مقالات, همه

خرید شیائومی نوت 8 پرو 128 مشخصات فنی کامل به همراه قیمت

خرید شیائومی نوت 8 پرو 128

یکی از دلایل افزایش خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، ظاهر جذاب آن برای بسیاری از کاربران است. از امکانات جذاب برای خرید گوشی نوت 8 پرو 128 گیگ، می ­توان به دوربین چهارگانه اصلی 48 مگاپیکسلی آن اشاره کرد. از جذابیت ­های خرید گوشی شیائومی نوت 8 پرو، باتری 4000 میلی­ آمپری آن است.

نکات ضروری قبل از خرید شیائومی نوت 8 پرو 128

با توجه به شرایط اقتصادی، و نیز افزایش روز به روز قیمت گوشی­ های برند و پرطرفدار، کاربران به سمت گوشی­ های میان ­رده و اقتصادی ­تر سوق داده شده­اند. استقبال از خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، باعث شد تا این گوشی را به عنوان رقیبی برای سایر مدل ­های میان­رده از جمله هووآوی P30 Lite  به شمار آورد. از این رو، به دلیل استقبال کاربران و نیز رقابت بین شرکت ­های تولیدکننده، از جمله سامسونگ، هووآوی و شیائومی، این شرکت ­ها هر ساله مدل­ های جدیدی از گوشی­ همراه میان ­رده را روانه بازار می ­کنند.

در سال 2019 گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128، توسط شرکت شیائومی به بازار معرفی شد. این گوشی میان­ رده و اقتصادی، با توجه به امکاناتی که ارائه کرد، از همان ابتدا نظر بسیاری از کاربران برای خرید نوت 8 پرو 128 گیگ  را جلب کرده است. معمولا شرکت ­های تولیدکننده گوشی موبایل، از یک زبان مخصوص در طراحی محصولات خود استفاده می ­کنند. شرکت ­هایی مثل اپل و سامسونگ و… از این دسته­ هستند. اما به نظر می ­رسد شرکت شیائومی چندان تمایلی به انحصار طراحی­ های خود به یک زبان، را ندارد. از این رو، در هر برندی از محصولات خود، طراحی خاصی را ارئه می ­دهد. همین امر، موجب تنوع بسیار در محصولات شیائومی می ­شود.

یکی از دلایل افزایش خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، ظاهر جذاب آن برای بسیاری از کاربران است. محتویات جعبه و اقلام همراه گوشی شیائومی نوت 8، که شرکت شیائومی برای کاربران در نظر گرفته است، یک قاب محافظ مخصوص، دفترچه راهنما، سوزن سیم­کارت و شارژر 18 واتی است. البته به نسبت اقتصادی بودن آن، محتویات داخل جعبه، کافی بنظر می ­آیند، اما همچنان جای هندزفری در آن خالی است.

مشخصات فنی شیائومی نوت 8 پرو 128

این گوشی در رنگ ­های نارنجی، سفید، آبی روشن، آبی تیره و خاکستری در ابعاد 4/161 در 76/4 در 8/8 میلی متر تولید شده است. قاب آن ساخته شده از شیشه و چارچوب پلاستیکی است، و تنها 190 گرم وزن دارد. نوت 8 پرو، مانند اغلب گوشی­ های مدرن از دو سیم­کارت پشتیبانی می ­کند. از امکانات جذاب برای خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، باید به دوربین چهارگانه اصلی گوشی که در پشت آن قرار گرفته است، و نیز حسگر اثر انگشت اشاره کرد. دکمه­ کنترل صدا و قفل گوشی نیز در کناره آن قرار گرفته است. شیائومی از جک 5/3 میلی ­متری در پایین گوشی استفاده کرده است.

شرکت شیائومی در تلاش است تا گوی سبقت را از رقبای خود ربوده و در جلب نظر کاربران موفق عمل کند. به همین جهت، به کیفیت ساخت و طراحی بخش­ های متعدد گوشی، اهمیت خاصی می­ دهد. برخلاف اینکه، از صفحه نمایش ال سی دی برای نوت 8 پرو، استفاده شده است، اما کیفیت قابل توجه و فول اچ دی آن، تصویر جذاب و زیبایی را نمایش می­ دهد و برای خرید نوت 8 پرو شیائومی قابل قبول است.

به دلیل استفاده از ناچ در صفحه نمایش، نسبت صفحه نمایش به بدنه در شیائومی نوت 8/81 به 7 می ­باشد. این نمایشگر حدود 54/6 اینچ است. برای خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، باید توجه کرد که هدف اصلی و کاربری گوشی چیست؟ آیا مهم­ترین فاکتور نمایشگر با کیفیت است، به منظور بازی­ های با سرعت پردازش بالا استفاده می ­شود و یا برای عکاسی قرار است خریداری شود.

خرید شیائومی نوت 8 پرو 128

مشخصات پردازنده و دوربین نوت 8 پرو 

برای خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، باید توجه داشت که از تراشه اسپندراگون 11 نانومتری در داخل آن استفاده شده است. این تراشه از تولیدات شرکت نام ­آشنای کوالکام است. همچنین نوت 8 پرو، از تراشه Mediatek Helio G90T  در هسته خود استفاده کرده است و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 است. رابط کاربری نوت 8 پرو MIUI 10 می ­باشد و با اندروید 9 وارد بازار شده است.

با توجه به اینکه نوت 8 پرو، از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره ­مند است، اما آن دسته از کاربرانی که نیاز به حافظه بیشتری دارند، این مقدار تا 512 گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. با توجه به تست ­های انجام شده، خرید نوت 8 پرو 128 گیگ، برای بازی ­هایی مانند Pub-G و Asfalt-9 عملکرد بسیار مطلوب و رضایت ­بخشی داشته است.

یکی از موارد قابل توجه در خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، کیفیت دوربین است. شیائومی با در نظر گرفتن دوربین 48 مگاپیکسلی، با حسگر دیافراگم 8/1 کیفیت قابل قبولی از تصاویر ثبت شده به دست می ­دهد. البته باید اشاره کرد که این حسگر برای عکاسی واید در نظر گرفته می ­شود. هم­چنین دوربین 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته­اند که حداکثر کیفیت آن­ ها p 2160 می­باشد. دوربین سلفی نیز با کیفیت 13 مگاپیکسل و جلوی گوشی طراحی شده است.

خرید شیائومی نوت 8 پرو 128

امکانات و مزایای خرید نوت 8 پرو شیائومی

از جذابیت ­های خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، باتری آن است. این شرکت به باتری گوشی ­های تولید شده اهمیت زیادی قائل بوده است. از این رو، باتری لیتیوم 4000 میلی­آمپری برای نوت 8 پرو در نظر گرفته است. همچنین قابلیت شارژ سریع 18 واتی و استفاده از درگاه USB Type-C به امکانات آن افزوده است. این درگاه، موجب انتقال سریع شارژ و داده­ های مختلف می ­شود.

یکی از قابلیت­ ها و امکاناتی که خرید شیائومی نوت 8 پرو 128 را بسیار جذاب کرده است، این است که نوت 8 پرو، می ­تواند به صورت همزمان اتصال به دو شبکه wifi را ایجاد کند. این ویژگی برای افرادی که طرفدار بازی­ های سنگین هستند، جذابیت بیشتری دارد. نکته ­ای که کاربران زیادی برای خرید نوت 8 پرو شیائومی به آن توجه دارند، قیمت به صرفه و اقتصادی آن است که از مزایای این گوشی به شمار می ­آید.

شیائومی نوت 8 پرو، مقاومت خوبی با استفاده از گوریلاگلس 5 در نمایشگر خود ایجاد کرده است، این شرکت در سری پیشین نوت ­ها یعنی نوت 7 پرو نیز از این گلس­ استفاده کرده بود. یکی از جذابیت ­های خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، حذف منوی برنامه­ ها در آن است، چیزی که در گوشی­های اپل به چشم می ­خورد. در این حالت آیکون اپلیکیشن روی نمایشگر گوشی قرار می­ گیرد.

از دیگر امکانات نوت 8 پرو، می­ توان به بهره­ گیری از حسگرهای اثرانگشت، قطب ­نما، شتاب ­سنج و… اشاره کرد. همچنین می­ توان به سرعت عملکرد حسگر اثرانگشت و شناسایی چهره از طریق حسگر سلفی، اشاره کرد. خرید شیائومی نوت 8 پرو 128، طراحی و تولید بسیار مدرن ­تر از برندهای پیشین شیائومی را تضمین می ­کند. همچنین حس سنگین بودن گوشی را ندارد. از دیگر زیبایی­ های آن می­توان به لبه­ D2/5 آن اشاره کرد که شیائومی با طراحی سه بعدی آن را معرفی کرده است.

خرید شیائومی نوت 8 پرو 128

جمع بندی

به جرات میتوان گفت با خرید شیائومی نوت 8 پرو 128 یکی از بهترین محصولات میان رده را خریداری کرده اید. شما می توانید با کلیک در اینجا صفحه محصول شیائومبی نوت 8 پرو را مشاهده و با بهترین قیمت در بازار ایرن آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *