مقالات, همه

بهترین گوشی های میان رده 2021 به همراه مشخصات فنی

بهترین گوشی های میان رده

در این مقاله می خواهیم در رابطه با بهترین گوشی های میان رده 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ مطالب کاربردی و ویژگی های جذاب آنها را معرفی کنیم. به طور کلی  گوشی های میان رده سامسونگ دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که شما می توانید در این مقاله با ویژگی های آن آشنا شوید.

منظور از بهترین گوشی های میان رده، گوشی های هستند که رنج قیمت آنها بین گوشی های گران قیمت و ارزان قیمت قرار می‌گیرد. بهترین انواع گوشی میان رده از نظر ملاک ها و معیارهای افراد مختلف، متفاوت  می باشد. برخی افراد علاقه مند به خرید گوشی هایی هستند که دارای ظاهر زیبا باشد. برخی دیگر سخت افزار گوشی را بررسی می‌کند. بنابراین بهترین انواع گوشی میان رده از نظر اشخاص مختلف متفاوت می باشد. در ادامه سعی داریم به بررسی ویژگی های مهم در انتخاب بهترین گوشی های میان رده بپردازیم:

پردازنده: یکی از ویژگی های مهم هر گوشی قدرت پردازنده ی آن می باشد. بهترین موبایل های میان رده هر کدام دارای پردازنده اختصاصی می باشند. اگر بخواهیم بهترین گوشی های میان رده 2021 را بررسی کنیم متوجه می‌ شویم سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون دارای پرقدرت ترین نوع پردازشگر در میان بهترین گوشی های میان رده می باشد.

پردازنده گوشی های میان رده

حافظه: یکی دیگر از ویژگی های بهترین موبایل های میان رده حافظه آن ها می باشد. عموماً حافظه داخلی اکثر گوشی های میان رده ای ۶۴ گیگ یا ۱۲۸ گیگ است. البته بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز قابلیت ارتقاء حافظه را برای اکثر تولیدات خود در نظر گرفتند.

بهترین گوشی های میان رده

سایر آپشن های گوشی های برتر 2021

نمایشگر: یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید موبایل های میان رده ای باید در نظر گرفت نمایشگر آن می‌باشد. بررسی نمایشگر از نظر اندازه و وضوح جزوه نکات مهمی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه کرد تا بتوان بهترین انتخاب را داشت.

دوربین: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در انتخاب بهترین گوشی های میان رده کیفیت دوربین می باشد. بسیاری از کاربران علاقه مند به خرید گوشی هایی هستند که دارای کیفیت بالای عکسبرداری باشد. امروزه بهترین گوشی های میان رده 2021 از نظر کیفیت و دوربین قابلیت رقابت با گوشی های پرچمدار و گران قیمت را دارند. کمپانی های تولید کننده موبایل های میان رده های با افزودن ویژگی هایی مثل حسگر برای اثر انگشت، دوربین های چند گانه و…… سعی در زیبا سازی هرچه بیشتر تولیدات خود دارند. همین ویژگی ها در نهایت بر روی میزان فروش آنها اثر می گذارد.

بهترین گوشی های میان رده

امروز کمپانی های زیادی در سراسر دنیا مشغول تولید بهترین گوشی های میان رده می ‌باشند که معروفترین آنها کمپانی سامسونگ، هواوی، شیائومی و ….. می باشد. این کمپانی ها توانستند با تولیدات با کیفیت خود نظر بسیاری از مخاطبان را در سراسر دنیا جذب نمایند. بنابراین اگر بودجه لازم برای خرید انواع گوشی های پرچمدار و گران قیمت را ندارید میتوانید با بررسی برندهای مختلف یکی از بهترین گوشی های میان رده را انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

از جمله بهترین گوشی های میان رده می‌توان به تولیدات کمپانی سامسونگ اشاره نمود. تولیدات این کمپانی علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا به دلیل داشتن قیمت مناسب خیلی زود توانست در میان کاربران جایگاه ویژه ای برای خود به دست آورد. کمپانی سامسونگ یک ابر کمپانی در کشور کره می باشد که جزو چند کمپانی برتر جهان است. در ادامه سعی داریم به بررسی بهترین گوشی های سامسونگ بپردازیم:

گلکسی ای ۱۱ (Galaxy A11): این مدل گوشی دارای صفحه نمایش ۴/۶ این چی می باشد. میزان رزولوشن در این گوشی ۷۲۰ در ۱۵۶۰ گلکسی ۱۰ می باشد. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت می باشد که می توان تا ۲ یا ۳ گیگ با استفاده از رم آن را ارتقا داد.

بهترین گوشی های میان رده

گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31): این مدل گلکسی جزوه بهترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شود. در پشت این گوشی حسگر اثر انگشت وجود دارد. از نظر میزان مصرف باتری می توان این مدل گلکسی را در رده بهینه ترین گوشی ها قرار داد. سیستم عامل این مدل گلکسی ۱۰ است. حافظه داخلی این مدل گلکسی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت می باشد که می توان با یک رم ۶ گیگابایتی آن را ارتقا بخشید.

بهترین گوشی های میان رده

گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51): این گوشی را می‌توان در دسته بهترین گوشی های سامسونگ قرار داد. این مدل گوشی دارای قابلیت فست شارژ می باشد. همچنین این گوشی یکی از گزینه‌های مناسب برای بازی است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵/۶ اینچی می باشد. میزان رزولوشن در این گلکسی چیزی در حدود ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ می باشد.

بهترین گوشی های میان رده

گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71): این مدل گلکسی در دسته ی گران قیمت ترین موبایل های میان رده قرار می‌گیرد و قیمت بالای این مدل گلکسی در مقایسه با دیگر گلکسی ها به دلیل باتری، دوربین و برخی دیگر از قابلیت ها می باشد. این مدل گلکسی دارای صفحه نمایش۷/۶ اینچی می باشد. میزان رزولوشن در این مدل گوشی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. عموماً بهترین موبایل های سامسونگ دارای پردازنده اسنپدراگون هستند. این مدل گلکسی نیز دارای پردازنده ۷۳۰ اسنپدراگون است. حافظه داخلی این مدل گلکسی ۱۲۸ گیگابایت می باشد که می توان با یک رم ۶ یا ۸ گیگابایتی آن را ارتقا بخشید.

بهترین گوشی های میان رده

سایر گوشی های میان رده سامسونگ

گلکسی A42: این مدل گلکسی نیز همانند دیگر تولیدات کمپانی سامسونگ جزو بهترین گوشی های سامسونگ می باشد. رزولوشن این مدل گلکسی ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این مدل گلکسی جزو گوشی های فست شارژ می باشد. این گوشی دارای شتاب سنج، سنسور های مجاورت، ژیروسکوپ و قطب نما نیز می باشد. این مدل گلکسی دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

بهترین گوشی های 2021

گلکسی M31: این گوشی نیز یکی از دیگر از شاهکارهای تولیدی کمپانی سامسونگ است. این مدل گلکسی دارای دوربین چهارگانه اصلی با قدرت ۶۴ مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است. این مدل گلکسی قابلیت اجرای برنامه و بازی های سنگین را نیز دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشتی قرار دارد. از جمله ویژگی های مهم این مدل گلکسی باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری آن می باشد که برای کاربرانی که زمان زیادی از گوشی استفاده می‌کنند یک انتخاب مناسب محسوب می شود. نمایشگر این گوشی۴/۶اینچی می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ می باشد.

گلکسی Z: این مدل گلکسی دارای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی است. صفحه نمایش این گوشی۶/۷ اینچی می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ می باشد که قابلیت ارتقا به اندروید ۱۱ را نیز دارد. همچنین باتری به کار برده شده در این گوشی ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپری می باشد. از ویژگی های خوب این گلکسی می توان به فست شارژ بودن آن اشاره نمود. این  گلکسی جدا از ظاهر جذاب و متریال عالی دارای پردازنده و حافظه فوق العاده قوی می باشد. با استفاده از این گوشی می توان به صورت همزمان از سه برنامه بر روی صفحه نمایشگر استفاده نمود. همچنین گوشی جدا از قابلیت حسگر اثر انگشت قابلیت تشخیص چهره را نیز دارد.

بهترین گوشی های میان رده

جمع بندی

بخش قابل توجهی از بازار موبایل ایران مربوط به گوشی های میان رده میباشد. به علاوه این رده از گوشی ها با توجه به قیمت و امکانات خوبی که دارند مشتریان زیادی دارد. از همین رو شناخت و معرفی بهترین مدل های این رده از اسمارت فون ها می تواند کمک شایانی در انتخاب درست و خرید رضایت مند مشتریان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *