی‌های پرچمدار سبب شده است که گوشی‌های رنج میان رده بیش از قبل مورد استقبال افراد قرار گیرند. بنابراین خرید موبایل شیائومی نوت 8 که در سال 2019 در بین گوشی‌های رنج میان رده معرفی شد می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند صاحب موبایلی با قیمت مناسب شوند گزینه مناسبی باشد. از ویژگی‌های این موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل.
  • 8 هسته‌ای.
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه RAM 4 گیگابایت.
  • و … .

علاوه بر تلفن همراهی که در بالا معرفی شد، خرید موبایل شیائومی نوت 9 هم می‌تواند مورد توجه باشد چرا که این مدل از گوشی شیائومی از لاین‌های معروف گوشی‌­های شیائومی میان رده است و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. ویژگی‌های این تلفن همراه عبارتند از:

  • دارای پردازنده 8 هسته‌ای.
  • دارای دو نوع حافظه داخلی و رم.
  • دارای دوربین چهارگانه‌ی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل.
  • و …

در پایان

خرید موبایل شیائومی به دلایلی همچون دارا بودن سخت‌افزار عالی و کیفیت ساخت، اعتبار بالا، داشتن قیمت مقرون به صرفه در عین داشتن مشخصات عالی، قابل حذف بودن و بلوت ویر نبودن، دوربین عالی، طراحی زیبا و مدرن و … می‌¬تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. مسلما در عین دارا بودن تمامی این ویژگی‌ها، این گوشی‌ها می‌توانند معایبی هم داشته باشند بنابراین بهتر است تمام نکات ذکر شده هنگام خرید تلفن همراه را که قبلا ذکر آن گذشت مد نظر قرار دهید تا بتوانید دست به خریدی آگاهانه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *