مقالات, همه

قیمت شیائومی نوت 8 به همراه مشخصات فنی

قیمت شیائومی نوت 8-xiaomi note 8 pro

درباره قیمت شیائومی نوت 8 همین بس که سال هاست که ردمی یکی از پرطرفدارترین تلفن های هوشمند و در عین حال ارزان قیمت است. اما با داغ شدن کوره رقابت در این بازار، شیائومی برای ادامه کار باید سیاست خاصی را در پیش بگیرد. گوشی شیائومی نوت 8 تلاشی است برای انجام این کار است.

آنچه درباره قیمت شیائومی نوت 8 نمیدانستید

برای هرچه می خواهیم درباره جمله شیائومی نوت 8 قیمت بدانیم، همین بس که سالهاست ردمی یکی از پرطرفدارترین تلفن های هوشمند و در عین حال ارزان قیمت است. اما با داغ شدن کوره رقابت در این بازار، شیائومی برای ادامه کار باید سیاست خاصی را در پیش بگیرد. دستگاه نوت 8 تلاشی است برای انجام این کار است. برای ماندن در رقابت و حفظ قیمت، به سخت افزار جدید و مجموعه ای از ویژگی های بسیار نیاز دارد. نکته دیگر درباره قیمت شیائومی نوت 8، بسته بندی چیپست کاملاً جدید Helio G90T آن است. این بسته همراه با باتری بزرگ 4500 میلی آمپری با شارژ سریع و نوت 8 با یک دوربین چهارگانه در پشت، تمام آنچه را که برای یک گوشی رقابتی لازم است، در خود جای داده است.

در نگاه اول، عملکرد دستگاه قابل مقایسه با پرچمداران سال گذشته است، در حالی که هدف از راه اندازی دوربین تنها ارائه تجربه ای از حس همه کاره در بین بازار ارزان قیمتها است. علاوه بر این، قیمت شیائومی نوت 8 یکی از اولین دستگاه هایی است که حسگر 64MP کاملاً جدید سامسونگ را با پیکسل بومی ترکیب کرده است که به آن فن آوری binning بهره می برد. اما مشتری انتظار عملکرد خوب در نور کم و p شبانه مناسب را دارد تا عملکرد کلی دوربین را تکمیل کند.

برای بررسی ردمی نوت 8 و به عبارت بهتر قیمت شیائومی نوت 8 در آرایه دوربین چهارگانه عقب، حتی یک واحد تله فوتو نیز وجود ندارد. به جای آن، یک لنز ماکرو اختصاصی تعبیه شده و باید دید که آیا دوربین ماکرو در مقایسه با گرفتن یک عکسبرداری از نمای نزدیک با دوربین اصلی و سپس برش، تفاوتی ایجاد میکند یا خیر.

قیمت شیائومی نوت 8-xiaomi note 8 pro

در مطالعه گوشی هوشمند قیمت شیائومی نوت 8، حسگر 64 MP می تواند برای عکسهای مناسب 2X کافی باشد. آیا هر کسی پیکسل لازم برای کار با آن را دارد، به یک لنز اختصاصی نیاز دارد؟ اجازه بدهید تلفن را عمیق تر بررسی کرده و سعی کنیم به سوالات و ابهامات احتمالی موجود پاسخ دهیم.

متأسفانه، برخی بسته های ارائه شده به بازار فقط شامل دستگاه تلفن بود، بنابراین نمیتوان مطمئن بود که بسته اصلی آن چیست، اما میتوان تأیید کرد که با شارژر سریع و مناسب درون جعبه عرضه می شود. البته این نکته، حداقل آن چیزی است که وب سایت رسمی شیائومی میگوید. سیستم شارژ 18 وات بوده و از اتصال برق USB پشتیبانی میکند، که به نوبه خود به این معنی است که یک کابل یو اس بی از نوع B به یو اس بی C را برای جابجایی داده و شارژ در جعبه گوشی جای داده اند.

قیمت شیائومی نوت 8-xiaomi note 8 pro

مشخصات شیائومی ردمی

  • بدنه: اندازه 161.4 در 4 در 8.8 میلی متر، قاب پلاستیکی 200 گرمی و Glass 5 در دو طرف دستگاه
  • نمایشگر: ال سی دی تایپ IPS 53 اینچ، پشتیبانی از ویژگی HDR، وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل، نسبت ابعاد 19.5: 9 ، 395 پیکسل در اینچ
  • دوربین عقب: اصلی: دیافراگم 64MP ، f / 1.9، اندازه سنسور 1 / 1.7 اینچ، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، PDAF. الترا واید: 8مگا پیکسل ، f / 2.2 ، 1/4 اینچ، 12 میکرومتر پیکسل. دوربین ماکرو: 2مگا پیکسل، f / 2.4 ، 1/5  اینچ، 1.75 میکرومتر سنسور عمق: 2 مگا پیکسل؛ 2160p @ 30fps ، 1080p @ 120fps ، 720p @ 960fps برای ضبط فیلم
  • دوربین جلو: با دیافراگم 20مگاپیکسل ، f / 2.0 ، 0.9 میکرومتر پیکسل. با قابلیت ضبط فیلم در کیفیت 1080
  • سیستم عامل: اندروید 9 Pieو MIUI 10
  • Chipset: از نوع مدیا-تک هلیو G90T (12 نانومتر)، هشت هسته ای و در نهایت GPU نوع Mali-G76 MC4
  • حافظه: 6 گیگابایت رم حافظه 64 یا 128 گیگا بایتی، شکاف مشترک از نوع میکرو اس دی
  • باتری: در دستگاه ردمی نوت 8 4500 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع مدیا-تک 18 وات ، به همراه USB Power Delivery.
  • قابلیت اتصال: به دو سیم کارت، وای فای، GPS دو باند؛ بلوتوث 5.0
  • متفرقه: سنسور اثر انگشت در عقب؛ بلندگوی تک پایین، رادیو FM

 

قیمت شیائومی نوت 8-xiaomi note 8 pro

 

 

نکاتی درباره قیمت شیائومی نوت 8

در نگاه اول به عبارت دستگاه قیمت شیائومی نوت 8، دارای یک برچسب قیمتی است که آن را در رده تلفنهای ارزان قیمت قرار میدهد ، اما بسیاری از ویژگی های آن مانند دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری بزرگ و صفحه نمایش + FHD ، باعث می شود به جای یک تلفن همراه رده های میانی و مناسب باشد. ایا تا اینجا مطالب بیا شده درباره قیمت شیائومی نوت 8 کافی بوده است؟ اگر نه مواردی از قبیل جک هدفون 3.5 میلی متری و پشتیبانی از کارت میکرو اس دی نیز از گزینه های دیگری هستند تا شاید به اندازه کافی برای جبران برخی از کمبودها مانند نرم افزارهای ضد نفوذ آن، اضافه شدن برخی دوربین های غیرضروری و طراحی کمی دلفریب باشد.

برای یافتن مطالبی درباره قیمت شیائومی نوت 8 روز به نام تجاری ارزان قیمت شیائومی توجه کنید. لیکن در حالی که تلفن های آن همیشه قیمت های به نسبت قابل توجه پایینی دارند، اما برخی از ویژگی های مناسب برای مشتری نیز به ارمغان میآورد و اصطلاح قیمت شیائومی نوت 8 شاید بهترین نمونه برای این امر باشد.

قیمت شیائومی نوت 8-xiaomi note 8 pro

درباره قیمت شیائومی نوت 8 و بازار

شیائومی نوت 8 بالاترین رده های سری تلفن های ردمی است، اگرچه اشتراکات زیادی بین تلفن های فراتر از رابط کاربری وجود ندارد. با وجود عرضه گوشیهای پیشرفته تر از ردمی دیگر، نوت 8 هنوز کاملاً مقرون به صرفه است. شیائومی نوت 8 دارای تعدادی از مشخصه هایی است که (یک دوربین 64 مگاپیکسل، سه اسنیپر ، یک صفحه نمایش فول HD+ ، یک باتری پرتوان و یک Chip set نسبتا خوب) معمولا در یک تلفن ارزان قیمت وجود ندارد. بنابراین برای درک بهتر شیائومی نوت 8 قیمت روز باید گفت که تلفن دارای جنبه های مختلفی است که با توجه به قیمت آن انتظار ندارید، اما آیا این بدان معنی است که گیرایی وجود دارد؟

در تاثیر گزینه ها در شیائومی نوت 8 قیمت همین بس که اگر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد، می توانید تلفن را با قیمت 399 دلار (معادل با 600 دلار استرالیا) خریداری کنید. اما چنانچه قصد دارید حجم ذخیره سازی را به 64 گیگابایت افزایش دهید، 349 دلار (معادل با 500 دلار استرالیا) را باید هزینه کنید.

هزینه در هر دو مورد در ایالات متحده بسیار بیشتر است، زیرا احتمالاً اگرچه در انگلستان قیمت کاملاً مقرون به صرفه ای است ولی هزینه های واردات را نیز پرداخت می کنید. شیائومی نوت 8 به طرز شگفت انگیزی شبیه ردمی X2 Pro است، بنابراین اگر آن تلفن را دیده باشید اساساً شاید تفاوتی بین آن ها احساس نکنید. زیرا یک گوشی بزرگ و نسبتاً سنگین است، همچنین ضخیم است. برای درک هرچه بهتر ویژگی های سناریوی پیش روی شما یعنی قیمت شیائومی نوت 8 بد نیست که بدانیم، در پشت دستگاه، در مرکز بالا یک برجستگی عمودی دوربین وجود دارد، یک مورد نیز با سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. همچنین لنز دومی در کنار آن قرار دارد. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در گوشه راست دستگاه قرار می گیرند و در پایین آن یک پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد. می توانید مشخصات فنی و وصفحه این محصول را با کلیک در اینجا ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *