نقد وبررسی تخصصی

مشخصات فنی گلکسی زد فولد 3 به همراه بررسی تخصصی و قیمت روز

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

علاقه مندان به گوشی های لمسی میدانند که برند سامسونگ در این حرفه یکه تازی میکند. با معرفی گلکسی زد فولد 3 برند سامسونگ قدرت خود را به معرض نمایش گذاشت. این گوشی فوق العاده، مشخصات بسیار جالبی دارد که میتواند برای شما نیز دانستن آنها جذاب باشد.

در میان گوشی های تاشو در جهان این گوشی را میتوان در صدر چند گوشی برتر جهان دانست. آیا شما از دوربین سلفی جالبی که برای این گوشی در نظر گرفته اند مطلع هستید؟ آیا میدانید Galaxy Z Fold3 از کدام قلم پشتیبانی میکند؟

اگر به دنبال یک گوشی با ظاهری زیبا و مشخصات بسیار بالا هستید، توصیه میکنیم با ادامه متن همراه باشید و با مشخصات این گوشی به طور کامل آشنا شوید. ما در این مطلب شما را با گوشی و مشخصات گلکسی زد فولد 3 آشنا میکنیم تا یکی از گزینه های پررنگ خرید شما باشد.

گلکسی زد فولد 3

بررسی سامسونگ زد فولد 3

همانطور که پیش بینی میشد، معرفی این گوشی با آب و تاب بسیار همراه بود. شما میتوانید با مطالعه مشخصات گلکسی زد فولد 3 از جذابیت و کارایی بالای گوشی های تاشو و تهیه آن از لذت استفاده از یک گوشی مدرن بهره مند شوید. این گوشی تاشو در 11 آگوست 2021 به بازار معرفی شد و در همان معرفی همه را حیرت زده کرد.

Galaxy Z Fold3  بالاخره پس از چند روز در اواخر آگوست به بازار عرضه شد و توانست در همین ابتدا طرفداران بسیار زیادی را دور خود جمع کند. دلیل این که توجه افراد زیادی به این گوشی جلب شده است، مشخصات بسیار شگفت انگیز این گوشی است.

البته از طراحی ظاهری زیبا و باکیفیت آن نباید گذشت و همواره ظاهر گوشی یکی از دلایل اصلی خرید گوشی توسط افراد مختلف است. در ادامه شما را با مشخصات گلسی زد فولد 3 و قیمت آن آشنا می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

مشخصات فنی کلی

 همان گونه که میدانید در این مقاله به بررسی دقیق و جزئی گلکسی زد فولد 3 پرداخته میشود، اما قبل از همه لازم است چند مورد از مشخصات اصلی این تلفن همراه محبوب و با کیفیت را شرح دهیم. ‏ Galaxy Z Fold3 با پشتیبانی نمودن از قلم s ، خود را از مدل قبلی برند سامسونگ متمایز ساخته است.

یکی دیگر از ویژگی‌ های خاص و مشتری پسند تاشو بودن محصول است. به این معنی که این تلفن همراه دارای دو نمایشگر میباشد که از رزولوشن بسیار بالایی بهره میبرند.

 برند سامسونگ 5 لنز عکاسی و ضبط کننده فیلم در این تلفن همراه قرار داده و با تعبیه نمودن یک باتری تقریباً قدرتمند در این محصول، انرژی مورد نیاز گوشی برآورد میشود. بسیاری از افراد به دنبال محصولات خاص برای خود بوده و به دنبال منحصر به فرد بودن هستند. خرید گلکسی زد فولد 3 برای چنین افرادی کاملا مناسب است. با ادامه این متن همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نرم افزار، سخت افزار و سایر بخش های این تلفن همراه به دست آورید.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

 استحکام و طراحی ظاهری سامسونگ زد فولد

 یکی از بخش های مهم هنگام خرید تلفن همراه، چگونگی طراحی ظاهری این محصول است که کاربران توسط زیادی به این مورد دارند. در همین راستا برند سامسونگ سعی بر این داشته است که محصولی بادوام و زیبا طراحی نموده و روانه بازار کند.

معمولاً پس از خرید تلفن همراه در هنگام جعبه گشایی، ضخامت گوشی توجه زیادی جلب مینماید. برند قدرتمند سامسونگ تمام سعی خود را کرده است تا ضخامت گلکسی زد فولد 3 را کاهش داده و علاوه بر آن دوام محصول را افزایش دهد.

البته توجه داشته باشید که این امر سبب میشود کمی قیمت گلکسی زد فولد 3 افزایش یابد. Galaxy Z Fold3 دارای گواهینامه IPX8 بوده و میتواند مدت زمان 30 دقیقه در درون عمری 1.5 متری آب دوام بیاورد. این ویژگی توجه علاقه مندان به شنا را بسیار جلب میکند.

 اگر محیط کاریتان خیس بوده و به دنبال محصولی با دوام در برابر آب هستید، گلکسی زد فولد 3یکی از مناسب ترین گزینه ها برایتان به حساب می آید، چرا که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر آب از خود نشان میدهد. توجه داشته باشید که گلکسی زد فولد 3 مقاومت چندانی در برابر گرد و غبار و خاک نداشته و از این لحاظ باید کمی مراقب باشید.

بدنه ای که برای گوشی گلکسی زد در نظر گرفته شده است از جنس آلومینیوم تقویت شده و گوریلا گلس ویکتوس است. وجود گوریلا گلس سبب میشود تا نمایشگر محصول مقاومت بیشتری در مقابل خط و خش داشته باشد.

همچنین برند سامسونگ ادعا کرده است که در تولید این محصول از لایه جدید محافظتی فیلم پلی استر استفاده نموده است که این امر موجب میشود تا نمایشگر گلکسی فولد در مقایسه با مدل قبلی 80 درصد مستحکم‌ تر باشد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

ارزش خرید گلکسی زد فولد 3

بدون شک فاکتور قیمت، مهم ترین فاکتور برای بسیاری از خریداران است‌. قیمت گلکسی زد فولد 3شاید به نظر بالا باشد، اما با در نظر داشتن تکنولوژی های به کار رفته در تولید آن، حقیقت این است که قیمت مناسبی دارد.

با مشخصات بی نظیری که در این گوشی دیده میشود، قیمت برای Galaxy Z Fold3  مهم نخواهد بود و هر خریداری دل خود را به گوشی خواهد داد. میتوان گفت برند سامسونگ بار دیگر قدرت خود را نمایان کرده و یکی از گوشی های پرچمدار خود را به بازار معرفی کرده است.

قیمت گلکسی زد فولد 3را میتوانید از فروشگاه های معتبر به دست آورید. از مشخصات این گوشی که ارزش خرید آن را بالا برده است، میتوان به نرم افزار فوق العاده، سخت افزار قوی، دوربین های عالی، دوربین سلفی منحصر به فرد، باتری قدرتمند و … اشاره کرد.

با تهیه این گوشی مطمئن خواهید بود که یکی از ناب ترین گوشی های جهدن در دستان شما خواهد بود. توجه کنید که شما گوشی گلکسی زد فولد 3را میتوانید به راحتی از فروشگاه های آنلاین معتبر تهیه نمایید.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

 مشخصات گلکسی زد فولد 3 از لحاظ سخت افزاری

سخت افزار اصلی ترین بخش تلفن همراه است که اکثر کاربران هنگام خرید توجه زیادی به این بخش دارند. معمولاً مشخصات سخت افزاری اغلب مدل های برند سامسونگ قابل قبول بوده و قادر به برآورد کردن نیاز های کاربران میباشند. اسنپدراگون 888 گزینه کاملاً مناسب است که برای گلکسی زد در نظر گرفته شده است.

با کمی بررسی و تحقیق متوجه میشوید که اغلب گوشی های پرچم دار از اسنپدراگون 888 بهره میبرند و به همین سبب نیز، سامسونگ از این اسنپدراگون در گلکسی زد فولد 3 استفاده کرده است. با مشاهده این ویژگی میتوان به آسانی متوجه شد که ویژگی های سخت افزاری این تلفن همراه فوق العاده پیشرفته است. تراشه پیشرفته Galaxy Z Fold3 دارای یک هسته اصلی بوده و با سرعت 2.84 گیگا هرتز کار میکند.

 با بررسی مشخصات گلکسی زد فولد 3 متوجه خواهید شد که این محصول دارای سه هسته دیگر از جنس طلا میباشد که سرعت کلاک شان 2.42 گیگ‌ است. هسته های Galaxy Z Fold3 قادر هستند به صورت مستقل کار کرده و در مواقع ضروری نیز هنگام انجام کار های سنگین به کمک هسته اصلی بروند.

با اینکار دیگر نیازی نیست به سرعت نهایی کلاک رسید و این امر سبب میشود طول عمر پردازنده افزایش چشم گیری یابد. ناگفته نماند که در سامسونگ زد فولد چهار هسته دیگر از جنس نقره نیز تعبیه شده است که نهایت سرعت شان به 1.8 گیگا هرتز میرسد.

با بررسی مشخصات گلکسی زد فولد 3از لحاظ ظاهری متوجه خواهید شد که این محصول قلب تپنده بسیار قدرتمندی داشته و قادر به اجرا نمودن هر نوع برنامه سنگین و بازی های گرافیکی میباشد.

 هر ماسفت این تلفن همراه دارای ۵ نانو متر قطر است، چرا که اسنپدراگون این تلفن همراه بر طبق تکنولوژی 5 نانو متری طراحی شده است. همان گونه که از نام این محصول مشخص است از اینترنت نسل ۵ پشتیبانی مینماید.

در صورتی که به علت شرایط کاری تان و یا هر دلیل دیگری نیاز به اینترنت پر سرعت دارید، Galaxy Z Fold3 گزینه مناسبی برای تان است. پردازنده گرافیکی این تلفن همراه آدرنو 660 میباشد که یکی از بالا ترین پردازنده های گرافیکی موجود در بازار بوده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

ناگفته نماند کارت حافظه گلکسی زد فولد 3از نوع UFS 3.1 بوده و دارای ظرفیت های 12G/256G و 16G/512G است که افراد میتوانند با توجه به نیاز و بودجه خود محصول مناسبی خریداری نمایند.

 بدیهی است که با افزایش مقدار حافظه داخلی این محصول، قیمت گلکسی زد فولد 3نیز افزایش یابد. این محصول از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمینماید که البته نیازی هم به کارت حافظه جانبی نمیباشد چراکه مقدار حافظه داخلی گلکسی زد فولد 3بسیار بالا است.

قیمت گلکسی زد فولد 3کمی گران است اما با بررسی مشخصات گلکسی زد فولد 3متوجه میشوید که قیمتی کاملا ایده آل و مناسب دارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

دوربین سلفی Galaxy Z Fold3

بدون شک داشتن این ویژگی منحصر به فرد میتواند فروش این محصول را بسیار بالا ببرد. به نظر شما دوربین سلفی این گوشی در کجا تعبیه شده است؟ آیا در عکس ها و تیزرها این دوربین خود را نشان میدهد؟

دوربین سلفی گلکسی زد فولد 3 در زیر نمایشگر گوشی جای گرفته است و  عنوان اولین گوشی با دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر باز به برند سامسونگ میرسد. البته یک دوربین 10 مگاپیکسلی دیگری در حفره نمایشگر خارجی تعبیه شده است.

 از مشخصات این دوربین سلفی میتوان به قدرت ۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 اشاره کرد. با همین مشخصات میتوانید عکس های بسیار باکیفیتی را در صفحه خاطرات خود ثبت کنید. از دیگر مشخصات گلکسی زد فولد 3میتوان به تحمل باز و بسته شدن تا حدود 200 هزار بار اشاره کرد. اگر این رقم حدودی را در نظر بگیرید و شما حدود 100 بار در روز آن را باز و بسته کنید، این گوشی تا 5 سال بدون ایراد کار خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

باتری سامسونگ زد فولد 3

 اغلب کاربران تلفن همراه هنگام خرید محصول ویژگی های باتری گوشی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار میدهند. تلفن همراه با داشتن باتری قدرتمند میتواند نیاز های کاربران را به آسانی بر آورد کند. در همین راستا اغلب برند های قدرتمند و پرچمدار، سعی بر این دارند محصولاتی با کیفیت با باتری های قدرتمند تولید و روانه بازار کنند. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات گلکسی زد فولد 3از لحاظ باتری بپردازیم.

 باتری این تلفن همراه از نوع لیتیوم پلیمری 4400 میلی آمپر است که قدرت قابل قبولی داشته و میتواند نیاز های کاربران را برای یک روز برآورد نماید. البته اگر از جمله کاربرانی باشید که روزانه مدت زمان زیادی به اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی اختصاص دهید باید در نظر داشته باشید که این تلفن همراه فقط نیمروز میتواند نیازهایتان را برآورد کند.

اما اگر در طول روز فقط کار های ضروری خود را با استفاده از تلفن همراه انجام میدهید این گوشی قادر است بیش از یک روز بدون نیاز داشتن به شارژ مجدد، فعالیت کند. حال که اطلاعاتی در مورد باتری این محصول ارائه داده شد، بهتر است اطلاعاتی در مورد شارژر این محصول نیز ارائه دهیم.

 در Galaxy Z Fold3 شارژر سریع 25 وات تعبیه شده است که این مورد یکی از معدود نقطه ضعف های این تلفن همراه با کیفیت به حساب می آید، چرا که این گوشی همراه دارای دو نمایشگر بزرگ بوده و به نظر میرسد شارژر سریع ۲۵ وات برای این محصول کافی نباشد.

البته به این مورد نیز باید توجه داشت که اسنپدراگون 888 این محصول به گونه ای طراحی شده است که در مصرف باتری صرفه جویی زیادی دارد. در کل میتوان گفت ویژگی های باتری این تلفن همراه در مقایسه با قیمت گلکسی زد فولد 3کاملا ایده آل و مناسب است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

دوربین های گلکسی زد فولد 3

از نظر سخت افزاری در دوربین های Galaxy Z Fold3 تغییر چندان زیادی به چشم نمیخورد. البته منهای گوشی سلفی که بسیار منحصر به فرد و برای اولین بار در صفحه نمایشگر تعبیه شده است. برخی از حالت های دوربین این گوشی از گلکسی اس 21 اولترا اضافه شده است که قابلیت های خوبی دارند به عنوان مثال حالت تک شات یکی از حالت هایی است که در این گوشی موجود است.

در پنل پشتی شما 3 دوربین با قدرت 12 مگاپیکسلی مشاهده میکنید که دوربینی که عریض تر است دوربین اصلی گوشی محسوب میشود. این دوربین به گشودگی دیافراگم f/1.8، لرزش گیر اپتیکال، اندازه پیکسل 1.8 میکرومتر مجهز شده است. لازم به ذکر است که این گوشی از دوال پیکسل نیز بهره مند است و تصاویر باکیفیتی را ثبت میکند.

شک نکنید که با این گوشی میتوانید لحظات ناب خود را ثبت و ضبط کنید. یکی دیگر از مشخصات گلکسی زد فولد 3بهره گیری از دوربین تله فوتو با امکان بزرگنمایی دو برابر، لرزش گیر اپتیکال، دیافراگم f/2.4 و ابعاد پیکسل 1 میکرو متری است که در نوع خود ویژگی بارزی محسوب میشود.

شما در گوشی های تاشو این چنین ویژگی هایی را کمتر مشاهده میکنید. قیمت گلکسی زد فولد 3با این ویژگی ها را چگونه ارزیابی میکنید. دوربین سوم دوربین فوق عریض است که گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد و میدان دیدی به وسعت 123 درجه را فراهم کرده است. این دوربین نیز اندازه پیکسلی 1.12 میکرومتر دارد. به نظر شما ضبط ویدئو با چه کیفیتی برای این گوشی ممکن است؟

حیرت آور است که Galaxy Z Fold3 ویدئوهایی با فرمت k8 ضبط میکند و به این ترتیب شما باکیفیت ترین فیلم ها را میتوانید از خاطرات خود ضبط نمایید. شاید از نظر جزئیات، این گوشی ضعیف تر از آیفون 12 پرو باشد و قابلیت های زوم اس 21 اولترا را نداشته باشد، اما در کل قدرت خوبی دارد و می‌توان از آن به عنوان یک گوشی خوب از نظر دوربین یاد کرد.

با بررسی مشخصات گلکسی زد فولد 3از لحاظ دوربین، متوجه خواهید شد قیمتی که برای این محصول مشخص شده است کاملا ایده آل است. شما میتوانید قیمت گلکسی زد فولد 3را از فروشگاه های معتبر استعلام کنید و سپس با خیالی آسوده آن را تهیه نمایید.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

صفحه نمایش Galaxy Z Fold3

صفحه نمایش از جمله اصلی ترین و مهم ترین قسمت های تلفن همراه است که کاربران روزانه مدت زمان زیادی با آن سر و کار دارند. اکثریت خریداران تلفن همراه سعی میکنند تلفن همراهی خرید نمایند که دارای صفحه نمایش نسبتا بزرگ باشد.

در صورتی که تلفن همراه نمایشگر بزرگی داشته باشد افراد میتوانند ویدیو ها و تصاویر را آسان تر و واضح تر مشاهده نمایند. همچنین در صورت انجام بازی های مختلف میتوان خیلی آسان تر کار را پیش برد. در این قسمت از مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3ارائه دهیم.

گلکسی زد فولد 3دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با تراکم پیکسلی 387 پیکسل بر اینچ دارد. رزولوشن این نمایشگر 2268×832 پیکسل بوده و دارای نسبت ابعاد 24.5:9 است. همچنین ناگفته نماند که صفحه نمایش Galaxy Z Fold3  دارای نرخ نوسازی 120 هرتز از نوع آدپتیو میباشد.

اگر علاقه زیادی به انجام بازی های مختلف داشته و یا روزانه زمان زیادی به تماشای فیلم‌ های مختلف اختصاص میدهید، این تلفن همراه گزینه ای کاملا مناسب برایتان میباشد، چرا که علاوه بر داشتن صفحه نمایش تقریباً دو برابر بزرگتر نسبت به تلفن همراه های دیگر، دارای کیفیت و وضوح بسیار بالایی نیز است.

صفحه نمایش داخلی این محصول 7.6 اینچ از نوع lnfinity Flex Display است که دارای رزولوشن 2208×1768 پیکسل است. توجه داشته باشید که نسبت ابعاد نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 3(22.5:18) بوده و دارای تراکم پیکسلی ppi 374 و علاوه بر آن نرخ نوسازی 120 هرتز آدپتیو است. قیمت گلکسی زد فولد 3در مقایسه با ویژگی های خود کاملا استاندارد و معقول است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

عملکرد گلکسی زد فولد 3

در این تلفن همراه قابلیت Multi-Active Window تعبیه شده است که موجب میشود کاربران بتوانند دو پنجره گوناگون را در کنار یکدیگر باز نموده و محتوا های مختلف را با کشیدن و رها نمودن به آن ها منتقل کرد. با قرار داده شدن این ویژگی در گلکسی زد فولد 3افراد میتوانند حداکثر ۳ برنامه را به صورت هم زمان اجرا نمایند.

برند قدرتمند سامسونگ یک نوار وظیفه جدید را نیز به این محصول اضافه نموده است که در قسمت سمت راست صفحه قرار گرفته و دقیقا همانند نوار وظیفه در ویندوز قابلیت ‏ایجاد سوئیچ لحظه‌ ای بین اپلیکیشن‌ ها را فراهم مینماید. توجه فرمایید که در صورت تمایل به استفاده از این ویژگی باید گزینه Samsung Labs را فعال نمایید.

گلکسی زد فولد 3

خرید سامسونگ گلکسی زد فولد 3

اگر شما نیز شیفته مشخصات  گلکسی زد فولد 3شده اید، میتوانید از فروشگاه های معتبر این گوشی را تهیه کنید. خرید این گوشی میتواند بر اعتماد به نفس شما نیز تاثیرگذار باشد. شما با داشتن یک گوشی پرچمدار میتوانید در جامعه با یک خاطر آسوده به کارهای خود بپردازید.

از دورببن سلفی منحصر به فرد گرفته تا دیگر مشخصات این گوشی نظیر قلم مخصوص، باتری مناسب، سخت افزار قوی و ظاهری بسیار شیک و زیبا، همگی میتواند دلیلی باشد تا شما به خرید این گوشی روی آورید. انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید گوشی های این چنین بسیار ضرورت دارد. ما در اکوتل با ارائه خدمات ارزنده در خدمت شما هستیم تا بهترین گوشی های جهان را در اختیار شما قرار دهیم.

 خوشبختانه رضایت کامل مشتریان سبب شده است تا اکوتل به عنوان یک مرجع مطمئن خرید گوشی های امروزی معرفی شود. در هر کجای کشور که باشید میتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک گوشی گلکسی زد فولد 3را سفارش دهید.

اگر از قیمت گلکسی زد فولد 3راضی هستید، زمان را از دست ندهید و این گوشی را در اکوتل سفارش دهید تا کم ترین زمان ممکن این گوشی به دست شما برسد. ما در اکوتل تمام سعی خود را داریم تا خریداران محترم گوشی های مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه نمایند. اصالت کالا در این فروشگاه تضمین میشود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

جمع بندی

 این روز ها استفاده از تلفن همراه تبدیل به امری ضروری شده است و از این رو برند های قدرتمند مختلفی نسبت به تولید مدل های مختلف اقدام کرده اند. همان گونه که می دانید یکی از این برند های نامدار و پرچمدار برند قدرتمند سامسونگ است که محصولات مختلفی تولید و روانه بازار میکند.

یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ، گلکسی زد فولد 3 است که در این مقاله به توضیح بخش‌ های مختلف آن پرداختیم. این تلفن همراه به صورت تاشو بوده و دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی است.

همچنین دارای دوربین های قدرتمندی است و از اسنپدراگون 888 بهره میبرد که این موارد از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول به حساب می آیند. جهت مطلع شدن از قیمت مدل های مختلف سامسونگ و خرید آسان و مناسب آن، میتوانید به فروشگاه اکوتل مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *