مقالات, همه

مشخصات فنی شیائومی نوت 8 و بررسی امکانات آن

شیائومی نوت 8 - xiaomi note 8

شیائومی نوت 8 یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی شیائومی در جهان است و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به دنیای تکنولوژی مواجه شده است و نظر مساعد کارشناسان این حوزه را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی مشخصات فنی و امکانات این اسمارت فون، اطلاعاتی را نیز در رابطه با ویژگیهای بارز این محصول به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

طراحی شیائومی نوت 8

شیائومی نوت 8 از طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است و ابعاد آن برابر با: 185.3*75.3*8.4 میلیمتر میباشد و استفاده از پلاستیک برای ساخت فریم این اسمارت فون باعث شده است تا وزن نهایی آن به 190 گرم کاهش یابد و این گوشی موبایل زیبا و جذاب به محصولی خوش دست و دوست داشتنی تبدیل شود. سازندگان این گوشی موبایل از شیشه برای ساخت قاب جلویی و قاب پشتی آن کمک گرفته‌اند و استفاده از محافظهای گوریلا گلس 5 برای پشتیبانی بهتر از قاب جلویی و قاب پشتی این محصول باعث شده است تا مقاومت این قسمت‌ها در برابر ضربه به میزان قابل توجهی افزایش یابد. اگرچه اسمارت فونهای تازه وارد به بازارهای جهانی از نمای جلویی شباهت بسیار زیادی را به یکدیگر دارند و نمیتوان مدل آنها را به راحتی از این زاویه تشخیص داد ولی قاب پشتی شیائومی نوت 8 128 گیگ بسیار جذاب و متفاوت ساخته شده است و طراحی جالب دوربینهای این اسمارت فون زیبا موجب متمایز شدن آن از سایر گوشیهای موجود در بازار شده است. بطور کلی، این محصول بسیار زیبا و چشم نواز میباشد و از نظر ظاهری نمیتوان ایرادات بزرگی را برای آن در نظر گرفت.

شیائومی نوت 8 - xiaomi note 8

نمایشگر شیائومی ردمی نوت 8

این محصول مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی میباشد که نسبت ابعاد آن به قاب جلویی گوشی در حدود 81 درصد است و این عامل باعث شده است تا از نمای جلویی چیزی جز دوربین سلفی شیائومی نوت 8 به چشم نخورد. نمایشگر این اسمارت فون از نوع IPS LCD و لمسی – خازنی است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و همانگونه که قبلاً به آن اشاره شد، در این مدل از محافظهای گوریلا گلس 5 که یکی از جدیدترین محافظهای موجود در بازار است برای پشتیبانی و مراقبت از نمایشگر استفاده شده است و قرار گرفتن این ویژگی در کنار تراکم پیکسلی بالای این نمایشگر که برابر با 409 پیکسل در هر اینچ مربع است باعث شده است تا صفحه نمایش این گوشی موبایل از تمامی زوایا کامل شود و بتواند رضایت کامل خریداران را جلب کند.

شیائومی نوت 8 - xiaomi note 8

سیستم سخت افزاری ردمی نوت 8

کمپانی شیائومی از تراشه 11 نانومتری Snapdragon 665 برای ساخت این اسمارت فون استفاده کرده است که بهترین انتخاب برای گوشیهای میان رده محسوب میشود. همچنین، این محصول مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای میباشد که 4 هسته‌ اول از نوع Kryo 260 Gold هستند و توانایی پردازش اطلاعات با سرعت 2 گیگاهرتز در ثانیه را دارند و 4 هسته بعدی که به عنوان پردازنده‌های پشتیبان عمل میکنند از نوع Kryo 260 Silver میباشند و توانایی پردازش اطلاعات با سرعت 1.8 گیگاهرتز را دارند و استفاده از این پردازنده‌ها باعث شده است تا مصرف انرژی این گوشی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در ادامه لازم به ذکر است که پردازنده گرافیکی شیائومی نوت 8 128 گیگ از نوع Adreno 610 است و دو مدل مختلف این گوشی به ترتیب دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم هستند و این مدلها قطعاً انتظارات شما از یک محصول با کیفیت و قدرتمند را برآورده خواهند کرد.

شیائومی نوت 8 - xiaomi note 8

دوربین 

جالب است بدانید که قیمت روز گوشی redmi note 8 به هیچ عنوان تناسبی را با قدرت و کیفیت دوربینهای این محصول ندارد و در واقع، شما با پرداخت مبلغ بسیار ناچیزی صاحب یکی از بهترین گوشیهای میان رده بازار خواهید شد. این محصول خوش دست و زیبا به 4 دوربین پشتی مجهز است و دوربین اصلی آن توانایی ثبت تصویر با کیفیت 48 مگاپیکسل را دارد و برخلاف انتظارات از سنسور ایزوسل کمپانی سامسونگ که رقیب اصلی شرکت شیائومی محسوب می‌شود برای ساخت آن استفاده شده است. 3 دوربین بعدی این محصول به عنوان دوربینهای واید، دوربین مخصوص ماکرو و سنسور تشخیص عمق عمل میکنند و میتوانند تصاویر را به ترتیب با کیفیتهای 8، 2 و 2 مگاپیکسل ثبت کنند و مجهز بودن دوربین اصلی و لنزهای پشتیبان این محصول به امکاناتی همچون: لرزشگیر الکترونیکی، HDR و پانوراما باعث شده است تا این دوربینها به پکیج کاملی از امکانات عکاسی تبدیل شوند. لازم به ذکر است که میتوان از دوربینهای پشتی این اسمارت فون برای فیلمبرداری با سرعتهای 30، 60 و 120 فریم در ثانیه و کیفیت 1080p و یا سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت 4K استفاده کرد که قابلیت بسیار جالبی برای یک محصول میان رده در نظر گرفته میشود. همچنین، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی شیائومی نوت 8 نیز دارای یک لنز واید میباشد و قابلیت فیلمبرداری با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت 1080p را دارد و همچون دوربینهای پشتی به امکانات گوناگونی همچون: HDR و پانوراما مجهز شده است.

باتری شیائومی ردمی نوت 8

این محصول زیبا و دوست داشتنی به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر مجهز شده است و به همراه یک شارژر سریع 18 وات به خریداران عرضه میشود و استفاده از فناوری Quick Charge 3 باعث شده است تا این محصول به انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی تبدیل شود که ظرفیت باتری و سرعت شارژ شدن گوشی برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همانگونه که قبلاً به آن اشاره شد، پردازنده‌های مرکزی این محصول بسیار کم مصرف هستند و اگرچه مانیتور LCD این گوشی جزو بهترینها نیست ولی از نظر مصرف انرژی بسیار بهتر از نمایشگرهای LED میباشد و این دو ویژگی باعث شده است تا باتری 4000 میلی آمپری این گوشی موبایل کفاف نیازها و انتظارات شما برای مدتی طولانی را بدهد.

شیائومی نوت 8 - xiaomi note 8

قیمت شیائومی نوت 8

قیمت روز گوشی redmi note 8 در مقایسه با امکانات آن بسیار مناسب و قابل قبول است و این ویژگی فروش بالای آن را تضمین کرده است. این محصول با قیمت 180 دلار به بازارهای رسمی عرضه شده است و در بازار داخلی ایران نیز با پرداخت مبلغی در حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان تا 4 میلیون و 750 هزار تومان میتوان برای خرید آن اقدام کرد.

شیائومی نوت 8 - xiaomi note 8

جمع بندی

شیائومی نوت 8 محصولی زیبا، بادوام، خوش دست و ارزان قیمت میباشد و به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات میان رده کمپانی شیائومی شناخته میشود. این گوشی موبایل از نظر قدرت سخت افزاری و کیفیت دوربینهای پشتی و دوربین سلفی عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و تناسب مناسبی میان قیمت و امکانات آن وجود دارد. در کل، خرید این محصول به کسانی که کیفیت و عملکرد گوشی بیشتر از نام و اعتبار برند برای آنها اهمیت دارد توصیه میشود و این اسمارت فون قطعاً انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. شما می توانید در فروشگاه اکوتل با بهترین قیمت این محصول را خریداری کنید برای مشاهده صفحه محصول می توایند اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *